Orlov Paris - Orlov Elixir Edition

اورلوو پاریس اورلوو الکسیر ادیشن

زنانه
کد کالا : ATR-46355
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اورلوو پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-46355
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Orlov Paris Orlov Elixir Edition - اورلوو پاریس اورلوو الکسیر ادیشن

نخستین بار در سال 2015 روانه بازار شد به عنوان عطری زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های رایحه های گلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، یاس، شکوفه پرتقال ، گل مریم ، مشک ، وانیل اشاره کرد.

برند اورلوو پاریس
عطار دومنیک روپیون
سال عرضه 2015
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی یاس، شکوفه پرتقال ، گل مریم
اسانس پایه مشک ، وانیل
نمره کاربران
Orlov Elixir Edition-اورلوو پاریس اورلوو الکسیر ادیشن
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
رایحه گلی فوق العاده ای داره.بویی نزدیک به لیدی کورولوف
26 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
چشم نوازی از مهر در قلب های سپید.........
مهر پروری از عشق در پوست رنگین...........
گوش نوازی از نوا در آوای زندگی.............
یکی از مسیرهای تجسم زندگی عاشقانه در بستر زیبایی گلهای سپید که ارمغانی از اولین صبح عاشقانه زیستن در کنار هم را تداعی می کند. ارمغانی از آرزوها و رویاهایی که همیشه در پناه آنها آرام می گرفتیم. ارمغانی از رویای عاشقانه زیستن در کنار عشق که با هر بار سپیده دم، همراه با طلوع زیبای خورشید یکبار زندگی عاشقانه شروع می شود که تا طلوعی دیگر، در اشتیاق دوباره سازی این زندگی عاشقانه هستیم.... عطری بسیار ظریف و عاشقانه در بستر گل های سفید که شروعی بسیار ظریف از ترنج دارد اما آنقدر ظریف است که به محض اسپری انگار رایحه ی ترنج در حالت شروع سینوسی در تابع سهمی ریاضیات ایجاد میشه و سریع شتاب گرفته و در بیشترین قسمت سهی از سینوسی به رایحه ای از شهد یاس و گل مریم تبدیل میشه که در بازگشت به فاز سینوسی با شهد وانیل و نیمه شیرین مثل کهربا آمیخته شده و حالت پودری نیمه شیرین از گل را بر جای میگذاره. فرِیم رایحه ی ترنج در ابتدای بونوازی بسیار سریع هست که قطعا در دو سه بار اسپری کردن متوجه آن نخواهید شد اما به مرور شارژهای مجدد قابل تشخیص است، ولی در نهایت یه عطر نیمه شیرین در بستر گلی هست که بسیار باکیفیت و ظرافت خلق شده است. این عطر بپاس روایح بسیار ظریف گلهای سپید که بسیار آرامش بخش هستند، در مکانیسم درمان اختلال هیستری می تواند مفید باشد. هیستری اصطلاحی است که اغلب برای توصیف رفتارهای دارای بار عاطفی استفاده می شود که بیش از حد و خارج از کنترل به نظر می رسد. وقتی کسی به گونه‌ای پاسخ می‌دهد که نسبت به موقعیت احساسی نامتناسب به نظر می‌رسد، اغلب به عنوان «هیستریک» توصیف می‌شود. امروزه، افرادی که علائم هیستریک را نشان می دهند ممکن است با یکی از این دو بیماری تشخیص داده شوند: اختلال تجزیه ای یا جسمی. هیستری را می توان به عنوان یکی از ویژگی های برخی از شرایط تعریف کرد که شامل افرادی می شود که علائم فیزیکی را تجربه می کنند که علت روانی دارند.
هیستری به عنوان یک اختلال روانی در 1900 سال قبل از میلاد تلقی می شد. این زمانی بود که مصریان باستان برای اولین بار این وضعیت را توصیف کردند و اضافه کردند که این وضعیت ناشی از "حرکت خود به خود رَحِم" است. کلمه هیستری از کلمه یونانی hystera به معنای رَحِم گرفته شده است. برای درمان هیستری، مصری ها بسته به اینکه تصور می شد رَحِم به سمت بالا یا پایین حرکت می کند، مواد بدبو یا سایر مواد معطر را در نزدیکی فرج یا صورت زن قرار می دادند. سلسوس پزشک یونانی پیشنهاد کرد که باکِرگی و پرهیز هر دو به درمان هیستری کمک می کند. این تصور که این وضعیت فقط زنان را تحت تاثیر قرار می دهد برای صدها سال باقی ماند. در اوایل دهه 1600 میلادی بود که تمرکز تغییر کرد، مانند زمانی که آناتومیستی به نام توماس ویلیس به این نتیجه رسید که هیستری از رَحِم منشا نمی گیرد، بلکه در مغز منشأ می گیرد و این درک این امکان را ایجاد کرد که هیستری بر مردان نیز تأثیر بگذارد. همانطور که ذکر شد اختلال هیستری نوعی اختلال روانی است که در گروه اختلالات اضطرابی قرار دارد. فرد مبتلا، علایم بیماری را نشان می دهد که هیچ علت پزشکی برای آن یافت نمی شود. مثلا فرد بدون هیچ صدمه و علت پزشکی ناگهان احساس فلج بودن می کند، در حالیکه علت این اختلال تماما در روان فرد است نه جسم او. فرد مبتلا به این بیماری، علایمی را نشان می دهد که دلیلی پزشکی برای وقوع آن یافت نمی شود؛ یعنی در حالیکه فرد سالم است، یک عضو از بدن او لمس می شود یا نمی تواند راه برود یا ناگهان نمی تواند بشنود یا ببیند. این درحالی اتفاق می افتد که اعضای بدن او سالم است. اختلال هیستری در اثر اضطراب به وجود می آید و علایم گسترده ای را می تواند نشان دهد، از جمله آنها بی حسی اندام ها، گزگز کردن و مورمور شدن، فلج عمومی، لمس شدن قسمتی از بدن، تشنج، نابینایی، ناشنوایی و حرف نزدن است. درمان اختلال هیستری بر اساس روان درمانی، هیپنوتیزم درمانی، درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی و رایحه درمانی می باشد. که این عطر نیز با روایح آرامش بخش خود برای درمان یا کاهش دفعات تجربه اختلال هیستری هم در بانوان و هم در آقایان می تواند موثر باشد.
عطری با کیفیت بسیار ظریف و شفاف با ماندگاری 3 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 10 ساعت روی پوست با پراکنشی خوب در ساعت اولیه ی تنپوش. شیشه بسیار زیبا و لوکس آمیخته با فلز در هاردباکسی بسیار زیبا و لوکس و محکم که زیبایی عطر را مضاعف کرده است. گزینه بسیار شایسته برای هدیه به بانوان بخصوص برای اولین ماهگرد یا سالگرد عاشقی........
سپاس از همراهی بزرگواران..........
10 بهمن 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : سعید کرمانی saeidrostami118
عرض ادب و احترام…
بسیار من از ادب و احترام شما آموختم.
ممنونم.
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin بابک
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم شقایق بزرگوار از مهر و همدلی شما و تمامی بزرگواران سایت وزین عطرافشان کمال سپاس دارم و بهترین ها را برای شما آرزومندم...
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : بابک derrick
درود بیکران بر استاد اسدی بزرگوار،
سپاس از تحلیل ها و توصیفات زیبای شما در خصوص روایح.
تشکر فراوان دارم بابت انتقال اطلاعات علمی و تحقیقاتی خود که به صورت رایگان در اختیار اعضاء قرار میدهید.
امیدوارم همیشه سلامت باشید و حضورتون پر رنگتر از گذشته باشه.
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : احمد شجاعی m.sheykhzade
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای ناظمی بزرگوار از مهر شما کمال سپاس دارم و انشاالله بتونیم برای این محفل معطر مفید باشیم.
مجدداً از همراهی و همدلی شما و تمامی بزرگواران سپاسگزارم...
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : رضا یگانه بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟