Philipp Plein - The $kull

فیلیپ پلین د دالر کال (اسکال)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44181
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : فیلیپ پلین
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-44181
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 240
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
11,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «اسکال» یک محصول هنری خیره‌کننده و بی‌سابقه‌ است. یک شاهکار حقیقی که از لایه‌های درونی تا لایه‌های بیرونی‌اش، همگی با هنر دست خلق شده‌اند. این عطر را باید مخلوق زیبای دو شخص معرفی کرد: آقای فیلیپ پلین و استاد مسلم عطرسازی جهان، آلبرتو موریلاس. «اسکال» که از نظر غلظت به‌شیوه‌ای لوکس در رده ادو پارفیوم جای دارد، طوری خلق شده است که آمیزه سکسی و لوکسش همچون یک خالکوبی همیشگی روی تن شما باقی بماند و حالتی سرمستی‌آور، دیوانه‌کننده و نیرومند را به وجود شما اضافه کند. «اسکال»‌ که برجستگی ویژه‌ای به نت‌های ادویه‌ای و چرمی‌ـ‌چوبی داده است، ردی ماندگار از جنس فلفل سیاه، ‌هل و نت‌ هیجا‌انگیز آب خلق می‌کند. همه اینها نیز با غنای سرشار شکل‌گرفته از نت‌های چوبی تاریک و چرم کامل می‌شود و با رایحه وانیل بوربن و کهربای سیاه به کمالی جاودانه و بی‌نقص می‌رسد. 

برند فیلیپ پلین
عطار آلبرتو موریلاس
سال عرضه 2019
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هل ، فلفل ، آب
اسانس میانی چرم ، روایح چوبی
اسانس پایه وانیل ، عنبر
نمره کاربران
The $kull-فیلیپ پلین د دالر کال (اسکال)
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
6
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند فیلیپ پلین
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
وقتی بو میکنم احساسم اینه که از یه نردبان میرم بالا،مقصد اما مشخص نیست،دستی انگار از بالا ،تو را در حالیکه در حالت خواب و بیدار هستی به بالا هدایت میکند وتو بی اختیار همراهش میشوی، هر پله اش انگار یک دنیا و یک رایحه دارد، نردبان اما پله هاش به ردیف نیست،پله ی بعدی که میروی احساس میکنی که به عقب برگشته ای....
رایحه اش واسه من فوق العاده عجیب و ناشناختهو البته دوست داشتنی با تم متفاوت بود، حتی بعضی شب ها موقع خواب ،این رایحه رو بو میکنم ولی نه با بینی ، بلکه با عضوی ناشناخته ای توی وجودم که انگار تلفیقی است از قلب و مغز و بینی.
احساس میکنم در حیات قبلی ام کاهن معبدی بوده ام مورد احترام در دشتی دلباز اما میانه ی دو کوه بلند که هنگامه سفر ابدی جسمم را با عودی عجیب شستشو داده اند.شایدم مهمانی از جهانی دگر این عود رو پیشکش کرده به معبد.
از اون رایحه هاست که واسه دل خودت بو میکنی ، اگر هم بپوشیش و بیرون بری شاید یه عده بهت بگن چرا گازوئیل و روغن سوخته ریخته روی خودت.....
اینکه یه خانم بخواد این رایحه رو بپوشه از نظر من حقیر البته خیلی عجیب بنظر میرسه.
06 دی 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : علی رشوند Dapper

8
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام بر همه دوستان عطر دوست و عزیز عطر افشانی:
بدون در نظر گرفتن به الکی هایپ شدن و تبلیغات این برند و سیاست قیمت گذاری محصولاتش میخوام در مورد رایحه این کار عرایضم رو خدمتتون بگم دوستان:
رایحه ای آکواتیک _ عودی و تقریبا شیرین. هنر دست جناب موریلاس با لایه بندی دقیق و تفکیک نت های بسیار دقیق و جذاب که خیلی خیلی لوکس و ریچ طراحی شده.رایحه نیمه شیرین و گرم و کمی اسپایسی با تمی چرمی و دودی بر بستری آکواتیک و زیبا که آشنا و امضاء کارای جناب موریلاس هست. جنس و طراحی عود بسیار مدرن و غربی هست و از اون عود اورینتال یا عربی خبری نیست. طراحی باتل و پکیجینگ کار خاص و با کیفیت و نوآورانه هست و تلاش برای ایجاد یک رایحه لاکچری و غنی خیلی خوب جواب داده و کار رو جذاب و گیرا کرده. دیور و چوپارد تو لاین های لاکچری و لوکسشون از این سبک کارها زیاد تولید کردن ولی برای برند نوپا ایی تو صنعت عطر این قبیل کارها جذابتر و بیشتر مورد توجه هست. کیفیت رایحه و نت ها بالاست ولی پرفومنس کار از لحاظ ماندگاری و پخش رایحه چندان چنگی به دل نمی زنه خصوصا با صرف این مقدار هزینه برای عطر مزبور. از نظر بنده کار کاملا مردانه طراحی شده و نباید یونی معرفی میشد.
ایام به کامتون رفقا
05 آبان 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Roobi علی رشوند

قیمتش از شیشه اش هم قشنگتره
12 اسفند 1399 پاسخ تشکر

شیشه اش که بیسته امیدوارم رایحه اش هم بیست باشه.
12 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ss.ss

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟