ROJA DOVE - Enigma Pour Homme Parfum Cologne

روژا داو انیگما پور هوم پارفوم کلن

مردانه
کد کالا : ATR-43589
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-43589
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    2
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 21
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ROJA DOVE Enigma Pour Homme Parfum Cologne - روژا داو انیگما پور هوم پارفوم کلن

محصول سال 2019 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام راجه داوو ساخته شده است . و در دسته عطر های شرقی ادویه ای قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، بهار نارنج، رز ، شمعدانی ، یاس، گل آفتاب پرست، لوبان ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، هل ، زنجبیل ، تنباکو ، فلفل ، عنبر، کنیاک اشاره کرد.

برند روژا داو
عطار راجه داوو
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی بهار نارنج، رز ، شمعدانی ، یاس، گل آفتاب پرست
اسانس پایه لوبان ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، هل ، زنجبیل ، تنباکو ، فلفل ، عنبر، کنیاک
نمره کاربران
Enigma Pour Homme Parfum Cologne-روژا داو انیگما پور هوم پارفوم کلن
رایحه
8.8
5 رای
ماندگاری
8.2
5 رای
پخش بو
7.6
5 رای
طراحی شیشه
9.6
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
عطرگرام
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام

شروع مشروبی که به سرعت جای خود را به رایحه هل و زنجبیل با پس زمینه ی سیتروسی میدهد در ادامه رایحه با وانیل گرم تر و صیغلی تر خواهد شد مناسب برای فصول سرد سال
12 فروردین 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : nazanin فاطمه فیضی

ولی وقتی حرف استاد اعظم میاد وسط باید تسلیم تبحر و زیبایی شد .
این عطر اگه هلیوتروپ نداشت قطعا من اینقدر خوشم نمیومد .
قشنگ نقطه ضعف منه بوی این گل
چقدر این عطر استادانه بلند شده
استارتی دعوت کننده از فضای بوزی
و روندی بشدت اروتیک و سکسی
بوی گرم وانیل که با حس پودری هلیوتروپ و طراوت یاس و عطر هل جادویی جنون وار بپا می‌کنه
اصلا نمیشه تمرکز کرد رو جزییات .
رایحه انیگما مثل ماگما ادمو تو خودش ذوب می‌کنه
.
همبستری سندل وود و پچولی تو فضای ارینتال رزینی نقطه ارگاسم عاشقانه انیگماست ❤️👌
.
10 آذر 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Fatimah Dragon

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
روژا داو انیگما ( پرفیوم کلون )

یکی از چیزهایی که مورد استقبالم بوده سعی در ایجاد روایحی چالشی هست که میتونه گاهی حس و حال خوبی به ادم بده . کنیاک عموما در عطرها وقتی با دوز بالا استفاده بشه بسیار خاص پسند میکنه رایحه رو و سمت و سویی مشترک در بطن کار برای اون عطرها ایجاد میکنه مثلا ته شباهت هایی میشه با فیلتراسیون یک سری نت ها با اسلو دنس بایردو حس کرد . حالا این کنیاک که حالتی تلخ در فراسوی شیرینی داره چندین حالت میتونه به خودش بگیره در کنار ترکیب با دیگر نت ها . اگر با وانیل تنها باشه به نظرم دچار یک تناقض میشه و حس گنگ بودن بهم دست میده هرچند از دور روایحی خیلی خوش بازخورد و دوست داشتنی به ما تحویل میده چیزی که عطر اسلو دنس اتفاق افتاده ولی اگر یک عنصر دیگه به کار اضافه شه مثل تنباکو میتونه سمت و سوی کار رو مشخص کنه و اون مورد رو به خوبی رفع کنه . مثلا کجا ؟ همین عطر انیگما

قبل از تست وقتی با کلمه انیگما برخوردم یاد دستگاه انیگما افتادم ، دستگاهی که برای کدگذاری و ارسال پیام رمز دار در جنگ جهانی مورد استفاده قرار میگرفت و اهالی سینما فضایی شبیه سازی شده رو در فیلم ایمیتیشن گیم حتما تماشا کردند ، پس انتظار اینو داشتم با رایحه ای اسرار آمیز روبرو بشم . تا نیم ساعت اول چنین نبود ولی کم کم خودش رو بهتر نشون داد و جلو اومد .

اپنینگ بسیار جالبی هم داره و حس های عجیبی رو برای بار اول به ادم دست میده . از تم انیمالیک گرفته که ممکنه احساس بشه ولی خب در عمل چنین نیست و اون رو میشه به تشابهی درست به کولا اونم بوی کولای فشرده تشبیه کرد که حس متفاوتی رو برای یک لحظه به شما القا میکنه و یکم سردرگم میشید اما وقتی پای صحبت باهاش مینشینید این مورد هم به سادگی حل میشه .

در کل عطر جالبیه و تستش میتونه جالب باشه . راجب پرفورمنس به نظرم ماندگاری نسبتا خوبی داره و پخشش هم کنترل شده هست که باید غلظت عطر رو هم در نظر داشته باشیم و انتظار چیز خیلی قوی ای نباید داشته باشیم . متاسفانه قیمت این کار خیلی بالاست . هرچند پرزنتیشن خیلی خوبی داره کارهای روژا و حس خوبی میده به ادم باتل هاش ، اما باید به اصل ماجرا توجه بیشتری کرد و در نظر داشت با این قیمت میشه خیلی کارهای ارزنده تری رو تهیه کرد در هر کتگوری ای . اما تست کار میتونه جالب باشه نسبتا . با در نظر گرفتن قیمت و تمامی موارد 6.5/10

_________________________________________________________________________________

( یه توضیحی لازم دونستم برای دوستانی که نظرات بنده رو دنبال میکنند بدم . اگر میبینید گاها نمرات داره کاهش پیدا میکنه نسبت به مدتی قبل ، حتما در جریان هستید که هرچی میگذره ادم شامه ای پر توقع تر و دقیقتر پرورش میده و بخاطر همین اگر بخوام مجدد نمره دهی کنم کارهای قبل رو خیلی از کارهایی که نمره بالا 8 گرفتند ممکنه به زیر 7 کاهش پیدا کنند و به زودی تمامی نمرات قبلی اپدیت میشن سر فرصت و با نمرات قبلی ، نمرات جدید رو مقایسه نکنید . همچنین نمره بالایی که داده میشه اصلا مجوزی برای بلایند بای نیست و یا برقراری ارتباط نیست و برعکس حتی اگر نمره متوسطی داده شد دلیلی براین نیست که دوری بشه ازش)
15 خرداد 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده complihanicated

8
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
روژا پارفومز - اِنیگما

خب بالاخره نوبت به تست این مارِ خوش خط و خال رسید؛ اول از همه از کلمه Enigma شروع کنیم که به معنی “شخص یا چیزی که مرموزه و یا درکش راحت نیست” می‌باشد ...

همینجور که احتمالا میدونید انیگما یک رایحه Boozy (مشروبی) هست ... پس از اسپری کردن، ترکیبِ کنیاک، وانیل، رز و زنجبیل واضح تر از بقیه خود نمایی میکنن که یه رایحه مشروبی، شیرین و یکم پودری تشکیل میدن ... بخوام ساده تر توضیح بدم ابتدایِ انیگما شباهت زیادی به بویِ پپسی های قوطی و یا پاستیل های طعمِ کولا داره ...!
بعد از گذشتِ مدتی از شروع، روایح گلی کم‌کم کمرنگ تر میشن و تنباکو هم به جمعِ همه خوبان میپیونده که یکم مردونگی و وقار رایحه رو بیشتر میکنه و در مجموع این ترکیب کنیاک-وانیل-تنباکو همراه با آکورد کولا مانند، رایحه غالب انیگما رو تشکیل میده که متاسفانه حدود ۳ تا ۳/۵ ساعت بیشتر مهمونش نیستیم ...!
بعد از این مدت آکورد کولا مانند تقریبا از بین میره و کنیاک و تنباکو هم یکم کمرنگ میشن و دراین لحظه بر اساس شدت، ترکیبِ غالب به صورتِ وانیل-کنیاک-تنباکو هست که توی این ۱ ساعت شباهتِ نسبی به Side Effect از Initio داره، بعد از این یک ساعت هم باید مرگ رایحه رو اعلام کرد و فقط ته بوی وانیلی تا چند ساعت میمونه که بود و نبودش مهم نیست خیلی!

مشروبی بودن رایحه در اینجا از جنسِ چالشی، تند و یا زننده نیس بلکه روتوش شده، مرتب و تر و تمیزه و ترکیبش با دو جین نوت بسیار با کیفیت با تغییر نوت خارق العاده، از انیگما کاراکتری شیک، نافذ، Casual، راحت گیر و یکم شیطون ساخته که عطر مناسبی واسه آقایون ۲۵ تا ۴۰ ساله هست و واسه کافه رفتن، قرار گذاشتن، بیرون رفتن های دورهمی و ... مناسبه و با هرنوع لباس شیک و مرتبی سِت میشه به غیر از لباسای خیلی خشک و خیلی رسمی که شیطنت رایحه بهشون نمیاد !

انیگما در یک ساعتِ اول، پخشِ خوب و در ۲ ساعت بعدی پخشِ متوسطی داره که ترکیب این موضوع با ماندگاری کم و قیمت خیلی زیاد، ارزشِ خریدش رو پایین میاره ... تستش هم اگه با قیمتش مشکل ندارید و کمتر این نوع روایح رو تست کردید میتونه مفید باشه ...

ایام به کام.
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : complihanicated Hani

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟