Etat Libre d'Orange - Dangerous Complicity

اتات لیبره د اورنج دنجرس کامپلیسیتی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45111
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های معطر
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-45111
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Etat Libre d'Orange Dangerous Complicity - اتات لیبره د اورنج دنجرس کامپلیسیتی

محصولی شیک و جذاب که در سال 2012 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام اتات لیبره د اورنج به بازار عرضه شد عطار آن وایلین کالس می باشد و در دسته عطر های رایحه های معطر قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، یاس، نارگیل ، گل یلانگ ، زنجبیل ، چوب کشمیر ، برگ خشک برگبو ، گل اوسمانتوس ، گیاه وج، لورنوکس، رام (نوشیدنی) اشاره کرد.

برند اتات لیبره د اورنج
عطار وایلین کالس
سال عرضه 2012
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، یاس، نارگیل ، گل یلانگ ، زنجبیل ، چوب کشمیر ، برگ خشک برگبو ، گل اوسمانتوس ، گیاه وج، لورنوکس، رام (نوشیدنی)
نمره کاربران
Dangerous Complicity-اتات لیبره د اورنج دنجرس کامپلیسیتی
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
3
1 رای
پخش بو
3
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
همدستی خطرناک اونقدری که اسمش و یا تصاویر منتشر شده ازش نشون میده، گاثیک نیست. البته این من بودم که تصور می کرده با یه وایب گاثیک قراره رو به رو بشه. عطری بشه برای partners in crime، بهش نمیاد خیلی..
اما خب کرکتر ride or die رو میشه گفت تا حدودی بله. داره.
نرم و ملایمه، اما به طبع، زیادی گرم و تر.
تصور کنید یک روز بسیار مرطوب و دم کرده است و شما در دشت چای قرار دارید. در این حین در حال لمس پوستی لطیف به نرمی حریر هستید و گرمای مرطوب و ملایمِ رام، آروم آروم به زیر پوستتون در حال تزریق شدنه. گرمایی که ذره ذره به هیجان و لذتِ زودگذر و آتشینِ زنجبیل تبدیل میشه. آتشی که شاید خیلی زود جای خودش رو به چرمی حرارت دیده و چوب و گل های تر و تازه میده. و بعد، با ورود نارگیل و میکسی از میوه های تابستانی، بصورت نامحسوس حالتی کریمی به خودش می گیره. در نتیجه، به دلیل رطوبت، ترجیحا فقط و فقط پاییزِ سرد و خشک ازش استفاده کنید. چرا که در این فصل، بهترین پرفورمنس رو خواهد داشت؛)

[EDITED] 1401/12/03 22:27
03 اسفند 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : محسن جمالیان سعید رضایی شوشتری

عطر دنجرس کامپلسیتی از خانواده چوبی، گلی، ادویه‌ایی و میوه‌ایی بوده و درون آن از روایح رام و گل زرد استفاده شده و طبعی گرم دارد.
ما برای الهام گرفتن در زندگی به آدم و حوا نگاه می‌کنیم که با خوردن میوه ممنوعه ماجرای آنها شکل دیگری به خود گرفت و خطرناک شد. آنها پس از خوردن از میوه ممنوعه علاوه بر معصومیت، بهشت را هم از دست دادند.
همین میوه ممنوعه توانست ایده‌ای برای ایجاد عطری جدید از برند اتت لیبر د اورنج باشد. به احتمال زیاد نام گیاه اوسمانتوس به گوشتان خورده است، این گیاه دارای عطر و بوی گیاه چینی بوده که هاله‌هایی از رایحه چای و شکوفه‌های سفید را در بردارد. درون این عطر از این گیاه بسیار جذاب بهره گرفته شده است.
نت‌های درون عطر دنجرس کامپلیسیتی ترکیبی از روایح رام، زنجبیل، نارگیل، برگ بو، وج، اوسمانتوس، گل یاسمن، یلانگ یلانگ، نعناع هندی، چرم، چوب صندل، چوب کشمیر و لوونوکس است.و از پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار هست و بهترین فصل استفاده پاییز و بهار هست بخاطر طبع گرمی که دارد
23 مرداد 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ف.الف مهدی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟