Parfums Dusita - Oudh Infini

دوسیتا عود اینفینی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-45011
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : دوسیتا
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-45011
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Parfums Dusita Oudh Infini - دوسیتا عود اینفینی

نخستین بار در سال 2016 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به رز ، شکوفه پرتقال ، عود لائوس، لوبان ، چوب صندل سفید ، مشک ، وانیل ، مشک زباد اشاره کرد.

برند دوسیتا
عطار پیسارا اوموجیجانی
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه رز ، شکوفه پرتقال ، عود لائوس
اسانس میانی لوبان ، چوب صندل سفید
اسانس پایه مشک ، وانیل ، مشک زباد
نمره کاربران
Oudh Infini-دوسیتا عود اینفینی
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
چرا روایح بدبو انقدر سیلاژ خوبی دارن!مثل این کار
23 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mercedes

به بوییدن روحِ دوزخیان می‌ماند...! سکانسی دلهره‌آور و حزین از رخدادهای ناگوارِ حیوانی با میزانسنِ فلورال، عودی و پرداختی کنش‌گر. لابد روانِ فرد باید از تمایلاتِ رنج‌جو تغذیه کند و گرانشِ درون‌ش جاذبِ حداکثریِ عجایب باشد که چنین اثری را ببوید و سپس لبخند بزند! توگویی در شهری خالی از سکنه داخل یک سالن سینمای نمناک که دیوارهایش با حشرات جهنمی پُر شده تنها نشسته‌ای و فیلم‌های یورگوس لانتیموس را یکی پس‌از دیگری تماشا می‌کنی. در این عطر برای من ضریبِ تصاعدیِ گل و حیوان درخشان است و عود به‌شکلی افراطی در مغاک فکال فرو می‌رود. خودِ اوماویانی در‌این‌باره می‌گوید ذاتِ عود در نسخه‌ی طبیعیِ خود بسیار خام، قدرتمند و داینامیک می‌تواند باشد و به‌شدت نیز دارای حساسیت‌های حیوانی‌ست. من می‌خواستم تمام آن انرژیِ محرک را استخراج کنم و برای خلق تمامِ این ابعاد آن‌را به روغن شکوفه‌ی پرتقال، ابسلوت وانیل و سیوت آغشته کردم. من یک جانور زنده خلق کرده‌ام! عود اینفینی اعتمادبه‌نفسِ بسیار بالایی دارد. بی‌واسطه و صریح خود را آشکار می‌سازد و نشان‌دهنده‌ی جنبه‌های متمایزی از بشریت است...! اثری بسیار غنی، ثقیل و درهم‌تنیده با بهره‌گیری از مشک نرم، عود فکال چوبی سیوت، رز و سندل خامه‌ای که توسط اقسامی ادویه‌مانند مزه‌دار می‌شود و با لمسی از وانیل در اتمسفری مرطوب، کم‌دودی و عمیقا چرکین شمارا تا سرفصل‌های انزجار پیش می‌برد. سرحدِ دیوانگیِ عود اینفینی این است که ته‌مزه‌ی شیرین دارد. آخ! حادثه‌ی ترسناکی خواهد بود وقتی با فشردن افشانه‌ی یک عطر در ثانیه اول تا گردن در منجلابِ یک عود چرک با شریان‌های پرتپش از رز فرو روید که در اعماق جانش حسی مومی صابونی نیز بتوان یافت که بعدتر در مویرگ‌های بالزام شناور می‌شود. با استشمام این‌دست عطرها تمام وجودم را نگرانی برمی‌دارد. تصورِ طلسم دارم اما درعین‌حال به‌شکلی غم‌انگیز رایحه‌های این‌چنینی را می‌پسندم و هرچه می‌گذرد این علاقه یا شاید بهتر باشد بنویسم کششِ ملعون، هاردکورتر نیز می‌شود. از جایی که من به این آخرالزمان نگاه می‌کنم تمام‌شان بوی کالبد بشر را می‌دهند. بوی جمجمه‌های خالی. سوختنِ گوشتِ انسان‌ها در آتشِ جنگ‌های نابرابر. بوی یونیفرم توجو هیدکی. سنگرهای پر شده از جنازه‌ی سربازهای بی‌خبر. بله دقیقا بوی انسان را می‌دهند. هنر به‌مثابه انسان‌شناسی! این‌دست عطرها بوی تمامِ آن‌چه در جلدِ طبیعت و زیرِ پوستِ لطیفِ این هیولای دوپا پنهان شده را می‌دهند...!
17 آبان 1401 پاسخ تشکر
45 تشکر شده توسط : هاشم پور zero
جالبه که دیشب دوباره داشتم دندان نیش رو می دیدم و سرماش هنوز تو جونم بود که امروز با خوندن این متن و تصاویری که ترسیم کردی اضطرابی تهوع اور هم بهش اضافه شد...ممنون... کامل ترین روش در توصیف کاراکتر عطر... مثل همیشه عالی و پرفکت
17 آبان 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : هاشم پور zero
درود برادر،چه توصیف جالبی،یادم به عکس های عکاس معروف،جوئل پیتر ویتکین افتاد
28 فروردین 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور zero

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟