AMOUAGE - Reflection 45

آمواج رفلکشن 45

مردانه
کد کالا : ATR-45585
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-45585
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 380
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
18,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    14
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    5
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 52
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AMOUAGE Reflection 45 - آمواج رفلکشن 45

نخستین بار در سال 2021 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های شرقی ادویه ای قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لوبان ، اسطوخودوس ، هل ، سالویا اسکلاریا، فلفل صورتی ، دانه سرو کوهی ، دانه تونکا ، بهار نارنج، وانیل ، زنبق ، یاس، سنبل ختایی ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، صمغ درختچه مر، اوپوپوناکس ، صمغ کندر اشاره کرد.

برند آمواج
عطار لوکاس سوزاک
سال عرضه 2021
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لوبان ، اسطوخودوس ، هل ، سالویا اسکلاریا، فلفل صورتی ، دانه سرو کوهی
اسانس میانی دانه تونکا ، بهار نارنج، وانیل ، زنبق ، یاس، سنبل ختایی
اسانس پایه نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، صمغ درختچه مر، اوپوپوناکس ، صمغ کندر
نمره کاربران
Reflection 45-آمواج رفلکشن 45
رایحه
8.3
15 رای
ماندگاری
8.4
15 رای
پخش بو
8.1
15 رای
طراحی شیشه
9.5
15 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
X
9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود خدمت عزیزان
همیشه به نظرم ایرادی در این عطر بود، ولی چه بسا دور از ذهن. تا به عطر لاو توبروز رسیدم و ایراد را یافتم.
به این فکر کنید که از توبروز همه چیز را بگیرید و فقط بیس کار را نگه دارید.
بله این عطر به خوبی در هم آمیخته شده و گوشه و کناری نتراشیده ندارد ولی حقیقت این است که اصلا چیزی ندارد که گوشه و کنار داشته باشد. نه تغییر نتی و نه بوی به وجد آورنده ای، نه گلی در این عطر خودنمایی میکند و نه بوی چوبی به مشام میرسد. فقط یک رایحه ملایم و آرام، انگار چیزی کم دارد.
ولی در سمت مقابل این ملایم بودن از آن ملایم های خوب نیست که همه جا کاربردی باشد بلکه تنپوش سختی دارد، برای هر موقعیتی مناسب نیست و شاید برای هیچ موقعیتی مناسب نباشد، نشان دهنده ی چیزی نیست و با این همه حال شجاعتی در انتخاب آن وجود ندارد، همچنین از بوی فاخر نیز بی بهره است.
شاید خالق آن به دنبال فردیست خاص، از آنهایی که به دنبال تفاوتی راحت است. چیز پیچیده نمیخواهد ولی از شباهت بیزار است. علاقه به کارهای زیبا نیز ندارد و در جست و جوی نظر خوب مخاطبش نمی باشد.
من به خود عطر ۸.۵ از ۱۰ میدهم و با توجه به قیمت ۸.۵ از ۱۰.
پخش بو و ماندگاری مناسب بیشترین دلیل این نمره هست. بله انتظار ۴۵٪ روغن عطر را برآورده نمیکند و عطری مثل پورپوز از این عطر به راحتی پیشی میگیرد ولی با این قیمت بسیاری از رقبای خود را به راحتی کنار میزند نظیر نیش هایی همچون کرید و PDM و پرایوت لاین دیزاینری ها.
29 بهمن 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : پارسا نیا 🄼🄾🄽🄰

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام بر دوستان عزيز
خواستم تجربه خودم رو بابت استفاده از رفلكشن و رفلكشن ٤٥ باهاتون به اشتراك بزارم: رفلكشن ٤٥، يك نيش بسيار خوش ساخت كه در مقايسه با رفلكشن معمولي از ماندگاري بيشتر اما پخش بوي كمتري برخورداره. كار بسيار خاص تر كه اگرچه كاملا شباهتهاي زيادي به نسخه معمولي داره ولي از مقدار گلي بودن به طور واضح كاسته شده. بنا به تحربه خودم، رفلكشن معمولي، بازخورد مثبت بيشتري داشته علي الخصوص از جانب خانم ها. گلي تر و فرش تر و مناسب تر براي هواي گرم تر. با توجه به اختلاف قيمت زياد، اگر عطرباز هستيد حتما نسخه ٤٥ رو تهيه كنيد ولي در غير اين صورت ميشه به نسخه معمولي اكتفا كرد.
من هر دو نسخه جوبيليشن رو هم دارم. معتقدم كه در خصوص جوبيليشن، جوبيليشن٤٠، با اختلاف نسخه معمولي جوبيليشن رو پشت سر ميزاره اما در خصوص رفلكشن اين اختلاف رو به شخصه تا اين حد نميبينم. ممنون از توجه دوستان

[EDITED] 1402/10/19 11:00
18 دی 1402 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : پارسا نیا كامبيز رحيمخانى
عرض ادب آقای شفیعی
من خیلی وقته دنبال دکانت جوبیلیشن هستم متاسفانه این یه عطر رو موجود ندارن جاهایی که من میشناسم.شما سراغ دارید کسی یا جایی که جوبیلیشن رو ازش دستریز بگیرم؟!
04 فروردین 1403 پاسخ تشکر

آمواج رفلکشن ۴۵
جذاب دوست داشتنی

تنها عطری از برند آمواج که شاید بشه توصیه به بلایند بای کرد.
کم میشه عطری رو از شروع تا پایان عاشقش باشم.

(اینقدر عطر دارم که نمیدونم چکارشون بکنم و اینم بگم همشون خلاصه شدند تو آمواج ها و اندی تاور ها و فلیپو سورچینلی ها و پرفموم روما هاو پچولی بوهم لورن مازون و جووی ها و دیور و شنل اکسکلوزیو و گهگاه ۲۰۰ تای بقیه البته رایحه هیچ کدوم تکراری نیستند )
از استخر برمیگشتم به خودم قول داده بودم دیگه عطر نخرم (دور عطر های خنک و انیمالیک شدید هم خط کشیدم و همینطور کلافه کننده مثل نیشا.... و کلا برند های ترکی و اماراتی لوکس و... اکثرا تکراری و بی برنامه از نظر من)
رسیدم فروشگاه عطر دوست قدیم
گفتم بعد ۱ سال یه سری بهش بزنم،
رفتم سر برند آمواج از چند تست که از همه گرفتم purpose و reflection45
واقعا میخ کوبم کرد
نتوستم نخرمشون دوتا تستر ازشون خریدم جمعا ۱۹ تومن ،برای من عاشق دیور هوم اینتس این رفلکشن یه موهبت الهی بود
شروع اول گفتم اینم که تکرار دیور اینتسه ولی در ادامه مسیر خودشرو رفت
پودری و غباری و نرولی و فلورال همونی که میخواستم
شیشه عالی دوام عالی پخش خوب
دیگه چی میخوای ،پخش هم با چند پاف بیشتر جبران میشه
عطر قرار ،عطر کلاس ،عطر معاشقه
کم نظیر و با کیفیت آمواجی
شکست دادنش برای برندها در این ژانر امری سخت و دور از ذهنه

آمواج سرچ هم تست داشتم که تو تغییر نت و رایحه از لیمو سیتروس خزه ای به کندر و دود بی نظیربود ولی به سبک من نمیخورد و بلااستفاده ، ولی سرچ هم عالیه و معلومه پرفروش میشه ، فقط عیبشون گرون بودن و بی ارزشی پول ماست.

26 شهریور 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط :  حسینی میثم شفیعی
اگر این عطر اودکولون بود و دو ساعت ماندگاری داشت من میگفتم خوبه. ولی این عطر با 45% پارفوم اویل باید پخش و ماندگاری متفاوتی میداشت. به مرور زمان متوجه شدم این عطر سنگینی هست و نباید ازش انقدری زد که پخش بوی زیادی داشته باشه. هرچند برای پخش بو 4 پاف نیاز هست ولی اگر بخوام اسکین سنت داشته باشم میشه به یک الی 2 پاف بسنده کنم.
با توجه به قیمت های کنونی ارزش خرید داره چرا که آمواژها واقعا مصرف کمی دارن. مشابه های این عطر رو از لحاظ قیمتی نگاه کنید میشه کرید که یک پنجم این عطر هم ماندگاری نداره. و یا اینتلود 53 که عطر خاص پسندی هست.
ولی اگر من هیچ عطری نداشته باشم و بخوام یک عطر همه پسند با این تم بو بخرم کاری مثل ناکسوس رو تهیه میکنم. شاید پخش و ماندگاریش کمی کمتر باشه ولی چیزی جز بازخورد مثبت ازش نگرفتم. قیمتش هم مناسب تر هست.
توی آمواژها هم فقط اینتلود 53 ولی اون عطر خاصی هست و برای همه نیست.
26 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پارسا نیا  حسینی
داداش اول که گفتی همه عطرات خلاصه میشن تو آمواج ها و ...
تا اینجای کامنتت فکر کردم قراره بعد از آمواج ها، نهایت یک یا دو برند دیگه رو اسم ببری،ولی بعد دیدم که هیچ برند نیش و باکیفیتی رو جا ننداختی، خوب مشتی اون حرفت در اول کامنتت (منظورم خلاصه شدن عطرای کلکسیونت) به نظرم اصلا اینجا جاش نبود، چون عطرات خلاصه که نشدن هیچ، تازه کلی هم اضافه کاری وایستادن 😅
البته کلا مزاح بود ، امیدوارم به خوشی استفاده کنی از عطرات که خلاصه شدن تو هرچی برند نیشی که میشناسیم😅🤦‍♂️
26 شهریور 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علی شاپلوفسکی کبیر
درود بر شما ،،، قطعا کلکسیونر بزرگ و با دانشی هستین ولی قیمت تسترهای اورجینال حدود ۱۰ الی ۱۵ در صد کمتر از باکس اصلی هست،،، چطور با این قیمت پایین تهیه کردين؟! تستر رفلکشن ۴۵ حدود ۱۶ الی ۱۷ میلیون و تستر پرپس حدود ۱۱ میلیون قیمت میخورن که در مجموع بالای ۲۷ میلیون در میاد ،،، اگه با این قیمت ها که جنابعالی فرمودین امکان عرضه بود قطعا عطرافشان عزیز زودتر از بقیه اقدام میکرد ،،،مطمئنید که تستر اصلی بوده ودر صورت امکان اسم و آدرس فروشگاه رو بفرمایید ،،، با سپاس از شما دوست عطرافشانی عزیز
27 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : کامیار فخر فاطمه فیضی
سلام دوست عزیزم
دقیقا ۱۶ ماه بود عطر نخریده بودم
به نظرم صرف پول برای بلایند بای تو این شرایط مالی اصلا درست نیست حتی اگه واقعا مرف بی درد باشی
پرپس ۷/5 تومن
رفلکشن45 ۱۱/5 تومن

بلایند بای واقعا ممنوع . فقط تست بعد خرید حتی اگه گرونتر .
حالا یه سری نیاید بگین اینا هنر و عشقند باید چشممون رو ببندیم و با پولامون حال کنیم ،پول عشقمونرو میدیم.
اینا عطر هستند و طلا نیستند که ارزششون حفظ بشه. وقتی باز شدند تقریبا فروشی در کار نیست ،وای از وقتی که ازش خوشش نیاد که چه عطر ها کادو و اشانت دادم که چیزی رو بفروشم.
پس اول تست کنید بعد دنبال تهیه پول و خریدش باشید که پول عشق واقهیتون رو بجا خرج کنید.
به کسی که عطر بازه نگید اصل خریدی فیک نباشه .
**اصل اول تو عطر بازی شناخت و اصالت فروشنده و کالاست**
27 شهریور 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : پارسا نیا مهربد
ممنون از جنابعالی ولی من هر جا گشتم چه اینترنتی چه حضوری این قیمت‌هایی که فرمودین نبود حتی کل بازار بزرگ تهران! و همونطور که عرض کردم تسترهای اصلی در فروشگاه های معتبر حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد ارزون تر از باکس اصلی بودن و شما واقعا با قیمت خیلی عالی و پایینی تهیه کردین ،،،به هیچ عنوان قصد جسارت نداشتم که بگم محصولاتی که شما خریدین فیک بوده و قطعا شما فرد با دانشی در این زمینه هستین،،، اگه امکانش هست یه جوری خلاصه وار اسم و مکان فروشگاه رو بفرمایید،،، سپاس
27 شهریور 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالمی Perfumex
محمدرضا جان ... اینکه دوستمون با اون قیمت تهیه کرده دلیل نمیشه اگه آدرس رو براتون بفرسته شما هم بتونین با اون قیمت خرید کنید ... مثالش اینه که من خودم تا الان 13 تا amouage توی کلیکسیونم هست و همه رو هم از فروشگاه آشنا خریدم ... ولی قیمتی که به من میده با قیمتی که به مشتری غریبه میده خیلی متفاوت هستش ... من اگه این آشنا رو نداشتم شاید الان 4-5 تا به زور داشتم ... همین 2 روز پیش من opus 2 رو تستر با قیمت 7 خریدم ... قیمت های خرید فروشگاها مخصوصا روی یک سری از برندها بسیار پایین تر از اون چیزیه که شما تصور کنید ، همین آمواژ روزی که نمایندگی ایران گرفت یه تخفیف ویژه برای برای ایران در نظر گرفت ، برای همینه که شما حتی اگر بدون آشنا هم خرید کنید نسبت به قیمت جهانی ارزان تر خرید می کنید ... ولی خوب باید آشنای خیلی خیلی نزدیک داشته باشید تا بتونید با قیمت های خیلی پایین خریداری کنید . ( جدا از این حرف ها ... در مورد اون پرسشتون که مطمئن هستن اصله یا فیک ، purpose هنوز 4-5 ماه نیست عرضه شده اصلا نمی تونه فیک داشته باشه )
28 شهریور 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : آریو محمدرضاسپهی
با سلام و عرض ادب ، کاملا درست می فرمایید تستر اصلی نهایتا ده الا پانزده درصد و در خوشبینانه‌ترین حالت بیست درصد پایین تر به فروش می‌رسد!!! و این مورد اصلا مطلب جدیدی نیست از گذشته همین بوده ، تستر غیرقابل فروش را در ایران می‌فروشند آن هم فقط با تفاوت بسیار اندک با محصول اصلی!!!
29 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شهریار محمدرضاسپهی
بهتره به نظرات احترام بزاری
05 مهر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی Mehdi alyari

سلام و احترام خدمت دوستان خوبم:
Reflection با غلظت 45 ؛ فلنکنری ققنوس گون برای نسخه مادر
عطری با استخوانبندی تقریبا همسان و رایحه ایی هم جهت با نسخه اصلی ، اما با اندک تغییراتی در قلب و میدل نت عطر مادر خواهد بود.
Reflection 45 یک فوق آروماتیک جذاب و در سبک خودش بسیار خوش ساخت هست. عطری فلورال ، نیمه اسپایسی و چوبسان که سویه هایی شرقی رو نیز به همراه خودش یدک می کشد. اما اینبار در نسخه 45 با قلبی امبری و بالزامی که دربستری از روایح رزینی قرار گرفته اند، ظاهر خواهد شد. تفاوتی در میدل نت که باعث شده حس و حال و قدرتی مضاعف نسبت به رایحه نسخه مادر داشته باشد.
روایح فلورال که در نسخه مادر بولدتر بودند و خنکای معتدلی به نسخه اولیه داده بودند، در نسخه 45 جای خود را به آکوردی چوبیتر و صمغگون و نیمه بالزام داده اند و فضای عطر را خصوصا در میدل نت گرم تر کرده اند.
بالطبع محوریت اصلی رایحه سنگینتر و مردانه تر از نسخه مادر شده است و قدرت و نفوذ پذیری کار هم بیشتر شده اما رایحه و ستون اصلی نسخه مادر کاملا رعایت شده است و همانند اینترلود نسخه 45 یادآور نسخه مادر خواهد بود که با اندک تغییراتی در آکورد های اهرام بویایی به مخاطب عرضه شده است.
قابل ذکر هست که روایح چوبی در این عطر بر خلاف نسخه مادر که با روایح فلورال همسو بودند، اینبار با نت هایی بسیار شفاف و جذاب از نرولی و سنبل و با حالتی بسیار سبز و معطر و نیمه آبدار ظاهر خواهند شد.
به نظر من Reflection عطر خوش ساخت و درعین حال بسیار یونیکی هست که مخاطبین خاص خودش رو داره که در نسخه 45 این انتخاب بیشتر از پیش سلیقه ایی خواهد بود.
پرفومنس کار مثل همیشه و طبق انتظار از خانه عطر آمواج بالا است و از پخش متوسط به بالا و ماندگاری فوق العاده ایی
نیز برخوردار می باشد.
با آرزوی روزگاری خوش برای همگی
27 خرداد 1402 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : پارسا نیا كامبيز رحيمخانى

با سلام
بعد از اینکه از چند نفر شنیده بودم رفلکشن های نسخه جدید اون قوام و صلابت گذشته رو ندارن تصمیم گرفتم نسخه ۴۵ رو تست کنم این نسخه به واقع ورژن اصلاح شده ی رفلکشن هست اون حالت گلی ملایم تر شده احساس میکنم چوبی تر شده باشه و مردانه تر
پخش بو عالی ماندگاری عالی حیف و صد حیف که قیمت سرسام اورش مانع از خریدش توسط حقیر شده
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط :  حسینی ع میرزایی

X
9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
من خیلی از مواقع صحبت رو با نیش یا دیزاینر بودن شروع میکنم، ولی این عطر مرز بین نیش و دیزاینر رو جا به جا میکنه. چرا که هم مثل یک عطر دیزاینری همه پسند هست و هم مثل یک نیش خاص.
به نظر من این عطر ملایم هست و مناسب همه روز، همه جا و همه وقت. سر کار؟ میشه زد. مهمونی؟ میشه زد. پیاده روی؟ میشه زد. فقط یک کارکتر به خصوصی نیاز داره. فردی که دست کم ۳۰ رو رد کرده. به لباسش خیلی اهمیت میده و میخواد متفاوت باشه. میخواد بدونه عطری که میزنه در عین حالی که مورد پسند همه هست، خاص هم هستش. فقط باید درآمد خوبی هم داشته باشه که صبح و عصر از این عطر مصرف کنه. (یکم پخش بو و ماندگاری کمی داره)
پخش بو: متوسط. ۴ پاف کافیه.
ماندگاری: انتظار داشتم بیشتر باشه. روی لباس اصلا خوب نیست. بهتره روی پوست زده بشه ولی ۴-۵ ساعت نهایت قدرتشه.
بویایی: همه دوسش دارن، بوی عجیبی داره و هیچ اشتباهی توی این عطر وجود نداره. یک مقدار پودریه. به شدت ترکیب پیچیده ای داره. از نظر من فلورال اورینتال و وودی اورینتال هستش. از عطرهایی هست که میشد بی جنسیت باشه چرا که این نوع بوها معمولا جنسیت نمیشناسن. ولی به عنوان مردانه تبلیغ شده. شاید دلیل اصلی این هست که اگر مینوشتن مردانه زنانه توی خاورمیانه کمتر فروش میرفت (اینجا مردها بیشتر دنبال کار مردانه هستن)
بلایند بای: نه. این عطر به عنوان سیگنچر بهتره باشه که پیشنهاد میدم قبل از خرید تستش کنین.
27 بهمن 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : كامبيز رحيمخانى میثم شفیعی

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطر خوشبویی هست
دو اشکال داره
پرفورمنس پایینتر از حد انتظار
قیمت بالا
05 آذر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط :  حسینی ملورین
یعنی امواژ با غلظت ۴۵ درصد هم پرفورمنس ضعیف داره؟؟؟پ دیگه چی بخریم😞
05 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی Mahdi chavoshi
به خاطر علاقه ای که به "رفلکشن" اولیه دارم، اینکار آمواج را دوبار تست کرده ام...
سلیقه ی من نبود... غلظتِ نُت های "اُلیبانوم"، "بنزوئین" و "اپوپوناکس" آنقدر زیاد اند که اجازه ی بروزِ نت های گُلی و ظریف تر را (آنطور که باید) نمی دهند...
ولی پخش و ماندگاری این نسخه واقعا بالاست... مطمئن باشید.
06 آذر 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : IRRO Amirhossein
حداکثر سه ساعت
06 آذر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : یوزارسیف🥷

9
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
من تقریباً دوماهه دارم از این عطر استفاده میکنم.واقعا یک شاهکاره تمام عیاره.من این عطر و به قیمت ۹ تومن خریدم که به نظرم واقعا ارزش خریدش و داشت.سیاست گذاری قیمت بعضی از برندها تو کشورهای خاورمیانه به صورتیه که شما میتونین یه عطر و خیلی ارزون تر از قیمت دلاریش تو ایران تهیه کنید(البته بعضی از برندها).به نظرم این عطر ارزش تست و کاملا داره.من خودم عاشق رفلکشن هستم و این عطر با این غلظت کاملا من رو راضی کرد.
26 فروردین 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی علیرضا موسوی

بشخصه سیاست کاری برند امواژ را اصلا درک نمیکنم!!!!
محصولات جدیدش چنگی به دل نمی‌زنند و درخور نام و سابقه این برند نیش نیستند.از طرفی محصولات قدیمی موفق خودش را تضعیف کرد و حالا با تولید نسخه های غلیظ تر سعی در جذب مجدد مخاطب داره.که با قیمتهای نجومی این محصولات غلیظ بعیده که موفق باشند....قیمت اینکار در بازار جهانی حدود ۵۰۰ دلار است...که با احتساب نرخ فعلی ارز و سود واردکننده و فروشنده ها رقم فضایی را برای اینکار شاهد خواهیم بود....اینده روشن و جالبی را برای امواژ متصور نیستم...افسوس
19 آبان 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : سعید کرمانی مروت

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟