Angela Ciampagna - Rosarium

آنجلا چامپاینیا رزاریوم

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44205
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آنجلا چامپاینیا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-44205
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 140
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 14
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Angela Ciampagna Rosarium - آنجلا چامپاینیا رزاریوم

محصول سال 2015 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام آنجلا چامپاینیا ساخته شده است . و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به عسل ، تخم هویج ، بنفشه ، روایح چوبی، دانه سرو کوهی ، تخم کرفس ، مشک ، وانیل ، خس خس ، سدر ، روایح دودی اشاره کرد.

برند آنجلا چامپاینیا
عطار آنجلا چامپاینیا
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه عسل ، تخم هویج
اسانس میانی بنفشه ، روایح چوبی، دانه سرو کوهی ، تخم کرفس
اسانس پایه مشک ، وانیل ، خس خس ، سدر ، روایح دودی
نمره کاربران
Rosarium-آنجلا چامپاینیا رزاریوم
رایحه
7.8
4 رای
ماندگاری
8.5
4 رای
پخش بو
7.5
4 رای
طراحی شیشه
8.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
5
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
چرا من نمیتونم با کارهای این برند ارتباط برقرار کنم.یک رایحه شیرین و گرم و بنظر من مصنوعی و بیمارستانی طور.وانیل اور دوز و شیرینی مضاعف با حضور عسل که بازهم بنظر من قشنگ کار نشده و شیرینیش دل آدم رو میزنه.میشه وتیور و بنفشه رو هم توی عطر حس کرد اما بازهم برای من فاقد جذابیت و پوشش هست.پخش و ماندگاری بسیار خوبی داره و مناسب فصول سرد سال هست.
26 بهمن 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : بابک فاطمه فیضی

اگه فرضیه بازنمایی فضای کلیسا در این مجموعه رو بپذیریم، به طرز شگفت‌انگیزی Rosarium کتاب کهنه کاهی مقدس رو تداعی می‌کنه! حتی در لحظاتی شاید بوی نا و خاک و سنگ مرطوب سرداب کلیسا.
برای مخاطبی که با فضای مسیحی آشناست قطعا خیلی معناداره، مثل بوی اسپند برای عموم ما، اما به حدی معماری پیچیده‌ای رو بنا می‌کنه که هر تخیلی رو به جایی در گذشته می‌فرسته. اگر کار Ducalis این مجموعه رو پرواز به آینده بدونیم، شاید Rosarium لحظه نفوذ در عمق گذشته باشه.
10 اسفند 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : هاشم پور اشکان بانیانی

9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
** آنجلا چامپاینیا رزاریوم **

یک مستند سازی دیگر از این برند ! یک فیلتراسیون و گزینشی بی نظیر از خانم چامپاینیا .

با اولین اسپری و استشمام رایحه چند عطر به وضوح برای مدتی کوتاه نمایان میشه . اونوم لاوز ، مگنیفیکز از اتات دوغانژ ، اینترلود بلک ایریس امواج . شروع ، شروعی طوفانی هست که جای هیچ شبهه ای برای یک نیش باز نمیذاره و همون لحظه هست که به خودش میگه : صبر کن ... خیلی کار داریم .

از قرار قبلی با چند کلمه قراره ذهن شما رو اماده کنم با فضای این رایحه . بخور ، زنبق (دوست داران روایح پودری از دست ندن ) ، گل ( نه رز ) ، عسل و وانیل ( به هیچ وجه اون ذهنیت سابق با شنیدن نت عسل نداشته باشید در اینجا چون شیرینیش کاملا کنترل شدست) ،چوب، تنباکو ، کلیسا ، پاک سازی ، طبیعت ، مصالحه با خود ، جدیت

درک چنین روایحی واقعا نیازمند پیش زمینه های تجربی زیادی هست . باید با عطرهای عمیق و بعضا معنوی زیادی سرکرده باشید تا بتونید عمق کار رو حس کنید . شروع کار با بخوری بسیار عمیق اتفاق میشه . بویی که در برخی مراسم های معنوی بوییده میشه و اگر تاریخچه این برند و الهام گیری عطار رو از اون کلیسا و پنجره اش مطالعه کنید متوجه ارتباط بین چنین رایحه ای و چنین تم بخوری ای در ابتدا با پرزنتیشن خود باتل عطر میشید . همچنین در ابتدا تخم هویج بسیار حس میشه ولی مدت زیادی عمر نمیکنه و سایر شخصیت های عطر وارد قضیه میشن .

چندین دقیقه بعد از اسپری یک شیرینی لطیفی حس میشه که از عسل جون گرفته و با وانیل جهت گرفته . قلب کار از روایح چوبی ، تنباکویی گرفته شده که هر لحظه با گذر زمان زنبق به اون اضافه میشه و پر رنگ تر عرض ادب میکنه . جوری که تم کار رو به روایح پودری تغییر میده . همچنین هرچه به پایان کار نزدیک میشیم نت وانیل بیشتر خودش رو نشون میده ولی دقت کنید که به هیچ وجه قرار نیست توی این عطر چیزی زیاد از حد باشه . همه چیز با شفافیت بسیار بالا و حساب شده به نمایش میاد و شما رو شدیدا درگیر میکنه . کار پیچیده ای هست و ابعاد شدیدا زیادی رو در بر داره . حرف کلی این عطر ، حرفیست بسیار جدی . بر خلاف کار قبلی این برند که توضیح دادم راجبش ، این کار بسیار کاراکتری جدی داره . کاراکتری محکم و استوار . کاراکتری که دیدش به سایر چیزها متفاوت هست .

تیپ شخصیتی خاصی میخواد این عطر و به نظرم درصد پایینی از خانم ها هم میتونن اینکار رو بپوشن . پرفورمنس خوبی داره و اگر دوست دار روایح پودری هستید شما رو سخت راضی میکنه . همه چیز زیباست و با اینکه از روایح پودری خیلی خوشم نمیاد ولی این کار نظر منو جلب کرد . 9/10

21 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : کوروش هاشم پور
پخشش واقعا ۹ از ۱۰؟
28 مهر 1400 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟