Jeroboam - Vespero

جروبوئم وسپرو

مردانه
کد کالا : ATR-44630
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی فوژه
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : جروبوئم
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-44630
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Jeroboam Vespero - جروبوئم وسپرو عطری مردانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2017 به بازار عرضه شده است .

جروبوئم وسپرو در دسته عطر های شرقی فوژه قرار می گیرد

عطری که توسط عطرساز برجسته ونینا موراشیل خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر ترنج ، سیب ، گریپ فروت ، سدر ، شمعدانی ، چرم ، یاس، مشک ، کهربا، نعناع هندی ، روایح چوبی می باشد.

برند جروبوئم
عطار ونینا موراشیل
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی فوژه
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، سیب ، گریپ فروت
اسانس میانی سدر ، شمعدانی ، چرم ، یاس
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، روایح چوبی
نمره کاربران
Vespero-جروبوئم وسپرو
رایحه
8
5 رای
ماندگاری
8.8
5 رای
پخش بو
8.2
5 رای
طراحی شیشه
7.4
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
5
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام شب همکی به خیر این کار رو اخیرا تست داشتم و میتونم بگم من شباهت زیادی بین این کار و اونتوس ندیدم
شروع این کار ترنج غالبی داشت
برای من قابل تحمل نبود اما اونتوس درسته سیتروسیه ولی اینچنینم نیست
خدایی بی عدالتیه که بگیم کپیه
به نظر من هم یه کار جدا بود از هر کار دیگه ایی
و اینکه غلظت و کیفیت بالایی داره
چند دقیقه ای صبر کنین تا رایحه جا بیفته
مطابق سلیقه من نبود کار سیفی نیست
اما کار انصافا کار خوبیه و با کیفیت و خاص
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : مهریار مسیح بسته شده

وقتی عطری رو بلایند بای می کنم یاد سکانس اول فیلم "فارست گامپ" می اندازه من رو که میگه: ((مادرم همیشه میگه زندگی مثل جعبه شکلات می مونه هیچ وقت نمی دونی چی قراره گیرت بیاد.)) گاهی شیرینه گاهی تلخه گاهی گرم گاهی دلچسب گاهی خسته کننده...
البته باید گفت بعضی دوستان انقدر موشکافانه و دقیق عطر رو آنالیز می کنند که با تصویر سازی ذهنی میشه تشخیص داد چی می خواد نصیب بشه.

این عطر جز بلایند بای های موفق من بود که در تابستان خریدم و ازش راضی هستم عطری بسیار خوشبو و شیک با ماندگاری و پخش خوب که عطار نت چرم رو به زیبایی نواخته, شیشه مناسبی داره کسانی هم که دوست دارند همیشه همراهشون باشه تو جیب هم جا میشه برای اوایل پاییز عالیه .
09 دی 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : مهریار ماتیو دلارو

احتمالا برای ما حداقل یک بار توی زندگیمون پیش اومده که یه غریبه ای رو یه جایی بدون اینکه حتی یه کلمه باهاش حرف بزنیم ببینیم شیفته ظاهر آراسته اون فرد بشیم و تا زمان های دور تصویری از اون فرد غریبه بدون اینکه هیچوقت بدونیم کی بوده توی ذهنمون باقی بمونه،  کاراکتر و فضای وسپرو توی همین حال و هوا سیر می کنه، مرد جوونیه که وسواس زیادی رو جزئیات ظاهرش داره مثلا عادت به آراستن پیراهن و کراوات خود به دکمه سردست و گیره طلا داره، هارمونی رنگ ها در تک تک اجزای پوشش به هیچ وجه اتفاقی نیست کاملا معلومه با فکر و وسواس زیاد انتخاب شده، پس اگه‌روی پوشش‌ ظاهری خودتون خیلی حساسیت‌ به خرج میدین و علاقه دارین‌ عطرتون با پوشش شما هماهنگ باشه وسپرو هم‌ پا به پای شما‌ نهایت دقت و ظرافت رو به خرج داده‌ و با ارائه رایحه چرم لایت دلفریبی که کاملا دقیق و به اندازه با روایح سیتروسی و چوبی شفاف ترکیب شده، تا بهترین تصویر از شما رو توی ذهن دیگران به یادگار بذاره
و در آخر پخش بو‌ و ماندگاری بالای جروبوئم‌ وسپرو نه تنها آزار دهنده و خسته کننده نیست بلکه‌ ‌فضای آرامش بخشی رو به شما و اطرافیانتون هدیه‌ میده که‌ کنجکاوی و تمجید دیگران رو به همراه خواهد داشت.

31 تیر 1401 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : Rohaam مهریار

سلام
تعاریف دوستان باعث شد دوباره به سراغ این عطر بروم.از تابستان پارسال اون رو استفاده نکرده بودم.خوش بو است .به نظر من ترکیبی از سه ادوکلون است .رویال وینتیج از ام میکالف ، توسکان لدر و کمی هم عود وود از تام فورد. البته هر کدام از این سه تا را به تنهایی بیشتر از ترکیبشان دوست دارم. وسپرو اکستریت د پارفیوم است اما به نظر من با این قیمت برای سی میل ارزش خرید برای استفاده مکرر روزانه ندارد چرا که به سرعت تمام می شود. مگر آنکه برای کالکشن خواسته باشید یا در کنار چندین ادکلن بهاره و تابستانه دیگر برای استفاده گاهگاهی.تصویر در عطر گرام تقدیم به دوستان.
20 خرداد 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : آرمان Shaghayegh

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
4
طراحی شیشه
چه قدر خوشبویی تو آخه خوش بازخورد ماندگاری روی لباس شاید اگر اغراق نباشه یک ماه پخش بو هم عالی چرا درباره این شاهکار کسی چیزی نمیگه تلفیقی از دو شاهکار دنیای عطر اونتوس و توسکان لدر تام فورد بسیار مردونه و شیک و رسمی مناسب بهار تابستون و پاییز عجیبه یه عطر خنک نت چرم رو داشته باشه دوستان عطر باز توصیه می‌کنم این شاهکار رو از دست ندین بپوشین و خودتون و اطرافیانتون رو از این رایحه بی نصیب نزارید موفق و خوشبو باشید .
14 خرداد 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : بابک Mohammad D

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
4
طراحی شیشه
یه عطر فوق آروماتیک خوشبو که واقعا ناشناخته مونده رایحه بسیار دلپذیر و شیکی داره مناسب بهار تابستون و با ارفاق پاییزاصلا بوی آشنایی نیست خیلی خاص و مردونه یه عطر نیش گردن کلفت یه رقیب برا عطرای خنک مردونه
14 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مهریار Mohammad D

خانه عطر ژروبوام واقعا جنبه اعتدال رو برای هردو جنس رعایت کرده.هم عطرهای زنانه پسند و هم مردانه پسند و هم دوجنس پسند زیبایی رو خلق کرده.ضمن اینکه من اصلا کپی کاری در این عطرها ندیدم و هر عطر هویت مستقل و تقریبا همشون بی شباهت به عطرهای دیگر هستن.مثلا کاری که با پچولی در لینگو کرده و یونیک بودنش در خور تحسین هست .ضمن اینکه مثل خیلی از برندها بوق و کرنا دستش نگرفته و بیل بورد بازی و سلبریتی بازی درنیاورده و واقعا خود میبوید سلبریتی نمی‌گوید
شبتون به خوشبویی عطری که دوست دارید
21 اسفند 1400 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : مهریار  Someone Out There Saba

دیروز اورینتو ازین خانه عطر رو تست داشتم معرکه بود.ابتدا با یک بوی رز و زعفران شدید شروع میشه و بخودت میگی این چیه .ولی بعد از یکساعت واقعا خواستنی و‌جنتل میشه.کلا کارهاش خیلی درست و شسته رفته هست ژروبوام.لینگو هم که امیر محمد عزیز بررسی کرده بود.اونهم کار قابل ستایشی هست.ضنن اینکه همشون پخش و ماندگاری غول آسا در کنار کیفیت رو دارن
20 اسفند 1400 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : مهریار  Someone Out There Saba

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطر کاملا مردانه و بسیار خوش مشرب.(از نظر من). تم اولیه بسیار شاداب و گلی میوه‌ای است و در نت پایه حالتی چوبی عودی دارد. برخی معتقدند از اونتوس شروع می‌کنه و با عود وود تمام میشه ولی من چندان موافق نیستم. حالت گلی از اونتوس بیشتره و به تلخی عود وود نیست. بک عطر کاملا بهاره با استفاده مهمانی‌های دوستانه و استایل نیمه رسمی تا کژوال.
20 اسفند 1400 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : آرمان محمدرضاسپهی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟