DIPTYQUE - Tempo

دیپتیک تمپو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45705
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : دیپتیک
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-45705
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 16
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

DIPTYQUE Tempo - دیپتیک تمپو

که اولین بار در سال 2018 به بازار عرضه شده است. عطار آن اولیویه پسکاکس می باشد و در خانواده عطری معطر ادویه ای قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نعناع هندی ، سالویا اسکلاریا، فلفل صورتی ، برگ بنفشه ، چای میت اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دیپتیک
عطار اولیویه پسکاکس
سال عرضه 2018
گروه بویایی معطر ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نعناع هندی ، سالویا اسکلاریا، فلفل صورتی ، برگ بنفشه ، چای میت
نمره کاربران
Tempo-دیپتیک تمپو
رایحه
9
6 رای
ماندگاری
8.2
6 رای
پخش بو
8
6 رای
طراحی شیشه
8.7
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عطرافشان عزیز سمپل موجود کنین لطفا
02 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

اخرین باری که تست کردم دو سال پیش بود اگر یک تصویر خیالی از عشق بخواهیم ترسیم کنیم باید دل را به این عطر دهیم رایحه ای که عاشقان مهجور را به قرابت هم می اورد حتی اگر پیش هم نباشد این رایحه اگر در شب تست شود هوای مهتابی در یک جاده که پیرامونش را درختان احاطه کرده باشند ازانجا رد شوید و بعد از چند دقیقه رد بویی گه میگذارد شخصی که در ان جاده میگذرد یعنی شخص استشمام کننده با خود درگیر میشود و سوالی عجیب و مهم در سر میپروراند و تا اخر عمرش ان جاده را فراموش نخواهد کرد و آن سوال این است که چه میشد فقط یک بار دیگر در آن لحظه در ان جایگان در آن زمان باز آن رایحه را استشمام کنم معرکست این حال و هوا یک منظره کاملا گرگ و میش در ذهن متصور شوید یک نمیکت با فردی که معشوقه شماست روی آن نیمکت نشسته است منتظر شماست خلاصه اگر عاشقی یک عطر بود میشد تمپو از دیپتیک
24 آبان 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Farzan

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
دیپتیک تمپو عمریست که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده که عمریست پولی محور البته پولی بسیار نرم و مخملی و بسیار دلنشین که حتی کسانی که به بوی پولی گارد می‌گیرند نیز خوششون میاد عمریست بسیار خوش پوش و پر بازخورد چای مته نیز زیبایی کار رو دو چندان کرده
05 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : معین هاشمی سعید ون ورنبرگ

یادم آمد روز باران...! خورشید نیست. نخواسته که باشد. اما بی‌منت روشنایی می‌بخشد. قصه‌گو نیست. نخواسته که باشد. اما بی‌دریغ به قصه‌های شما گوش می‌سپارد. در روزی بسیار دور؛ آن‌جا که باران تمام خاطراتِ تلخ را از تنِ لحظه می‌شست با این مخلوق ملاقات کردم و بعد از رفتن‌ش در دفترچه‌ام نوشتم آن‌چنان ساده باش که گذشتن از تو ممکن نباشد! پچولیِ صلح‌طلب و بی‌خیال که کسالت، کهنگی یا کهولت را نمی‌شناسد و هزاران مکافات در سرش نیست. یکی بود یکی نبود. در روزگارِ فراموش‌کاریِ ابرها و قهرِ باران زیر آسمان کبود کشاورزی پیر و تنها در مزرعه‌ای خشکیده‌ باامید چند بذرِ مغموم کاشت. بوسه بر خاک... ای زمینِ خاکستری مراقب فرزندان من باش... زمین چرخید و هیچ نگفت. بعدها از جان‌ش جوانه‌ای سبز و لاغراندام روییدن گرفت... لبخند زد و آرام زمزمه کرد : کشاورزِ صبور؛ ای پینه به‌دست. خشک‌سالی به پایان رسید... صدای رعدوبرق... افسوس. کسی آن‌جا نبود تا بشنود. کشاورزِ قصه‌ی ما خود خاک شده بود! آری. ای زمینِ بی‌رحم. کشاورز خودش عامل رویش بذرها بود... هزینه‌ی هنگفتِ جوانه‌زدن. / تمپو دیپتیک. تصاویر روی باتل؛ توگویی در حال تماشایِ چینش، ایجاد، پیش‌روی و بلوغِ حیاتِ زمینی هستیم! برآمده از جزیره‌ی اسرارآمیز سولاوسی. حافظه‌ای آغشته به ژنتیکِ غارها، صخره‌ها، کوهستان‌های جادویی، مجسمه‌های مرموز و نقاشی‌های باستانی. آینه‌دارِ روایت‌های دوراز رنج و خستگی. بدون خون‌آبه و زخم. جدا از هیجان‌های منفی و هرگونه پیچیدگی. ملاقات با دختری هیپی که هارمونیکا می‌نوازد، در هفته‌ی مد میلان! سپس غیب‌شدن در محله‌ی چینی‌ها... از قبیله‌ی رایحه‌های سبز و خاک‌گرفته. [یک. کازمتیک؟ شاید. زیرا برای برخی بروزهای پودری کرمی هم می‌تواند داشته باشد. | دو. این اثر برای کسانی که پچولی را صرفا عرق‌کرده، تیره، کپک‌زده، دودی، شدیدا کافوری یا اگزوتیک می‌پسندند مناسب نخواهد بود] طبعی معتدل، خصوصیات معطر با ته‌مزه‌ی دوردستِ شیرین و بیش‌تر تلخ. وام‌دارِ برگ‌های مرطوبِ بنفشه، جزئیات سبز و یادداشت‌های گیاهی، مویرگ‌ چوبی به‌همراه خصلت‌های علفی‌خاکی که برای من حتی تا مرز توهمی از تنباکوی غیرشیرین گیاهی علوفه‌مانند نیز پیش می‌رود و برخی‌اوقات حس رزینی ناشناخته هم دارد. خلاصه که تمپو به‌دور از آن‌چنان‌هایِ عطرسازی ایستاده و سرخوش است از ساده زیستن. ساده بودن. ساده ماندن... بی‌هوا خندیدن، بی‌اختیار گریستن و بی‌پروا دوست‌داشتن... اما با همه‌ی این‌ها عطر من نیست. یعنی... نخواسته که باشد...!
25 آذر 1401 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : مهدی محمد جواد رضوانی

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
با تقدیم احترام خدمت دوستان ، استادان و دست اندرکاران خوب عطرافشان، بنده درحدی نیستم که توان کارشناسی داشته باشم و فقط حس خودم رو به عنوان فردی که از کودکی با رایحه ی عطر بزرگ شدم خدمت شما عرض میکنم.
تا بحال عطری به پربازخوردی ( فوق العاده مثبت) دیپتیک تمپو نه داشتم و نه دیدم , ارزش این عطر ( از نظر ریالی) حداقل سه برابر چیزیه که الان هست ، هیچ توضیحی نمیدم راجع به نوع رایحه ، فقط همینقدر عرض میکنم خدمتتون که... مطمئن باشید از خریدش پشیمون نمیشید ، امیدوارم هرچه زودتر عطرافشان عزیز موجود کنه این شاهکار بی ادعا رو.شاد و سالم و سربلند باشید.
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ سعید رضایی شوشتری

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
دیپیتیک تمپو
یک عطر با پاتچولی نرم و ملایم.بسیار خوش بازخورد و راحت پوش .آمیزه پچولی نرم میوه ای نعنایی و کمی شکلاتی.مناسب مصرف رسمی و روزانه در فصل خنک.پرفورمنسش بسیار خوب هست.هردو جنس میتونن بپوشند ولی برای آقایون بهتره.بازخوردهای خییییلی خوبی ازش میگیرید.بویی کاملا مدرن داره.پچولی درین عطر اینقدر نرم و آبدار و مخملی هست که ضد پچولی ها هم عاشقش شده بودن.مناسب برای بلایند بای.به نسبت قیمتش خیییییلی حرف برای گفتن داره.از دستش ندین.
روزتون شاد شاد شاد
04 بهمن 1400 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi محمدرضاسپهی
سلام قربان، وقتتون بخیر. جسارتا میفرمایید که تا چه حد به گرلن لینستنت قدیمی تشابه داره؟
17 آذر 1401 پاسخ تشکر
اقا سعید ببین من این عطرو برای شما از هر لحاظ تضمین میکنم و اینو هم باید بگم که تشابهی با هیچ عطری نداره شاید و شاید تاکید میکنم اندکی پچولی عطر نارسیس فور هیم تویلت شبیهش باشه عطریست که همه رو عاشقتون میکنه از مذکر تا مونث😂 خلاصه که عطر عاشقیهاست حتی یادش می‌افتم چشام رو هم میره و عاشق کسی میشم که نه میدانم کیست و نه شخصیست که اصلا تا به حال دیده باشمش عاشق یک چیز میشوید که نه هست و نه می‌تونه که نباشه یه موجودِ ناموجود
24 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ علی رشوند
مهدی عزیز قیمت کارهای این خانه چند قیمت هست ؟؟
24 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک
خدمت شما عرض شود اقا میلاد که این برند خیلی خاصه و بعضا عطرهاشون به ندرت گیر میاد من دوسال پیش که تست کردم تمپو رو خیلی پشیمونم که نخریدمش چیزی حدود 3 تومن بود الان بر فرض که 6 تا 7 میلیون شده باشه بازم خیلی ارزششو داره حالا عطرهاشون هرکدوم روایت خاصی و القا میکنه که هر کدوم تو یه رنج قیمیتیه ولی فکر کنم بالا بکشه قیمتشون یعنی سقفه رنج قیمت این برند 8 تومن باشه
24 آبان 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟