Lattafa Perfumes - Al Dur Al Maknoon Silver

لطافه ال دور المکنون سیلور

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44328
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-44328
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
690,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    5
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 27
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این عطر ادو پارفیوم از برند لطافه، عطری باطراوت و دارای مایه‌های چرمی سبک است که از نت‌های برجسته میوه‌ای هم استفاده می‌کند. نت‌های آغازین «ال دور المکنون سیلور» که سرشتی باطراوت و میوه‌ای دارند، از روایح ترنج، سیب و آناناس شکل گرفته‌اند. نت‌های میانی سرشتی گل‌فام دارند و از یاس، مایه‌های خاکی‌ـ‌زمینی نعناع هندی و چوب درخت قان ساخته شده‌اند. نت‌های پایه را هم مشک، خزه درخت بلوط، چرم و کهربا سرشته‌اند تا پایانی ظریف و انرژی‌بخش برای «ال دور المکنون سیلور» رقم بزنند؛ عطری عالی با مایه‌های چرمی، مشک‌فام، کمی دودی و دارای هاله‌ای لذت‌بخش که برای هر موقعیتی مناسب خواهد بود. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لطافه
طبع معتدل
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، سیب ، آناناس
اسانس میانی نعناع هندی ، یاس، چوب درخت قان
اسانس پایه مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، چرم
نمره کاربران
Al Dur Al Maknoon Silver-لطافه ال دور المکنون سیلور
رایحه
6.5
17 رای
ماندگاری
6.4
17 رای
پخش بو
6.2
17 رای
طراحی شیشه
6.4
17 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (16 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
در تاپ نت به اونتوس شباهت داره و بعد از مدتی راهشون جدا میشه. به عنوان عطری مستقل خوب هست و بیشتر فلنکری از اونتوس هست تا کلون.
20 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی

شباهت به اونتوس؟!

یک نه خیلی بزرگ
از کنارش به راحتی میشه رد شد
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : احمد شجاعی SALMAN

یه تجربه ناموفق از بین کارهای لطافه
در اوپنینگ شباهت زیادی رو به نیشان حاجیوات احساس کردم ولی در میدل نت تبدیل میشه به یه عطر معتدل رو به گرم.
خلاصه اینکه تو نت اول عالیه ولی در ادامه اون شروع خوب به شکل مناسبی ادامه پیدا نمیکنه.
11 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : SALMAN Mehran

6
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
از این عطر دو نت از همان ابتدا که اسپری میکنید تا انتها ، غالب است اسانس آناناس شیرین و دود ، نت های دیگر کمتر حس می شوند ، اگر بیشتر دقت کنیم رایحه خفیف سیب نیز احساس می شود ، هر چه زمان بگذرد شیرینی و گرمای عطر افزایش می یابد و بیشتر می توان گفت عطر معتدلی است و برای تابستان چندان مناسب نیست ، همین امروز 10 مرداد که روز گرمی هم بود و فردا و پس فردا را هم به جهت گرما و آلودگی تعطیل کردند ، جهت تست پوشیدم و چندان مناسب این چنین گرمایی ندیدم ، بیشتر مناسب اوایل بهار و پاییز می باشد . رایحه نسبتا خطی است بوی مرکبات چندان حس نکردم بیشتر همان اسانس آناناس کبابی دودی با مقداری رایحه سیب و مقداری ادویه ، شیرینی و گرمای کهربایی مشکی . ماندگاری و پخش متوسط مایل به پایین در مجموع نمره 5.5 تا 6
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : SALMAN nazanin

من به توصیه دوستان بلایند بای کردم ، من کیرید اصلیو تا حالا نداشتم ولی چند برند مختلف از مشابه کیرید تست کردم و با فضاش تقریبا آشنا هستم این کار به نظرم بعد از 15 دقیقه از اون نتهای ابتدایی کیرید فاصله زیادی میگیره و منو کاملا به یاد لالیک انکر نویر میندازه و درحدی که زمانی که برمیگردم مجدد خود افشانه ادکلن رو بو میکنم حس میکنم لالیک تو دستمه ولی از لحاظ ماندگاری و پخش رضایت بخشه ، ممنون میشم دوستانی که تست کردن نظر بدن شاید من اشتباه میکنم
07 خرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : OMID .M derrick

ب توصیه دوستان برای تست خریدمش.. هنگام تست تا چند ثانیه فقط بوی الکل میده بعدش یه فضای دودی و میوه حضور کمرنگ تری داره.. موندگاری برام مهم نیس ولی این دیگه واقعا موندگاریش کمه در حدی ک بعد نیم ساعت باید بینی رو بچسبونی به نقطه تا یه مقدار ضعیف حسش کنی... درسته قیمت کمی داره ولی یه مقدار پول روش بذارید حتی اگ شده باشه طول بکشه خریدتون، ولی برید کلاب د نویت بخرید
03 خرداد 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : SALMAN شهریار
به نظر من فاکتور صبر رو یک‌ مقدار بیشتر کنند و اصل اونتوس رو بگیرن کار مناسبی باشه.
04 خرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سانیار احسان شکیب نژاد

6
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
من رو یاد اونتوس های قدیمی که داشتم می اندازه از لحاظ اسموکی و دودی بودن، اسمش رو میتونیم بزاریم پسرعموی عربی اونتوس که نسبت به اونتوس ثروتمند زندگی متوسط و آبرومندی داره.
بنظر من خط بوی خوبی داره، پخش و ماندگاری هم راضی کننده هستش. شیشه متوسط رو به بالا، درب سبک و ضعیف، ولی افشانه با کیفیت و عالی.
در کل نسبت به قیمت ارزش خرید بالایی داره، اگر از طرفداران اونتوس هم هستید می تونه بعنوان عطر دم دستی شما رو خوشحال و راضی نگهداره.
04 اسفند 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Pooria OMID .M

دوستان این عطر چه ارتباطی با اونتوس داره آخه !؟ این عطر تمام و کمال رایحه عربی داره و برعکس روایح عربی که معمولآ ماندگاریهای خوبی دارند ، این عطر از ماندگاری بسیار پایین و پخش ناتوانی برخورداره ،
اینجوریی بگم که رایحه این عطر ، اونتوس به خاک و خون کشیده شدست که دیگه هیچ علائمی از حیات درش نیست ، تمام .
اونتوس !!!!!!!!!!!!

[EDITED] 1401/11/07 02:07
07 بهمن 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : SALMAN Perfumex
خیلی شباهت به أونتوس های قدیمی داره، مخصوصا حالت اسموکیش، فکر کنم از آزارو هایی که دارید بهتر باشه نسبت به قیمتش
02 اسفند 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : دانیال فاطمه فیضی
ظاهرا اینجا
باید قبل از هرگونه ابراز فضل یه پروفایل گنده  منده برای خودت درست کنی ، وگرنه نظرت با پروفایلت اندازه گیری میشه ! 
والا من فقط نظر شخصیمو دادم راجعبه المکنون ! که شباهت قابل قبولی نداره با اونتوس ، هزینه کردم المکنون خریدم همه جوره آنالیزش کردم و نظر شخصیمو نوشتم ، البته حاضرم مکنون رو هم پیشکش و تقدیم هم کنم ،  اما نمیدونم نفی من نسبت به شباهت مکنون به اونتوش چه ارتباطی داره با آزارویی که رایحه هاشونو  قبلآ تایید کردم !!!!!!  حتما یه پروفایل پروپیمون باید درست کنم تا اونوقت نظراتم قابل تآمل تر بشه !  عجیبه واقعآ !!!!!!
جالب  اینکه اون آزاروهایی که میفرمای هیچکدامشونو
ندارم و هیچ وقت هم نداشتم ، فقط ازشون در حد دستریز ،   تست داشتم که البته شگفت زده هم شدم ، غافلگیریم هم به این جهت بوده که شاید  آزارو رو دست کم میگرفتم!

مجددآ عرض میکنم عطر مکنون  ربطی به اونتوس نداره ، اصلآ  المکنون  بعنوان  یک عطر چرمی معرفی شده ، اما اونتوس یه عطر شیپغ میوه ای ، اینها تفاوت های اساسی با هم دارند ، درصد نت بندی  آکوردهاشون ، و هرم بویایی شون از زمین تا آسمون با هم فرق داره وابدا اون نشاط اونتوسو نداره ،
در مقایسه با  مشابه های اونتوس هم  باید بگم که ناموفقه
یا اینکه دربهترین حالت و ارفاق میتونم بگم ،  عطر چرمی که تحت تاثیر اونتوس ساخته شده

صدالبته که این مواردی که عرض شد نظر منه و  به تمام امتیازات و نظراتی که ندادم ‌و نظراتی که دادم  هیچ ارتباطی نداره
درباره اونتوس هم ، تو صفحه خوده اونتوس نظرمو مینویسم
و  بیشتر توضیح میدم که بیشتر روشن شه که چرا به عقیده من ، المکنون شباهت قابل قبولی با اونتوس نداره !


[EDITED] 1401/12/04 11:20
03 اسفند 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : SALMAN 🄼🄾🄽🄰
سلام
دوستانِ اور ری اکت اگر کمی تا حدودی گفتار و کردار خود را تصحیح بفرمایید و حجم عظیم و ثقیلِ هِیت رو دور بریزید به شما قول می دم که همه چیز عالی میشه.
قابل توجه چند تن از دوستان..
چند روز پیش هم نمونه اش رو در جوابیه ای به آقای صفری دیدم..
یعنی خیره به صحفه ی گوشی اینطوری بودم که: گلم! آرام باش:)
ابراز فضل کلمه ی جدیدتونه؟

[EDITED] 1401/12/04 20:43
03 اسفند 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : rahil tagi امید آرمانی
سرکار خانوم بنده اونجا ۲۰ خط دیگه نوشتم شما فقط ابراز فضلشو دیدی ، فقط ابراز فضل همه توجه تونو جلب کرد ، شما دقیقآ همون مسیری رو آگاهانه رفتید که ناخواسته دانیال رفت ، اصلآ متوجه موضوع شدید!؟
رنج بردن کجای ماجراست !؟
اور ری اکت ! حجم عظیم و ثقیل هیت @
با عرض پوزش از بزرگان و قدیمی های عطرافشان
تکرار خواهم کرد بله کسی که از روی پروفایل بخواد نظرات و نقد کسی رو قضاوت کنه و قضاوتش رو به معرض عموم بزاره ، یا آدم( ری اکتیه ) ، یا حتما اومده برای ابراز فضل

درواقع ، نیت من از استفاده اون واژه فقط و فقط در راستای فرهنگ نقد بود ، و قصد بی احترامی به شخص خاصی رو هم نداشتم ، که اونم تو همون سطر اول از روش گذشتم و موضوع تا ۲۰ ۳۰ سطر دیگه کاملآ عطری پیش رفت تا جایی که به یک صفحه دیگه از عطر دیگه ای رسید

04 اسفند 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مهربد SALMAN
موفق و پیروز باشید
04 اسفند 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سانیار
با سلام و درود فراوان آقای سانیارعزیز و با احترام به همه اساتید و دوستان عطرافشانی عزیزم .. راستش فیس بوک و تلگرام جزو اولین پلت فرم هایی بودن که من باهاشون آشنا شدم . به دلایلی خوشم نیومد و از اونجا به اینستا نقل مکان کردم. متوجه شدم به جز یه تعداد کم بقیه همه کاراشون شوعافه . بعدتر با توییتر آشنا شدم . نقطه نظرات مشترک زیادی داشتم ولی اونجام دیدم گروه تشکیل میدن و به جای توجه به محتوای خوب دنبال چیزای دیگه ای هستن تا جایی که پیجهایی با فالوور بالا رو خرید و فروش می کنن :)
اینا رو میگم چون می خوام تأکید کنم ما گرفتاریم متاسفانه .. البته میشه آدم خیلی بی تفاوت از کنار همه چیز رد بشه . بگه به من چه اصلا ولی من نمی تونم اینجوری باشم . اما من بعنوان یک سلول کوچیک واقعا نگرانم که عاقبت این جامعه چه خواهد شد با این همه خصم فرو خورده و رفتارهای این شکلی ؟ واقعا چه الگویی برای اینده ترسیم می کنیم و چه اتفاقی برای فرزندت می افته وقتی از همسایه می شنوی " آب رو فروختن حالا به ما میگن کم مصرف کنید ! "
البته من خودمم تو همین فرهنگ بزرگ شدم و مسلماً پاک و منزه نیستم اما حداقل تلاش می کنم . نازنین جان هم که مثل اسمشون بسیار نازنین هستن بنظرم بخاطر همین موضوعات یه مقدار آزرده خاطر شدن .
اما در کل باید بگم ملال آوره وقتی هر جا میری از پمپ بنزین ،سوپر مارکت ، محل کار و ... کش مکشه و صدالبته مطمئنم که علاج واقعه قبل ازوقوع باید کرد .... اونم از خودمون !
در نهایت تشکر می کنم بابت نظرتون در مورد این عطر که باعث شد من برم استشمام کنم واقعا ببینم چقدر شباهت داره با اونتوس ! میام عرض می کنم خدمتتون . ممنون
04 اسفند 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Kambiz  داود
با سلام و درود
فکر کنم طی حدود 10 سال عضویت در این سایت این دومین باری باشه که چیزی مینویسم و بیشتر مطالعه کردم. متن شمارو چندین بار خوندم و به طرز عجیبی با توانایی بالا از سه زبان مختلف در نوشتار خودتون استفاده کردید که همینجا خواستم از طرف خودم ازتون تشکر کنم. 👌👏🤷‍♂️

08 اسفند 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : کیان کنگانی کامبیز سخی
عطر جلسات از برند ارض الزعفران قابل قبول تر از دارالمکنون هست و رایحه فرش تری داره و در ۴.۵سافت اول سیلاژ خوبی داره، ماندگاریش هم حدااقل یک روز
03 فروردین 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : احسان سانیار
دوست من یه پیشنهادی برات دارم، همون مطالعه رو ادامه بدی به نظرم بهتر باشه، سه زبان مختلف!! عجب!😕🤔
04 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سوشیانت سانیار
عرض ادب و احترام
بله حتما به توصیه خردمندانه شما توجه میکنم و رویه گذشته خودمو ادامه میدم و از نظرات بزرگوارانی که تشریف دارند استفاده میکنم.
09 تیر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

درود بر دوستان عطرافشانی مخصوصا جناب سخی بزرگوار
تو صفحه اونتوس می خوندم که شما تقریبا همه عطرهای شبیه اونتوس رو تهیه و استفاده کرده اید. می خواستم ببینم این عطر رو هم استفاده کردید یا خیر و نظرتون رو در صورت استفاده بفرمایید.
20 آذر 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مهدی کامبیز سخی
ونتیار عزیز
سلام و ببخشید بابت تاخیر
یکی از دوستان یادآوری کردند که پاسخ شما فراموش شده است .
بله . تقزیبا تمامی ی مشابهین آونتوس را تست کرده ام اما پس از ساخت آونتوس خودم تست عطرهای جدیدالورود دیگر برایم فوریت و اهمیت نداشت مگر اینکه در دسترس باشد .
این عطر را شخصا تست نکرده ام اما یکی از دوستان عزیزم جناب موسوی تست و تهیه کرده اند که ایشان در شناخت مشابهین آونتوس و نت های آنان تبحر دارند .
از ایشان پرسیدم بجهت پاسخ به پرسش شما و اینگونه پاسخ دادند :
لطافه المکنون در اجرای پله ی اول و دوم موفق بوده است حتی موفق تر از آرماف بوده در شفافیت نتها خصوص نت آناناس لیک تغییراتی را در نت سوم انجام داده و بجای وانیل و عنبر از چرم و کهربا در درای داون بهره گرفته است که اینکار کمی به گرمای عطر افزوده میکند .
اما خصوصیت ویژه ی لطافه المکنون دودی تر بودن آن است نسبت به مثلا آرماف یا دیگر مشابهین همرده ی قیمتی ی خودش که این باعث شده بیشتر مورد توجه دوستانی که نت دود را در آونتوس بسیار میپسندند قرار گیرد مثل خودم !
رایحه ی دود از روایح مورد علاقه ی من است و این را میدانیم که دودی های خنک بسیار کم تعداد و دلنشین اند و اتفاقا همین ویژگی در آونتوس های اولیه باعث شد که آونتوس شهرت جهانی پیدا کند چرا که تا قبل از آن روایح دودی اغلب در عطور گرم نمایش داده میشدند چون بکارگیری ی آنها در عطرهای خنک و سرد بسیار سخت است و اجرای ظریف آنها کار هر عطار و برندی نیست و کرید و عطاران شهیر او الحق از پس این ظرافت برآمدند و همین شد که آونتوس رکورد دار شد در کسب مخاطب و به طبع آن فروش .
اما حیف که عمر زیادی نداشت و به دلایل اقتصادی اجرای آن کمرنگ و سپس متوقف شد و تنها دو سه سال ابتدایی انجام شد و بسیاری از علاقمندان آونتوس های وینتیج دنبال همان میگردند .
آونتوس چهارفصل است لیک در فصول بهار و پاییز بهتر عمل میکند هرچند تولیدات هر سال متغیر است و با دیگر سالها متفاوت و به این دلیل فصول بهتر استفاده نیز تغییر میکند .
و اما در خصوص مشابهین :
برخی مشابهین آونتوس گرمتر اند و بهتر است در فصول خنک استفاده شوند ( مثل همین لطافه المکنون ) و برخی خنک تر اند در رایحه که بهتر است در فصول گرم استفاده شوند ( مثل آرماف ادوتویلت که سیتروسی ست ) .
آونتوس ها یا مشابهین آن هرچه سیتروسی تر باشند خنک تر میشوند و مناسب تر برای فصول گرم و هرچه در درای داون تاکید بر نت های گرم شده باشد مناسب تر میشوند برای فصول خنک .
این را به یاد داشته باشید که ۹۰ درصد عطرها تعادل دارند در حرارت . پس معنی اش این میشود که اجرای آنها در فصول سرد یک نوع است و در فصول گرم نوعی دیگر . حتی اگر به کل خنک یا گرم توصیف شده باشند در معرفی .
حتی یک عطر خنک که صرفا برای تابستان ساخته شده را هم میتوان در زمستان استفاده کرد اما در اینصورت نت های خنک آن عطر محسوس نمیشوند و تنها نت های گلی و گرم آن جلوه گر میشوند ، جلوه ای متفاوت با آنچه که در فصول گرم حس کرده اید . نت هایی را از آنها در می یابید که در فصل گرما کمتر یا اصلا متوجه آن شده اید !
حتی عطرهای گرم را اگر در تابستان استفاده کنید ( که ممکن است برخی نت های آنها خیلی داغ و اذیت کننده جلوه کنند ) متوجه برخی نت ها میشوید که در زمستان نشده اید !
یکی از بهترین راه های شناخت دقیق و همه جانبه ی یک عطر این است که در تمام چهار فصل استفاده شود تا تحقیق شما راجع به آن تکمیل شود . حتی فشار مختلف هوا در شهرهای مختلف و نیز ارتفاع آنها از سطح دریا میتواند در درک یک عطر بشدت تاثیرگذار باشد و رایحه را به کلی متاثر و متغیر کند و به همین دلیل است که همیشه به دوستان ام توصیه کرده ام به ریویوها استناد نکنند در خرید و حتما خودشان شخصا در محل زندگی ی خود تست کنند . حتی شمال و جنوب که هردو همسطح اند و شرجی ، جلوه های متفاوتی را از یک عطر واحد بروز میدهند .
علاوه بر ژنتیک و سلیقه و حس بویایی ی مختص هر شخص ، شرایط محیطی نیز بسیار در درک یک رایحه و عطر تاثیر دارند و همین باعث میشود که در کمال تعجب یک عطر واحد در کشورها یا حتی شهرهای مختلف چندین نوع برداشت و توصیف و ریویو شود !
عطری که در اهواز تقبیح و منفور معرفی میشود میتواند در تبریز ستایش شود !
اگر به این دانش و تجربه که مختص هر شهر و شخص شماست مسلط شوید آنوقت علاوه بر حظ مضاعف خود از عطرها بازخورد شما نیز چندین برابر میشود .
دوستان عزیزم ، از هر زاویه که به عطرها بنگریم در انتهای آن به تست میرسیم و تجربه ی استفاده !
بنابرین همه ی پاسخ ها در تهیه ی دستریز است البته الان که همگی ما بقول قدیمی ها کاسه بیمار ( فقیر ) شده ایم اینگونه شده ورنه قدیم با کمترین درآمد میشد هر ماهه سه چهار شیشه عطر تهیه کرد و اگر مطابق با سلیقه نبود یا بخشید و یا برداشت برای بعد اما حداقل تجربه اش برای ما باقی میماند که این مهمترین است برای عطربازان .
چه بگویم که به هر مسیر که مینگریم از فقر خراب است !
چند روز پیش یک ضرب المثل کُردی نوشتم اما بدون توضیح ، مدیر عزیز ما متوجه منظور نشد و تایید نکرد ، کُردها میگویند :
و وعده و وعید سالِم بِردی سر
شلوارم دری ا و قوینم کَفتَ در
یعنی با وعده و وعید سرمان را گرم کردی تا یک سال سر آمد و عاقبت شلوارم پاره شد و اونجام ( پشت ام ) افتاد بیرون :)
برخی مدیران آنقدر گفتند تحریم هیچ تاثیر ندارد و همه چیز درست خواهد شد تا عاقبت اینطور شد !
تنها چیزی که در این شب یلدا به آن فکر نخواهیم کرد این است که چه عطری بزنیم !
همه با چند علامت تعجب بالای سرمان جلوی تلویزیون مینشینیم و مراقبیم پشتمان از شلوار پاره مان بیرون نیفتد !
انشاله شما شاد باشید دوستان عزیزم
24 آذر 1401 پاسخ تشکر
51 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی عباس بهرامی
با درود فراوان و تشکر از وقتی که گذاشتید و پاسخ من رو دادید.
من هم به مانند شما علاقه زیادی به روایح دودی دارم. چند تا کار معرفی بفرمایید که هم پخش و هم ماندگاری خوبی توی روایح دودی داشته باشه. هم کارهای خنک و هم کارهای گرم. ممنون میشم از شما.
25 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر علوانی رضا یگانه
سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی ممکنه بفرمایید از نظر شمل مشابه ترین عطر عربی کدام شرکت هستش؟
03 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی

با سلام خدمت عطرافشانیهای عزیز
ابتدا ریشه لغوی این کار رو خدمتتون عرض میکنم
الدور المکنون به معنی جواهرات پنهان ...البته در اصل به مرواریدها درون صدف در اعماق آبهای دریا اشاره داره
که واقعا برازنده این جواهره...
همون طور که اطلاع دارید پس از موفقیت بالای رایحه اونتوس از برند کرید و مطابقت بالای اون با سلیقه مردمان این سرزمین روایح مشابه بسیاری ساخته و روانه بازار شد..
در این بین برخی کارها تونست نمره قبولی هم بگیره
اما...
بنظر این حقیر فارغ از هرگونه پیشداوری این کار میتونه بین رتبه های بالای جدول این محصولات قرار بگیره
پرفورمنس خوب...ماندگاری عالی و شباهت بسیار زیاد به جد محترم خود جناب کرید...
از خریدش به هیچ وجه پشیمون نمیشید چه بسا دو تاشو همزمان خریدید...
سلامت و پاینده باشید.
20 آذر 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مهدی رحیمی دانیال

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟