Unique'e Luxury - Crush On Me

یونیک لاکچری کراش آن می

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45796
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : یونیک لاکچری
کشور مبدأ : ترکیه
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-45796
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 255
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
12,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 13
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Unique'e Luxury Crush On Me - یونیک لاکچری کراش آن می

از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به زنجبیل ، لیمو ترش سبز، روایح گلی، نعناع هندی ، کارامل اشاره کرد.

برند یونیک لاکچری
کشور مبدأ ترکیه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه زنجبیل ، لیمو ترش سبز
اسانس میانی روایح گلی
اسانس پایه نعناع هندی ، کارامل
نمره کاربران
Crush On Me-یونیک لاکچری کراش آن می
رایحه
6.1
11 رای
ماندگاری
9.5
11 رای
پخش بو
9.6
11 رای
طراحی شیشه
7.7
11 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند یونیک لاکچری
عطرگرام
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
5
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
درود دوستان ، کراش آن می ماندگاری و پخش بسیار زیادی داره ولی متاسفانه نتها کاملا مصنوعی و اغراق آمیز هستن ، رایحه کارامل کاملا غالبه ، بعضی اوقات نت زنجبیل میادو رد میشه و زود میره ، روایح گلی هم هرازگاهی استشمام میشه ولی نه به صورت طبیعی ، روی هم رفته با یه عطر شیرین با غلظت بالا روبرو هستیم که من به شخصه نتونستم کنار بیام .
21 دی 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : rick Jahangir Sadri

قد صدوشصت. لاغراندام. صورت تراشیده. پوست خشک. موهای سفید. بینی استخوانی. سبیلِ سورئال! توگویی پشت آن رنگ‌بندی رمبرانت پنهان شده بود. سفید و خاکستری با تضادی اغراق‌آمیز از زرد حنایی. حاصلِ رفاقت با تنباکوی سردشت! عمو یدالله پیرمردی بود در مدرسه‌ی ما [مقطع راهنمایی] که بیش‌تر موجودیت داشت تا وجودیت. درواقع رتبه و جایگاه شغلی مشخصی برای او تعریف نشده بود. وقتی ناظمِ بی‌نظم کاری می‌کرد که از حیطه‌ی اختیار و توانایی‌هایش خارج بود می‌گفت این 'بابابیل‌زن' باز خرافاتی شده. سیصدسال از آن سال‌ها می‌گذرد. سیصدسال دیگر بگذرد می‌شود شش‌صد سال. خوب شد مدرسه تا همین حد مفید بود تا ریاضی و چرتکه بیاموزیم. باقی که چرندیات بود و طرحی شگرف برای سرکوب نبوغ و بلندپروازی. آن همه سال در شُل و گِل، برف و بوران، داغ و سوزان رفتیم و آمدیم که بفهمیم قرار است نفهمیم. که همین‌را هم بسیاری نفهمیدند. کلاش‌خانه بود. وای که چه دغل‌بازاری. بدبختمان کردند. کراش آن می! این حدیث از سَرِ دردی‌ست که من می‌گویم،، تا بر آتش ننهی بوی نیاید ز عبیر،، گر بگویم که مرا حالِ پریشانی نیست،، رنگ رخسار خبر می‌دهد از سِر ضمیر...! در تضادِ آن‌چه در ذهن شاعر بوده! این عطر بابابیل‌زن است. یعنی کسی که خود هزاران مرض دارد و می‌خواهد درد دیگران درمان کند. یا آن‌که در کار اصلی خود وامانده ولی سراغ کارهای بزرگ‌تر می‌رود.


اگر کسی به‌این عطر علاقه‌مند باشد، بخرد و... تعجب می‌کنی؟ خیر. قطعا و حتما هر انتخاب، میل و سلیقه‌ای برای من قابل‌احترام است. | این عطر را بد می‌دانی؟ آن‌چه بد خوب. زشت زیبا و غیره می‌پنداریم بیش‌تر به رای، داوری، زعم و برداشت می‌ماند. هیچ‌چیز در معنای کلانِ خود بد نیست همان‌گونه که خوب هم نیست. دوقطبی خیر و شر را آدمی ساخت برای آسایشِ جان و هزاران چیز دیگر. به کهکشان‌ها بی‌اندیشیم. بیش‌تر به عبث بودن بد و خوب پی خواهیم برد. راستی بالا دقیقا کجاست؟ پایین چطور؟ | یعنی یک عطر نمی‌تواند با توجه به مفاد آکادمیک عطرسازی بد باشد؟ بدِ دوم با آن‌چه قبل‌تر ذکر شد متفاوت است. بله. می‌تواند. اما قضيه‌ی دوم هم باز شبیه به کارنامه است. یعنی یک چارت، قاعده و اصول برای 'خوب' و 'صحیح' تعریف شده که نهایی نیست و کروشه‌ی تعریفِ آن باز است. براساس همان تعریفِ ناتمام کارنامه‌ی خوب و بد صادر می‌شود. روزی همگان خیال می‌کردند ماشین‌پرنده برادران رایت بهترین است! | ربطی داشت؟ خیر. | لطیفه تعریف می‌کنی؟ بله. لبخند بزنید لطفا و فراموش نکنیم هر نوشته در اوجِ بی‌طرفی بازهم حاصلِ نگرشِ شخصی است. این‌طور می‌توان تعریف کرد : نوشته‌ها، ترسیمِ صورت‌فکریِ فرد در برخورد با یک اثر خاص هستند. ما قانون، آیین یا حکم نمی‌نویسیم. هیچ نوشته‌ای لازم‌الاجرا و یقین نیست. بلکه صرفا درونیاتِ خود را توسط ادبیات به مقام روایت، تشریح، تفسیر، تحلیل و گاها قصه‌گویی می‌رسانیم. | در موردِ خودِ رایحه هم این‌گونه است؟ بله و خیر. بایست به نویسنده توجه کرد. برای مثال خود من در کنار آش‌ولاش بودن بینی گاها ناخواسته رایحه را به‌نفع تخیل تحریف می‌کنم. پس شاید قابل‌اتکا نباشد. اما نویسنده‌ی دیگری هست که به‌هنگام تشریح کاملا رئال و با تکیه‌بر تئوری و هارمونی عطرسازی با رایحه برخورد می‌کند. دومی می‌تواند موثق[تر] باشد. اما در نهایت فکر می‌کنم همه‌چیز به فرد و ریشه‌ی فکری‌اش برمی‌گردد و هیچ‌چیز به‌مانند برخورد مستقیم راه‌گشا نیست. | باز لطیفه گفتی؟ بله. | ازدست لطیفه‌های تو کی خلاص می‌شویم؟ می‌گفت در پایان بودم که آغاز کردم. واگوییِ فصل‌آخر بود از ابتدا. یکی‌از همین‌روزها و شب‌ها کتابِ قصه بسته خواهد شد!

فریاد زد فرهاد! فرهادِ کوه‌کَن تو که آشنا با تمام سنگ‌ها و صخره‌هایی. کجا هستی؟ شاعر از غیب پدیدار شد و زمزمه کرد : همی گفت این‌که روزش را شب آمد،، به تلخی جانِ شیرین بر لب آمد،، دهان‌ش تلخ و شیرین در زبان بود،، به مرگ‌ش واپسین شربت همان بود،، به شیرین گفتم‌ش از دیده خون رفت،، که تا شیرین کنان جان‌ش برون رفت...! فریاد نزن آدم. فرهاد سال‌های سال است که جانِ شیرین را با جانِ شیرین تاخت زده است! شیدا؛ فرهاد مرد. بیستون به گریه افتاد و سینه‌ی دشت سوخت... آخ فرهاد. فرهاد دل‌شکسته‌ی من. ای‌کاش بودی تا می‌گفتی به کدامین کوه باید گریخت...!
11 دی 1401 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : مهدی رضاحسین نوری

4
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
به شدت بوی تند و گرم و آزار دهنده ای داره ، مخصوصاً در ابتدای استفاده ، لااقل من اینطور ازش برداشت کردم ، در پخش بو و ماندگاریش حرفی نیست ، در این ۲ مقوله نمره خیلی خوبی میگیره ، ولی متأسفانه از نظر رایحه اصلا نتونست سلیقه منو پوشش بده
19 مهر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : rick منوچهر

5
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
انقد این عطر گرم و تنده ک نتونستم تحملش کنم و ۴.۵ بار دستم رو شستم تا بوش کم شه .. با یک پاف داشت مغزم منفجر میشد... بوش شبیه به تیری موگلر ای من و چنتا دیگ از فلنکرهای ای من هست.. ابتدا یه رایحه الکلی با ترشی و تندی لیمو و زنجبیل داره و بعد نعنا هندی و کارامل .. رایحه گلی ک در نت ها درج شده بیشتر بهش میاد زنبق باشه و اون نت گلی و زنبقی تا اخر کار حس میشه
22 شهریور 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : منوچهر nazanin
این عطر جناب وفایی بوی شیرینی و بیسکوییت کاراملی میده بصورت خطی تقریبا همین بو را میشه ازش گرفت‌ یه ته بویای پچولی هم بعد یکساعت میشه استشمام کرد و اتفاقا با ورود پچولی خیلی بهتر میشه ولی تمام مدت بوی کارامل غالبه و هواداران روایح شیرین تقریبا اینو میپسندن اگر بصورت نرمال عرضه بشه
نرمال ازین جهت که ماندگاری دیوانه کننده ی این عطر عشاقه خودشم خسته میکنه رایحه ای بشدت سنگین و قلدر داره که البته من ترجیح دادم یه دکانت ۱۰ میل ازش سفارش بدم که حدودا ۱۲۰ الی ۱۳۰ پاف میشه و برای ۵۰ الی ۶۰ بار استفاده من کافی به نظر میرسه خرید نسخه ۱۰۰ میل کمی منطقی به نظر نمیاد
ماندگاری غول آسا و پخش بوی عالی داره البته پخش بوی آمواج میندر و اینکلیو اصلا ازین کمتر نیست چه بسا به علت سنگینیه رایحه شعاع پخش بوی آمواجهای من بیشتر هم باشه اما این کار دیگه ضعیف شدن نداره ۲۴ ساعت راحت روی پوسته من ماندگاری داره و تا ۱۰ ساعت یا بیشتر پخش بو
امتیاز رایحه به نظرم متوسطه و متوسط هم نمره دادم چیز خاص و انچنانی نیست چون این برند بیشتر مشابه سازه روایحه دیگست
در مجموع اگر پرفورمنس در خریدهای شما اولویت قرار داره صددرصد رضایت شما را جلب میکنه
22 شهریور 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : امیرحسین میرعبداللهی سعید بجنوردی
درسته ماندگاری و پخش غول آساش آدم رو کلافه میکنه یه پاف هم زیاده واسه ۲۴ ساعت رایحه هم خطی و کدره .. عطر هایی مثل برند زرجوف هم ماندگاری بالا دارن ولی بس که شفاف و با کیفیت هستن خسته نمیشیم و تمام وقت ازش لذت میبریم.
23 شهریور 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin سعید کرمانی
بعد از خوندن کامنتتون با خودم گفتم مگه میشه در این حد آزاردهنده باشه که 4 5 بار دستتو بشوری و با خودم گفتم حتما مبالغه میکنید. ولی بعد از تستش اونم فقط با یه پاف به این نتیجه رسیدم نه تنها 4 5 بار بلکه باید 10 بار دستمو بشورم.

اصلا حس خوبی نسبت به این برند و عطراش ندارم
صرفا از رایحه akdeniz بدم نمیاد ولی راجع به همونم اون حس روغنی سطح پوستم و بوی خطیش منو یاد عطرای فیک میندازه
خیلی از دوستان معتقدن حداقل بازخورد خوبی دارن کارهاش ، ولی به چه قیمتی واقعا؟
با احترام به تمام طرفداران این عطر ، من به این سلاح کشتار جمعی نمره -0- میدم
25 دی 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : میثم شفیعی Perfumex
سلام به دوستان عزیزم
شب سردتان گرم به عشق انشاله .
یک شب زمستان و یخبندان داشتم میرفتم خونه ، ساعت ۳ صبح بود . دیدم یه پاکبان پیری داره توی خیابان راه میره . نزدیک که شدم برگشت من رو نگاه کرد اما نمیدونم چرا دست بلند نکرد .
دنده عقب زدم و رفتم جلوی پاش .
گفتم کجا میری پیرمرد ؟
گفت مزاحم شما نمیشم آقا .
گفتم چرا مزاحمت ؟
گفت لباسام تمیز نیست ، صندلی ی ماشینتون کثیف میشه . ( لباسهاش تمیز بود )
گفتم من که میگم لباس های تو کثیف میشه !
صندلی رو نگاه کرد با تعجب :) گفت هان ؟
گفتم بیا بالا تا بهت بگم ! سوار شد .
گفتم اولا کی میدونه تمیزی چیه و کثیفی چیه ؟؟
شما که زیر پای من رو تمیز میکنی لباست کثیفه و منی که تمیزی ی تو رو کثیف میکنم ماشینم تمیزه ؟؟
با نگاه عجیبی تماشام میکرد :)
گفتم اگه من الان بزنم به این تیر برق ، من زدم به اون یا اون زده به من ؟
با تعجب نگاهم میکرد :)
گفتم جواب بده لطفا .
گفت خب ما زدیم به اون !
گفتم اولا ممنون ام که گفتی ما ، این خیییلی مهمه !
دوما اینشتن میگه خیر ! تیر برق زده به ما :)
بنابرین من باید از تو معذرت بخوام که لباست کثیف میشه .
کجا میری ؟ گفت شما کجا میری ؟ گفتم هر جا شما بری من هم میرم !
پیش خودم گفتم الانه که توی دلش بگه :
این نصف شبی گیر چه دیوونه ای افتادم خدا :))
گفت بهتون نمیاد مسافرکش باشین .
گفتم دوباره مجبورم نکن دلایل بیارم :)
هر چی میبینی ، درست نیست !!
خیابون فلان . مسیرت هست ؟
گفتم آره . اتفاقا همونجا میرم ( البته مسیرم نبود )
چه بوی خوبی میده ماشینتون ؟
خودم یا ماشین ام ؟ چون هر کدوم یه بو میدیم :)
کلا بوی خوبی میاد . کاش منم این بو رو میدادم . کاش منم بوی خوب میدادم . وقتی میرم خونه ناراحتم . البته هیچی بهم نمیگن . تازه لباسام رو عوض میکنما ، بازم هست !
گفتم هااان ! آرزوت رو گفتی !
منم اون غوله ام ، ماشینم هم چراغ جادوئه :)
اولین آرزو بر آورده میشه :)
( اتفاقا همون شب عطر جدیدی ساخته بودم آخر ِ قدرت ، مثل همین عطر ماندگار ، بنا به دلیلی گذاشته بودم توی کیف ام )
دست کردم توی کیف ام گفتم بفرما . این مال شماست .
گفت آقا نمیتونم قبول کنم . این کلی پولشه .
گفتم اتفاقا پولش رو خدا داده بود ( دروغ هم نگفتم ، همه ی پولا مال خداست )
گفتم قول میدم بوی این عطر میچربه به بویی که میدونی .

دوستان عزیزم اینو گفتم که بگم :
هر عطری و هر رایحه ای به یه دردی میخوره !
از کجا میدونیم که یک عطر خیلی مهمتر از چیزی نباشه که ما میدونیم ؟
انشاله هممون خوشبو باشیم
برخی بیش از ما به خوشبویی نیازمندند
شاید این عطر برای برخی آرزو باشه
ارادت ها
25 دی 1401 پاسخ تشکر
53 تشکر شده توسط : مهدی عباس بهرامی
و منی که نمیدونم به تیر برق فکر کنم که زده
25 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی کامبیز سخی
من یک پاکبان هستم☺
26 بهمن 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سالمی سعید رضایی شوشتری
وقت بخیر جناب سخی عزیز
چرا اینقدر شما خوبید ؟
ارادت قلبی فراوان
15 مرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی nazanin

سلام دوستان عزیزی که این کارو تست کردن لطفا یه توصیفی ازش داشته باشن.. خیلی تعریفشو شنیدم و طبق تصورات نت هاش به نظرم خوب میاد ولی چون قیمت نسبتا بالایی داره ریسک بلایندبای رو نمیتونم داشته باشم
16 فروردین 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هلیوس
سلام اقا فرزاد
(نظر شخصی)
این لاین فکر میکنم تقریبا همه مشابه کاری شده با کمی تغییرات جزئی
هرم بویایی کوتای مثل باروندا
با دوام و پخش به صورتی که بیش از سه پاف آزار دهنده میشه
یا مدل آکدنیز که خنک دریایی بوده بعد از پوشیدن دو روز بعد تازه روایح خنکی کم و روایح چرمی قوی تر میشه! (توسکان لدری)
کیفیت این برند ترکی خوبه ولی غلظت خیلی بالاست این رو هم بگم تقریبا هم راستای اوایل برند نیشانه ( از نظر دوام)

این مدل crush on me رو تست نداشتم و خیلی هم برام جالبه که هرم بوییاییش مشابه کروماندل شنل پرفیوم نشون میده( ای خدا اگه پچولی نبود این عطر ساز ها چکار میکردند منو راضی کنند )و به جای نوت آمبر کروماندل که من عاشقشم ، نوت کارامل رو جایگزین کرده
که به دلیل اینکه من کروماندل رو دارم و از نوت کارامل هم دل خوشی ندارم (نوت انتحاریه) سراغ این عطر نرفتم
در کل این برند کار های نسبتا با کیفیتی داره که تا پایان کیفیت روایحش رو تقریبا حفظ میکنه و افت محسوسی نداره ولی چیزی هم به جز دوام و پخش به من ارائه نداد که به خاطر فصل پیش رو و این هرم بویایی چیزی از دست ندادین
ولی این قیمتها واقعا براش زیاده و تو جیه برای عطر باز نداره . جالبه تو ترکیه قیمت شون دو تا سه برابر دبی بود
رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون
17 فروردین 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : دهناد ساسان فر Shaghayegh
حسام جان دوست عزیزم، از وقتی که گذاشتی سپاسگذارم. به خوبی توصیف کردی ممنونم ازت. سلامت و برقرار باشی
25 فروردین 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف هلیوس
درود بر شما همینطور که جناب حسام توضیح دادن یونیک لاکچری از بابت فضای رایحه مشابه عطرهای معروف بازار طراحی شده طوریکه ریسک کمتری در بازار داشته باشه و بتونه بعنوان یه برند تازه کار جای خودش رو در بازار باز کنه، اکثر کارهای این برند از ماندگاری بالایی برخورداند البته بالا بطرز اغراق‌آمیز چرا که گاهاً اگر روی لباس اسپری بشن بعد از شستشو هنوز رایحه روی لباس احساس میشه و این برای کسانی که متنوع عطر استفاده میکنند زیاد جالب نیست ولی برای کسانی که از یک عطر استفاده میکنند میتونه قابل توجه باشه، دلیل ماندگاری عطرها هم بخاطر غلظت Extrait de Parfum
بودن هست،اما در مورد قیمت اگر به این چشم نگاه کنیم که هر بار نهایتأ دو یا سه پاف کافیه تا کل فضای اطراف رو احاطه کنه
و با توجه به اینکه همون سه پاف تا زمان شستن لباس یا بدن آثار رایحش باقی میمونه میشه گفت:گزینه ایی اقتصادی هست!!
اما رایحه ی کراش آن می
یک رایحه ی شیرین وگورماند(خوراکی) هست
که نت غالب همون کارامل هست و اگر با کارهای گورماند کسی بتونه ارتباط برقرار کنه گزینه مناسبی میتونه برای فصول سرد سال و اوایل بهار باشه.
از دیگر کارهای معروف این برند
کوتای،بریل و آکدنیز هست.
که آکدنیز میشه گفت یکی از ماندگارترین کارهای بهاری محسوب میشه.
شخصاً از بابت طراحی رایحه کارهای نیشانه رو بیشتر میپسندم.
مانا و پایا باشید.
26 فروردین 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : rick رضا یگانه
اردشیر عزیزم ممنون بابت وقتی که گذاشتی و بخوبی توضیح دادی...
اتفاقا فروشنده لا شما هم نظر بود از لحاظ قیمتی و میگغت که یک پاف نهایت دو پاف کل روزتو میسازه، متاسفانه در این زمانه دو از جونت نمیشه اعتماد کرد بابت تهیه دکانت وگرنه خوب میشد قبل خرید دستریز تهیه کرد و مورد دیگه کم یاب بودن این برند است تاجایی که خیلی ها اصلا نامی ازش نشنیدن
26 فروردین 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود بر شما جناب فرزاد و سپاس از توجهتون، کاملاً با شما موافق هستم در مورد دست ریز حتماً باید به مکان معتبر مراجعه کرد،چرا که گاهاً پیش میاد فروشندگان در فروش دست ریز صادقانه عمل نمیکنن و علاوه بر از بین رفتن هزینه ی پرداختی،خریدارانی که دستریز تهیه کرده اند تا بتواند با اطمینان خرید انجام دهند بیشتر سر درگم میشوند و همینطور که فرمودید فروشگاههای کمی این برند را موجود کردن و ای کاش در کنار کارها سمپل شرکتی نیز وارد میشد تا با توجه به قیمتهای نجومی این روزها و از طرفی تازه وارد بودن این برند،خریدار با تست سمپل انتخاب صحیح تری انجام میداد. و مورد اینکه این کار پَک تراول 10 میل هم موجود داره که متاسفانه بخاطر محدودیت ها اونمورد هم نایاب هست.
امیدوارم با کمی بررسی بتونید به دستریز مطمئن دست پیدا کنید.
ارادتمند
26 فروردین 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا یگانه farzad

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟