Maison Martin Margiela - Coffee Break

میسون مارتین مارژیلا کافی بریک

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45657
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-45657
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Maison Martin Margiela Coffee Break - میسون مارتین مارژیلا کافی بریک

این عطر توسط برندی مطرح به نام میسون مارتین مارژیلا به بازار عرضه شد عطار آن ژاک کاوالیه می باشد از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به نعناع هندی ، شکوفه پرتقال ، فلفل ، دانه تونکا ، لوبان ، اسطوخودوس ، شیر ، قهوه ، گیاه ناگارموتا، وانیل ، خس خس ، سدر اشاره کرد.

برند میسون مارتین مارژیلا
عطار ژاک کاوالیه
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نعناع هندی ، شکوفه پرتقال ، فلفل
اسانس میانی دانه تونکا ، لوبان ، اسطوخودوس ، شیر ، قهوه ، گیاه ناگارموتا
اسانس پایه وانیل ، خس خس ، سدر
نمره کاربران
Coffee Break-میسون مارتین مارژیلا کافی بریک
رایحه
8
4 رای
ماندگاری
7.3
4 رای
پخش بو
7
4 رای
طراحی شیشه
6.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
انگ وزن به طور کلی به عدم تایید اجتماعی افراد دارای اضافه وزن یا افرادی که تحت تاثیر چاقی هستند اشاره دارد. انجمن جهانی چاقی، انگ وزن را بعنوان اعمال تبعیض آمیز برای افراد به دلیل وزن و جثه آنها تعریف می‌کند. این فرض که افراد درشت پیکر، تنبل یا فاقد اراده هستند در جامعه ما فراگیر است. در نتیجه یک سوگیری منفی برای اضافه وزن ایجاد شده است که مرتبط با نظرات منفی و ایدئولوژی های مرتبط با وزن است.
انگ وزن یک شکل رایج از تبعیض در جامعه ما است که از نظر شیوع همتراز با تبعیض نژادی است. افراد درشت پیکر در بسیاری از حوزه های عمومی و خصوصی مانند مدرسه، محل کار، مراکز مراقبت های بهداشتی، فروشگاه های لباس و رسانه ها با تبعیض مواجه هستند.
در واقع تعصب مداوم فرهنگ ما نسبت به تیپ بدنی ایده آل لاغر این عقیده را تقویت کرده است که افرادی که اضافه وزن دارند به نوعی کمتر مطلوب یا شایسته هستند. رسانه ها مدتهاست که افراد دارای اضافه وزن را غیر جذاب، و بعنوان سوژه هایی برای تمسخر یا خنده به تصویر میکشند. مسئله لزوماً مربوط به اضافه وزن یا چاقی نیست در واقع مشکل، ننگی است که آن را احاطه کرده است.
تحقیقات نشان می‌دهد که انگ وزن در واقع یک عامل محرک برای اپیدمی چاقی است که به افزایش وزن و سلامت ضعیف کمک می‌کند. ائتلاف اقدام چاقی همچنین خاطر نشان می‌کند که باورها و علت چاقی به نگرش های منفی و انگ وزن کمک می‌کند. برای مثال افرادی که تحت تاثیر چاقی قرار می‌گیرند، اگر وزنشان ناشی از عوامل غیر قابل کنترل مثل زایمان یا بیماریهایی مانند تیروئید باشد، بیشتر با انگی مانند پرخوری مواجه می‌شوند که در چنین مواردی، مردم به چاقی بعنوان یک انتخاب شخصی نگاه می‌کنند تا یک بیماری جدی....
بایستی در نظر داشته باشیم که شرمساری از چربی اضافی بدن، تاکتیک موثری برای وادار کردن افراد به کاهش وزن نیست چراکه این شرمساری میتواند خطرناک باشد و منجر به انواع اختلالات خوردن و یا خواب گردد.
متاسفانه انگ وزن و تعصب نسبت به چاقی، عمیقاً ‌‌در فرهنگ ما ریشه دوانده است. اما همه ما میتوانیم سهم خود را برای آموزش خود در مورد این موضوع انجام دهیم. ما همچنین میتوانیم بپذیریم که در کجا و چه زمانی در این تعصب و انگ های تداوم یافته، شریک بوده ایم تا خود را از نظر تفکر و اندیشه مثبت نسبت به افراد دارای اضافه وزن، بازآموزی کنیم....
این عطر با رایحه خوشمزه و گرم و سنگینی که داره و شبیه شیر گرم همراه با قهوه یا حتی شیر کاکائوی گرم، بنظرم شایسته بانوان و آقایان بالای ۳۰ یا ۳۵ سال هست که از نظر پیکر، کمی درشت تر هستند و بخاطر جرم بزرگتری که دارند قطعا پوشش ضخیم و بلندی هم از نظر طول خواهند داشت و این عطر برای این عزیزان شاید، شایستگی برازنده تری داشته باشه نسبت به بانوان یا آقایان لاغر اندام...
سپاس از همراهی و شکیبایی شما عزیزان.....
21 آذر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : علی Amirhossein

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
سلام و شب بخیر
کافی بریک، ارمغانی برای طرفداران قهوه، علی الخصوص ماکیاتو و لاته ماکیاتو، بدون تبعیض بین بانوان و آقایان !
یه لیوان شیر قهوه ی خامه ای و داغ که با لوندر تزیین شده، شاید توصیف کار راه بندازی از فضای دوستانه و دنج عطر باشه.
برجسته ترین روایح برای بینی من، اکورد لاکتونیک و خامه ایِ شیر و نت کمی تلخ و پودری قهوه و صد البته نت اشنا و غنیِ لوندر، البته بر خلاف انتظار لوندر شیوه ی masculine کننده ی همیشگیش رو انچنان جدی نگرفته :دی و عطر تمام و کمال در قفسه ی “یونیسکس ها” چیده میشه.
ماندگاری خوب و پخش متوسط رو به بالایی داره، مجموعا میشه گفت عطر سنگینیه و طبع گرمی داره و مناسب فصول سرده و گلدن تایمش همین روزاست…، فضای رسمی و اندکی گرفته داره (به زعم من شاد نیست.) ، بنظرم بالای ۲۵ سال رو پوشش میده البته روحیات و پوشش خودشو میطلبه این عطر … بفرض پولیور کرم و کَمِل کت (پالتوی شتری رنگ) بنظر ترکیب خوبی با این عطر تو این هوا باشه :دی
18 آبان 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : شکیبا نازی جاوید

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
واقعا رایحه خوش قهوه و فوم شیر در کافی شاپ رو تداعی میکنه ،بویی دلچسب و گرم،که امتداد عطر میشه بوی شیر و وانیل ،عالیه
08 مهر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سالمی شکیبا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟