VERSACE - Versace Pour Femme Dylan Turquoise

ورساچه پور فمه دیلن تورکویز

زنانه
کد کالا : ATR-43863
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ورساچه
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43863
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 85
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,180,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 12
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر جدید دیلن تورکویز که روحی هو‌س‌انگیز، جوان‌پسندانه و باطراوت دارد، شادابی و انرژی خروشان نارنگی ماندارین و لیموترش پریموفیوره را با کمک رگه‌های چوبی و مشک‌فام به تعادل می‌رساند. نت‌های نشاط‌آور این عطر با جلوه‌های میوه‌ای انگور فرنگی سیاه و گوآوا تکمیل می‌شود و مایه‌های گل‌فام یاس و فریزیا هم نقش ویژه‌ای در این روند دارند. دیلن تورکویز چرخشی خاص را در میراث‌های ورساچه آشکار می‌کند، با بطری شیک و زیبایی که خطوط منحنی‌اش یادآور کوزه‌های یونان باستان است اما با رنگ فیروزه‌ای کریستالی انگار از نو زاده شده است.

برند ورساچه
عطار صوفی لابه
سال عرضه 2020
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، لیمو ترش، فلفل صورتی
اسانس میانی فریزیا ، یاس، برگ و جوانه انگور فرنگی، گواوا
اسانس پایه مشک ، سدر ، کلیروود
نمره کاربران
Versace Pour Femme Dylan Turquoise-ورساچه پور فمه دیلن تورکویز
رایحه
8.5
4 رای
ماندگاری
7
4 رای
پخش بو
7.8
4 رای
طراحی شیشه
8.3
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ورساچه
اخبار برند ورساچه
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
🏖ورساچه دیلن ترکیز

🏖در یک ساحل زیبا با شنهای سفید و دریایی زلال و آبی، زن جوونی باموهای طلایی روی صندلی‌ آفتابی لمیده، پیراهن ساحلی نازکش به رنگ آسمونه و تن سپیدش رو در سایه روشنی فوق العاده به نمایش گذاشته. صداش می‌کنید و به سمتتون برمی‌گرده. نوشیدنی لیمویی با یخ و چتر به دست داره. با چشمکی پرشیطنت از بالای لیوانش براتون بوسه‌ای می‌فرسته و بویی مست‌کننده از دریا و ساحل و آفتاب و لیمو شما رو در بر خواهد گرفت

🏖دیلن ترکیز شفاف و درخشانه، خنکایی سرحال برای روزهای آفتابی تابستان. شاید بهترین توصیف براش اینه: دیلن ترکیز زنده ست. خبری از روایح خفه و مرموز باهاش نیست، درخشش روایحش حتی ممکنه چشم عصب بویایی رو هم کور کنه!😁

🏖 با بازشدن درش اولین حسی که دارید لیموی یخ‌ زده ست. ترش و سرد. برجسته ترین عنصر لیموترش و سرزندگی فلفله و برای بینی‌های تیز حلاوت ماندارین به عنوان جایزه😁 بعد از ۱-۲ ساعت انگورفرنگی جای فلفل رو می‌گیره و فریزیا و یاس خیلی بی سروصدا روی صندلی‌های عقبی می‌شینن. گواوا عنصر سختیه و در مقام کلمات میشه با بویی میوه‌ای کمی ملس توصیفش کرد. بعد از ۶ساعت سدر و چوب حکمرانی می‌کنن و لذت اوج می‌گیره. بوی چوب خیس سرد که روش لیمو ریخته شده بود و حالا خشک شده....

🏖بزرگان خیلی گفتن هر عطری رو باید در فصلش بویید، چه کنیم که حرف به گوش ما عشاق نمی‌ره. بندگان خدا راست میگن. دیلن رو زمستان خریدم و متاسفانه مورد کم لطفی قرارش دادم. یه ذره هوا گرم شد و باد ساحلی با من و دیلن ترکیز چه ها که نکرد! واقعا در گرما چنان لطفی داره که باورم نمیشه همون نچسب زمستونی بوده.

🏖فیدبکهای متفاوتی خواهید گرفت: بوی تمیزی، بوی استخر، بوی ساحل و نوشیدنی یخی، بوی یخمک لیمویی و... اما بینی‌هایی رو خواهید دید که به اقصی نقاط بدنتون می‌چسبن: عطرتو عوض کردی؟! بوش... چه جوری بگم... (بینی بیشتر به شما می‌چسبه) نمی‌دونم چرا نمیشه بوت نکنم!
دیلن روی لباس برخلاف پوست ماندگاری قابل توجهی داره. هرچی بهش زمان بدید که آکوردهای بعدیشو رو کنه، متین‌تر و خواستنی تر میشه. من تا ۳۶ساعت بعد پاف هم بوش رو حس می‌کردم که با توجه به قیمت و طبع آکوردهاش، به عقیده من چشمگیره.
🏖 شاد و خوشبو باشید
17 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin سعید رضایی شوشتری

8
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
ورساچه دایلن ترکویز یه ترش دوست داشتنی. هرچند در اولین برخوردم باهاش تقریباً منو جذب نکرد و حس کردم ترشی کار بیش از حده. البته شاید دلیلش این باشه که بیشتر عطرهای شیرین استفاده می کنم حتی از خنک هاش. اما بعد از دو سه بار پوشیدن احساس بهتری نسبت بهش پیدا کردم. زمان که بهش میدی و نت های بعدی خودشون رو نشون میدن از ترشی کار کم شده و رایحه خوشایندتر میشه. و البته کمی تا حدودی مردانه تر (تجربه شخصی). رویهم رفته بخاطر رایحه جدید و غیر تکراریش، همینطور پخش بوی قابل قبول بین عطرهای خنک، میتونه یه گزینه خرید خوب و رضایتبخش برای فصل تابستون باشه.
30 آبان 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : شکیبا 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

شاید به جرات بعد مدتها دلم یجوری شد یه عطرو بو کردم
عطر شاداب و خنک
اولش بوی فلفل خیلی ظریف با بوی پوست لیمو حس میکنی
کم کم اون بوی سیتروسی و لیمویی با یه پس زمینه چوبی میمونه یکم منو یاد آکوا وومن انداخت
در کل عطریه که حتما میخرمش
بهترین گزینه برای تابستون
26 بهمن 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : sarah Pluie

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟