AMOUAGE - Boundless

آمواج باندلس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45936
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-45936
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 290
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 34
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«باندلس» انفجاری از شادی است، از سرخوشی‌های زودگذر؛ ترجمانی از آن کشش و جاذبه‌ای که قدرت می‌بخشد به کسانی که می‌خواهند بی‌کرانگی جهان را درون مرزهای دستان خود محصور کنند. این انرژی شورانگیز و سرزنده بازتابی از نور خورشید است که بر برگ‌های شبنم‌خورده جنگل می‌افتد؛ نوری که پرتوهایش در میان سایه‌بان‌های گل‌پوش و درختان آرمیده میان خطوط رنگین‌کمانی سوسو می‌زند، پیش از آن‌که در میان شاخه‌های مه‌آلود و پیچ‌وتاب‌خورده ناپدید شود.

برند آمواج
عطار کرینه وینچون اسپهنر
سال عرضه 2021
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هل ، زنجبیل ، لامی ، پرتقال خونی
اسانس میانی لوبان ، وانیل
اسانس پایه نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، صمغ درختچه مر، تنباکو ، چوب گایاک، روایح دودی، پاپیروس ، کاکائو
نمره کاربران
Boundless-آمواج باندلس
رایحه
7.7
16 رای
ماندگاری
7.5
16 رای
پخش بو
7.2
16 رای
طراحی شیشه
9.4
16 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
کار آنچنان جذابی نبود.من تو تاپ نت بوی دارچین ازش میگیرم که شیرینه.حدودا بعد بیست دقیقه کمی صمغی و دودی تر میشه.نمیدونم چرا اما به محض اسپری تا اوایل میدل نت بشدت بوی انکلیو از همین برند رو حس میکنم که فقط کمی صمغی و دودی شده.نسبت به کارهای دیگه امواج ضعیف بود هم رایحه هم پخش رایحه.
05 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Perfumex امیر علوانی

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
باندلس ، یک کپی جذاب یا فاصله گرفتن از اصالت ؟


سلام و ارادت خدمت اساتید و با عرض تبریک به مناسبت سال نو

آمواج باندلس یکی از جذاب ترین عطر های اسپایسی تنباکوییه که تو عمرم تست کردم ؛ کیفیت و پرفورمنس خوبی داره ( نه در حد اکثر عطر های آمواج اما قابل قبول ) ، شروع باندلس بسیار زیاد شما رو یاد مارلی هرود و اوجان میندازه اما رفته رفته بخصوص در نت های میانی رد پای توباکو وانیل تام فورد و رورینگ رادکلیف برند پنهالیگونز رو توش حس میکنید ؛ انگار جذابیت های این ۴ عطر رو دستچین کردن و نتیجش شده باندلس !

این عطر تا حد زیادی از فضای خاورمیانه‌ای و اغراق شده‌ی عطر های قدیمی تر آمواج فاصله گرفته و داره سعی میکنه خودش رو به رقبای اروپایی و آمریکاییش نزدیک کنه ، به همین خاطره که تو تجربه اول اگه اسمش رو ندونید فکر میکنید با رایحه‌ای از مارلی یا تام فورد طرف هستید ...

از لحاظ ماندگاری و پخش بو شبیه به هیچکدوم از آمواج ها نیست اما میتونه بهتر از هم سبک های خودش از برند های مارلی و تام فورد باشه که برای باندلس این قضیه یک برگ برندست !

موضوعی که باعث میشه این عطر رو به آمواج جورنی ترجیح بدم رایحه یونیک تر و عامه پسند ترشه که باعث میشه راحت تر با استایل های نیمه رسمی ستش کنید و بازخورد بهتری ازش بگیرید !

در کل من آمواج باندلس رو به دوستانی پیشنهاد میدم که از تام فورد توباکو وانیل و مارلی هرود خسته شدن و به دنبال گزینه‌ای جدیدتر و خاص تر توی همون سبک هستن ، از طرفی رایحه اغراق شده و بسیار تند آمواج جورنی رو نمیپسندن ...

ببخشید طولانی شد ، امیدوارم نظرم توی خریدتون کمک کننده باشه 🙏🏻
01 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : احسان جباري میثم شفیعی

سلام
آمواژ باندلس هم از دسته ی عطرهای آلبالویی تنباکویی با یک شروع بینظیر و رویاییه هرچند در ادامه ناامید کننده ظاهر میشه و اون نت پایانی پیچیده و زیبای پچولی و چوبی و دودی کارای مردانه دیگه آمواژ رو نداره.

در کامنت ها هم کاربران اشاره کردند پرفومنس کارای سابق آمواژ رو نداره. پخش و ماندگاری نسبت به عطرهای هم رده خودش مناسبه اما نسبت به کارای سابق آمواژ پایینه.

بین عطرهای آلبالویی تنباکویی نظیر دی مارلی هرود، باربری لندن، سی کی شاک و غیره و انبوهی از کارای آلبالویی تنباکویی و شاید انجل شیر که از نظر من بیشتر تکیه روی اسم زیباش داره ، انتخابم قطعا آمواژ باندلس با اون شروع واقعا بینظیرش خواهد بود.

هرچند در کل، بنده عطرهای آلبالویی تنباکویی مورد سلیقم نیست اما این یکی در این سبک رایحه فقط و فقط در نت ابتدایی به دلم نشست.
02 دی 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سالمی وحید مهدوی

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام.
امواژ باندلس،یه کار بی نظیر دیگه از برند امواژ که شاید بهتره ناشناخته باقی بمونه.
اولین بار که اسپری کردمش بویی که در فضا پیچید برای شامه من ترکیبی از مارلی اوجان و توباکووانیل بود.رفتم تو فرگرنتیکا چک کردم و دیدم حدسم درست بوده.داشتم به خودم افتخار میکردم بابت حدس درستم که یهو دستمو بو کردم😁لعنتی این دیگه چیه؟اون شیرینی زیاد اوپنینگ کجا رفت؟بویی که رو پوستم بود شباهت زیادی به چند ثانیه قبل نداشت.
شاید ازم بپرسید چه بویی میده؟میتونم نتهای سازنده رو کپی کنم و اینجا بنویسم ولی اگه حقیقتو بخواید تشخیص نتهای سازنده این عطر اونقدر سخته که فقط بوی غالب ادویه(به خصوص زنجبیل)،تنباکو،دود و چوب(به نظرم غالب ترین نت در کنار ادویه)رو داخلش میکنم.یه بویی شبیه به بوی البالو هم داخلش حس میکنم که البته زیاد پررنگ نیست.امضای اشنای امواژ اینجا هم وجود داره و این قسمت مورد علاقمه.امواژ اونجایی عجیب غریب میشه که وقتی هر کاری از این برند تست میکنید یاد یه کار دیگش میفتید،در عین حال این عقیده رو دارید که تفاوت ها خیلی بیشتر از شباهت هاست.امضای معروف امواژ همینه که این برند رو منحصر به فرد کرده.این نکته رو بگم که این کار شدیدا سنگینه و برای دوستانی که مستعد سردرد هستند اصلا مناسب نیست.پرفورمنس در برابر سایر کارهای امواژ متوسطه ولی در برابر برندهای دیگه هنوز قابل قبوله.
با ارزوی اوقات خوش و معطر برای دوستان عزیزم
19 آذر 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : مهیار محمدی Mehran

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
بعد از سومین باری که اسپری‌اش کردم متوجه شدم یک جای کارش می‌لنگد!

فهمیدم دو قطبی است و یک قطب‌اش ۹۶ درصدِ مغز را اشغال می‌کند! پر از همهمه است و کرکتری برون‌گرا دارد که مدام اظهارِ کلام و حضور می‌کند! چنین موجودی را مکسیمم هشت ساعت برای یک روز از شش ماهِ سردِ سال می‌توانم تحمل کنم.
صمغی رزینی‌‌روغنی است (حاصل لامی)، که به راحتی به جمجمه شما خواهد چسبید! و گویند لامی نابود کننده بلغم است، اما اینجا عامل کهیر!
فلش‌لایت های اَسِتون کنش است و رگه‌های مقطع روغنی واکنش.. بطور مداوم هم حضور دارند. به علاوه‌ی یک استریمِ خامه‌ایِ شیری‌وانیلی. این رگه‌ی خامه‌ای، مانند خنده‌های نیمه مصنوعیِ فردِ پر حرف به پرت و پلا های خود است! اسباب دل‌آشوبه:)
خطوط کامپلکسِ ادویه‌ای‌فلفلی ای که دارد، اجزاء جدا نشدنیِ شخصیت او هستند.. براده‌های دارچین، ادغام شده با دودِ ناشی از سوختنِ چوبی که مغز استخوانی نیمه‌ مرطوب دارد..
یک مرز مشخصی میان دو قطبِ بوندلس وجود دارد که بخور هندی، مشغول پاس‌بانی از آن است! هر چند لحظه یکبار و به طور گسسته، به مژک‌هایتان می‌رسد! همان لوبان است! نقابی مُشک‌آلود و نامحسوسِ پودری دارد.. قهوه ترک می‌نوشد؛ تا حد خفگی تنباکو دود می‌کند و به قطبِ دیگر می‌نگرد! ترشیدگی، خاکسترِ گیسوانش می‌شود. خاکستر؛ آن شنونده خوبی که پرسش می‌آید چرا ساکتی، و پاسخ‌اش تنها لبخندی محو است!
خس خس و پچولی، کنجی نِشسته و رخِ آزرده خاکستر را در فضایی غبار‌آلود تشریح و تقدیس کرده و روی پیکره‌اش خاک می ریزند!
آن چهار درصد! آن فیلمِ قدیمیِ سیاه و سفیدِ چند دقیقه ای!..
من به هوایِ تماشای آن چند دقیقه، از نو، اسپری‌اش می‌کردم و تنها به همان خاطر بَوندلس را دوست داشتم...

یونی‌سک.س و مناسب روزهای بسیار سرد.


[EDITED] 1402/09/20 00:46
19 آذر 1402 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : Mahmoudreza ganjali احسان جباري

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بین ممویر و باندلس دومی به نظر من بهتره
03 آبان 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر محمدی وحید

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود بر شما

Boundless یا بهتر بگم Spicebomb 2
از برندی در حد و اندازه‌ی AMOUAGE بعید بود

درک نمی‌کنم که مدیران جدید این خانه عطرسازی لوکس چه سیاستی‌رو دنبال می‌کنن و با این روند قرار به کجا برسن... تغییرات همیشه خوب بوده ولی در صورتی که به پیشرفت منجر بشه، تولیدات چند سال اخیر AMOUAGE به گونه‌ای تمام اعتبار و ابهت این برندُ زیر سوال بُرده.

Boundless هم از این قاعده مستثنی نیست، شروعی ادویه‌ای، گرم و تند، تندی که از زنجبیل میاد.
در ادامه نُت غالب وانیل میشه و از اینجا به بعد شباهت بسیار زیادی به Spicebomb پیدا می‌کنه، هرچقدر به بیس نُت نزدیک میشیم تنباکو (آلبالویی) بیشتر نمایان میشه، تنباکویی که در پس‌زمینه روایح دودی و پچولی اونو همراهی می‌کنن.

پرفورمنس قابل قبولی در حد استاندارد AMOUAGE نداره و نمره متوسط میگیره.

هرچند Boundless عطر خوش‌ساخت و روایح شفافی داره و بخاطر وجود تنباکو ازش لذت بردم، ولی با این قیمت میشه دوتا شیشه Spicebomb Extreme خرید.

موفق باشید

[EDITED] 1401/05/11 19:38
11 مرداد 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : nazanin علیرضا موسوی
دیروز این عطرُ دوباره تست کردم (سمپل اورجینال)، هم رایحه و هم پرفورمنس متفاوت با تست قبلی (دکانت) بود!

در تست قبلی که داشتم و در بیس نُت عطر بیشتری وانیلی بود در صورتی که در تست دیروز وانیل به همراه کاکائو بیشتر محسوس بود و این برای من بیشتر خوشایند بود تا وانیل تنها، پرفورمنس عطر هم خیلی بهتر از تجربه‌ی قبلی بود.

پخش خیلی زیادی نداره و بنظرم نیازی هم نیست چرا که عطر محیط باز نیست و برای محیط‌های بسته گزینه‌ی بسیار خوبی هست.

ماندگاری بسیار بسیار خوبی داره، بیشتر از ۱۲ ساعت بعد با اینکه فقط چهار پاف به گردنم اسپری کرده بودم، بازم رایحه‌ی کاملاً محسوس بود.

در کُل اگر از دوست داران روایح تنباکویی باشید از این عطر هم لذت خواهید بُرد.

[EDITED] 1401/10/04 19:38
04 دی 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : احسان جباري محمد☆mm

عطر گرمی هست ۴ فصل مناسب استفاده نیست
06 تیر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : تکرود

به هیچ وجه بدون تست خرید نکنید،واسه من به شدت غیر قابل تحمل بود حس کردم رفتم بازار ادویه فروشا سرمو کردم تو یکی از این حجره‌ها که صد تا گونی ادویه رو کنار هم چیدن بدون هیچ تهویه‌ای،شاید واسه اروپایی‌ها و ذائقه‌شون جالب باشه اما واسه من سردرد آور بود.
26 اسفند 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : nazanin تکرود

جدا از تست این کار شگفت زده شدم !!!
البته از نوع بد خیلی خیلی بد ....
یه بوی نامطبوعی برام تداعی شد که توصیفش نکنم بهتره؛ البته که عطر سلیقه ایه و باندلس سلیقه منو تیرباران کرد!
حقیقتا تمایلی هم به توصیف رایحه و نتها ندارم و فقط خواستم بگم برای خیلیا این کار اونی که فکر میکنن نخواهد بود ...
25 اسفند 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : nazanin Mada_London

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟