MDCI Parfums - Ambre Topkapi

ام دی سی آی پارفومز آمبر توپکاپی

مردانه
کد کالا : ATR-44802
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2003
کد کالا : ATR-44802
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 7
توضیحات

MDCI Parfums Ambre Topkapi - ام دی سی آی پارفومز آمبر توپکاپی

که اولین بار در سال 2003 به بازار عرضه شده است. عطار آن پیر بوردن می باشد و در خانواده عطری چوبی ادویه ای قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، اسطوخودوس ، ریحان ، گریپ فروت ، هل ، دارچین ، زیره، جوز ، زنجبیل ، آناناس ، خربزه ، خاراگوش ، بنفشه ، یاس، آویشن ، گل برف ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، چرم ، چای ، تمشک اشاره کرد.

برند ام دی سی آی پارفومز
عطار پیر بوردن
سال عرضه 2003
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، اسطوخودوس ، ریحان ، گریپ فروت ، هل ، دارچین ، زیره، جوز ، زنجبیل ، آناناس ، خربزه ، خاراگوش
اسانس میانی بنفشه ، یاس، آویشن ، گل برف
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، چرم ، چای ، تمشک
نمره کاربران
Ambre Topkapi-ام دی سی آی پارفومز آمبر توپکاپی
رایحه
8.5
4 رای
ماندگاری
7.3
4 رای
پخش بو
7
4 رای
طراحی شیشه
7.8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
حیف که این برند ایران پیدا نمیشه من خیلی دنبال پش کاردینال از این برند گشتم ولی پیداش نکردم:(( حتی در دوبی و ترکیه و ارمنستان هم نبود.
02 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : F.E پدر ژپتو
خیلی از کارای شاخشو میتونین در فروشگاه ش... ق پیدا کنین
تا همین چند روز پیش هم پش کاردینال رو داشتن
02 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 IRRO
سلام و وقت بخیر.
هر دو کار در ایران در دسترس هستند. حتی در مراجعه حضوری امکان تست هم وجود دارد. بجای لغت “پش”، لغت “پیچ” همراه با لغات “کاردینال” و “عطر” را گوگل کنید.
با تشکر.
02 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
اگه تهران هستید فروشگاه معروف میدون آرژانتین هم این برند رو موجود داره.
02 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : TIMELESS آرمان
با سلام،،،با توجه به ریفورموله شدن شدید همه محصولات این برند و قیمت نجومی و غیرواقعی آن به هیچ عنوان ارزش خرید ندارن ،،،کارهای بسیار ارزنده تری در بازار ایران و خارج برای خرید وجود دارن،،،لطفا بیایید همگی از هایپ کردن برخی برندها و محصولات که منجر به سو استفاده دلالان و فروشگاه های اسم و رسم دار میشه جلوگیری کنیم
02 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mehdi alyari mostah_jan
بله منهم ابتدا نوشتم که فروشگاه معروف میدان آرژانتین هم آنلاین و هم حضوری همه ی کارهاشو دارن. براحتی میتونید تهیه کنید.
02 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی فاطمه فیضی
سلام دوست گرامی،
وقت شما بخیر.
تاکید جنابعالی بر ریفورموله شدن همه محصولات برند MDCI توجه بنده رو جلب کرد، از جهت قاطعیت و کلیت اون که همه محصولات این برند رو در شمول آن قرار داده‌اید.
ممنون میشم توضیح بفرمایید که منبع این خبر چه مرجعی است؟ و اینکه آیا خودتون شخصاً همه محصولات MDCI رو قبل و بعد از ریفورمولاسیون احتمالی چک فرموده‌اید و نتیجه نا مطلوب بوده است؟
ممنون از جنابعالی.
03 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : آرمان 🄼🄾🄽🄰
خیلی خیلی ممنونم
03 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
ممنونم از راهنمایی شما
03 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
سپاسگزارم خانم فریده از راهنماییتون
03 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : F.E فریده.م
سلام به جنابعالی،،،از اولین کار این برند یعنیAmbre Topkapi که در ۲۰۰۳ معرفی شده تا کار Le Barbieri Tanger که در ۲۰۱۶ معرفی شد با سمپل اورجینال ۰.۷ میلی لیتری در چند نوبت در سالهای اخیر به کمک دوستی که فروشنده معتبر و منصفی هستن تست شده و کاهش چشمگیر پرفورمنس قطعیه،،، سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ کار جدید معرفی نشده ولی ۶ کار معرفی شده در سالهای ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ از کیفیت نسبتا خوبی بر خوردارن و در بازار موجودن که باز هم با توجه به حجم ۷۵ میلی لیتری و قیمتهای بی در و پیکر در فروشگاه های معروف تهران از نظر من ارزش خرید پایینی دارن،،،البته من طرفدار برخی محصولات این برند هستم و استفاده کردم ولی با شرایط موجود تکرار نمیکنم،،،با سپاس
04 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mahmod Akrami

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
دست ما کوتاه و خرما بر نخیل
متاسفانه اگه یه روزی میدونستم که قراره این عطر اینقدر کمیاب بشه اون اوایل که خریده بودمش عین جوگیرا اینقدر تو مصرفش اصراف نمیکردم.
این عطر شمارو دعوت میکنه به فستیوالی از نت های در هم تنیده که هرکدام به زیبایی خاصی شما و اطرافیانتون رو در آغوش میکشه. درست همون لحظه ای که وارد کافه ای سرشار از بوی قهوه میشم تا اسپرسویی بخورم و خستگی در کنم به محض نشستن رایحه های یاس و گل برف (بسیار شیک و مشابه مُشک هستش این گل) خستگی رو قبل از رسیدن اسپرسو از تنت بیرون میارن که ناگهان پیشخدمت به سمتتون میاد و میگه خیلی خوش اومدید عجب عطر جالبی باخودتون آوردید داخل کافه. و اینجاست که چهره م تو آینه دیدنیه.
شروع کار بسیار مرکباتی و تازه با غلبه ی شدید هل و آناناس بر باقی رایحه ها که شمارو سرمست میکنه. (کمی تا حدودی میتونم شروع رو به عطر بد دیزل مردانه هم تشبیه کنم که چون هردو رو دارم پس با قاطعیت میگم که قصد گمراه کردن نداشته باشم)
اصولا به روایح کاملا مردانه و اساطیری علاقه مندم. روایحی که به کمک اسطوخدوس ، چرم و چای همون حس و حال دانهیل قهوه ای، کارون پوران هوم، آزارو پور هوم و ... بهت القا میکنه. از نوجوانی به بیماری غریبی دچار شدم که اصلا دوس نداشتم تو سنی که هستم باشم. همیشه از سنم بزرگتر فکر میکردم و رفتار و نوع پوشش و اخلاقم خیلی منو بزرگتر از سنم نشون میداد و این بیماری منو به سمت عطرهایی برای مرد های بالای 35 سال سوق میداد. برای همین بعد از خرید آمبر توپکاپی اونم در سال 1387 به حدی خودم و اطرافیانمو با استفاده از این عطر دیوانه کرده بودم که بلااستثنا همه این عطر رو میخواستن ولی وقتی قیمتش رو میگفتم یا مسخرم میکردن یا اونایی که میشناختنم و بهم اعتماد داشتن به خاطر قیمت بالاش مایوس میشدن.
اما با وجود یک رایحه ی باربرشاپی و ادویه ای آنچه که کار رو بی نهایت روی پوست لذت بخش میکنه افول و عروج نت های گل برف و مشک هستش که به حدی آرامش بخش و عرفانی هستن که بهش اعتیاد پیدا میکنید.
در ایران که نتونستم پیداش کنم الانم در دبی این عطر بسیار نایابه و فروشندگان معتبر قیمت 400 دلاری رو بیان میکنن که بایستی ثبت سفارش کنید تا براتون بیاد. اما آنچه که سوای قیمت بالای این عطر که ممکنه شمارو از خریدنش منصرف کنه همون رایحه ی مشک هستش که ظاهرا دیگه در این عطر فقط به صورت سنتیک قرار داده شده نه طبیعی بنابر این با وجود این قیمت و عدم وجود اون شاهکار مشکی بسیار برام ترسناکه که اقدام به خریدش کنم. اگر دوستان نسخه ی قدیمی این عطر رو دارن دو دستی بچسبن و هزار جا قایمش کنن.
01 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : نازی جاوید آیسان شادی نو

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟