LOEWE - Solo Platinum

لوه سولو پلاتینیوم (سولو لوئو پلاتینیوم)

مردانه
کد کالا : ATR-31549
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لووه
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-31549
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    23
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    16
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    12
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 105
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این ادکلن محصول سال 2012 برند لوه است که پس از ادکلن محبوب سولو معرفی و به علاقه مندان عرضه شد. سولو پلاتینیوم در ادامه ادکلن سولو و با رایحه‌ای که کاملاً رایحه آن را یادآوری می‌کند طراحی شده و سعی شده است بوی آن بیشتر به سمت تلخی متمایل باشد.

این عطر برای مردانی خلق شده است که می‌خواهند تعادل ناب را در عمیق‌ترین تضادها بیابند. اصالت و یگانگی عطر «سولو پلاتینیوم» از آمیزه ناب رایحه‌های چای و چرم سیاه سرچشمه می‌گیرد که طبق اظهارات کمپانی لووه هرگز تا قبل از این عطر در کنار همدیگر قرار نگرفته بودند.

ساختار آمیزه‌ای این عطر از رایحه آروماتیک چای و چرم سیاه جان می‌گیرد که البته با رایحه‌های اسطوخودوس سبز، عنبر، لوبان سیامی، سدر اطلسی، صمغ کندر، جوز و آویشن تکمیل می‌شود. ترکیب این رایحه‌ها با همدیگر ارتباط واضحی با عطر «سولو» لووه دارند، اما با این‌حال در «سولو پلاتینیوم» با عطر کاملا جدیدی رویارو هستیم که سرشار از تضادهای ناب و ظرافت‌های خاص است. بطری این عطر هم مانند دیگر ادیشن‌های «سولو کالکشن» لووه طراحی شده است. شاخص‌ترین ویژگی بطری این عطر، تضاد نابی است که میان رنگ سیاه بدنه بطری و مایع کهربایی‌رنگ درون آن شکل می‌گیرد و البته با ریزه‌کاری‌های نقره‌ای‌رنگ در حاشیه‌ها بیش از پیش خیره‌کننده می‌شود. «سولو پلاتینیوم» از عطرهایی است که همراه با کمپین تبلیغاتی (فیلم و عکس) معرفی شده است.

عطرافشان استفاده از این ادکلن با کیفیت را به شما عزیزان توصیه می‌کند.

نوع عطر ادو تویلت
برند لووه
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لوبان ، اسطوخودوس ، سدر ، چرم ، آویشن ، جوز ، عنبر، چای ، صمغ کندر
نمره کاربران
Solo Platinum-لوه سولو پلاتینیوم (سولو لوئو پلاتینیوم)
رایحه
7.8
26 رای
ماندگاری
7.6
37 رای
پخش بو
7.5
37 رای
طراحی شیشه
8.3
26 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لووه
اخبار برند لووه
عطرگرام
نظرات کاربران (67 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این عطر مثال زیبای عطرسازی نوین هست. مشکل عطرهای کلاسیک مردانه این بود که کارهایی تند بودن و به نظر خیلی ها این همه تندی مناسب نیست.
این عطر با نوین کردن عطرهای کلاسیک رایحه ای ملایم داره که در عین حال مردانه بودن رو حفظ کرده. میشه چهارفصل ازش استفاده بشه ولی نظر من اینه که بهار و پاییز فصل های بهتری هستن برای این عطر.
پخش. بو: متوسط. ۴ الی ۶ پاف مناسب هست.
ماندگاری: ۳ الی ۵ ساعت.
بویایی: همه پسنده، به خوبی ترکیب شده. واقعا هیچ ایرادی نمیتونم ازش بگیرم یا بگم برای جایی خوب نیستش. ولی مد نظر داشته باشین کاری اروپایی هست و ملایم. اگر به دنبال کارهای خاورمیانه ای هستین چندان مناسب شما نیست.
بلایند بای؟ حتما
ارزش در مقابل قیمت؟ به نظر من بله هست. اگر آزارو نصف این قیمت داره این کار دو برابر بیشتر ارزش داره.
23 اسفند 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی 🄼🄾🄽🄰

بوی تند و تازه کندر که بعدأ کمی میوه ای به نظر میرسه -بوی چرمی غالب که عطر رو رسمی و کلاسیک میکنه -بوی چای که به عطر عمق میده و اونو خاصتر از عطر های هم رده میکنه
شما دارید یکی از عطور مردونه و خوش کلاس لووه رو استشمام میکنید
09 اسفند 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : محسن محمدی rahil tagi

دیدم دوستان از پخش و موندگاری سولو پلاتینیوم گله‌مندن، بله این عطر نسبت به نسخه‌های قدیم کم‌جون شده، ولی نه در حدی که دوستان می‌گن، اولا اینجا گاهی انتظار از پخش و موندگاری یه عطر، بسیار بالاتر از توان عطرهاست، دوما این عطر درسته که تو دسته عطرای چرمی قرار می گیره ولی یه عطر روزانه‌ست و فضای رایحه‌ش گرم و صمیمیه نه رسمی و باصلابت پس اصلا به درد پوشیدن تو موقعیت‌های خاص نمی‌خوره. ما از یه عطر روزانه انتظار پخش غول آسا اگه داشته باشیم مشکل از ماست نه از عطر. یه عطر روزانه به هیچ وجه رایحه‌ش نباید عربده‌کش باشه، فک کنید نشستید تو تاکسی بغل‌دستیتون یه هاله چرمی با تلخی ملو و صمیمی و خودمونی ازتون می گیره، بدون اینکه تو ذوقش بزنه بدون اینکه خدا خدا کنه سریعتر پیاده شین و از شر بوی سردرد آورتون خلاص شه، این کاریه که چنین عطرایی باید بکنن پس این عطر تو موقعیت خودش کارشو درست انجام می ده، نهایتا اگه فکر می کنید بازم کمه با فول‌ور کردن مشکلتون حل می شه. به شخصه ترجیح می دم تو موقعیت های روزمره عطرم یه لحظه بویایی اطرافیان رو تاچ کنه و بکشه عقب نه اینکه خر بویاییشون رو بگیره و دعوا راه بندازه.
08 بهمن 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : مهرداد حکایت دوست

والا من تو فرگرنتیکا چک کردم هیچ کامنتی در مورد کاهش پرفورمنسش ندیدم.با این حال یه جعبه باز نشده ،مشکی دارم تولید 2020,یکی از دوستان از ضعیف بودنش نوشته بود.احتمالش هست فیک بوده باشه.چون دیگه با اون اوصاف تعریفی ،دوستمون ایمان.حتی اگر یه عطر ریفورموله هم بشه دیگه آب نمیشه.بهرحال.میخاستم سایر دوستانی ک تجربه استفاده از این عطرو بتازگی داشتن با من و دوستان ب اشتراک بزارن چون عطر بدی نیست.هر چند هنوز بازش نکردم اما با تست کمی ک قدیم داشتم شیفتش شدم اما دلم نمیخاد یه عطر خوشبو با پرفورمنس ضعیف داشته باشم.ممنون
16 خرداد 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : آرمان IRRO
سلام دوستان اگر پاسخ این سوال رو بفرمایند ممنون میشم چون سوال من هم هست. اگر جایگزین مناسبی هم براش می دونید معرفی بفرمایید. سری قدیمی برای استفاده روزمره فوق العاده بود...
15 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS

آب خریدم بخدا! تازه اونم جعبه مشکی! ظاهراً تولیدات جدید اینجوری شده. بسیار کم رمق، دوستانی که پخش بو براشون مهمه با احتیاط سمتش برن. امتیازها هم باید بازنگری بشه احتمالا...
09 بهمن 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سیامک حاج نبیان خاتون
سلام بچ کدش چنده؟
21 بهمن 1400 پاسخ تشکر
سلام. زدم تو چک فرش تولید 2021 هست.
22 بهمن 1400 پاسخ تشکر
جعبه قدیم ۲۰۲۱؟ من ۲۰۱۶ دارم با بچ کد 335659
پخش و ماندگاریش فوق العاده س
فقط اخراشه میخام یکی دیگ بخرم اگر بچ کد قدیم گیرم بیاد خوبه
26 اسفند 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی امیر

متاسفانه این عطر ریفورموله شده و کیفیت سابق رو نداره
23 مهر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سیامک حاج نبیان میثم معین خیاط
سلام شما جعبه جدیدشو تهیه یا استفاده کردین؟
18 آبان 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی وفایی

لووه سولو پلاتینیوم
یک کار بسیار با کیفیت و شیک و بسیار ارزنده از برند دوست داشتنی لووه
یکی از پردازش های دوست داشتنی چرم رو در اینجا شاهد هستیم که بسیار بولد هم هست که عناصر دیگه مثل چای و لوندر و اویشن اون رو به یک ترکیب بسیار شیک و دوست داشتنی و راحت پوش تبدیل کرده . همچنین صمغی بودن رایحه در ابتدا و حضور کندر در میانه راه به اون جلوه زیبایی میبخشه و اون رو از تکراری بودن خارج میکنه . نسبت به قیمت واقعا کار ارزنده ای هست و رایحه ای دلنشین داره . پرفورمنس خوبی هم داره و قابلیت بلایند بای هم داره به نظرم (هرچند توصیه میکنیم اینکار رو انجام ندین به طور کلی) .
22 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Sepehr s بهنام سهرابیانی

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
لووه - سولو پلاتینیوم
«شیک و راحت پوش»

با پیشرفت تکنولوژی و به تبع اون بیشتر شدنِ ابزار هایِ تلقینِ حسی دروغین؛ شرکت ها در اکثر زمینه ها به جای تولیدِ محصولات با کیفیت، اکثرِ تمرکزشون روی تولید محصولات کم خطر و متوسط هست و خلا خلاقیت و شگفتی رو با تبلیغات، بنر های رنگارنگ و مدل های معروف پر میکنن ...!
درین هیاهوی دروغینِ عوام فریبی که اکثر عطرها یا بوی شامپو میدن یا ترکیب ضعیفی از وانیل، اندک کارهایی که کیفیت و قیمت خوب دارن، با ارزش هستن که سولو پلاتینیوم یکی از همون عطر هاست!

شروع عطر با ترکیب لوندر، آویشن و چای، بویی آرامش بخش، شیک و اندکی شارپ و تند داره مانندِ شروع عطرهای سبکِ آروماتیک فوژه که بعضی دوستان گفتن صابونیه اما بنظرم درست نیست که چون ۹۰ درصد عطرای الان بویِ وانیل یا شامپو میدن هرچیزی یکم تند بود یا هرجا لوندر دیدیم بهش بگیم صابونی! اتفاقا فکر میکنم شروع عطر در عینِ تندی، واقعا آرامش بخش، مردونه و شیکه (آیا صابونم اینجوریه؟!)
در ادامه کمی ازون تندی کاسته میشه و ترکیب ملایم و آرامش بخشی از چرم و چای و کندر رایحه غالب عطر رو تشکیل میده ...

حس و حال چرمِ غیر انیمالیک چیه؟
شیکه، رسمیه، با کلاسه، ظاهرش واسش مهمه، بیشتر مردونست

چای چطور؟
روشن، ساده، غیر مرموز، قابل اعتماد، متین، آرام، صبور، روشن فکر، صمیمی و باهوش

ترکیب این دوتا هم بنظرم درینجا کاراکتر این عطرو تشکیل میده، یعنی کاراکتری خوش پوش، روشن اندیش، ساده، متین، شیک و رسمی که با توجه به برچسب قیمتی، ارزشِ خرید خوبی داره!
آخرین نسخه که من داشتم ازش تولید ۲۰۱۵ بود که پخش و ماندگاری قابل قبولی نیز داشت.

عطرِ قابل احترامی از برندی بی ادعا ... شب خوش
08 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : رضا یگانه ماتیو دلارو

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
از نظر بو، من خوشم اومد، خطی نیست و روند هر سه فاز عطر مشخصه..خیلی با انواع بوها اشنا نیستم ولی اولش یه بوی مردونه کلاسیک داره، بعد یه حالت تند و سنگین میگیره و اخرش ملایم میشه و یه حس تقریبا گلی میگیرم ازش..خیلی کلاسیک نیست و اتفاقا بوی آخرش اسپرته..موندگاریش اوکیه ولی پخش بوی در حد یکی دو ساعت گرفتم ازش که نسبت به عطرهای گرم دیگه‌ام کمه، نمیدونم شایدم شامه من پر میشه. در ضمن به نظرم بیشتر ملایم و متعادله و حس کاملا گرم نداره. اگر از بوی ملایم اخرش خوشتون بیاد خودتون حال میکنید.
29 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
سولو پلاتینیوم.
یه عطر صابونی_ گیاهی وبالزامیک.
نت های اصلی این کار چای و لاوندر هستن که بویی اشنا و همه پسند ایجاد میکنن.
تو بک گراند یه شیرینی خاصی به مشام میرسه که ظاهرا نتیجه نت های جوز هندی و صمغ اولیبانوم هست.
دوستان به عنوان کارچرمی معرفیش کردن که البته من متوجه چرم نمیشم.
کار کاملا سیفی هست که مشابه بوش بسیار به مشاممون خورده ولی حرف تازه ای نداشت برای من.
18 آبان 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : One Flew Over the Cuckoo's Nest صادق شاه حاتمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟