TOM FORD - Tuscan Leather

تام فورد توسکان لدر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-31372
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-31372
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 415
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
20,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    149
  • نمی پسندم
    39
  • - 25 سال
    10
  • + 25 سال
    87
  • + 45 سال
    15
  • روزانه
    8
  • رسمی
    101
تعداد رای های ثبت شده : 547
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

" این محصول رمزآلود ترین و اختصاصیترین و کاملترین عطر من است و باید بطوری آنرا عرضه کنم تا احساسی رویایی و کاملا منحصر به فرد را در وجود همگان برانگیزم"

این جمله از تام فورد است که صاحب استثنائیترین و خاصترین برند عطرسازی جهان است، این عطر را به جرأت میتوان بهترین عطر جهان نامید چرا که در اولین سال تولیدش یعنی 2007 به مدت 3 سال مبلغی به میزان بودجه چند کارخانه بزرگ عطرسازی جهان فروخت.

 

این عطر استثنائی و بسیار منحصر به فرد دارای عطری فوق العاده خاص، شیک با پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری بسیار طولانی که این خاصیت آن به ترکیب بسیار اختصاصی این عطر متشکل از چرم و زعفران و کندر و بخور است که رایحه ای استثنائی خود را به جهانیان معرفی کرده است.
در مدح این عطر بسیار عالی همین بس که یک پک 12 عددی از ترکیبات مختلف این عطر برای معرفی به عنوان هدیه به پادشاه نروژ اهدا گشت و با استقبال بی نظیر تمامی مارکت های جهان بخصوص اروپا قرار گرفت.
پخش و ماندگاری این کالا در تولیدات جدید کاهش پیدا کرده است و بهتر است قبل از خرید نسخه جدید تست شود .

این محصول در سال 2007 وارد بازار شد و عطرافشان به علاقه‌مندان رایحه خاص چرم توصیه می‌کند از این کار بهره‌مند گردند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تام فورد
طبع گرم
سال عرضه 2007
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آویشن ، تمشک ، زعفران
اسانس میانی یاس، صمغ کندر
اسانس پایه کهربا، چرم ، روایح چوبی، جیر
نمره کاربران
Tuscan Leather-تام فورد توسکان لدر
رایحه
8.5
167 رای
ماندگاری
8.8
199 رای
پخش بو
8.6
199 رای
طراحی شیشه
8.3
167 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
عطرگرام
نظرات کاربران (258 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این عطر دریک کلام شاهکاره .عالی سنگین باوقار جنتلمن که البته باید در جای درست پوشیده بشه .کاملا رسمی من که لذت میبرم ازش درضمن تو هوای سرد این شاهکار درخشان تره
04 شهریور 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف Hamed Ghazavi
وقتی بهش عادت کنی همیشه دوست داری استفاده کنی..رها از زمان و مکان....چه تابستون چه زمستون.. چه تو یه مهمونی خاص،چه تو یه رستوران،چه توی خونه خودت...یه عطر فوق العادست...
07 شهریور 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد Hamed Ghazavi

سلام فکر نمیکردم انقدر خوش بو باشه !!!
یه رایحه چرمی ملایم و سنگین اسپورت اصلا نیست مناسب 30 به بالاست
به جز تابستون میتونین ازش استفاده کنید پخش و ماندگاریش هم متوسط رو به پایین هستش
چند وقت پیش وقتی داشتم فیلم مامور انتقال رو میدیم (ترنسپورتر) با بازی جیسون استاتهام (کچل معروف که لقبش تبهکار مرتب هستش) یه لحظه تصور کردم با اون تیپ کت و شلوار اتو کشیدش و ته ریش مرتبش این عطرم بپوشه یعنی فوق العاده این عطر رو تنش می شینه
خلاصه این عطر مخصوص تیپ رسمیه که هدفم رسوندن این مطلب بود
19 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : صادق اف
درود دوست عزیز
توسکان لدر علاوه بر اینکه رایحه ای شیک و خاص داره از پرفورمنس بالاییم برخورداره. اگر اینکار رو به تازگی در این فصل تست کردین طبیعیه چون اصلا توی تابستان نباید استفاده شه. در هوای سرد تست کنید نظرتون قطعا راجب پخش و ماندگاریش عوض میشه
19 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : mme پارسی

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام دوستان عزیز..من قبل این عطر رو داشتم و دیگه الان تقریبا داره تموم میشه..متاسفانه با نرخ الان دیگه نمیشه از این عطرها خرید.. به نظرتون چه عطری بگیرم که توی این نتها باشه و پخش بو و ماندگاری خوب داشته باشه؟
و البته تا حدود ۱.۵ میلیون.. ممنون میشم نظراتتون رو بفرمایید
08 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری حامد
عطره لدربلندازدیویدوف عطری چرمی وقابل قبول،البته شبیه این عطرنیست ولی برای شماکه عطرای چرمی دوست داری به احتمال زیاد قابل قبول باشه.
09 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیرحسین الله وردی کوروش مرادی
La yuqawam جایگزین خوبیه براش ولی قیمتشو الان نمیدونم چقدر هست
09 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کوروش مرادی
درود دوست عزیز.
خب مسلما توی روایح چرمی شما با یک شاهکار خو گرفتین و پیدا کردن عطری که بتونه راضیتون کنه اونم با قیمتی که فرمودین سخت هست. منتهی بهترین پیشنهاد من به شما گودولفین از مارلی هست ولی باید حدود یه تومن بذارید روی سرمایتون ولی خب کاملا راضیتون میکنه و شباهت خوبی دارند.
یک کار دیگری از برند رساسی به اسم la yuqawam هست که شباهت خوبی داره قیمتشم زیر یه تومن هست. ولی به هیچ وجه ظرافتای این مورد و گودولفین رو نداره.
بازهم اگر روایح دیگری هم مد نظرتون هست بفرمایید با این رنج معرفی کنیم

09 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سجاد موسوی کوروش مرادی
به امیر عزیز
ممنونم.گودولفین به نظر خیلی عطر جالبیه و حتما باید تستش کنم.شیشه وسوسه انگیزی هم داره..عطرهای دیگه ای که فرمودید چی هست؟
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
به امیرعلی عزیز
متشکرم
لدر بلند و امبر بلند..کدومش بهتره؟پخش بو و ماندگاری؟
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
جناب مرادی امبربلند رو تست نداشتم ،دوستانی که هردوکاره مذکورروتست داشتن نظربدن،ولی لدربلند عطره مقبولیه باپخش وماندگاری خوب واتفاقا بازخورده خوبیم داره حتی بین کسایی که خیلی باعطرای چرمی میانه خوبی ندارن.
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کوروش مرادی
کوروش جان اگر یکم از شرایط و سنت بیشتر بگی راحت تر میتونم عطر مناسب رو معرفی کنم بهت برای تست. خیلی از عطرها رو مثلا افراد زیر 30 نباید بپوشن چون نمیاد بهشون. خیلی عطرها مثلا خوراکه کارمندها هست برای محیط کار. خیلی عطرها مختص قرار های دونفره و همینجور الی اخر.
ولی در کل اگر دنبال پخش بوی قوی هم هستی بهتره به برند فراگرنس هاوس سر بزنی بعضی کارهاش مثل اورینتال عود که خودم دارم بسیار قوی عمل میکنه چون غلظت اکستریت پرفیوم هست. از اون برند پچولی سافرن هم خیلی تعریفشو شنیدم. یک کار چرمی هم داره لدر امبر که میتونه برات جذاب باشه ولی خب تمامی کارهاش باید تست بشن و نمیشه بدون تست خرید. از روایح چرمی قوی بخوام بگم بهت توی اون رنج سی چی من پریوی از کارولینا هررا میتونه گزینه بسیار خوبی باشه برات. اگر در محیط کار میخوای از عطر استفاده کنی پرادا لهوم گزینه خوبی هست. (نسخه اینتنسشم حتی خوبه) . اگر بیشتر برای قرار های دونفره و از این قبیل فضاها میخوای استفاده کنی به کار دولچه گوبانا لیل ملکی میتونی نگاه بندازی. اگر عطری شیک و جنتلمن وار دوست داری توی اون قیمت به پروفومو از جورجیو ارمانی میتونی نگاهی داشته باشی. اگر دوست دار روایح شیرین هستی ای من از موگلر میتونی تست داشته باشی. و در نهایت پیشنهاد من به شما اینه با کمی افزایش سرمایه به کارهای مارلی فکر کنید. گودولفین از مارلی متهم شد به کپی برداری از توسکان لدر. شباهت خوبی دارند و قدرتشم خوبه. بسیار شیشه شکیلی هم داره. از اون برند پگاسوس و لیتون کارهایی دوست داشتنی هستند با قدرتی خوب. و اگر تونستی سرمایت رو زیادتر کنی در حد دوبل میتونی به شاهکارهای امواج برسی و خب مسلما تست کردنشون قبل از خرید واجبه. در اخر سر طبق تجربه ای که من داشتم حالا درسته که قیمت ها سر به فلک کشیده و شاید هنوز بالاترم بره ولی چیزی که برای من توی چند سال تجربه شده اینه که یکبار عطر با کیفیت بگیری خیلی بهتره تا چندین عطر بگیری با قیمت متوسط ولی نه خودت بوشو بفهمی نه بقیه. مثلا کاری مثل لیل ملکی بسیار خوشبو و پر بازخورده ولی خب باید فول ور کنی که جوابگو باشه ولی کارهایی مثل امواج و مارلی این مورد رو تامین میکنند. بهرحال اون عطرهایی که اول توی رنج 1.5 معرفی کردم بهت سعی کردم از قویترین هایی که تست داشتم از لحاظ پخش بو معرفی کنم بهت. موفق باشی
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی حکایت دوست
به امیرعلی عزیز
خیلی ممنونم..میرم دنبالش اونم تست کنم.قدیما از دیویدوف خاطرات خوبی داشتم.
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
به امیر عزیز
من ۳۷ سالمه..عطرهای خیلی محدودی رو میپسندم.نه صرفا با یک رایحه خاص..تو ۲۰ سال گذشته این عطرها رو داشتم.:
گودلایف،جیو(آرمانی): این عطرها رو دیگه نمیتونم بزنم....
ژیوانژی رد لیبل و بلو لیبل(خیلی دوست داشتم و از هر کدوم ۳ تا داشتم)فقط موندگاریشون کم بود.
فرره(قهوه ای): عالی بود.۵ تا داشتم.اخرین موردی که گرفتم در سال ۹۳،زود میپرید و اصلا موندگاری نداشت.
هیپنوس لانکوم: ۲ تا داشتم،خیلی خوب بود.
لالیک : ۳ تا ..بوی جدید و خیلی خوب..فعلا ازش زده شدم.
ysl اوپیوم : عاشقشم..۲ تا دارم و خیلی خوبه
ایسه میاکی نویر آمبر : خیلی دوسش دارم.ولی عطری نیست که مدام بشه استفاده کرد.
اسپایس بامب : بوی جالبی داره و دوست دارم.موندگاریش کمه.
تام فورد توسکن لدر : فوق العاده عالیه..حرفی برای گفتن نداره.همیشه استفاده کردم.حتی تو تابستون.اصلا اذیتم نمیکنه.سرتون رو درد نمیارم.. با فرمایش شما برای خرید عطر درست و حسابی کاملا موافقم.
دیویدوف هایی رو که امیر علی عزیز گفتند رو تست میکنم.گودولفین و عطرهای دیگه مارلی رو هم همینطور..اگر دوست داشته باشم،یک دیویدوف و یک عطر مارلی میگیرم..
فقط ظاهرا گودولفین تقلبی زیاد داره.نشانه خاصی داره یا نه؟

10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری حامد
کوروش جان بله متاسفانه برند مارلی شدیدا فیکش زیاده و توصیه میکنم حتما از جای معتبر تهیه کنید. نشونه خاصی ممکنه نداشته باشه شیشه خالیشو با اسانس پر میکنن و میفروشن. اگر جعبه اصلش پیدا کنن تحت اصل وگرنه یه جعبه مقوایی خرجشه و تحت عنوان تستر میفروشن. همینطور یه سری شرکت ترک و سوییس ظاهرا تحت عنوان تستر میزنه اینارو که حتی رایحه هم شبیه هست و راهی برای فهمیدنش نیست بجز تست طولانی مدت و یا اشنایی از قبل با اون کار.
یکی از جاهایی که بنده میتونم بهتون پیشنهاد کنم که با خیال راحت خریداری کنید همین عطرافشان هستش که چندین ساله بنده بهترین کیفیت رو گرفتم ازشون.
از کارهای مارلی گودولفین ( همون چیزی که مد نظرتونه ) پگاسوس (از جذاب ترین هاشه و پربازخوردترین) لیتون (همه پسندترینشه)گلووی (بسیار خوشبو ) و هرود و نیسان ( این یکی خیلی ریسکیه عطری سنگین و خاصه که البته بنده خیلی انس گرفتم باهاش) رو تست بفرمایید. خودم شدیدا طرفدار پگاسوس و گلووی هستم.
اگر با بودجه هم مشکلی ندارین پرایوت لیبل از جووی رو تست بفرمایید خالی از لطف نیست با توجه به سنتون خیلی گزینه مناسبی میتونه باشه.
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی پارسی
سلام
کوروش جان اساتید موارد خوبی پیشنهاد دادن. با توجه به مبلغی که گفتید گرلن کویر اینتنس و بویس میستریورو هم به لیست تستتون اضافه کنید. عالین این دوتا و کاملا مدرن و جدید. و اگر مایل بودید سلطان چرم این دنیا و او دنیا ممو پاریس رو هم تست بفرمایید.
10 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad کوروش مرادی
به حامد عزیز
سلام.خیلی متشکرم.. ممو پاریس قیمتشون خیلی بالاست.ولی دو تا عطر گرلن رو هم که فرمودید،حتما تست میکنم
11 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف حامد
به امیر عزیز
ممنونم..متاسفانه همینطوره و خیلی از عطرها تقلبی شدن..حالا باید جایی رو پیدا کنم که این همه عطر رو بشه تست کرد!!خودش یه پروژست... اورینتال عود(که شما پیشنهاد دادید) و آزارو وانتد بای نایت رو هم علاوه بر عطرهایی که شما و دوستان گفتید باید تست کنم..
11 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
درود کوروش جان
مارلی ها رو به راحتی میتونی تی هر عطر فروشی ای تست داشته باشی. اورینتال عود رو بعید میدونم بتونی به راحتی پیدا کنی و پیشنهاد میکنم سمپلشو تهیه کنی . البته چون برندی نیش هست در اولین قدم راجبش قضاوت نکن و بازخورد هاشو ببین . ازارو وانتد هم عطر خوبیه ولی در سطح این کارها نیست با احترام به دوست دارانش. دو کار دیگه هم که بهت پیشنهاد میکنم تست داشته باشی لیل ملکی از دولچه گابانا و پروفومو از ارمانی.
راجب ممو ها که حامدجان فرمودن باید بگم که 200 میل هستند و قیمتشون تقریبا ارزون تر از توسکان لدر در میاد ولی توی روایح چرمی کارهاش بی نظیرن با قدرت خیلی خوب.
11 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
به امیر عزیز
ارادتمند...بله مارلی تسترش هست و میتونم تست کنم.. ولی اورینتال عود رو جایی نداره..باید تستر کوچیک بخرم.
آرمانی زیاد بهم عطراش نمیسازه و یک مقدار سر درد میگیرم.همین مشکل رو با عطرهای boss هم دارم.
لیل ملکی چطور هست؟دولچه گابانا معمولا در پخش بو و ماندگاری ضعیف هستن.این چطوره؟ در حد ورساچه اروس پخش و ماندگاری داره؟
11 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
با سلام.در کنار کارهایی که دوستان ذکر کردند این دو کار را هم تست کنید gucci by gucci pour homme و amouage jubilation. خوشبو هستند. سمپل جوبیلیشن در اینترنت سرچ کنید پیدا میشه.لیل ملکی رایحه نسبتا خوبی داره اما پخش و موندگاریش کم هست.
11 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کوروش مرادی
به کوروش جان
قطعا کارهای مارلی شما رو جذب میکنه( گودولفین پگاسوس لیتون کالان نیسان رو به ترتیب تست کنید) . اورینتال عود پرفورمنس بسیار خوبی داره ولی باید توجه کنید بیس رایحه رز فراوان هست منتهی نه اونجور رز حرمی. یه رز شیک و پربازخورد.
لیل ملکی نسبت به خود د وان و edp ایش پرفورمنس قویتری داره. یچی در حد اروس بود تقریبا پرفورمنسش . منتهی اینقدر این کار از نظر بنده خوشبو و جذاب هست که میشه کمی ارفاق کرد بخاطر پرفورمنس متوسطش. به هیچ عنوان ضعیف نیست و متوسطه. در شب میتونه راضی کننده باشه و در روز خیر. اخیرا یک کار قویتر شده لیل ملکی هم دیدم به نام لیل سعری منتهی تست نداشتم و باید تست بشه نت زعفران داره ولی گویا پرفورمنس قویتری داره و نسخه قوی شده لیل ملکی هست . قرمز رنگه شیشه عطر. ولی اگر پخش بو اولویت هست براتون خب این کار هر ۳ ۴ ساعت نیاز به شارژ داره. ولی مارلی ها میتونن این مورد رو رفع کنن به راحتی برای شما
پرایوت لیبل و شنل الور او اکستریم رو هم تست بفرمایید
پرایوت لیبل یک کار فاخر و سنگین هست و شنلی که گفتم یک کار بشدت پربازخورد و شیک .
در اخرم قویترین برندی که میتونم برای پخش بو بهتون معرفی کنم امواج هست که میتونید سمپلای مختلفشو تهیه کنید چون سخت پسند میشن و یک شاهکار از بینشون انتحاب کنین‌
در اخرم بهتون شدیدا پیشنهاد میکنم درصدی از هزینه ای که برای عطر میخواین بکنین رو برای سمپل و دستریز از اون کار بکنید تا بین چندین مورد بهترین انتخاب رو داشته باشین و یکبار هزینه کنید برای مدت طولانی لذت ببرید
11 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
جناب مرادی باتوجه به مواردی که فرمودین من فکرمیکنم سلیقه شما بیشتر به کارای شرقی وانیلی یاشرقی فوژه نزدیکتره ،لیل ملکی رایحش عالیه وبه احتمال خیلی زیاد پسندکنی ولی خب پخش وماندگاریش متوسط وحالا که پخش وماندکاری برات اهمیت داره دوستان راهنمایی های خوبی کردن ودر برنده مارلی کارای بسیارخوبی مثل شاگیا،پگاسوس ولیتون هست که به سلیقه شمااحتمالانزدیک واگه بتونی هزینه روبالاببری بنظرم پیشنهاده جناب موسوی عالیه وجوبلیشین واقعا محشره وازاون عطراس که هم خاص وهم پربازخورد،ودیگرکارای امواج مثل اپوس۷،اینترلودهم گزینه های خوبی هستن،بنظرم سعی کن چندنمونه سمپل ازبین سمپلایی که درعطرافشان موجوده وازبین گزینه هایی که چرمی،اورینال فوژه یاوانیلی هستن چندنمونه روسفارش بده وتست کن چون باتوجه به هزینه های سنگین این روزا خریده بدون تست اصلا توصیه نمیشه.
12 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد Amir Mohammad
به آقای موسوی عزیز
خیلی متشکرم.این دو عطر رو هم به لیست تست اضافه میکنم.
12 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سيد مصطفي موسوي
به امیر عزیز
ممنونم از وقتی که گذاشتید.بله بهترین کار اینه که علاوه بر تست،چند تا سمپل تهیه کنم..شنل رو هم باید تست کنم.. آمواج قیمتش خیلی بالاست،ولی ببینم چطوریه..شاید ارزش داشته باشه..اورینتال عود رو هم سمپلش رو میگیرم.اینطوری که همه از رویال نایت تعریف میکنید،تهیه سمپلش واجب شد! ..در نهایت ببینم چی میشه..یادش بخیر اون دورانی که هر ماه سه ماه یک عطر خوب میخریدیم..
12 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف Amir Mohammad
کوروش جان بیا و یه کار از ممو بگیر و خودتو راحت کن و یه عمر حالشو ببر. قیمت بالاس ولی باید بپوشی تا ببینی چیه این لامصب. اینو امیر جان بهم معرفی کرد اولین بار و دفعه اول چنتا از کاراشو با هم تست کردم وانقد یکی از یکی بهترن چند ساعت طول کشید تا دوتاشو انتخاب کنم. البته اون موقع نصف این مبلغا بود. بعد از ممو شدیدا اون دوتا کاره گرلنو پیشنهاد میکنم. رایحه هاشون مدرن و طبیعی و پرفورمنس عالی. ولی همونطور که امیر جان گفتن از همه ی کارا حتی گرون قیمتا سمپل تهیه کن چند روزی بگذرون یهو دیدی همون قیمت بالاها انقد نظرتو جلب کرد بیخیال بقیه شدی.
12 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف Amir Mohammad
به امیر علی عزیز
ممنونم از وقتی که گذاشتید.بله بهترین کار اینه که سمپل تهیه کنم از یه سری عطرها.پگاسوس رو شنیدم که شبیه کرید اونتوس هست.اگر اینطور باشه که دوست ندارم..
بقیه مارلیها رو باید تست کنم..آمواج هم همینطور
12 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : صادق اف
کوروش جان پگاسوس کی گفته به اونتوس شبیهه؟ هیچ صنمی ندارن این دو کار بهم و فضاشون کامل باهم فرق داره. قطعا یکی از بهترین کارهای مارلی همین پگاسوس هست که تا دلت بخواد بازخورد میاره برات.
12 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد کوروش مرادی
به حامد عزیز
والا درست میگی اما واقعا نمیتونم انقدر هزینه کنم تو این شرایط..عطراش تقریبا از ۵ میلیون به بالاست..ولی گرلن ها رو تست میکنم..انقدر گزینه زیاد شده که سرگیجه گرفتم..باید چند تا سمپل تهیه کنم و یک سری هم تست کنم.ببینم چی میشه
13 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف حامد
به امیر عزیز،حامد عزیز ، امیرعلی عزیز
سلام دوستان.با توجه به عطرهایی که معرفی کردید.یک سری رو تونستم تست کنم.
پگاسوس رو خوشم نیومد..یک مقدار سر درد گرفتم.
گودولفین خیلی خوبه و ممنون از امیر عزیز
بقیه کارهای مارلی رو زیاد دوست نداشتم.
دیویدوف لدر بلند و امبر بلند رو تست کردم..بوی نسبتا خوبی داشتند ولی پخش بو در حد خیلی پایین..خودم به سختی حس میکردم و حتما باید از نزدیک بو میکردم..ممنون از امیرعلی عزیز.
کارهای آمواج رو بو کردم.. جوبیلیشن خوب بود،از اینترلود خوشم نیومد.. ولی ایمیتیشن فوق العاده بود..بوی خاص،ماندگاری عالی و پخش خیلی خوب..
بویس میستریو هم خیلی بوی خاص و جالبی داشت.موندگاری خیلی خوب و پخش خوب..اینم خوشم اومد.ممنون از حامد عزیز
15 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق اف پارسی
کوروش جان امیدوارم بهترین تصمیمو بگیری.
15 مرداد 1399 پاسخ تشکر
به حامد عزیز
والا چیزی به اسم بهترین انتخاب الان وجود نداره..هر سه تا عطری که خیلی خوشم اومد،واقعا عالی هستند.. گودولفین،ایمیتیشن آمواج،بویس میستریو گرلن..هر سه تا عالی هستند..
ایمیتیشن بالاترین پخش بو و ماندگاری رو داره..از دیشب که روی لباسم زدم،همه اتاق بو گرفته و تا امروز بو قوی هست.تقریبا از ده نفر هم بازخورد خوبی گرفتم.
اما بویس میستریو و مارلی هم عالی هستند و خاص..باید توی یه برنامه بلند مدت تر هر سه تا رو بگیرم.
15 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف حامد
درود کوروش جان. بی شک ایمیتیشن اگر رایحه اش مورد پسند بوده بهترین انتخاب هست برات. مبارکت باشه
15 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف حامد
از همه دوستان خیلی خیلی ممنونم..اگر نظرات شما نبود حالا حالاها این عطرها رو نمیشناختم(چون خیلی پیگیر عطرهای مختلف نیستم)..به لطف شما چند تا عطر عالی پیدا کردم..
اگر نظرات شما نبود،احتمالا دوباره هیپنوس لانکوم رو میگرفتم..یا اسپایس بامب
17 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف Amir Mohammad

به به بوی پولللل..میزنی همه میگن بوی پولدارا رو میدی
04 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف حامد

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام
خیلی وقته شیشه ی خالیشو نگه داشتم تا عطرای جدیدم تموم بشه دوباره بیارمش خونه و حالشو ببرم. بپوشید برید مهمونی خواهید دید نگاه ها به سمتتون برمیگرده. لعنتیه با کلاس چهههههه چرمی بیرون میریزه از خودش این دلربا. دنبال یه عطر چرمیه روزمره ام در قد و قواره ی توسکان لدر ولی کژوال. راهنمایی بفرمایید. با تشکر از عطرافشان
03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف Ss.ss
درود . بله توسکان لدر بوی چرم بسیار با کیفیت و جذاب هشتش که کامل توی جمع بویی متفاوت رو تحویلت میده. امبرلدر از همین تام فوردم به نظرم تست کنید.
03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف حامد
سلام می تواند امبر لدر تام فورد را استفاده کنید
ombre leather
03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
به امیر عزیز
سلام. امیر جان یه کار چرمی با کاربری روزمره میخوام داشته باشم با عطر غالب چرم. روزمره بودنش مهمه برام
03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
درود حامدجان.
یه عطر چرم واسه روزمره یکم سخت میشه منتهی اگه مشکل مالی نداری بهت شدیدا ایریش لدر از ممو رو پیشنهاد میکنم بویی بسیار بسیار دوس داشتنی با قدرت عالی. ولی خب گرونه. اما از کارای چرم دیگه از تامفورد مثلا همون امبرلدر که گفتم بسیار دوس داشتنیه. فا.کینگ فبیولس هم دوس داشتنیه و خاص . منتهی کارای تام فورد عملکرد روزمرگیشون یکم خسته کننده میشه . با این اوصاف ایریش لدر ممو رو بسیار پیشنهاد میکنم . بازم اگه هزینش بالا هست براتون ( که انصافا خیلیم بالاست) سراغ همون دو کار تام فورد برید. موفق باشی
03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
به امیر جان و سایر دوستان
این چند کارو سرچ کردم بنظرتون از لحاظ کیفیت چرمشون کدوم سرتره و با توجه به استفاده ی روزمره خسته کننده نمیشه؟
وایلد لیدر از مانسرا
سوپریم لدر از پولو رالف لورن
کوهویان و گودولفین و شاگیا از مارلی
لدر شات از الفکتیو استودیو
روسین لدر و فرنچ لدر از ممو
سی اچ من پرایو از کارولینا
ونتا پور هوم پارفوم از بوتگا
لیدر بلند از دیویدوف
والنتینو اومو
بلک ایتریم از تروساردی
دیور هوم پارفوم
سولو پلاتینیوم از لوه
دیگنیفاید از هوس اف سیلیج
لیدر اسنس از فراری
در ضمن امیر جان در مورد اون کار ممو که گفتین ترجیح میدم با اون قیمت همون توسکان رو مجددا بخرم چون واقعا باهاش انس گرفتم و نمیخوام با کار چرم مجلسیه دیگه ای عوضش کنم.لطفا نظراتتون رو راجع به عطرای بالا بفرمایید.قبلا و قلبا از همگی ممنونم صمیمانه.
03 خرداد 1399 پاسخ تشکر
به امیر عزیز
الان که با دقت بیشتر دیدم اون قیمتای بالا واسه چرمی های ممو حجم ۲۰۰ میل هستش و بنظرم معقول باشه با این حجم و قانع شدم که حتما تست کنم البته این برند توو شهر من نیس واسه تست و باید بیام تهران.
04 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : صادق اف
درود حامد جان
از مواردی که اشاره کردی فقط چند موردشو تست داشتم مثل گودولفین مارلی و شایگا و سی اچ من کارولیناهررا که خوب بودن منتهی چیز شاخ و آسی نبودن. دقتم داشته باش مارلی با گودولفین و هرود رسما کپی برداری از تامفورد رو اغاز کرد.
بله اون ممو ها ۲۰۰ میل هستن و تعداد پاف زیادی هم نیازی نیست بزنید چون قوین. اگر امکان تست ایریش لدر رو ندارید رابرتو ویزاری اینتسنو (سبز ابی رنگ) رو میتونید با قیمت ۲۰۰ ۳۰۰ تهیه کنی نمیگم کپیه محضه ولی خیلی شبیهه ولی خب ظرافتا و به هیچ وجه قدرت ممو رو نداره ولی شماتیک خوبی از عطر رو میتونی بدست بیاری.
04 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف حامد
سلام
امیر جان خیلی مشتاقم اولین فرصت بیام تهران ممو رو تست کنم. مرسی از راهنماییتون
04 خرداد 1399 پاسخ تشکر
قربانت حامد جان تست کن انشالله راضیت میکنه. موفق باشی
04 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Bane حامد

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
بینظیر و خاص.مخصوصا نت پایانش
01 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی حسام لطف الهی

10
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
رایحه بی نظیر
چرمی و یه کوچولو شیرین
ماندگاری و پخش بوی فوق العاده زیاد
جز تاپ لیست عطرهای منه همیشه
26 فروردین 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حسام لطف الهی حامد

اولش بوی تمشکی که میده خیلی بده به نظرم.
ولی در نوت میانی و پایانی مجموعه بویی که متصاعد میشه خیلی خوبه.
با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره اصلا.
11 اسفند 1398 پاسخ تشکر

درود و سلام خدمت مدیریت محترم سایت و اساتید محترم
عطری که به van cleef & arpels Bois dore شباهت داشته باشه میتونید بهم معرفی کنید؟؟
و اینکه این عطر رو از کجا میتونم تهیه کنم؟؟لطفا راهنماییم کنید سپاس گزارم
05 مهر 1398 پاسخ تشکر

سلام دوستان
برای امسال یک عطر چرمی میخوام بگیرم
ممنون میشم ۵تا تاپ این رده بویایی رو بفرمایید
توسکان رو دوست دارم.
از برند ممو پاریس هم ایریش لدر رو تست کردم و خوشم اومده.
حقیقتا چرم دیگه ای تست نکردم.همین دوتا بوده که هم تست کردم و هم پسندیدم
ممنون میشم ۵-۶ تا گزینه درجه یک بفرمایید
25 شهریور 1398 پاسخ تشکر
1- اکوا دی پارما لدر
2-ممو افریکن لدر
3- ممو ایتالین لدر
4-توسکان لدر
5-گوچی گیلتی ابسلوت
25 شهریور 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا
دیور فارنهایت تویلت
دیور هوم پرفیوم
دیویدوف لدر بلند
اینها رو هم تست بفرمایید تو رنج قیمت متوسط هستند
25 شهریور 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا
عطر چرمی خیلی داریم باید ببینی کدومش خودت میپسندی. هیچ الزامی هم نیست که حتما گرون باشه بعضی کارهای قیمت متوسط کیفیت خوبی دارن . کارهایی که من معرفی میکنم
1- اتات رین اینتنس اینسنس
2-باربری بریت ریتم اینتنس
3-مانسرا وایلد لدر
4-اندی تاور 03
5-گرلن لهم ایده ال پرفیوم
6-رودیس نوبیل 1942
7-بولگاری اونخ
8-هیستوریز دی پارفیوم 1740
9-دکتر گریتی ارته
10-گرلن دربی (کمیاب)
11-پولو سوپریم لدر
12-تام فرود امبره لدر
من سعی کردم جز دو سه مورد باقیش کارهایی که نت چرم داخلشون هست معرفی کنم نه یه کار صرفا چرمی
26 شهریور 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف رضا
سلام دوست عزیزم پیشنهاد من بشما موارد زیر است تلاش کردم چند رفرنس برای چرم تو موارد مذکور باشه امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره :
1-Puredistance M
2-Noble Leather
3-Gucci Guilty Absolute
4-Bandit
5-Divine Attraction
6-Guerlain Cuir beluga
7-Cuir Ottoman
8-Hermes Belami
9-Chanel Cuir de Russie
10-Rien Intense Incense
11-Serge Lutens Cuir mauresque
12-Nasomatto Duro
26 شهریور 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟