Evody Parfums - Tubéreuse Manifeste

ایوودی توبرز منیفست

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44571
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ایوودی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-44571
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Evody Parfums Tubéreuse Manifeste - ایوودی توبرز منیفست

که اولین بار در سال 2017 به بازار عرضه شده است. عطار آن سسیل زاروکیان می باشد و در خانواده عطری رایحه های گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به وانیل ، رز ، ترکیبات سبز ، زنبق ، چرم ، گیاه درمنه، لابدانیوم، گل مریم ، بابونه ، روایح حیوانی، رام (نوشیدنی) اشاره کرد.

برند ایوودی
عطار سسیل زاروکیان
سال عرضه 2017
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه وانیل ، رز ، ترکیبات سبز ، زنبق ، چرم ، گیاه درمنه، لابدانیوم، گل مریم ، بابونه ، روایح حیوانی، رام (نوشیدنی)
نمره کاربران
Tubéreuse Manifeste-ایوودی توبرز منیفست
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
از بین این همه عطری که روی پوست و بلاتر تست کردم، هیچ کدوم به اندازهء تیوبرز منیفست منو به وجد نیووردن. اولین بار به راهنمای فروش گفتم عطری می خوام با بوی سمبل. این عطر رو برام تست کرد (با وجود این که نت سمبل نداره😂)
اولش با خودم گفتم خیلی بوی گل غالبه درسته عطرای گلی می پسندم اما نه در این حد. خلاصه به همراه چندتا بلاتر دیگه اومدم بیرون و در حال مرتب سازی کاغذا که روایح قاطی نشه. داشتم مجدد بررسی می کردم که بوی کاملا ناآشنا اما به شدت مجذوب کننده حس کردم؛ یکی از روایحی که در به در دنبالش بودم؛ بوی صمغی، رزینی و کهربایی که مورد پسندم باشه. اولین بار بود اعجاز تغییر نتا رو متوجه می شدم. کاشف به عمل اومد این آکورد کهربایی مانند، ناشی از نتای حیوانیه. تو تستای بعدی بویی شبیه پوست و مو حیوانات هم حس کردم. کلی افسوس خوردم. من عاشق این عطر شده بودم اما واقعا به چه قیمتی؟ نیاز نبود توصیف رسمی عطر از طرف برند رو بخونم تا متوجه کلیتش بشم. برچسب بزرگ '' روایح حیوانی'' گویای کل ماجراست. این عطر به هیچ عنوان دم دستی و روزانه نیست. برام قابل درک نیست چرا باید در حجم 100 میل تولید شه. (هرچند با اهداف و سمت و سویی که دنیای امروزی در حال حرکته، استفاده از چنین عطری از دید خرد جمعی فعلی، که اگه بشه اسمش ''خرد'' گذاشت، نه تنها وقیحانه نیست بلکه کاملا هم سو با موج به وجود آمده هم هست.) چند بار تخفیف خیلی خوبی خورده بود اما همچنان راضی به خریدش نشدم.
این پارادوکس به وجود اومده در حدی سردرگمم کرده بود که می خواستم به خانم زاروکیان از طریق اینستاگرام پیام بدم که نتای حیوانیش برام تشریح کنه😂
بدم نیومد اضافه کنم، جالب اینه تا حالا دو سری درخواست عطر با بوی سمبل از دو فروشنده متفاوت کردم و هردو بار بهم عطر با محوریت گل مریم معرفی کردن😂 که یکیش بدل به خریدی نسبتا ناموفق شد و دیگری که همین کار ایوودی هست منجر به سردرگمی من. از دست این سمبل پردردسر!!
18 بهمن 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : امیر علوانی derrick

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟