TOM FORD - Black Orchid Parfum

تام فورد بلک ارکید پارفوم (پرفیوم)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43709
نوع عطر : پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43709
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 160
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,950,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    11
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    1
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 35
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بلک ارکید آغاز کار ولخرجانه و پرزرق و برق تام فورد طراح از سال 2006 است؛ رایحه به شدت شهوانی ارکیده سیاه خیالی به همراه گل‌ها، ادویه‌ها، شکلات، نُت‌های بالزامیک و قارچ دنبلان سیاه. این عطر بسیار قوی و ماندگار در تابستان 2020 «قوی‌ترین نسخه خود تاکنون» را در نسخه بلک ارکید پارفوم محقق می‌کند.
بلک ارکید پارفوم با آکوردهای اغواگر قوی جدید، شهوانیت نمادین تاثیر اصیل و برانگیزانندۀ ارکیده سیاه را برجسته می‌کند: گل ییلانگ-ییلانگ فروبرده‌شده در عرق نیشکر طلایی. این عطر حضور برجسته روغن‌های اصیل گرانبها را نشان داده و با آکوردهای آلو، قارچ دنبلان سیاه و نعناع هندی، ابعاد بویایی جدید ارکیده و ییلانگ-ییلانگ را آشکار می‌کند. 

نوع عطر پرفیوم
برند تام فورد
طبع گرم
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه آلو ، قارچ توبر
اسانس میانی گل یلانگ ، ارکیده ، رام (نوشیدنی)
اسانس پایه نعناع هندی
نمره کاربران
Black Orchid Parfum-تام فورد بلک ارکید پارفوم (پرفیوم)
رایحه
7
9 رای
ماندگاری
8.4
9 رای
پخش بو
8.6
9 رای
طراحی شیشه
7.6
9 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
عطرگرام
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
درود بر همه عزیزان
روزهای اول لانچ موفق تام فورد بود همون مدل مشکی با قاب طلایی رنگ اون روزها فرقی نمیکرد در یکی از مال های مجلل دبی باشید یا بکی از بازارهای خاطره انگیز کیش یا توی تهران سمت تجریش و نیاوران باشی یا عبدل آباد و شوش فرقی نمیکرد همه جا رایحه بلک ارکید بود ما ایرانی ها ازونجا که اکثرمون بی پولیم و همون پولدارهامونم علاقه وافری به اجناس ارزان دارن شدیم بازار هدف ارکیدهای فیک و استارت یک نفرت عمومی از تام فورد زده شد
یادش بخیر یه اقای عبدالله ن..ی با یک کیف پر از عطرهای فیک همه جای این شهر حضور داشت و مقدمات خرید یک عدد ارکید فیک را برای من مهیا کرد،خدای من بعد از دوسه بار استفاده بوی جهنمو میشد بهش تشبیه کرد،مدتی به عنوان دیزاین ازش استفاده کردم و نهایتا هدیش دادم به شخص دیگه و الحمدلله عطر جدایی هم آوردو من از شر اون عطر راحت شدم این حس نه برای من بلکه برای عام بوجود اومد،هرچند نسخه اول ارکید عطر تند و گرم و خفه کننده ای بود ولی توی هوای سرد و خشک قابلیت استفاده داشت و بخصوص پرفورمنس رام نشدنیش و رایحه دلنشینش در هوای بسیار سرد یه ته علاقه ای برای من گذاشته بود تا سال ۲۰۲۰…
بنر همون عطرو دیدم با قامتی سراسر طلایی رنگ و غلظت پارفوم!!!کاملا مشخص بود این عطر در زمینه پرفورمنس قراره زیر سایه ارکیده پدر قرار بگیره چون با غلظت های نامتعارف امروزی در عطرها مشکل دارم کمی زاویه با لانچ جدید داشتم ولی یه حس عجیبی به من سیخونک میزد اینو بلایندبای کن!!!منم ندای این حسو لبیک گفتم و با تمام تردید ها اینو خریدمش خب رایحه بسیار شبیه به همون رایحه سابق شروع میشه ولی بطرز خیلی شفافی این لانچ صیقل خورده تمام اون رگه های آزاردهنده ارکیده پدر حذف شده اما چهارچوب کلی حفظ شده ترکیب روایح تند گلی که در گذشته وجود داشت و حس آزاردهنده ای بخصوص برای افراد میگرنی بوجود می آورد به وضوح کنار گذاشته شده و یک مدل قارچ به نام تروفل در کنار پچولی و رایحه غالب ارکید بکاررفته،حتی نیاز به نگاه کردن به ساختمان نوت ها را ندارید کافیه هر دو عطرو تست کنید و شامه خودتونو آزمایش کنید این روند حذف عناصر آزاردهنده در پارفومه طلایی به زیبایی قابل لمسه و نتیجه این تغییرات ظهور بلک ارکید جدیدی این بار بسیار پوشیدنی تر و زیباتر شد عطر جدید تام فورد کاملا یونی هست و همه میتونن استفاده کنن و نسبت به ارکیده پدر یک پیشرفت بسیار عالی و یک بازنگری بسیار علمی و دقیق را به همراه داشته
پرفورمنس ارکید پارفوم بسیار عالیه ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی بسیار رضایت بخشی داره ولی نسبت به ورژن قبلی یک نمره تنزل داشته ولی با وجود تنزل هنوز بسیار عطر قدرتمندی هستش و صددرصد ارزش خرید بالاتری نسبت به نسخه قدیمی داره
قارچ تروفل یک مدل قارچ خوراکی کمیاب و بسیار گران قیمت و معطر هست که استفاده اون در صنعت عطر هزینه های زیادی داره و اینجا این هزینه به نظرم باعث شده لانچ دوست داشتنیه تام فورد دوباره احیا بشه
بازخوردهای بسیار عالی برای من به نسبت بازخوردهای اکثرا منفی مدل قبلی کاملا بیانگر دید درست مدیران و عطاران تام فورد در بازتولید این لانچ دوست داشتنی بوده
کماکان ریسک بلایند را نکنید و حتما تست داشته باشید
موفق باشید
04 اسفند 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : سورنا مقدم Rohaam

سلام این عطر اقایون هم میتونن استفاده کنن؟یا بوی خانونانه بیشتر داره؟ممنون میشم جواب بدید🙏
11 آبان 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
با احترام ، دوست عزیز با وجود کارهای بیشمار و بسیار زیبا و در تم های بویایی سلیقه ای سنگین و مردانه درخور آقایان با توجه به جنسیت زنانه ی این عطر ، بنظرم هیچ لزومی به اینکار وجود نداره و بنظرمن استفاده آقایان ازش خیلی کار چیپی هست چون اینکار زنانه ست و درسته که خیلی فاخر و زیباست اما واقعا زنانه است و من قبلا دو سه بار متوجه شدم که آقایون از این عطر استفاده کردند و فکر میکردم شخصی که کنارم هست همجنس خودمه نه آقا !! همین مورد دوباره درمورد کار شنل کوکو نواغ هم دوباره پیش اومد و متوجه شدم یک آقایی استفاده کرده بود🤭 اینهمه عطر های موفق مردانه داریم... با احترام...
14 آبان 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شهریار هاشم پور
درود جناب خواجوند
اولا که این کار یونیسکس معرفی شده و قابلیت تنپوش برای هر دو جنسیت را داراست، حتی نسخه EDP هم با وجود زنانه معرفی شد آقایان هم استفاده میکرند و میکنن، کاری بود انقلابی و عاشقان زیادی داشت و دارد، کاری به هایپ شدن و اسانسای مترویی و خوش بو کننده و مام زیر بغل و بوگیر ماشین نداریم، هیچ کدوم ازینا از زیبایی های این کار کم نمیکنه، حالا نسخه ی پارفوم اومده با تغیرات ریزی که داده این کارو راحت پوش تر کرده و حتی پخش و موندگاری وحشتناک نسخه قدیم ادوپرفیوم سابق رو نداره، بهتره که توضیحات جناب شوشتری رو مطالعه کنید در خصوص ماهیت رایحه، فکر نمیکنم استفاده از واژه ی چیپ درست باشه، خانم مرجان در خصوص مارلی کالان هم در کمال ناباوری براشون یاد آور سالن تطهیر و پانسمان و بتادین بود!!!
دوست عزیز شما به شرط استفاده در فصل، مکان مناسب و رعایت تعداد پاف از بلک ارکید بازخوردای زیادی خواهی گرفت و هم خودتون لذت میبرید هم اطرافیان
در نهایت بهترین قاضی هر شخص بینی خودشه
14 آبان 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : مهربد marjanmohamadi
جناب خواجوند
این عطر خیلی خوبه به نظر من . میتونید استفاده کنید . با پوشش تیره مخصوصا مشکی با اکسسوری طلایی برای خانمها بنده میپسندم مردانه رو خودتون ست کنید :) فقط تعداد پاف زیاد و برای فضاهای محبوس و سربسته استفاده نفرمایید که به شدت عطر قوی ای هست مگر اینکه از زمان اسپری اولیه حداقل ده دوازده ساعتی گذشته باشه و یک رایحه عمیق از نتهای آخر مونده باشه. من خودم جاهایی استفاده میکنم که لازم نیست کسی کنارم مدت طولانی حضور داشته باشه . خوشبوئه خیلی . و خاص . اگر تهیه کردید مبارکتون باشه.
15 آبان 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا حکایت دوست
با كمال احترام، معتقدم نياز به درك صحيح تر از اين شاهكار داريد، بارها كامنت هاي شما رو خوندم و برداشتم اين بوده كه شايد اطرافيان شما از عطرهاي فيك و مترويي و اسانسي استفاده كردن كه شما رو به ياد بتادين و … انداخته. نسخه پارفوم يكي از شاهكارهاي تام فورد بوده و شخصا اين عطر رو همانند خود برند، يونيسكس ديدم و به همراه امبر لدر پارفوم جز محبوب ترين ها پربازخوردترين ها براي من بوده و هست. توضيحات استاد شوشتري رو هم مطالعه بفرماييد كه حق مطلب را ادا كردن.هميشه شاد و شيرين كام باشيد.
16 آبان 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : دانیال nazanin

عرض سلام و احترام خدمت همه دوستان:
Black Orchid در نسخه پرفیوم عطریست به غایت اغواگر و محرک و کاملا سکسی که اینبار نیز در اوج قدرت رایحه خودش رو به رخ مخاطب می کشد.
عطری بوزی ، گلگون و شیرین که به اعتقاد من ((همزمان)) دو آکورد یا بهتر بگم دو حالت خاکی و مرطوب رو در نمایش خودش به روی صحنه برده است.
عطری که نسبت به نسخه مادر کمی فروتی تر و نمناک و غلیظ تر کارشده و حجم زیاد قارچ Truffle باعث ایجاد خراش هایی انیمالیک در هرم بویایی عطر شده است.
حسی مرطوب و انیمال از حضور Truffle در این عطر در نقطه ایی به زیبایی و اغواگری می رسه که با آگوردی فلورال و تحریک کننده از یالانگ و ارکیده ترکیب میشود و نتی الکلیک و فیزی از رام، حالتی آبدار و گزنده به آنها القا میکند و این آکورد که در میدل نت عطر در نظر گرفته شده از نظر شخصی من بسیار بسیار محرک و جذاب فرموله شده که با شدیدترین حالت ممکن خودش را فریادمی زد و توجه هر مخاطبی رو به خود جلب خواهد کرد.
این آکورد تقریبا شلوغ و پرزرق و برق با اضافه شدن پچولی بسیار خاگکون، حالتی نیمه خشک و خاکی به خود خواهد گرفت که فضای دمکرده و آبدار رایحه را معتدل تر میکند.
Black Orchid Parfum برای شامه عامه ممکنه خیلی خیلی همسان با نسخه اصلی باشد اما با دقت و تمرکز در رایحه خصوصا ذر مرحله میدل نت عطر، یقینا میتوان اوج مدرنیته و ابتکار و همچنین غلظت بالای کار شده در این عطر رو نسبت به نسخه مادر تشخیص داد و این تفاوت هایی هست که نسخه پرفیوم با بقیه فلنکنر های Black Orchid دارد.
عطری که طبعی گرم و گیرا دارد و قطعا در دمای پایین و سرما عملکرد و نمایشی جذاب تر خواهد داشت.در ضمن پرفومنس کار خیلی خوب هست و قدرت پخش ، خط بو و ماندگاری فوق العاده ایی رو به مخاطب خودش تقدیم خواهد کرد.
پیروز و استوار باید.
17 مرداد 1402 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : دانیال Mehdi sameti

این عطر رو تست کردم. لحظه اول اسپری کردن بوی سمنو داشت کاملا . همون قدر شیرین همون قدر خوشمزه برای من. فکر کنم مربوط به قارچ میشه . بعدش شیرین تر میشه و پخش بوی بسیار قوی داره. انگار یه نفر داره در مشامتون داد میزنه تا حدی که بخواهید دیگه نشنویدش اما نمیشه . بعد رام میشه و با آدم کنار میاد و دست از آزار برمیداره. افراد حساس و دچار سردرد حتی در تست مراقب باشن و روی پوست خودشون تست نکنن. من که عطرهای خیلی قوی دوست دارم باز هم دچار شک شدم درباره اینکه اصلا حتی اگه خودم هم بتونم کنار بیام با شدت رایحه آیا میتونم چنین رایحه ای رو بپوشم و به دیگران تحمیل کنم بوییدن اون رو ؟خلاصه عطر بسیار شیرین و خوراکی و قوی ای هست که احتمالا نشه در فضاهای زیادی استفاده کرد.
03 شهریور 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : محمدعلی طاهری هاشم پور
پس واجب شد حتما یه بار تستش کنم ممنون از تجربه تون.
05 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی

خواهشا اگر کسی تست یا استفاده کرده نظرش رو بنویسه ممنون.عجیبه هیچ نظری نیست.
12 مرداد 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پدرام محمدی محسن حسن زاده
فقط خودت باید تست کنی تا بتونی زیر و بمش رو متوجه شی و بفهمی دوست داری باهاش وقت بگذرونی یا نه. داخلش پر شده از گل و میوه های پخته و حس های شکلاتی دارک و یک پچولی که روی بنای عطر لق میزنه چون مسته و شیرینیش به حدی زیاده که امکان داره پوستت شکرک بزنه. شنبه بازار تام فورد از نظر من بلک ارکیدها هستن. غربی ها میمیرن براش واو واو راه میندازن بعد از بو کردنش شرقی ها زنده میشن باهاش و هی میگن مرحبا مرحبا. ایرانی ها در ارتباط با عطر نه شرقی هستن نه غربی. یعنی چی؟ یعنی خطر
12 مرداد 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : Ivy هاشم پور
من راستش خود بلک ارکید رو دارم و واقعا سردرد میده بیشتر از یک پاف و شیبش یه وقتا زنونه هست یه وقتا مردونه.ولی نقد این عطر و خوندم به نظرم جالب اومدم چون عاشق عطرهای شیرین هستم و اون نت دارک چاکلت نظرمو جلب کرد.گفتم یه نوع تعدیل و زنونه شده از بلک ارکید مشکی باید باشه.
14 مرداد 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور ملورین

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟