Ex Nihilo - Amber Sky

ای ایکس نیهیلو امبر اسکای

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-46394
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ای ایکس نیهیلو
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-46394
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Ex Nihilo Amber Sky - ای ایکس نیهیلو امبر اسکای عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2016 به بازار عرضه شده است .

ای ایکس نیهیلو امبر اسکای در دسته عطر های شرقی ادویه ای قرار می گیرد

عطری که توسط عطرساز برجسته اولیویه پسکاکس خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر ترنج ، گشنیز ، شمعدانی ، جوز ، دانه تونکا ، کهربا، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید می باشد.

برند ای ایکس نیهیلو
عطار اولیویه پسکاکس
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، گشنیز
اسانس میانی شمعدانی ، جوز
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Amber Sky-ای ایکس نیهیلو امبر اسکای
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
9
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
شاهدی از عینیت نقض حقوق اقتصادی عطردوستان در انتظاری از روایحی شرقی ادویه ای از غرب. عطری که نسبت به قیمت 435 دلاری برای حجم 100 میلی لیتر و 305 دلاری برای حجم 50 میلی لیتر، رضایت معناداری برای مخاطبان دنیای روایح دربر ندارد. عطری به ظاهر منحصر به فرد اما در تنپوش، بسیار آشنا از روایح ادویه ای شرقی دیگر عطرها که تاقبل از این، حافظه بویایی برای آنها دارید.
رایحه ای از چوب صندل سفید بسیار باکیفیت و کهربایی بسیار مرغوب اما منحصر به فرد نیست حداقل در این رنج قیمت. این عطر یادآور واژه نیهیلیسم است. نیهیلیسم خانواده ای از دیدگاه هاست که حول این فرض مشترک کار می کند که هیچ ارزش، معنا و نظم ذاتی برای زندگی وجود ندارد (مستقل از ارزش/معنایی که ما ایجاد می کنیم). به عبارتی دیگر فلسفه، نیهیلیسم ارزش و معنایی را که جامعه برای افراد، اشیاء و زندگی قائل است را رد می کند. نیهیلیست بودن یا داشتن افکار نیهیلیستی چیز منفی نیست. بسیاری از نظریه های نیهیلیستی می گویند که این به خود فرد بستگی دارد که معنای خود را ایجاد کند. به یاد داشته باشید، نیهیلیسم می تواند به جهان بینی های معنادار نیز منجر شود، بنابراین شاید ارزش واقعی ما از داشتن یک زندگی سالم و شاد ناشی شود. به عنوان مثال، برخی معتقدند که با هموار کردن مسیر برای نسل های آینده، معنا می آفرینند! برخی دیگر بیهودگی وجود را انگیزه مهمتری برای یافتن عشق و خوشبختی می دانند. انتخاب باشماست!
در باکیفیت بودن روایح این عطر شکی نیست چراکه بسیار شفاف و تمیز است اما در منحصر به فرد بودنش نسبت به سایر عطرهای هم قیمت، واقعا یکی از بی منطق ترین عطرهای جهان به شمار میرود که با قیمتی نزدیک به 450 دلار، نمیتواند مخاطبان دنیای روایح را به وجد بیاورد و این باعث دلسردی عطردوستان از این خانه عطر میشود. در واقع، این عطر همه چی تمام است حداقل در دنیای روایح شرقی ادویه ای، اما این همه چی تمام بودن اعتبار اصیل بودن را تداعی نمیکند و به مانند سایر خانه های عطر که با این منطق همسو هستند، فقط خلاقیت در کیفیت روایح را تمرکز کرده اند. بنابراین شاید در لحظه ابتدایی تنپوش این عطر، غافلگیر بشوید اما بعد از شارژ مجدد این عطر برای تنپوش اصالت موازی آن با سایر عطرها را درک خواهید کرد.
ماندگاری برای 5 بار حرکت سیاره زحل به دور خود روی لباسهای داخل کمد، و حداکثر 6 ساعت روی پوست و پراکنش خوب تا شعاع 1 متری. کیفیت خوب در شیشه و درپوش و باکس.
سپاس از همراهی شما بزرگواران.....
11 دی 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Dragon Fatimah

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟