AMOUAGE - Crimson Rocks

آمواج - آمواژ کریمسون راکز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43838
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43838
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 230
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
11,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«کریمسون راکز» عظمت و زیبایی کوه‌های الهاجر را با تمام شکوهش در ساعات غروب آفتاب به تصویر می‌کشد. آنان که بر فراز این کوه‌ها ایستاده‌اند، می‌دانند که غرق شدن در بوی شیرین آرامش این کوهستان چه حسی دارد. آمواج برای این عطر، نت غلیظی از گل رز را به‌کار گرفته که در برابر موقعیت‌های آب‌وهوای سخت مقاومت می‌کند ولی درعین‌حال ظریف و دلپذیر است؛‌ نتی که دقیقا همانند کوه‌هایی که خانه‌اش هستند، چنان ریشه‌دار و محکم است که در برابر گذر زمان ایستادگی می‌کند. نت‌های قرمز دارچین و آکورد خاکی‌ـ‌زمینی عسل عناب جلوه‌های جذاب‌تری به نت رز بخشیده‌اند و سپس با نت چوب بلوط و چوب سدر آمیخته شده‌اند؛‌ نت‌هایی که کوه‌های الهاجر را با رنگ‌های سرخ و سیر غلیظ‌شان رنگ‌آمیزی می‌کنند. 

برند آمواج
عطار دومیتیل برتیه
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه دارچین ، فلفل صورتی
اسانس میانی رز ، عسل
اسانس پایه خس خس ، سدر ، درخت بلوط
نمره کاربران
Crimson Rocks-آمواج - آمواژ کریمسون راکز
رایحه
8.3
8 رای
ماندگاری
8.9
8 رای
پخش بو
8.9
8 رای
طراحی شیشه
8.9
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
🔺کریمزِن راکس از برند آموآج با غلظت ادوپرفیوم

🔺یکی از شرقی ترین عطرای برند آموآج هست که شخصا این رایحه رو نمیتونم داخل یه کشور اروپایی یا حتی آمریکایی روی کسی تصور کنم.
گرمی عطرهای شرقی،آکوردهایی که خاستگاهشون شرق هست از جمله چوب،فلفل صورتی،دارچین،عسل رو داره و در یک جمله نشون دهنده اصالت شرقی هست.
کریمزِن راکس به معنای سنگ های زرشکی رایحه یونیسکس داره اما عقربه به دلیل وجه گورماند رایحه و قسمت درای داونش بیشتر به سمت خانم ها هست.
گرم و طبع کمی شیرین،چوبی و در ابتدا تند داره.
جز عطرای جدید برند آموآج هست و در سال 2020 لانچ شده،به دلیل اینکه خاصه اونقدر هایپ نشده و برای کسانی که طرفدار روایح خاص و یونیک هستن از این جهت میتونه یه امتیاز باشه.چراکه فرصت این رو دارین اکثر مخاطبانتون این رایحه رو اولین بار از طرف شما استشمام کنن و خاصِ خودتون باشه.
🔺یه اپنینگ بسیار باکیفیت چوبی-اسپایسی(ادویه ای) داره که دارچین بسیار مشخصه و عنصر اصلی حساب میشه.
اگر یه خانم بخواد از اپنینگ کار قضاوت کنه حتی ممکنه از خریدش به عنوان یه عطر زنانه اجتناب کنه.
اما درای داون این کار شما رو متعجب می‌کنه و رایحه رو یونیسکس تر و حتی زنانه تر می‌کنه.آکورد گلی کاملا با روایح نرم و رزی مشخص میشه و عسل رایحه رو شیرین می‌کنه.
واقعا درای داونش شما رو شگفت زده می‌کنه از بس که متفاوت و باکیفیته.
حتما یادتون باشه تا 3 ساعت به این رایحه و رقص نتش زمان بدید.
واقعا کار متفاوتی از آموآج بود.بی نهایت شیک و لوکس و قیمتیه. با پرفورمنس بسیار قابل و در خور یه برند نیش.
به دلیل وجود آکورد چوبی و اسپایسی و حتی قسمت درای داونش یه رایحه سنگین حساب میشه و به نظرم برای دهه سی مناسب تره.
صدرصد در زمستان و پاییز پربازخورد تره.
در مورد سیلاژ و پخش هم که اصلا لازم نیست نظری بدم در همین حد بگم که آموآجه...

[EDITED] 1401/11/24 22:37
24 بهمن 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : نگین داودی هاشم پور

هیچکدام از کارهای آمواج، زَرق و بَرق دار نیستند. به عبارتی، خانه ی عطر آمواج، رایحه ی "لوکس" را به سلیقه ی خودش باز تعریف کرده و آن تعریف، عبارت است از "پُرمایه گیِ مرموز" و "غِنایِ مات"...
یکی از مولفه هایی که کالکشنِ "رُنِسانس" و عضو شاخص آن، "کریمسون راکز" را برای من ارزشمند و جذاب می کند، این است که روحِ هنرِ مدرن در آن جاریست و تواَمان، شرقی و کهن است. در واقع جمعِ نقیضِین است... از خیلی جهات... و مهمترینِ آنها، پیوستگیِ دو وَجهِ متضاد، "قدرت" و "شکنندگی" است. مثل "انسان"... مثلِ "خودِ ما"...
همین است هنرِ مدرنِ امروز... انسان را نمایش می دهد... انسانِ غیرِ عالی را... با تمام وَجه های خوب و ناخوب اش..
بله... هنرِ مدرنِ امروز، با مخاطب روراست تر است، خودمان هم همینطور... اینگونه است که امروز، عطری می زنیم که هم قدرت ما را نمایش می دهد و هم شکنندگیِ مان را...
"کریمسون راکز" از منطقه ی کوهستانیِ "الحجر" (عمان) الهام گرفته است. کوههایی با صخره های زرشکی... مثل جزیره ی "هرمز" خودمان. سرزمینی صخره ای که اصلا خشن نیست، بلکه مثل کویر، گیرا و عمیق و وسیع است... همچنان که کوه است اما، ارتفاع زده تان نمی کند.
"کریمسون راکز" ترکیبی بالانس، از "دارچینِ" خشن و پرقدرت، "عسلِ" شیرین و خوردنی، "رُزِ" مَلیح و پراحساس و "چوبِ بلوطِ" کهن، عمیق و تیره است. راحت پوش و همه پسند نیست، اما مثل باقیِ آثار این خانه، در صورت فرصت دادن، معتادتان می کند... زنانه معرفی شده اما، کاملا یونیسکس میبینَمَش. با پخش و ماندگاری خوب، مناسب همین الان است... پاییز فصلی ست که باید درک و شناخته شود. معتادش شد و تا شبِ عید پوشید اش.
28 آبان 1401 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : مهربد سعید کرمانی

سلام و روز به خیر به همه دوستان عزیزم:
Crimson Rocks یک کار اورینتال ، اسپایسی و چوبی و رزگون از کالکشن Renaissance آمواج هست که با شروعی قدرتمند ازروایح اسپایسی که از ترکیب نت دارچین و فلفل بوجود آمده کار خودش رو آغاز میکنه. دارچین غلبه و احاطه بیشتری در این آغاز رو از خودش نشون میده و شفافیت خاصی رو داره.
بلافاصله و در اندک مدت نت مدرن و شیرینی از رز ، رایحه نیمه تند آغازین رو تلطیف میکنه که شیرینی و چربی جالبی رو به همراه خودش داره. دراین مرحله حضور روایح اسپایسی شیرین و دلچسب با ترکیبی معقول از رز و عسل، چنان رایحه دلچسب و خوشمزه ایی رو بوجود آوردند که شخصا یاد باقلوا های خوشمزه لبنانی افتادم که با هل و دارچین و گلاب درست میشند و پر از مغز های خوشمزه هستند.
کار خوب و دلچسبی هست ولی پیچیدگی خیلی خاصی نداره و به نظرم اصلا نمیشه از اون به عنوان یک کار نیش سخن به میان آورد. درای داون کار هم ترکیبی از روایح چوبی هستند که مجددا با نت فلفل مزین شدند و حالتی چوبی و اسپایسی به خودشون گرفتند.
شخصا با اینکه این عطر در استایل زنانه معرفی شده، اما فکر میکنم کاملا یونیکس طراحی شده و قابلیت پوشیده شدن توسط آقایون رو نیز خواهد داشت.
طبع رایحه معتدل به سمت گرم هست و در هوای خنک عملکرد بهتری رو خواهد داشت. پخش آغازین کار تا یک ساعت اول خوب هست و ماندگاری بالایی رو داره.
این عطر رایحه غنی و مستحکم و تقریبا لوکسی داره که خیلی ساده و شفاف حرف خودشه با مخاطب میزنه و بدون هیچ حاشیه ایی زیبایی و لوندی و خوشپوشی خودش رو ابراز خواهد کرد.
04 مهر 1401 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : سعید کرمانی هاشم پور
درود جناب شوشتری
رایحه رز تو این عطر از چه نوعیه؟
منظورم رز بلغاریه یا رز سرخ هلندی؟
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
سلام امیر جان:
باید خدمتت عرض کنم که رز در این کار خیلی سمت و سویی نداره و به اعتقاد من خیلی بیسیک و آکادمیک فرموله شده.
یعنی نه خیلی اورینتال و نه خیلی نمدار و اروپایی ظاهر میشود. یک رایحه لطیف و کلاسیک از گل محمدی که ادغامش با آکوردهای شیرین و کمی گورماند حس خیلی خوبی رو به مخاطب القاء خواهد کرد.
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سعید کرمانی Mehran

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟