AMOUAGE - Meander

آمواج - آمواژ میندر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43840
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43840
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 290
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
14,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    8
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    3
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 41
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«میندر» احساس سرخوشانه شادی را در سرزمینی مه‌آلود با کوه‌های سرسبز و نهرهای جاری جست‌وجو می‌کند. آمواج با الهام‌گیری از حال‌وهوای منطقه سلطانات (منطقه‌ای در جنوب عمان) در موسم‌های بارندگی، فضای مه‌آلود و خیال‌انگیز این منطقه را در عطر «میندر» به زبان عطرها ترجمه کرده است. صمغ کندر، مایه‌های دودی خس‌خس و ترکیبات سبز در آمیزه «میندر» با گیاه ناگارموتا و نرگس وحشی آمیخته شده‌اند، درحالی که بافت کاراملی خاصش هم از مایه‌های خاکی‌ـ‌زمینی چوب صندل، تخم هویج و ریشه زنبق سرچشمه می‌گیرد. 

برند آمواج
عطار مکنزی ریلی
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه فلفل ، فلفل صورتی ، تخم هویج ، صمغ کندر
اسانس میانی رز ، نرگس ، گیاه ناگارموتا، پونه کوهی
اسانس پایه خس خس ، چوب صندل سفید ، صمغ کندر
نمره کاربران
Meander-آمواج - آمواژ میندر
رایحه
7.8
16 رای
ماندگاری
8
16 رای
پخش بو
7.5
16 رای
طراحی شیشه
9.3
16 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این عطر رو به همراه 2 عطر دیگه یک فروشگاه معتبر حضوری روی بلاتر تست کردم
الان که 5 ساعت گذشته کمترین اثر روی بلاتر مونده ازش
البته این تست خیلی معتبر نیست اما مشخصا ماندگاری قوی نداره
رایحه رو دوست داشتم بخصوص نت ابتدایی رو
اما بازم چیزی نیست که من بابتش این هزینه رو پرداخت کنم
08 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
یه کار فوق العاده از امواژ با رویکرد غربی
شباهت هایی به پنهالیگونز ویلیام داره هر چند به نظرم رایحه ویلیام بهتره ولی از لحاظ پرفورمنس اصلا قابل مقایسه نیستد.میندر پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی داره یه جوری که بعد استفاده از میندر و اویز کردن لباسی که پوشیده بودم،کل اتاقم بوی میندر رو میگیره
از لحاظ رایحه خیلی فاصله گرفته از کارهای قدیمی امواژ ولی همچنان امضای عربی خودشو داره که به نظر من فوق العادست
09 مهر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : خاتون Mehran

Meander از سری رنسانس برند امواج، یک عطر چوبی و شرقی خوب اما در بعضی مواقع غیرقابل تحمل و خسته کننده. روایح به خوبی ترکیب شده و با مواد با کیفیت خوب ساخته شده است (همون طور که از Amouage انتظار میره)، رایحه ای دلپذیر مناسب هوای سرده. عطر با رایحه کندر که با ادویه جات فلفلی تقویت شده شروع میشه. پس از مدتی، مقداری نت های گلی پودری و غیر شیرین، مثل گل رز، وارد بازی می‌شوند. ترکیب کهربایی در سرتاسر عمر عطر باقی می‌ماند. نت‌های گلی در ادامه تقریبا از بین میره و جای خودش رو به رایحه خاکی مانند میده، در این عطر تشخیص نت ها بصورت جداگانه دشوار هست(حداقل برای بینی من). وتیور(خس خس) با پیشرفت رایحه خاکی مانند ظاهر می شود و بوی علف خشک به اون اضافه می کنه که مکمل اون هستش. در درای داون روایح چوبی هنوز حضور دارند و تا محو شدن نهایی احساس میشن. چوب صندل به ویژه در این مرحله برجسته می شه. در کل عطر خوبیه ولی شخصا فکر می‌کنم از امواج انتظار بیشتری میره. ماندگاری و پخش عموما خوبه ولی نسبت به اکثر کار‌های امواج مقداری ضعیف تر هستش. یک مقداری عطر خسته کننده ای هستش. من هم گروه اون در سری رنسانس یعنی انکلیو رو با اختلاف زیاد به این ترجیح میدم...ولی خب سلایق متفاوت هستش و بنظرم تست این عطر برای عشاق امواج کاملا کار عقلانی هست.
16 شهریور 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : علی خاتون

صندل و دیگر هیچ
03 فروردین 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود بر همه عزیزان
آمواج میندر عطری که با تمام لیاقتش متأسفانه درست بهش پرداخته نشده و عزیزانه هنر دوسته سایت این اثرو فراموش کردند
برند آمواج مسیر گزاری را بسمته لانچ های اروپایی طی کرده و از سبک شرقی باستانیه خودش در حاله فاصله گرفتنه و این ممکنه در گام اول به کام هوادارانش خوش نیاد از اینترلود و اپیک به میندر و اینکلیو کاملا مسیر تغییر در اسکلت بندیه روایح و ساختمان آکوردها مشخصه
آمواج میندر
یه عطر بر پایه تخصص ویژه ی این برند ،یعنی صمغ و چوب دقیقا یه کاره صمغی چوبیه تلطیف شده که به همراهه تم کرم کاراملی در بستر اصلیه کار قرار داره، فضای عطر چند بعد مختلف داره و درست مثل اینکلیو تغییراتی سریع در نوتها داره و میتونین یکنواخت و منظم مسیر رایحه را دنبال کنید به میدل نوت که میرسیم فضای عطر پودری میشه و مشخصا ازینجاها دیگه خیلی دوست داشتنی میشه عطری که تند و تیز و کمی مردونه استارت زده بود با حفظ اون ساختار حالا کمی تلطیف میشه و جذابیت بوهای کرم کاراملیش در کنار رایحه پودریش و اون غالب جذابی که از صمغ و چوب داره به نظرم تونسته یکی از بهترین لانچ های این سبک عطرها را معرفی کنه
دقیقا خاطرم هست نمرات پرفورمنس به گرلن آیدیل اینتنس در فرگرنتیکا چقدر نا عادلانه و نادرست بود البته شاید جغرافیاهای متفاوت پوست های متفاوت و شرایط اب و هوایی هم مؤثر باشه ولی در ایرانه ما پرفورمنس آیدیل اینتنس واقعا مثال زدنی بود
به نمره پرفورمنس میندر هم توجه نکنید ماندگاری و پخش بوی این عطر فوق العاده عالیه ساعت ۱۰ صبح فقط ۴ پاف ازین کارو استفاده کردم و طی یک سفر هوایی به مشهد رفتم ساعت ۸ شب دیگه کلافم کرد و توی منزل لباس های تمیز منزلو پوشیدم و ساعت ۱ شب اونها را هم عوض کردم و رفتم حمام تا این عطر ولم کنه لباسهای منزلی که ۸ شب پوشیده بودم هم غرق در رایحه میندر شده بود و جالب اینکه تا فاصله دو متری هنوز بوی عطر برای اطرافیان قابل استشمام بود…
پرفورمنس این عطر در مقایسه با عطرهای برند یونیک لاکچری که همه چیزو فدای پخش بو کردند هم نمره متوسط نمیگیره و در برابر اونها هم حرف برای گفتن داره
عطر راحت پوشیه اگر به قول دوستانم به بوهای خامه ای علاقه دارید عامه این اصطلاحو به من گفتند(بوی خامه تازه میدی)
ولی بلایند بای نکنید دوستان قیمت عطر بالاست و درامدها هم که… حتما قبل از خرید تست بفرمایین
به پیشنهاد دوست عزیزمون جناب علیرضا بچ کد مورد تست بنده ورژن ۲۰۲۱ هست
معطر و سلامت باشید
22 مهر 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : مهدی براتی هاشم پور
سلام دوست عزیز
در نگارش جدید فارسی دوتا اِ داریم یکی را با عنوان کسره میشناسیم و دیگری اِ .ی چسبان یا همون ه
کسره با عنوان مصوت ربط استفاده میشه مثل عزیزان هنر دوست سایت
و ه چسبان را نمیشه به عنوان ربط استفاده کرد ولی برخی اوقات به عنوان فعل استفاده میشه مثل کار چوبیه عطری تند و تیزه

[EDITED] 1401/07/22 15:10
22 مهر 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Saba.taheri ملورین
سلام perfumex عزیز

اجازه می خوام در مسیری که برای عطرهای جدید آمواج به آن اشاره کردید کمی با نظر شما مخالف باشم،
آمواج انکلیو با نت های ادویه ای که داره ، اون فضای شرقی رو حفظ کرده و روایح ادویه ای گرم و شیرین و تند در فضای عطر برای شما بسیار محسوس هست ، هر چند که با روایح سبز و باطراوت همراه شده ولی در گروه بویایی شرقی قرار میگیره .

[EDITED] 1401/07/22 20:40
22 مهر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سولماز شرفی Melody
کاملا دقیق می فرمایید آقا ایرج عزیزم. البته من متوجه منظور دوستم، Perfumex گرامی شدم. در واقع کمی مدرن تر شده اند، با حفظ همان ژن عمیق (مات) و فضای شرقی شان... من که خوشحالم ازین بابت. هر چهارتایشان را دوست داشتم و معتقدم همه را باید داشت 😇 چون مکمل همدیگر هستند. از نظر رایحه، "میندر" را خیلی دوست داشتم، حتی بیشتر از "اِنکلِیو"... اما حیف و صدحیف که "میندر" و "اَشور"، پخش و ماندگاری ضعیفی دارند. و خب "انکلیو" و "کریمسون راک"، پرفورمنس عالی دارند. بله... باید اون پَک هدیه چهارتایی اش را داشت.
برای همین، در پاسخ به آقا سعید رضایی شوشتریِ دوست داشتنی، در چالشِ "همین الان در آرزوی چه عطری؟" باید بگویم:
کالکشن ۲۰۲۰ آمواج، رُنِسانس 🙈
23 مهر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور Amirhossein
درود بر همه دوستان آقا آرمان،آقا محسن و جناب ایرج عزیز
حق با شماست جناب آرمان چون من خیلی محاوره ای تایپ میکنم سعی میکنم جوری بنویسم لحنم توی نوشتارم مشخص تر بشه وگرنه در باب نوشتار بصورت کتابی حق با شماست ممنونم از تذکرتون🌹
با شما جناب ایرج‌ کاملا موافقم اگر بصورت مستقل نگاه کنید اینکلیو که هیچ همین میندر هم ته امضای عربی خودشو داره و در این باره صحیح میفرمایین ولی اگر لانچهای جدید آمواج را با لانچهای سالیان گذشته این خانه قیاس کنید این روند را راحتتر لمس میکنید و مشخصا سبک عطرسازی در این خانه تغییراتی بسمت و سوی سلیقه و سبک غربی داشته
ولی امضا به هر حال متعلق به یک برند عربی هست عموی من ۴۰ ساله خارج از کشورن پزشک هستند و به ۵ زبان زنده دنیا مسلطن و هر ۵ زبانو با لهجه اصفهانی صحبت میکنن😂 انگار مثلا دمه چاه حج میرزا حجره دارن
اصالت(به قول خودمون امضا) همیشه حفظ میشه…

ممنونم از پاسخ درخور شما

[EDITED] 1401/07/23 19:23
23 مهر 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : خاتون ملورین
سلام و احترام به محسن عزیزم:
قطعا همونطوری که بحث شما و دوستان رو مطالعه کردم میشه به این نتیجه رسید که آمواج یکمی کرنش به سبک و طراحی غربی پیدا کرده و این در عین حال میتونه خیلی هم خوب و نوآورانه باشه . اما قطعا هنوز امضاء و شخصیت خودش و رگه های شرقی و عربی رو که خاص و شناسنامه آمواج هست رو در کارهاش بروز میده.
من هم مثل شما از اکثر روایح کالکشن رنسانس لذت بردم و اگر عمر و پولی باقی موند حتما به سراغشون خواهم رفت و اول از همه انکلیو رو شکار خواهم کرد.
موفق باشی محسن جان
23 مهر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 IRRO
سلامت و برقرار باشید آقا سعید بزرگوار، و ما همچنان از شما بیاموزیم 🙏💐
24 مهر 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Amirhossein رضا یگانه
سلام محسن جان:
ارادت دارم و من هم آرزوی سلامتی را برای شما و عزیزانتون دارم
24 مهر 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا یگانه محسن
سلام و درود
قطعا از انتخاب انکلیو پشیمون نمیشید و با توجه به تجربه ای که داشتم از بازخورد این کار
نفرات زیادی بهم فیدبک مثبت دادن نسبت به رایحه انکلیو (حتی آنهایی که اصرار بر سبک رایحه متفاوت داشتند...!)
و البته من یه تست گذرا هم داشتم از کالکشن رنسانس واقعا این تغییر سبک جذابی هست (البته برای من )
28 آبان 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Hani فاطمه فیضی
اگر بخواهید فقط یکی رو انتخاب کنید و بگن بمدت یک‌سال فقط حق دارید در تمام فصول و شرایط یکی از این دو رو بپوشید, کدوم رو انتخاب میکنید؟
Enclave یا Meander؟
12 تیر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Perfumex محسن جمالیان
دانیال جان سلام :
قطعا انتخاب من Enclave خواهد بود.
12 تیر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Perfumex رضا عطردوست
سلام دانیال عزیز

عطر انکلیو با گذشت زمان به سمت گرم و شیرین شدن میل میکنه و این به خاطر ادویه های گرم و شیرین و رایحه آمبر هست ، با توجه به این مطلب ، عطر انکلیو برای روز های گرم مناسب نیست ، انکلیو به خاطر نت نعناع ، با ارفاق طبعی معتدل مایل به گرم داره ، پس انکلیو در همین جا از رقابت حذف میشه.

اما عطر میندر به خاطر روایح ادویه ایه فرش در کنار روایح سبز و گلی و چوبی میتونه یه پیشنهاد ۴ فصل خوب باشه.
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Sepehr s Dapper
ممنون استاد جان, این سوال رو جامع تر در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کردم اگر اونجا هم نظر بدین لطف میفرمایید
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محسن IRRO

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود بر همه عزیزان
آمواج ها صلابت قدیم را ندارند ،لذت قدیم را ندارند…
درست ولی داستانی عرض میکنم خدمتتون
برند رولزرویس در دنیای خودروسازی یعنی کلامه آخر زمانی که این برند مسیر پیشرفت را طی کرد صاحبه متعصبترین و وفادارترین مشتری ها بین مردم در دنیا شد تا کم کم با بلوغ مهندسی آلمانی رو به افول گذاشت اما این افت با حضور شریکی مثل ب ام و ادامه دار نشد مهندسین تازه نفس مجدد آوازه این برند را زنده کردند و در نهایته دقت و تکنولوژی سری جدید ساخته شدند و هوادارانه رولزرویس همه تولیدات جدید را خرید کردند ولی در کمال تعجب اکثر خریداران، خودروها را به این شرکت مرجوع میکردند تیم های مختلفه مهندسی علت را جویا شدند و مشتریها به اتفاق یک نظر داشتند
این خودرو اون رولزرویسه سابق نیست و بوی اون خودرو را نمیده
خیلی عجیب بود ولی دست به کار شدند و متوجه شدند تولیدات قبلی یک عیب مشترک داشتند که قسمتی از خودرو نشتی خفیف روغن پیدا میکرده و این بو توسط سیستم تهویه به کابین منتقل میشده و برای خریداران این رایحه یاد آوره فضای لوکسه رولزرویس و به معنای کلمه امضای اون خودرو تلقی میشده
مهندسین این عیب را مجددا در خودروها ایجاد کردند و رضایته مشتری ها کسب شد
البته این داستان را برای دوسه برند شنیدم نمیدونم حقیقتا مال کدومشون بوده ولی گویا حقیقت داره
این داستان یک مورد را به ما گوشزد میکنه
کارکتر…
کارکتر میتونه اصلا یک نقطه ضعف باشه آقای کریستوفر چانگ به عنوان یک مدیر کاربلد کارکتری را در این برند خلق کرده که شاید امروز به دلایلی اون کارکتر با رفتنه ایشون دیگه نیست ولی لانچهای این برند به لحاظ هرم،رفرنس،ساختمان و اسکلت بندی رایحه عالی کار میکنن حتی شاید بشه پیشرفت هم در کارهای مختلفش مشاهده کرد خیلی وقته میخواستم درباره انکلیو هم بنویسم که خب زیق وقت و البته قلم توانای جناب ایکاروس باعث شد صرفا نوشته های عزیزان را نظاره کنم ولی انکلیو و میندر واقعا برای من تجربه های جذابی بودند
آمواج ارزشمندترین کمپانی اعراب هست به نظره من و از خیلی از برندهای اروپایی با اختلاف جلوتر حرکت میکته
20 مرداد 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : هاشم پور  Someone Out There Saba

رایحه اش خیلی در فضا و شبیه اپیک از همین خانه است. اما اپیک تمیزتر و موقرتره به نظرم. میندر قاطی پاتی تره. خیلی خوشبوئه در طیف عطرهای ادویه ای اما به عقیده من شبیه آرایش های غلیظ که خیلی از رنگها توش کار شده است که سادگی و اصالت زیاد توش نیست. ماندگاری زیادی داره و پخش بو خوب.
25 فروردین 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : مهدی براتی هاشم پور

این عطر در واقع اونتوس، سوواج و بلو د شنل آمواژه، منظورم به لحاظ تشابه رایحه نیست بلکه منظورم عطریه که در عین کیفیت بالا قرار هست طیف گسترده مخاطبا رو به سمت خودش بکشونه، من قطعا اگه قرار باشه یه عطر همه پسند از بین این جور عطرایی که اسم بردم انتخاب کنم قطعا انتخابم آمواژ میندره، اما اگر قرار باشه عطری برای لذت بردن از عطر ویا عطری متفاوت بخرم همونطور که اصلا سوواج انتخابم نیست میندر هم انتخابم نیست، به همین دلیله که عشاق آمواژ این عطر براشون یه شکسته
12 مرداد 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور محمدرضاسپهی

4
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
8
طراحی شیشه
آمواج داره به کجا میره با سری جدید محصولاتش .
آمواج میندر شباهت زیادی به الفکتیو استودیو اوتو پورتریت داره . در همون فضاست . ماندگاری و پخش هم فوقالعاده پایین .

با توجه به اینکه آمواج پورترایال هم مشابه با دیور فارنهایت هست انگار که این برند بی نظیر رو به کپی کردن عطرهای دیگه آورده . واقعا نا امید کننده ست .

با توجه به اینکه از طرفدارهای همیشگی محصولات آمواجم , از سری های ساخت جدید آمواج بلا استثنا از هیچ کدوم لذت آمواج های قدیمی رو نبردم . هیچ کدوم امضای آمواج رو ندارن . اوپوس 11 - پورترایال مردانه - میندر و احتمالا سایر سری محصولات جدید آمواج هیچ کدوم لذت بخش نیستند و ظاهرا دیگه از لذت محصولاتی که همانند سری قدیم آمواج هستند همانند ممویر , سان شاین , آنر , براکن , جوبیلیشن , اینترلود , میتس و غیره محروم شدیم . چقدر سری قدیم لذت بخش هستند و لذشتشون برعکس سری جدید تمام نشدنی هست . حیف و صد حیف ....
26 اسفند 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهدی براتی هاشم پور
دوست عزیز جناب میر
اگه اشتباه نکنم جناب امیرمحمد ذیل یکی از کارهای امواژ چند روز پیش ( اینترلود بنظرم ) مطلبی نوشتند که خیلی مهم وقابل توجه همه دوستداران این برند وهمه برندهای مطرح در ایران طی دو سال اخیر هست.
خصوصا پیدا کردن کارهای امواژ نسخه اصلی بسیار سخت شده . ورود عطرهای اصلی باتوجه به تحریم و منع تبادلات ارزی و قیمت روز ارز از دوسال پیش خصوصا کاری بسیار سخت و نیز بجهت کپی سازی با بالاترین درجه کیفیت چه ظاهری ( عالی ) وچه رایحه ( نت ابتدایی ) که کلید خورده بود و از قضا بصورت تصادفی در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاد باعث شد زوم بیشتری روی کپی سازی بشه بجهت سود سرشاری که عاید شد و دیگه سود وتوانی برای ورود نسخه اصلی ندارند وبراشون مهم هم نیست که یک نفر که مطلع هست نخره چون اغلب مشتریها که تازه میخوان تهیه کنند نمیشناسن و تعاریف رایحه وکیفیت رو ازقبل شنیدن ومیخرند .
بنابرین فقط از محلهای مطمئن باید تهیه کرد .
آمواژ نمیتونه اصلا کاری بی کیفیت تولید کنه و نیز سایر برندهای مطرح که مشتریهای ثابت وخاص دارند .
این متاسفانه از تبعات تحریم هست و مختص عطر هم نیست.
اینشاله موفق باشید در خرید
26 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : خاتون عباس بهرامی
کامبیز جان سلام،
حرفتون متین هست ولی مشابه نظر دوستمون جناب مصطفی رو در سایت های معتبر خارجی هم میتونید پیدا کنید ... کارهای جدید آمواج اون روح و کاراکتر خاص و مجزا رو ندارن، دو کار خنک جدیدش هم که یکیش همین باشه خیلی کامنت های منفی داره ...
27 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور میر
این د دارک عزیز درود بر تو
میدونم . نظرت کاملا درسته . اغلب برندها با شیب ملایم هی ضعیف و ضعیفتر میشن .دیکه ازون پور اوم های قدیم اثری نیست . میدونم .اضافه براین اما بعضی لز برندهای پرفروش بدجوری طمع تفلبی کارها رو توی ماههای اخیر قلقلک داده باتوجه به اتفاقات اخیر . خواستم توجه بیشتری به خرج بدن هنگام خرید این مطلبم درنظر داشته باشن .
از قرار همین جور پیش بره عاقبت باید خودمون برا خودمون عطر بسازیم یا میلیاردر باشیم ده میلیون بدیم یه شیشه عطر !! دیگه عطرها مزه نمیدن . لذت ندارن .منهای انگشت شمار چندمیلیونی .
ممنون بابت تذکرت
شادوخوشبو باشی
27 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Amir Mohammad
درود دوستان ، بنده هم موافقم که امواج سمت و سویی که داره میگیره مثل سابق نیست و امیدوارم باز بتونه به دوران اوجش برگرده و با کارهایی استادانه ، نیاز عطرباز های دنیا رو ارضا کنه وگرنه با ریفورموله هایی که انجام داده و کارهای جدیدش دریچه ناامیدی رو داره باز میکنه که امیدوارم این اتفاق نیفته چون واقعا مثال زدنی هست کارهای این برند .
اما بحثی که جناب سخی گفتند هم باید توجه زیادی بشه بهش . متاسفانه این ریفورموله ها باعث شده تا بهانه امثال فیک فروش بیشتر بشه و از اعتماد مشتری سو استفاده بشه . پرفورمنسش کمه ؟ ریفورموله شده دیگه . شیشش یکم فرق میکنه ؟ شیشه هاشم تو تولیدات جدید عوض شده دیگه . بچ کد بالا نمیاد ؟ چک فرش کار نمیکنه که وگرنه ما جنسمون اصله و....
بنده خیلی به دوستانم و اشناهام سفارش میکنم که واسه خرید هر عطری ابتدا اطلاعات کامل رو بدست بیارن و از یک جای معتبر که منبع تهیه عطرشون مشخص باشه خریداری کنند . برخی دوستان گاها عطرشون رو میارن برام و متاسفانه دیده میشه فیک هست و اتفاقا فکر نکنید از جای نامعتبری هم خریداری کرده بودن و اتفاقا اکثرشون هم عطرباز ماهری هستند که آک خریداری کردند و چون جای خرید معتبر بود شکشون به یقیین تبدیل نشده بود . این اتفاقات بسیار زیاد راجب مارلی ها و امواج ها داره میفته داخل کشور و همینجور داره گسترش پیدا میکنه به نحوی که فیک سرج لوتانز و اتکینسونزو mfk و متاسفانه متاسفانه اورتو پاریسی هم در اومده . البته اورتو پاریسی ظاهرش هنوز مثل اصلی نیست و درب و نوشته هاش تفاوت داره ولی این نشونه این هست که در اینده هم عین اصلیش میزنن .
قصد صحبتم با هیچ جای بخصوصی نیست و حرفم کلیست چون من نه عطرفروش هستم و نه وارد این بازار خواهم شد و نه برای مجموعه ای کار میکنم و دیگه هیچ اصراریم بر فروشگاه خاصی ندارم که حرف و حدیث های اخیر پیش نیاد برام چون هیچکس جز خودم ظاهرا پاسخگو نیست . بر فرض جایی که میان آف میذارن اونم به تعداد بالا ، شما این حق رو دارین که مقداری شک کنید و تحقیقتون رو بیشتر کنید چون اف سنگین اگر به تعداد بالا انجام بشه باید قیمت از سوی شرکت کم بشه نه خود فروشنده . فرض کنید یک فروشگاهی بیاد همه مدل های امواج رو بزنه 2 میلیون تومان . بگن اف زدیم ویژه . در حالی که قیمت شرکتی که روی مارلی کار میکنه تغییری نکرده باشه . مگه چقدر از قدیم دارن که نامحدود نصف قیمت بفروشن !
انشالله اگر شرایطی مهیا کنند در اینده میتونیم راجب اکثر برندها با تصویر و ویدیو شفاف سازی انجام بدیم تا دوستان متضرر نشن و همچنین دچار اشتباه نشن که هر کالایی گرفتند بگن چون فلان نداره فیکه . دلیلی نداره کرید اونتوس 120 میلی که میبینید سلفون نداره بگید خب این که فیکه . یا مثلا تولیدات دیور هوم اینتنس باکس و مقداری هم باتل تغییر کرده و دلیل نمیشه بگید فیک هست . راجب هر برند یک سری مشخصات هست که باید خریدار اگاه باشه .
در اخر هم از دوستانی که زحمت کشیدند تا اینجای متن رو خوندند تقاضای دوستانه دارم اول اینکه اگر شیشه عطرتون رو دکور استفاده نمیکنید همینجور دور نندازید . به کسی ندین و بشکونید و بعد بریزید بیرون . همینطور باکس رو پاره کنید . راه رو برای ادمای خدا نشناسی که شیشه خالی جمع اوری میکنند یا گاها خریداری میکنند و اونو با اسانس و پارافین و امثالهم پر میکنند و بجای جنس اصلی میفروشن باز نکنید چون اگر سهل انگاری بشه شما هم سهیم بودید در اون کار اشتباه و ضرر های مالی ، سلامتی به هم وطن خودتون زدین . تقاضای دومم این هست که هیچ وقت افراد رو قضاوت نکنید و اگر فردی جایی فعالیت داره یا کاری میکنه ، هیچ سودی نمیبره در ایران دلیلشم کاملا مشخصه.
یا حق
28 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده کامبیز سخی
دیشب رفتم سراغ نظر دوست عزیز جناب امیرمحمد و مطالبی که راجب نشان ها و تفاوتهای اصل و تقلبی اختصاصن برند امواژ زحمت کشیده بود برای آگاهی همه به اشتراک گذاشته بود یادداشت برداشتم .
دوستی دارم در کرمانشاه که علاقمند شدید آمواژ هست . سالهاست ندیدمش . برند آمواژ هر محصولی میزنه یک شیشه هدیه و یک شیشه تستر براش میفرسته . از خیلی سال پیش که خودم کرمانشاه بودم میدونم . عطرفروشی نداره ولی مداوم در ارتباط هست . قبلنا اینترنت نبود نامه مینوشت .و هرکاری میومد توی دوستان و فامیلش معرفی میکرد و بعد سفارش خرید میداد .و از منتقدین آشنای آمواژ هست در خود سایت آمواژ .
دیشب بهش زنگ زدم و گفتم یکی از دوستان عطرافشان بنام امیرمحمد این مطالبو گفته . گفت کاملا درسته آفرین . گفت این مختص ایران نیست اما اینجا پیشرو شده . یه چیزی هم گفت فیوزم پرید ! گفت باورت میشه بعضی جاها تقلبی قبل خودش میره ؟؟ سرعت نور ! گفت همه جا شرکت نمیتونه پیگیری کنه . بارمالی داره . از عهدش برنمیاد .همه هم کپی رایت ندارن. گفت دوستت درست گفته همه رو خصوصا دستگاه جدید کد .واینکه درسته برخی محصولات طبق قانون ضعیفتر شدن بستگی به خیلی چیزا داره از اسانس و مواد وسلیقه وسفارش بازار هدف و ... اما این یه دور خیزه برا یه پرش خوب . منتظر باش .
این کار خوب آقای امیرمحمد رو باید همه درحد توان انجام بدن تاهم قدر اصل فروشی حفظ بشه هم تقلبی کار موفق نشه و از همه مهمتر جیب های خالی ما که شپش ها توش قمار میکنن از اینی که هست خالیتر نشه !!
آقای امیرمحمد درود بر تو
شادوخوشبو باشید
28 اسفند 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : خاتون عباس بهرامی
یه چیز مهم رو فراموش کردم . راجب مطلب مهمی که آقای این د دارک عزیز گفت ازش پرسیدم . نظرات منفی .
گفت اولا این که همیشه بوده اما هیچ میدونی شرکت ها برای سروصدا و رقابت هدف به عمد یک یا دو کار پایینتر با صرف هزینه برای شرکت میکنند ؟؟ این خودش بهترین تبلیغه ! هر برند نام آور مشتریهای خودشو داره و سپس یک هجمه تبلیغات منفی نظر عطربازان طرفدار دیگر برندها رو جلب میکنه و شرکت دورخیزش رو کرده وآماده پرش میشه . گفت باهم هماهنگن. به نوبت !
یاد مسابقات محمدعلی کلی افتادم که جلوی دوربین ماهها قبل مسابقه به هم حمله میکردند و کات که میشد اون پشت باهم شربت میخوردند !
گفت عین فیلم پدرخوانده همه دور میز جمع میشن و سیاست های آتی رو هماهنگ میکنند.
خوبه آدم گاهگاهی از خارج از دایره هم نگاه کنه .
خوشبو باشید
28 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : عباس بهرامی عرفان يعقوب زاده
درود جناب سخی عزیز
ارادت دارم . بله متاسفانه زیاد شده و متاسفانه بدتر از اون یک سری اطلاعات اشتباه بین حتی عطربازها جا افتاده و من میشناسم عطربازی رو که کالای فیک تایید اصالت میکنه و واقعا هم باورشون شده چون عقبن .
انشالله در مورد اکثر برندها در حد توانم مطلب میذارم . قبلا در صفحه پگاسوس راجب مارلی ها اصل و فیک گذاشتم . یک سری تکمیلات داره چون فیک های مارلی بسیار زیاد هستند و روز بروز دقیقتر . امواج ها هم در حال پیگیری یک مورد بسیار مهم هستم که در صورت صحت شاهد یک سری مطالب جالب خواهیم بود .
و اینکه فیک هر برندی رو بگین زدن . دوستتون درست فرمودن فیک ها از خودشون زودتر پخش میشن . حتی در ایران ! لاین سیگنچر دانهیل نیومده بود که فیکش با قیمت 500 تومان به فروش میرفت .
28 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده کامبیز سخی
پس از ترک کریستوفر چانگ ،محصولات امواژ صلابت و زیبایی سابق را ندارند...از محصولات جدید هم مئاندر،اینکلیو و پورترایال را تست کردم که هیچکدام در حد نام امواژ نیستند....متاسفاته تاپ ترین کارهای امواژ همان چندتای قدیم نظیر ممویر،جوبیلیشن،اپیک،جورنی،اپوس ۷ و ...هستند.
26 شهریور 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : صادق اف میر
پخش و ماندگاری پایین !؟ این عطر بمب به معنای واقعی هست
17 بهمن 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : dani
سلام دوست عزیز
نزدیک به چهار ماه میشه از این ادکلن استفاده میکنم واقعا رایحه متفاوت و خوش بازخوردی داره ، ماندگاری و پخشش هم واقعا راضی هستم
این امتیاز دادن شما بزرگوار خیلی از مخاطبین رو گمراه میکنه
سلامت و پایدار باشید❤️
09 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه بابک
دقیقا جناب سخی عزیز
کاملا موافق هستم
09 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کامبیز سخی رضا یگانه

یک عطر کندری زیبا
14 آذر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور معین هاشمی
همین؟؟!
14 آذر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محمد ح. ماتیو دلارو

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟