Beverly Hills Polo Club - Tour

بورلی هیلز پولو کلاب تور

مردانه
کد کالا : ATR-43752
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-43752
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Beverly Hills Polo Club Tour - بورلی هیلز پولو کلاب تور

که اولین بار در سال 2018 به بازار عرضه شده است. و در خانواده عطری رایحه های چرمی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، پرتقال، لیمو ترش، هل ، لابدانیوم، روایح گلی، کهربا، وانیل ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چرم ، بوته وحشی جاوی اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند بورلی هیلز پولو کلاب
سال عرضه 2018
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، لیمو ترش، هل
اسانس میانی لابدانیوم، روایح گلی
اسانس پایه کهربا، وانیل ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چرم ، بوته وحشی جاوی
نمره کاربران
Tour-بورلی هیلز پولو کلاب تور
رایحه
8.3
4 رای
ماندگاری
8.5
4 رای
پخش بو
8.5
4 رای
طراحی شیشه
8.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این عطر رایحه ش عالیه .رایحه ش برام تداعی گر یه جنگل خیس و برگهای کاج و خزه له شده میمونه هر چند کاج نداره .من ازش بوی مرکبات نگرفتم .یه عطر خیلی شیک و با وقار و شخصیت هستش .مناسب آقایون رسمی پوش و سنگین و باوقار .منو یاد عطر پلو میندازه البته اون رایحه ش خیلی قدیمی شده و این مدرن و خیلیییی خوش بو تر از اونه .یاد یه عطر دیگه از برند پینو سیلوستره که بطریهاش شبیه میوه کاج بودن هم میندازه البته نمی‌دونم کدوم عطرش روایح جنگلی از نظر من بهترین رایحه ها هستن برای آقایون .توو فصلهای سرد بیشتر خودنمایی میکنه.این مدلش از مدل دیگه که شیشه ش آبی رنگه خیلیییی شیک تر و بهتره.پخش و ماندگاری هفت از ده .اما ارزش خرید داره با قیمت به نسبت مناسبش .شیشه بنفش همین برند هم برای خانومها دقیقا بوی الین تیری موگلر رو میده چون خودم الین رو قبلاً داشتم از خریدش صرف نظر کردم .اونم رایحه ش خیلی با کیفیت و پخش و ماندگاریش هم مناسبه.چون به عنوان هدیه به کسی دادم تونستم تا حدی نظر بدم .
07 فروردین 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : مهریار ارژنگ بوترابی

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطر پولو تور،
عطر ارزنده و نوآورانه ای هست. ترکیب برگاموت و سرخس و خزه بلوط و ادویه و چرمی شبیه به نسخه های قدیمی دیور فارنهایت. من حس شیرین بیان رو هم میگیرم ازش.
در کل میتونم بگم بیشتر یک عطر آروماتیک فوژه هست (همونطور که جناب آقای رضایی شوشتری اشاره کردن) و بیشترین شباهت رو از نظر من به آموآژ براکن (اون وجه سرخسی)، آزارو پور هوم (شیرین بیان یا آنیس , و خزه بلوط) و البته وجه برگاموتی و خزه ای و ادویه ای اش شبیه روژا داو فتیش هست. کمی هم به فارنهایت های قدیمی. اما اینکه به عنوان جایگزین فتیش معرفی بشه، خیر. در واقع هیچ کدام از وجوه امبری (امبر گریس) اینسنسی (المی) و انیمالیک/مشکی فتیش رو نداره.
اما باز هم به نسبت قیمتش خیلی عطر ارزنده ای هست. ضمنا پخش و ماندگاریش هم کاملا قابل قبوله. فضای مدرن و نسبتا شاد و مفرحی داره. برای پاییز و بهار توصیه میکنم (بیشتر بهار).
13 بهمن 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : مهریار Sajjad

سلام به دوستان عزیز عطر افشانی و آریو گرامی:
معین عزیز (architect) ریویوی جذاب و جامعی نوشتن برای این کار ولی علی ایحال من هم دریافت خودم از تست یکروزه اینکار رو براتون می نویسم.
شروعی پر هیاهو با حجم زیاد مرکبات علی الخصوص نت گس و شاداب پوست پرتقال که بواسطه هل کمی معطر شده. شروعی جذاب و نیمه کلاسیک و در عین حال تاثیرگذار داره.بعد از گذر دقایقی رایحه ایی باربرشاپی و نیمه فوژه ( کمی صابونی و پودری) به کار اضافه میشه که کمی هویت کلی عطر رو کلاسیک تر و جنتلمن تر میکنه. همونطور که معین عزیز هم گفتند حضور رایحه خفیف انیمالیک هم کاملا محسوس هست. در کل و به طور خلاصه جدا از تفکیک نت ها میشه تور از برند بورلی هیلز کلاب رو یه عطر کاملا اقتصادی و در عین حال جذاب و با شخصیت دونست. از اون دسته عطر هاست که رایحه اش بیشتر از قیمتش می ارزه . از نظر شخصی بنده در اپنینگ کار تا 60 درصد یادآور رنسانس از زرجف هست.
پخش معقول و ماندگاری متوسطی داره و با توجه به نوع رایحه کاملا به جا و متعادل طراحی شده.
پیروز باشید
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Sajjad سعید ون ورنبرگ
آیا وجه انیمالیک .منظورتون همون حس چرمه؟چقدر حس چرم از رایحه عطرو میگیریم.اگر بخایین جمع بندی کنید .این عطر بازخورد آوره بیشتر یا حس خاصی از رایحش متبادر میکنه ؟ک مخاطب خاص میطلبه؟
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
بله اصلا این عطر در گروه عطرای چرمی دسته بندی شده. اما منظور چرمای امروزی با رایحه سافرالین یا روایح انیمالیک اورینی و چرک نیست. بلکه یه عطر چرمی چایپر و کمی کلاسیک.متاسفانه بجز روژا داو فتیش و کجال سالج مشابهی براش سراغ ندارم که توضیح بدم اما یه تم چرمی معطر دودی_ گلی
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مهریار 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

جناب آرچیتکت عزیز طبع این عطر چیه .خنکه یا معتدل دو فصله یا چهار فصل یه توضیحات بیشتری اگه مقدوره بدین با تشکر
10 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی رشوند architect
سلام جناب اریو.
طبع کار تقریبا معتدله یعنی بیشتر مناسب بهار و پاییزه. اما رو لباس پشمی و روی پوست هم رایحه خیلی بهتری داره و هم پرفورمنس بهتری داره تا نسبت به لباس نازک.
این رو هم در نظر بگیرید که کمی تم کلاسیک داره و شاید مناسب سنین پایین نباشه.
10 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : حبیب جوانشیر ع میرزایی
سلام خدمت شما، به نظر بنده معتدل هست و خوشبو و خاص
10 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : آرمان mehrdad
من چهل و دو سالمه الان دنبال یه عطر معتدل خاص گیرا و کمی خنک هستم .ک کمی تم تلخی هم داشته باشه راستش توضیحات شما راجعبه این عطر خیلی قلقلکم داده میخام هرچ زودتر خرید کنم لطفا ب من بگین با خرید آیا با خرید این عطر ب هدفم میرسم .این نکته رو اضافه کنم شدیدا کلاسیک بازم .یه مجموعه کوچیک عطر کلاسیک دارم .و عطر مورد علاقم لووه اسنزیا پور هوم هستش.ممنون
10 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
ببینید این عطر احتمالا تو شهرستان ها هم پیدا میشه و نیاز به بلایند بای نیست.
من خودم هم دارم این عطر رو و واقعا با خریدش سورپرایز شدم‌. مدت زیادی بود عطرای زیادی تو این رنج قیمت یا یه کم پایینتر و بالاتر خریده بودم ودیگه واقعا از پرفورمنس یا کیفیت خیلی از عطرا ناامید بودم اما این عطر کاری نیست که به این راحتی ها بشه ایرادی ازش گرفت.

شباهت خیلی خوبی به روژا داو داره اما نکته عجیب اینه که روی لباس نازک و هوای گرم بین اپنینگ مرکباتی اسپایسی تا رایحه اصلی عطر ( هارت نت) حدود بیست دقیقه ای استیراکس با رایحه پودری گلیش تقریبا غالب میشه. اما روی پوست یا توی هوای نسبتا خنک و سرد این مرحله وجود نداره! و پیشنهاد من اینه که این عطر رو کلا رو پوست استفاده کنید.
مورد جالب دیگه اینکه نتها احتمالا کامل اعلام نشدن و د سه تا نت اصلی روژا داو یعنی دارچین و مشک و نتهای دودی که اینجا تو لیست نیستن از میدل نت به بعد کاملا حس میشن.
10 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مهریار حبیب جوانشیر
حالا ک لطف کردین توضیحات کامل دادین .اگه جای من بودین بین این عطر و بنتلی سیلور لیک.و سالواتوره فرراگامو اکوا اسنزیاله بلو .کدومو انتخاب میکردین؟در این انتخاب سخت بلایند بای منو راهنمایی کنید
10 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالار كلوچه
) خواهش میکنم. بنتلی سیلور لیک که به نظر من یه کپی از اکوا دی جیو هست که خوب عطرای خیلی خوش قیمت تری مشابه ش پیدا میشه از جمله nike hub man با قیمت حدود ۲۰۰ تومن.
سالواتور فراگامو اسنزیال بلو هم فضاش برای من خیلی تکراری بود و مشابه خیلی عطرای دیگه هرچند ایراد خاصی هم بهش وارد نیست بجز پرفورمنس پایین.
اما این کار رو من تو دیزاینری ها اونم چرمی هیچ مشابهی براش ندیدم و در واقع بجز کجال مشابهی برای روژا داو فتیش ندیده بودم که تا اینجای کار بعضی روزا که هم کجال و هم این کار رو با هم میزنم این کار رو به کجال هم ترجیح میدم.
تنها ایرادی که میتونم بگیرم اینه که مابین اپنینگ مرکباتی اسپایسی تا هارت نت چرمی دودی اونجایی که تو روژا داو و کجال تم چرب امبری گلی قوت میگیره تو این کار یه نت پودری گلی غالب میشه یه رایحه ای یه کم شبیه حنا که شاید یه کم با فضای کلی کار نخونه که البته روی پوست این مرحله حس نمیشه.
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Shaghayegh 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
بورلی هیلز پولو کلاب tour

یه عطر مرکباتی،چرمی، ادویه ای و دودی

بورلی هیلز پولو کلاب تور یکی از شگفت انگیز ترین عطراییه که تو دیزاینری ها دیدم و بی شک فعلا ارزنده ترین عطر چرمی بازار هست به نظرم.

اپنینگ کار یه رایحه مرکباتی ادویه ای خاص هست. این رایحه ظاهرا نتیجه ترکیب نت مرکبات با هل هست .اما یه تم زیره مانند و انیمالیک هم حس میشه که خوب شاید مربوط به استیراکس هست.
خیلی زود چرم با یه وجه کلاسیک به کار اضافه میشه.چرم اینجا وجه نسبتا صابونی داره و تو بک گراند نت های سرخس و خزه بلوط تا حدی تم فوژه به کار دادن. کار تو این مرحله تا حد زیادی مجدا بکالی تندر است رو به یاد میاره.

اما به مرور روایح دودی( لابدانوم) در کنار کمی تم گلی به کار اضافه میشه وهارت نت عطر رایحه شگفت انگیزی ایجاد میکنن که کاملا روژا داو فتیش رو به یاد میاره.

واقعا توقع پیدا کردن همچین کار ارزشمندی رو تو این برند نداشتم. پرفورمنس کار هم عالیه و با قیمت حدود ۱۴۰۰ فعلا هیچ رقیبی تو عطرای چرمی هم رده نداره.


[EDITED] 1401/02/05 16:27
05 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Sajjad saeidrostami118
دوست عزیز حالا واقعا همین امتیازهایی ک دادین به این عطر برازندش هست؟ امتیاز بالایی دادین.جالبه من یه جورجو بورلی هیلز کلاسیک دارم ک هنوز باز نکردم .فک کردم این برند ادامه همین جورجو بورلی هیلزه.راستی کسی از دوستان تجربه استفاده ازشو داشته؟ اگه مثبته .لطفا تجربشو ب اشتراک بزاره .خودم مطمین نیستم ک بازش کنم یا بفروشمش.
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
سلام معین (architect) عزیز:
برادر یکمی از پرفومنس و پخش و ماندگاری این کار بیشتر توضیح میدی لطفا. من میخواستم بخرم و بلاند بای کنم فروشنده هی سعی کرد نظرم رو تغییر بده و منو منصرف کنه. خواهش میکنم یکم بیشتر از پخش و دوام این عطر برامون توضیح بده
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh محمدرضاسپهی
سلام و عرض ادب جناب شوشتری.
راستش من از این برند چندان کار خاصی ندیده بودم و اکثر کاراش به نظرم یه جورایی کارش مشابه سازی روایح معروف بود.
اما جدیدا کارای لاین پرستیژش به نظرم خیلی خوب اومد و مدل heritage oud ش هم که مشابه توسکان لدر بود رو واقعا پسندیدم و پرفورمنس خیلی بالایی هم داشت.

اما پرفورمنس این کار به نسبت دیزاینری های الان کاملا مناسبه به نظرم. البته روی پوست یا لباس ضخیم. حدودا دو سه ساعتی پخش داره و ۵_۶ ساعتی موندگاری. اما حتما خودتون تست کنید.
اما جناب اریو در مورد نمره ای که به رایحه ش دادم خوب البته سلیقه شخصی دخیل بوده البته با توجه به قیمت.من به سیگار بلک وود با توجه به قیمت ۹ میدم و ممکنه به یه عطر ده تومنی نسبت به قیمت ۵ بدم.
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 ارژنگ بوترابی
در مورد ارتباطش با giorgio beverly hills اطلاعی ندارم‌ قدیما یه مدل red ازش بود که کار کلاسیک خوبی بود..
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh سالار كلوچه
سلام و سپاسگزارم از پاسختون معین جان.
من خریدمش امروز و در عین ناباوری بسیار بسیار در اپنینگ کار تشابهاتی با رنسانس زرجف برام داشت. دقیقا حجم مرکباتی و سیتروسی قشنگش منو یاد رنسانس انداخت
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
ارادتمندم جناب شوشتری.
ایشالا شما هم نظرتون رو بفرمایید به مرور تصمیم گیری یرای سایر دوستان هم راحت تر میشه.
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh سالار كلوچه
آقای شوشتری تورو خدا تست دقیقتو برام بگو منم میخام بخرم .منتظر ریویو کاملتون هستم با تشکر از ارچیتکت عزیز.میخام یه عطر با بویی متفاوت و خاص ب مجموعه عطر های خنکم اضافه بشه ن یه چیز تکراری .ممنون
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : architect سعید رضایی شوشتری

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟