GUERLAIN - Shalimar EDP

گرلن شالیمار ادو پرفیوم

زنانه
کد کالا : ATR-31634
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-31634
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 185
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    23
  • نمی پسندم
    13
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    8
  • روزانه
    1
  • رسمی
    11
تعداد رای های ثبت شده : 99
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

شالیمار یکی از قدیمی‌ترین کارهای برند کهنه کار گرلن است که در سال 1925 معرفی شد و پس از گذشت نزدیک یک قرن هنوز هم تولید می‌شود و از اعتبار بالایی برخوردار است. گرلن شالیمار جزو کارهایی بوده که نسخه‌های بسیار زیادی از روی آن تولید شده و برند گرلن در طول سالیان متمادی 18 محصول با نام شالیمار و پسوندهای متفاوت به جهانیان معرفی کرد.
شالیمار فقط نام یک ادکلن بین سایر ادکلن‌ها نیست، بلکه نامی است که تاریخی کهن را با خود بر دوش می‌کشد. شالیمار نام باغ محبوب همسر امپراطور افسانه‌ای، امپراطور شاه جهان است. شاه جهان همان امپراطوری است که در یادبود همسرش بنای معروف تاج محل را ایجاد و برای همیشه آن را جاودانه کرد و شالیمار ادکلنی است که برای بزرگداشت همسر شاه جهان تولید شده است.
این محصول رایحه‌ای شیرین و گرم دارد و در دسته کارهای وانیلی و پودری قرار می‌گیرد. 
عطرافشان این محصول را که نمی‌توان آن را فقط یک ادکلن معمولی دانست، به شما عزیزان تقدیم می‌نماید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند گرلن
عطار ژاک گرلن
طبع گرم
سال عرضه 2007
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، سدر ، مرکبات
اسانس میانی رز ، نعناع هندی ، خس خس ، زنبق ، یاس
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، چوب صندل سفید ، چرم ، مشک زباد ، روایح دودی، اوپوپوناکس
نمره کاربران
Shalimar EDP-گرلن شالیمار ادو پرفیوم
رایحه
8.8
12 رای
ماندگاری
8.8
24 رای
پخش بو
8.6
23 رای
طراحی شیشه
9
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
نظرات کاربران (82 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
جناب کبیری ؛؛؛ این عنوان در روزهای سرد خودنمایی میکند اگر توانستید تهیه کنید اگر پیدا کردید حدودا
750 یا 800 هزار هست البته اگر اصل باشد
05 فروردین 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط :  علی

سلام علیکم جناب کبیری عزیز ...
بله دادا جان چند روزی هست این عنوان را خرید داشتم
فکر نکنم ریفورموله شده باشد
عالیست
05 فروردین 1398 پاسخ تشکر

جناب کبیری سرور گرامی عرض ادب
حقیقتا این عنوان یکی از شاهکارهای جهان هست
تشکر از نظرات حضرتعالی ...
ممنون که هستید دادا جان
03 فروردین 1398 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
راجع به این عطر شالیمار سلطان عطر بازهای ایران و توران خیلی کامل توضیح داده.من این عطر رو اوایل عطربازیم زمستان ۹۴ بلایند بای کردم و خیلی عالی بود ولی بر اثر ناشی بودنم و تصور اینکه عطر زنانه ست بخشیدمش به زن داداشم که بعداً متوجه شدم این عطر کاملاً یونی هست و حتی بیشتر زنان دوستش ندارند بخصوص زنان جوان.
علی ایحال خیلی دوستش دارم و دلم میخواد دوباره بخرمش ولی میترسم این هم دچار بلای ریفورموله شده باشه.اگه شما جدیداً خریدید تجربه تون رو بگید و اینکه تولید چه سالی هست و پخشش چطوره؟
خیلی ممنون
04 فروردین 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Sharare فاطمه فیضی

دوستان کسی میدونه چرا رنگ جعبش هاش در سایت های مختلف فرق میکنه؟ بعضی جاها جعبش سیاهه و اینجا آبیه!
ضمن اینکه همینجا یک از عکسها شیشش گردنش بلنده و یه چیز مویی شکل داره و یه عکس گردن کوتاه داری و اون چیز مویی شکل رو نداره
28 شهریور 1397 پاسخ تشکر
جناب ایرانلو این عطر نسخه های خیلی زیادی داره که تفاوت رنگ جعبه ممکنه بخاطر اون باشه یا اینکه شاید نورپردازی عکس ها این اشتباهو به وجود بیاره.
همینطور تفاوت شیشه ها هم بخاطر مختلف بودن نسخه هایی هست که از این عطر وجود داره. اون نسخه ای که ذکر کردید با منگوله ی ابریشمی که عکسش هم بین عکس ها هست برگرفته از شیشه ی وینتج و قدیمی این عطره و مربوط به نسخه ی غلظت بالای اکسترا د پارفوم شالیمار هست که تو ایران موجود نیست و قیمت خیلی بالایی داره.
28 شهریور 1397 پاسخ تشکر

سلام و درود
جناب ایکاروس محبت می کنید راهنمایی کنید.
فلاور بمب همیشه مهم ترین انتخاب من بوده. رایحه اون رو خیلی می پسندم. به من نشاط می ده. اما نقدی که بهش دارم پخش و ماندگاری کم هست. توصیفاتی که از Shalimar EDP گرلن شالیمار ادو پرفیوم در بالای صفحه دیدم، به نظرم آمد می تونه مناسب برای من باشه. جسارتا چون شرایط کاری ام اجازه نمی ده نمی تونم وقت برای تست کردن بزارم. می تونم درخواست کنم که لطف کنید و راهنمایی کنید که:
- آیا با توصیفاتی که به عرض رسید گرلن شالیمار با توجه به علاقه بنده به فلاور بمب، می تونه به انتخاب من نزدیک باشه؟ و چنانچه تایید کنید آیا ماندگاری و پخش بالا دارد؟
-جسارتا اگر موارد مناسب دیگری از این کمپانی و یا سایر کمپانی های عطر می شناسید معرفی می فرمایید؟
سپاسگزارم از شما.
11 تیر 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : دزیره مصطفی منفرد

برخی آمار ها میگن پرفروشترین عطر تاریخ زنانه است.و درباره روایحش همه جا به کرات توضیح دادن.به شامه آماتور من گرم، مهربون و با پرستیژ و مسن.مطمئنم توی خاطرات کودکی جایی استشمامش کردم چون کاملا منو به دوران کودکیم وصل کرد.ولی سنگینی عطر برای خانمهای زیر ۵۰ بنظرم زیاده.و ورژن اینیشیال جدید مناسب تره.هردو تقریبا یک تم دارند با این تفاوت که اینیشیال پودری تر و گلی تر و سبک تره و حس چرب و دودی شالیمار اصلی که از نتهای الیمالیک هست رو خیلی کمتر داره.وقتی با هم تست کنید احساس میکنید خانم جوان و با نشاط و لاکچری است (اینشیال) حالا کمی مسن تر شده بوی عطرش فروکش کرده و کمی با بوی سیگار قاطی شده (شالیمار)
چون تازه با عطرها آشنا شدم امیدوارم دوستان قدیمی و واردتر بر بنده خرده نگیرند چون این تشریح فقط حس و حال من از این دو رایحه بود.
07 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Sharare Kambiz

اجرای صحنه‌ای که در آن گل‌ها می‌میرند و گورهایشان را با پیکر خودشان احاطه می‌کنند. لباس و گریم بی‌نقض است. صدای راجرز واترز است که دارد ایتز مریکال را می‌خواند. هنوز از اطاق همینگوی بوی باروت می‌آید و ادکلن مرلین مونرو هم‌چنان نیمه مانده است. دوست داری کدام باشد آخرین سکانس کازابلانکا یا صلات ظهر وسط یکی از دشت‌های وسیع وسترن؟ همه چیز در شرف اتفاقی عجیب به پیش می‌رود. حس تاریکی می‌گوید همین طرف‌ها نوری است.

صدای از آسمان می‌گذرد، شعله‌ای عینهون آتشی بر دست با طوفانی از پروانه‌ها در سرش و صدای پای امیدوار مرا به رویش فولاد از سنگ به اجتماع رطیل تیغ در کارخانه‌ای جوشان امیدوار کرده است. پیامبرتان می‌آید دارم ظهور می‌کنم. اگر کسی گرلن شالیمار نفهمد هیچ چیزی از عطر نمی‌‌داند. گرلن فخر خانه‌های عطر نیش تاریخ؛ یه روز تصمیم گرفت عطری بسازد که شاهکار را معنا کند.

شالیمار عطری است کلاسیک و در عین حال مدرن، شیک، تلخ و رسمی که رایحه‌ای پیچیده و بسیار جذاب دارد. رایحه ابتدایی عطر با حس ملایمی از مرکبات و حالتی نیمه شاداب آغاز می‌شود که بسیار سریع جای خود را به وانیل با حسی تلخ به اضافه چرم و بخور می‌دهد. در کنار رایحه شیرین و تلخ عطر رایحه گلهای یاس و زنبق (خصوصن زنبق) هم وجود دارند ولی به هیچ وجه عطر گل گلی نیست.

بلکه که حس پودری و شیک کاملن مشخصی به عطر می‌بخشند و وجود رایحه چرم حیوانی حسی چرکین و چرمین و خاص به ترکیب کلی عطر می‌دهد. در مجموع شلیمار عطری است تلخ و شیرین و پودری و چرمی و حیوانی و چرکین و در عین حال بسیار جذاب و پیچیده. گرلن شلیمار پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و تنها در فصول سرد سال می‌توان از آن استفاده نمود. اگر کسی جسارت کرد و به گرلن ایراد گرفت بدانید تازه کار است هیچی از عطر نمی‌داند.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : nazanin Jo

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام
واقعا گرلن برند موقر و با اصالتيه..در دوراني كه برندهاي نيش مثله قارچ روئيدن و خيلي هاشون هم حرفي براي گفتن ندارن . گرلن كه داعيه ي نيش بودن هم نداره همچنان با اصالت كار خودش رو دنبال ميكنه و اين قابل ستايشه. و اما اين كار گرلن ..يه شاهكار به تمام معنا از گرلن ..بانوي حدودا صد ساله ي گرلن كاري فاخر و شديدا مجلسي و سنگين ..شروعي مركباتي ترش گونه كه رفته رفته زنبق يه حالت پودري بهش اضافه ميكنه و در ادامه مشك گربه زباد يه حالت چرك و كثيف حيواني بهش ميده ..وقتي مشك زباد بهش اضافه ميشه بوش كمي خشن ميشه و به اعتقاد من اكثر خانمها ممكنه پس بزنن چنين رايحه اي رو ولي رايحه مشك توسط وانيل تونكا و زنبق كمي بالانس ميشه و يه حالت پودري به خودش ميگيره ..اين عطر براحتي ميشه توسط اقايون هم استفاده بشه چون در عينه باوقار بودن يه اقتداري هم توش هست .
واقعا اين بانوي تقريبا يك قرني گرلن جاي تحسين داره..البته قبل از خريدش تست بشه خيلي بهتره.
11 مهر 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : دزیره Sharare
نیمای عزیز سلام
از گرلن فقط همین یک کار مونده.شاهکار بی بدیل و کاملاً یونی.من در کارهای دیزاینری چیزی شبیه ش ندیدم و در نیشها کار در حد و اندازه ی این شالیمار کم دیدم.
حیف و صد حیف که دیگه گرلن از مسیر اصلی خودش خارج شده و دیگه شاهکار ی مثل این شالیمار خلق نخواهد شد!
11 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی marjanmohamadi
جناب کبیری سلام و عرض ادب
خوشحالم که قدر این شاهکار رو میدونید عطر های خوب و با ماهیت هنوزم پیدا میشن به تعبیری میان این همهمه ی عطر های نوپا هنوزم اگر گوش تیز بداریم می شنویم آوازهایی از جانب عطر هایی که ما را می خوانند
هنوزم عطر هایی پیدا میشن که نت هاشون جوری نوشته شده که زیباترین ملودی ها ازشون به گوش میرسه ...
و ممنونم از نظرتون
11 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی

من اصلاااا خوشم نيومد از بوش
فوق العاده بوي سنگيني داره بوي عطراي خيلي خيلي قديميو ميده
اصلا همه پسند نيست
03 خرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : نسيم عطائيان آرامیس

از دوستان میخوام اگه کسی میتونه یه مقایسه بین نسخه ادوپرفیوم و ادو تویلت شالیمار داشته باشه. من نسخه ادوپرفیوم رو تست کردم و عاشقش شدم. میشه گفت کاملا برای استفاده آقایون مناسبه. نسخه ادو تویلت رو نتونستم تست کنم. در کل چقدر شباهت دارن و آیا نسخه تویلت هم برای استفاده آقایون مناسبه؟
07 شهریور 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟