Kajal - Lamar

کژال لمر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43757
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : کژال
کشور مبدأ :
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43757
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 200
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

لمر... زیبایی یک نام، زیبایی یک بطری و زیبایی یک عطر. نامی با ریشه فرانسوی؛ Lumière به معنای نور. «لمر» را عنوان طلای مایع هم می‌شناسند: سحرآمیز، جذاب و فریبنده. عطری خاص که شبیه به زیبایی غروب خورشید طلایی در افق نمایان می‌شود. ابرهای دوردست، رنگ نابی را تحت تاثیر پرتوهای غنی خورشید بازتاب می‌دهند ــ با رگه‌هایی سرخ، زرد و طلایی. عطر «لمر» یادآور نت‌های معطر گل رز و یاس است که در نسیم‌های مدیترانه‌ای شناور هستند. عطری باشکوه و ناب. 

عطر «لمر» را می‌توان یک زیبایی باشکوه نامید. مارک باکستون (عطرساز مشهور) درباره فرایند خلق «لمر» گفته است: "مایه الهام من، خلق کردن یک عطر غنی، طبیعی، گرم و بسیار ماندگار بود، آن هم با استفاده از ترکیبات طبیعی و بسیار باکیفیت. می‌خواستم احساس قدم زدن در میان بستری از گل‌های رز یا در میان یک باغ گل یاس را تداعی کنم ــ بسیار زنانه، پراحساس و هوس‌انگیز".

برند کژال
عطار مارک باکستون
طبع معتدل
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی گلی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه سیب ، هل ، گشنیز ، دانه‌های قرمز ، آناناس
اسانس میانی رز ، یاس، مگنولیا
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، خزه درخت بلوط ، سدر ، چوب کشمیر
نمره کاربران
Lamar-کژال لمر
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کژال
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام دوستان . برای اولین خرید از کژال، داهاب رو بیشتر پیشنهاد میدید یا همین لامار؟
22 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهربد کامیار فخر
سلام فاطمه عزیز:
به نظرم من عطر دهاب برای اولین خرید از این خانه عطر میتونه گزینه مناسب تر و سیف تری باشه.
دهاب کاری بسیار خوش رایحه و جذاب هست که قطعا از خریدش پشیمون نخواهید شد.
23 دی 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Perfumex Aram
سلام داهاب رو بنده تست نکردم ولی لامار قطعا یعنی ۹۵ درصد عاشقش میشید و نگم از پخش و ماندگاریش براتون..۳ پاف برای محیط بسته کفاف میده...بوی توت قرمز،آناناس ،رز و یاس فراموش نشدنی هستن
23 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Sajjad سعیده دهرویه
سرکار خانم فیضی زیبا صورت و زیبا سیرت .
از انگشت شمار فرشتگان این ماءمن معطر که خود و حاضرین اش بر این حضور پر از برکت مفتخر اند !
خصوص این حقیر !
دوست عزیز و با تجربه ی من و ما ، جناب شوشتری ، به صحت و بر اساس تفکری صحیح ، عطر دهب را که اکسیری ست ماءمن بر شما کاندید کرد .
هرچند که سیف است لیک جادویی ست در وسعت سرزمین خودش . به همواری و زیبایی !
لیک این حقیر نادان ، بر اساس اشراف به سلیقه ی سرکار و از سویی پیگیری ی عطور آزمایشی و قطعیت در نامزدی و خرید نهایی ، بین دو عطر کاندید نامبرده شده ، بنا به جمیع جهات و اخذ معدل در لذت جویی ای خاص از تجربه ی روایح جدید و غیر معمول که سلیقه ی سخت پسند شما تشنه ی ایشان اند ، لامار را پیشنهاد میکنم هرچند که عطاران آن دیگری محبوب تر و مشهور تر اند پس موفق تر بوده اند در حرفه و جذب مخاطبینی که اکثرا از عوام اند و عوام در دنیای عطور ، در یافتن زیباترها موفق تر اند !
اگر هر دو نسخ ۵۰ میل یا ۳۰ میل دارند که گویی بلیط شما برده است در این دو راهی که در هر دو راه به مقصد خواهید رسید از دو مسیر که هر یک زیبایی ی خود دارند !
در غیر اینصورت لامار هدف باشد و دهب را سمپل بگیرید !
شما در گستره ی عطور ، از سرزمین هموار روایح عبور کرده اید خداراشکر به سلامت دانش و تست و تجربه !
فصل ، فصل تجربه ی ناهمواری هاست بر شمای رسیده بر دروازه ی شهر خواص که تشنه ی تجربه ی نابوییده ها هستید !
لیک شما بهتر از هر کس میدانید که سمپل میتواند بهترین کلید دروازه های عبور از مسیر باشد به مقصد بهشتی که از دور هویداست :)
از سویی و به زبانی ، آنقدرها هم خاص نیست که شما را به شکی ژرف سوق دهد !
نام این عطر مرا به یاد برادران لومیر میاندازد که اولین تصویر متحرک دنیای سینما را خلق کردند از خروج کارگران زن حین ترخیص ، که کماکان آن تصویر در درب همان محل مثبوت است .
موفق باشید چون همیشه انشاله و شادی تان مستدام که ضامن شادی ی اهالی ی این خانه است که غمگین ترین روزها را تجربه میکنند با تاسف !
پی نوشت : برای بار دوم است که یکی دیگر از انگشت شمار فرشتگان این خانه که از قدما و پرتجربه ترین هاست و بر همه ی ما منت آموزگاری دارد غایب است یا حضوری بسیار کمرنگ دارد که بر ما اسباب نگرانی ست !
سرکار خانم ماری نازنین ، مهربان و سخی وش !
امید که کمرنگی ی حضور ایشان ناشی از شادی باشد . ایضا سرکار خانم فاطیما .
نیز دوست عزیزمان جناب ایرج که الحق جایشان خالیست به مهر و سخاوت و لبخند .
غیبت سرکاران خانم ها هانی و پرنیان و آقای مسیح هم مزید است بر غم ها و تنهایی های ما درین خانه ، که شایسته و زیباست تنها رایحه ی دوستی ها به مشام رسد و عاری باشد از رایحه ی غصه در وداع یاران که سنگ را به ناله خیزاند !
مباد هیچ غیبتی درین خانه که عطر به ما جز مهر در همنشینی و دوستی نیاموخته و نمی آموزد و در این خانه حتی عطر بهانه ایست بر دوستی ها

معطریت بدون حضور یاران در کنار خدا ، هیچ لطف ندارد !
که خدا هماره بر تجمع تاکید دارد و از تجمع است که روایح با هم ادغام شود و منحصر بفرد ترین رایحه ی جهان پدید آورد !
جمع را سیانت و حفاظت کنید دوستان عزیزم به سعی که انتهای این جمیع سعید است و شادی که شراب ما تشنگان است !
24 دی 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : عباس بهرامی کورش اچ
سلام خانم فیضی. ممنون می شم هر کدوم از دوکار نام برده شده رو تهیه یا تست کردید، نظرتون رو هم درموردش درج کنید. متأسفانه فروشگاه های معدودی موجودش دارن. تعریف خارجیا از هردو زیاده اما قاعدتا برای من مصرف کننده نظر یه ایرانی ارجعه.😄

[EDITED] 1402/10/24 23:22
24 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
جناب آقای سخی سخاوتمند
چقدر عطش داشته ام برای چنین جملات و نوشته ای که همه را به مهر و همراهی بخواند . سپاس از لطف بی حدّ شما به بنده. قطعا هر دو عطر مذکور رو مد نظر خواهم داشت .
26 دی 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سانیار derrick
جناب آقای طاهری ممنونم از توصیف عالی شما انشالله به زودی بتونم تهیه اش کنم . روزگارتون معطر به بهترین عطرها.
26 دی 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : رضا عطردوست محسن جمالیان
جناب شوشتری گرامی بسیار بسیار ممنونم از پیشنهاد عالی شما.
26 دی 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : marjanmohamadi مهریار
سرکار خانم فیضی
شما به بزرگواری ، صفاتی را که خود به غایت در وجود نازنینتان حاضر دارید نسبت میدهید به دیگرانی که فاقد آنند یا تنها به نام موصوف اند !
و این شمایید که در لطف بی حدودید !
و اجازه به حقیر نداده اید به عنوان .
هرچند که خدا بر همه ی امور واقف است و تنها اوست که باید بداند .
اگر از هر هزار ایرانی تنها یک تن همچون شما و انگشت شمار دیگر فرشتگان که خداراسپاس در این خانه جمعند به حضور ، وجود داشتند این سرزمین گلستان بود .
سایه تان مستدام اول بر عزیزانتان و سپس بر اهالی ی معطر این خانه .
ارادت حقیر تقدیم به شمای بزرگ
27 دی 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Aram
سلام بانو فیضی عزیز، از اونجاییکه با تست کار دهب متوجه شباهت بسیار نزدیکش به بوی کرکه ترنزی شدم، خودم راغبم لمر رو تست کنم و بشما پیشنهاد میکنم از هر دوکار تست بگیرید و بعد به شادی انشاالله خرید بزنید. پاینده باشید بزرگوار
28 دی 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی کامبیز سخی
سلام وقت شما با خیر. من کرکه رو تست کردم و ازش بوی هلو گرفتم و واقعیت خوشم نیومد ولی دهب رو تست نکردم. از چه نظری با هم شباهت دارن؟ باتوجه به نتای دهب مشتاق به خریدش هستم ممنون می شم راجبش توضیح بدید.
03 بهمن 1402 پاسخ تشکر
سلام شایسته عزیز، نت پشن فروت هست بنظرم.
چه داستانی پیدا کردیم با این سه تا عطر ارباپورا، کرکه ، و الان هم دهاب..😄
اون نت پشن فروت به همراه مشک توی هردوتا کار کرکه و دهاب باعث این شباهت شدند ، مطمئنا کار ترنزی به دردت نمیخوره ازین لحاظ که گفتی اپنینگ کار برات شدیدا شیرین و هلویی بوده. پس اگر سبک این کارو دوست داری ولی شیرینی و سنگینی و پیچیدگی کیرکه اذیتت کرده بنظرم یا ارباپورا بردار یا دهاب، چون ارباپورا افتتاحیه سیتراسی داره که البته ضعیفه و زود به میدل نت ها میرسه که مجموعا در سایت مرجع اسمی از میوه ها نبرده فقط نوشته فروتس!! یعنی پس خیلی میوه ها توش بوده دیگه ! اما کرکه کاریه که از همون اپنینگ با شیرینی دوتا میوه قوی مثل هلو و پشن شروع میشه و اینش بعضیارو زده میکنه اگر از وجه میوه ای بودن این سبک رو دوست داری کرکه بنظرم ارزنده تره، چون با همون میدل نت ارباپورا در واقع شروع میشه و کار قوی و ماندگاریه اما اگر وجه سیتروسی کار رو دوست داری و بعدش میوه هارو ، فقط ارباپورا میتونه راضیت کنه که البته پخش و ماندگاری اربا از دهاب خیلی بهتره ازنظرمن چون من برند کجال رو تاحالا زیاد برخوردنداشتم و ننیتونم پیشنهادش هم بدم به کسی چون تستی که داشتم سرسری بود و ازش رد شدم ولی خب تفاوت هایی هم دارند مثلا نت سیب سبز و توت قرمز در دهاب شاید باعث بشه کسی بیشتر از دهاب خوشش بیاد منم دقت نکردم که سیب سبز رو بطور برجسته تشخیص بدم بهرحال سلیقه ای هست کاملا . ضمن اینکه ما بیشترمون اینجا دکانت باز هستیم و فکرنمیکنم کسی برای تست باتل کامل بگیره مگر اینکه واقعا این سبک رو دوست داشته باشه پس منی که دوستش دارم ولی عطر همیشه ام نیست فرق زیادی برای هزینه کردنش هم واسم نیست، یه دکانت میگیرم تا مدت زیادی ام برام جوابگو خواهد بود...
03 بهمن 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : ROSA کورش اچ
متأسفانه دکانت دهب نتونستم پیدا کنم. حتی خود عطر برای تست. فقط قبلا یه میل دکانت از جایی گرفتم که بعدا متوجه شدم دکانت و عطرای غیر اصل می فروشه. برای استفاده روزانه قصد خریدشو دارم قاعدتا صرفا جهت تست معقول نیست شیشه کاملشو بگیرم نه جیبم کفاف هزینه رو می ده و هم اصرافه از نظر من ولی همچنان شاید ریسک بلایند بای به جون بخرم😁
ممنون بابت توضیحات و شرح رایحه🌷
03 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : marjanmohamadi جواد وزیری

شایان ذکره که این عطر به طلای مایع هم معروفه بس که شیشه و رایحش جذابه
20 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه

کژال لامار زیباترین شیشه ی عطری که دیدم
رنگ رخسار خبر میده از سر درون
رایحش مثل شیشش خاص،دلنشین،شیک و همه پسنده
اگه بخواید هدیه بدید به کسی،این عطرو پیشنهاد میدم چون سخت پسند ترین افراد هم عاشقش میشن😍عطری با بوی آناناس ،یاس و توت قرمز که من رایحه توتو به وضوح حس می کنم...برای تولد خواهرم گرفتم از قبل تست نکرده بودم و وقتی رسید دستم یه پاف زدم و رفتم منزل خواهرم چون عطر کاملا سلیقه ای هست و گفتم شاید پسند نکنه...به محض اینکه وارد شدم خواهرم گفت به به ،،،این عطرتو چرا بهم نشون نداده بودی ، چه قدر بوش خوبه ...منم خوشحال از اینکه خواهرم عاشقش شد با ذوق و شوق بهش کادو دادم....و اما نگم براتون از پخش بو و ماندگاریش😍 خانومهایی که دوست دارن بوی عطرشون جلو تر از خودشون برن،لامار بهترین گزینس
20 دی 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی سانیار
در سایت بغل قیمت این عطر سه برابر اینجا ذکر شده بنظرتون دلیلش چی میتونه باشه؟
21 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 سعیده دهرویه
جدی سه برابر...چه خبره...قطعا خیلی خیلی خیلی گرون تر میده اونم بدون دلیل...قیمت سایت عطر افشان مناسبه
23 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه رضا عطردوست

چی بگم، چی نگم، اینقدر بوش زیباست که فقط شبا میزنم به خودم و سرمست میشم، یکی از بهترین کارها، یکی از بهترین کارها، من یه مرد هستم، فقط برای خودم میزنم و عشق میکنم، بازخورد هم گرفتم عالی، فقط کارای کژال، فیک زیاد داره، مواظب باشید، نمره این عطر واقعا بالاست
08 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مهریار سعیده دهرویه
آقا بهنام عزیز لطفا از لحاظ پخش و ماندگاری هم میفرمایید . متشکرم
12 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه فروغ

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟