AMOUAGE - Interlude Black Iris Man

آمواج (آمواژ) اینترلود بلک ایریس مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-43503
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43503
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 270
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    32
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    23
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    3
  • رسمی
    22
تعداد رای های ثبت شده : 139
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«در مقایسه با شکل قبلی سال 2012، اینترلود بلک آیریس چند تفاوت دارد. نُت‌های آویشن و رزماری ملایم شده‌اند که شروعی را به دنبال دارند که با اضافه‌شدن برگ‌های بنفشه، کمی درخشنده‌تر و مرطوب‌تر است. علاوه بر این زنبق زرد لایه‌ اضافی از لطافت کره‌ای به قلب این عطر می‌افزاید که با وانیل تکمیل می‌شود. درنهایت رایحه‌های چوبی کلی آن، سریع‌تر در ترکیب ظاهر می‌شوند.
«اینترلود بلک ایریس، با ساخت رنگی لایه‌لایه، از پالتی ناب استفاده می‌کند تا وجوه این محصول ارجینال را تلطیف کند. اثر متقابل پیچیده‌ی آرامش رواقی تاریک و قدرت زنده‌ی دفن‌شده که به بالا و سمت نور می‌جهد.» یادداشتی از طرف برند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار پیر نگرین
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، رزماری ، برگ بنفشه
اسانس میانی کهربا، وانیل ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، صمغ کندر ، پونه کوهی
اسانس پایه نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، عود
نمره کاربران
Interlude Black Iris Man-آمواج (آمواژ) اینترلود بلک ایریس مردانه
رایحه
8.7
40 رای
ماندگاری
9.2
40 رای
پخش بو
8.7
40 رای
طراحی شیشه
9
40 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (30 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
اساساً ریزشماریِ نُتهای عطرهای آمواژ کار بیهوده‌ای هست. برای اینترلود چند مرتبه بیهوده‌تر. چرا که این عطر ملغمۀ بسیار شلوغی از نُت‌هایی هست که تاکید دارن روی لو نرفتن و میخوان که شما به جای حس کردن تک تک نُت‌های عطر، حس کلی عطر رو درک کنین. درک کردن نیاز نیست! اینترلود با اولین اسپری تا مغز استخون حس میشه!
اما باز برای خالی نبودن بحث چند تا از نُتها رو نام میبرم: چرم، عود، بخور یا اینسنس، صمغ کُندُر، مرّ، زنبق و بنفشه بارزترین نُت‌های عطر هستن
اینترلود بلک آیریس یه فرقهایی با رایحۀ اینترلود اصلی داره. اول اینکه ما اون بوی نافذ آویشن و تا حد زیادی هم رایحۀ رزماری رو نداریم و اون رایحۀ مغزیِ اینترلود اینجا با زنبقی که پودری نیست و در عوض چرب و کره‌ای هست، همنوا شده.به نظز من اونچه هویت گوتیک و زُمخت اینترلود رو شکل میده حضور رایحۀ رزماری و آویشن در تار و پودِ بازی روایح رزینی، عود، چرم و روایح دودیِ این عطر هست.

این دو نُت به وضوح در اینترلود بلک آیریس تا حدی تقلیل داده شدن که جایِ خشکیِ شروع عطر اینترلود رو فضایی سبز، کمی گازدار و نمور شبیه بوی خاک مرطوب و باروَر به راحتی می‌گیره. شما رسماً بوی آویشن رو دیگه حس نمی‌کنین اما به جاش برگ بنفشه با بوی خیس و خاک‌مانندش نوید فضای چرمی رو میده.در هر صورت فکر میکنم این فلنکر جدید تونسته همه پسندی بیشتری نسبت به اینترلود کسب کنه و این یعنی افراد بیشتری میتونن از این عربده کش پر قدرت استفاده کنند.
پخش و ماندگاری این کار هم که نیازی به تعرف و تمجید نداره و جزِ قوی ترین عطرهای دنیاست
موفق و پیروز باشید
15 شهریور 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مهربد محسن علی پور
دوست عزیز لطف کنید منبع کلماتی که کپی کردید رو بگید. مثلا اگر نمیشه اسم سایت رو بگید لااقل اسم شخص رو بگید مثلا کیوان مشهدی.
15 شهریور 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو saeidrostami118

ali
7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
ایریس بلک را میشه نسخه ملایم و پودری شده اینترلود دانست .
عطار یه سری تغییرات داده ولی میشه گفت بیس اصلی را حفظ و بعضی نت هارو با یه سری نتِ دیگه که شباهتایی باهم دارند جایگزین کرده .
رایحه بالزامیکی نسخه مادر که برای من زیباترین قسمت اینترلود بود دراینجا کمرنگ تر شده ،
اون تم اسموکی که اکثره نت ها تحت تاثیرش بودن را با یه تم اینسنسی خیلی ملایم از صمغ کندر جایگزین کرده ، از اینطرف صمغ مر را بجای اپوپوناکس اضافه کرده که شباهتایی باهم دارند و با کشیدن لایه ای پودری از زنبق روی این نت ها فضارو بالانس و نمیزاره مثل نسخه قبلی خیلی سرکش بشه .

شروع بلک ایریس مثل اینترلود با همون گرمای عنبر و دُز کمتری از تم بالزامیکی صمغ مر استارت میخوره که در اینجا توسط لایه ای پودری و غالب از زنبق و سبزینه ای اروماتیک و کمرنگ احاطه و روی بستری ملایم از چوب صندل سوار شده ، در کناره این بستر عنبری ،پودری ، چوبی و بالزامیکی ، تمی ملایم از رایحه ی اینسنسی و بخور مانند صمغ کندر رو داریم که مثل یه تیکه ابر روشون سایه انداخته .

به مرور با اضافه شدن لابدانوم ،عنبر کمی قدرت میگیره و با قدرت گرفتن عنبر رایحه ی پودری زنبق و بخوری کندر با وضوح بهتری به مشام میرسه .
هرچه به انتها میریم با نرمتر شدن نت های غالب ، یه حس چرمی، کمی خاکی و عودی خیلی کمرنگی بالا میاد وبه فضای موجود اضافه میشه که بنظرم قسمت خوشبو و عالی این نسخه همینجاست که به نسخه اصلی شبیه تر میشه.
شخصا اینترلود را بیشتر میپسندم ،البته این نسخه هم مقبول و خوبِ و حتی برای خیلیا پسندیده و عامه پسندتر هست، نسبت به نسخه اصلی راحتتر میشه استفادش کرد البته بازم کاملا رایحه سیف و عامه پسندی نداره و بهتره که قبل از خرید حتما تست بشه.
18 مرداد 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سانیار Arad felegari

به نظرم این کار بسیاری از کسانی که توسط نسخه اصلی پس زده شدن (از جمله خودم) رو می تونه جذب کنه ...
نسخه اصلی در دنیا به Blue Beast معروفه ... حالا اون هیولای سرکش و وحشی رو کمی آرومش کنید و روش پوششی از پودری ترین شکل ممکن زنبق قرار بدید ... به علاوه یک نت نسبتا سبز و تازه ای هم من تو پس زمینه عطر حس می کنم که متوجه نمی شم نعنا هندیه یا پونه ... اما نگران نباشید هنوز هم کاری تاریک و مرموزه فقط این ویژگی نسبت به نسخه اصلی کمی لایت تره ...
پرفورمنس کار کمتر شده ولی به نظرم بهتره بگیم منطقی تر شده (علی الخصوص پخش و خط بوش که خیلی مطبوع تر و متین تره) ... ماندگاری 12 ساعت و پخش بوی ملایمی رو تا تقریبا 6 ساعت می تونید ازش انتظار داشته باشید.
برای دوستداران نسخه اصلی به نظرم خریدی کاملا غیر ضروریه، ولی برای کسانی که پردازش غربی و مدرن عود رو دوست دارن ولی با نسخه اصلی رابطه برقرار نکردن به نظرم قطعا ارزش تست داره.
10 مرداد 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : علی رشوند Saeed Faramarzi
سلام
ضمن تشکر از ریویوی سنجیدتون
ممنون میشم نظرتونو در مورد نسخه ۵۳ هم بفرمایید
ممنون
10 مرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پیمان خان حسین شهرابی
درود بر شما همشهری گرامی :)))
متاسفانه اینترلود53 رو تست نکردم تا حالا ... ولی تا جایی که اطلاع دارم همون نسخه اصلیه با غلظت بالاتر (53درصد)
11 مرداد 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی پیمان خان

9
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام دوستان میخواستم بپرسم که این کار آمواج همانند اینترلود نسخه اصلی پخش و ماندگاری داره ؟
یعنی میشه جزو ادکلن های با پرفورمنس بالا فرارش داد؟
17 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پیمان خان
درود دوست عزیز
پرفورمنسش بالاست این مورد هم ولی به نظر بنده از نسخه اصلی مقداری کمتر هست ولی هنوزم قوی و خوبه .
17 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی پیمان خان
دوست ارجمند
در تست همزمان دو نسخه متوجه تغییرات تقریبا زیادی میشوید حال آنکه پایه و تم کار مشابه هست .
اینترلود ماندگاری بیشتر دارد و پخش بیشتر .
بلک آیریش تاریک است در عین ادویه ای بودن سرد است و خنکای یک تاریکی عمیق دارد .مرطوب است .
بنظر من این کار برای عاشقان اینترلود ساخته شده تا بتوانند در محل های بسته و جشن های شبانه درون منزل استفاده کنند و نگران اذیت شدن دیگران از پخش و رایحه قدرتمند اینترلود نباشند .ملایمتر شده و نوآر . یک تاریکی سرد و مرطوب بهش اضافه شده تا کاملا مناسب فضای بسته باشد .ماندگاری اش برای یک مجلس شبانه کفایت میکند و نیاز به تمدید ندارد .
در حضور اینترلود حرفی برای گفتن ندارد اما به شخصه عالی و تاثیر گذار است .عاشقان اینترلود باید حتما یک شیشه بلک آیریش هم داشته باشند جهت استفاده گفته شده .
شادوخوشبو باشید
17 فروردین 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : احسان جباري عباس بهرامی
ضمنا شک ندارم آقای امیر محمد هنوز فرصت تست این عطر رو پیدا نکرده !
وگرنه عاشق رایحه ای مثل ایشان و سایر دوستان تست کنند و به یک خط اکتفا کنند !
من چون دیدم ایشان و دیگر اساتید هنوز تست نکردند جواب دوستمون رو دادم چون میدونم رایحه دوستان بی تابند جهت شناختن عطرها .
اینشاله نظر کاملتر و درست تر رو اساتید هنردوست خواهند نوشت .
شادوخوشبو باشید
17 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : عباس بهرامی پیمان خان
درود جناب سخی عزیز ، لطف دارید
این کارو چن ماه پیش به محض وارد شدن ۵ میل دست ریز تهیه کردم . حقیقت دلسرد شدم با اینکه کار خیلی خوبیم هست . من یه زمانی بسیار عاشق خود اینترلود بودم که حتی در دمای ۴۰ هم جرئت پوشیدنشو داشتم و میپوشیدمش . با اینکه کار خیلی خوبیه ولی دلیل اینکه چندین فلنکر روی اینترلود داده رو متوجه نمیشم ‌. کامنتمو در صفحه دوم بخونید دقیقتر توضیح دادم ‌. به نوعی اینترلود رام شده هست که مقداری از من نسبت به خود اینترلود نمره کمتری میگیره
17 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 پیمان خان
خیلی ممنونم از پاسخگویی شما عزیزان
میخواستم بدونم برای کسی که تا حالا اینترلود استفاده نکرده بهتره از این نسخه استفاده کنه یا نسخه اصلی
و اینکه من راجب اینترلود شنیده بودم که دارای خط بوی زیادی هست آیا این نسخه هم این طوریه؟
18 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پیمان خان alireza .xx
نه دوست عزیز بدون تست هیچکدوم رو علی الخصوص این مدل رو تهیه نکنید و بنده خود اینترلود رو مناسبتر میدونم و پخش و خط بوش شدیدا بالاست . این مورد هم خوبه نسبتا . برند امواج اکثرا قوی هستند ولی اینترلود از باقی موارد پرفورمنس قویتری داره و باید فقط در هوای سرد پوشیده بشن . پیشنهاد میکنم از هر دو سمپل تهیه کنید و مقایسه بهتری انجام بدین البته الان هوای مناسبی برای تست نیست .
18 فروردین 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پیمان خان مصطفی منفرد
دوست عزیزبرای کسی که اینترلود رانداشته در وهله اول تهیه سمپل ویادستریزش توصیه میشه چون اصلا عطر سیف وعامه پسندی نیست،،شخصا دوسش دارم ولی واقعا نمیشه هرجایی پوشیدش و حتی توفصل زمستان اگه درفضای سربسته که بخاری روشن ممکن دیگران رو اذیت کنه،،سعی کنید تحت تاثیره نظرات اقدام به خرید نکنید چون سلایق متفاوتِ و عطرخاصی مثل اینترلود که دیگه بلایندبای اونم بااین قیمت خیلی ریسک بزرگیه
18 فروردین 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ابوالحسن امیر
امیرمحمد عزیز درود
باهات موافقم . راجب فلنکر هم همینطور . شاید فکر کردن طرفدارهای اینترلود تهیه میکنن .من هم در برابر اینترلود موفق ندیدمش . بقول خودت رام اش کردن !
واما دوستمون آقا محمد :
خرید بدون تست آمواژ درست نیست
دوم اینکه کسی که تعریف اینترلود رو شنیده حتما در ارتباط با قدرتش و پخش و خطش بوده معنی اش اینه که کارهای قوی رو دوست داره داشته باشه و اگر اینطور هست بلک آیریش کاملا مایوس و پشیمانش میکنه .
بلک آیریش اصلا پخش و خط و ماندگاری اینترلود رو نداره وفقط اینها رو در داخل فضای بسته بهت میده با خفیف شده همان رایحه تاریک و مرطوب شده .
و در آخر اگر جوان هستی دوست عزیزم مستقیم به پله های بالای عطر نگاه نکن .لذت بالا رفتن از پله های روایح رو از دست میدی .البته این نظر من هست شاید هم اشتباه میکنم .موفق و خوشبو باشی
18 فروردین 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : احسان جباري عباس بهرامی
بسیار عالی هست من خیلی دوستش دارم
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پیمان خان مالک عالی پور

اولین سمپلی از امواج بود که گرفتم؛ اولین پافش خیلی تند و تیز بود ، اما رفته رفته بهتر شد و دلچسب تر شد.
04 فروردین 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : MAHMOUD پیمان خان

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام خدمت دوستان خوبم:
میخوام نظرم رو راجب به پرفومنس و پخش و ماندگاری این عطر یکمی تغییر بدم و اون رو با شما هم در میان بزارم. دیروز این کار به دستم رسید و با سفارش خودم که معمولا درخواست یکی دو میل دستریز عطر و بلاتر اسپری شده در کنار کار رو هم میکنم، اون رو تو کشوی میز کارم گذاشتم .. باورتون نمیشه امروز صبح که اومدم سرکار و رفتم پشت میزم تمام محیط رو رایحه این قاتل دوست داشتنی گرفته بود ترسیدم شاید بلایی سره شیشه و جعبه عطر افتاده و نشت کرده ولی وقتی درب کشو رو باز کردم فهمیدم اینهمه هیاهو فقط فقط از روی کاغذ بلاتر داره متصاعد میشه...آمواج جان حلال اولسون
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : احسان جباري Arsean

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
این شب جمعه ای خداوند رحمت کنه اموات سازنده این عطر بسیار عالی رو
30 بهمن 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : MAHMOUD محمد جواد رضوانی

لطفا سمپل رو موجود کنید به شدت نیازه
19 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پیمان خان
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
فردا چک کنید لطفا
با سلام خدمت عزیزان
یک نکته مهم که باید تو این شرایط فعلی مد نظر داشته باشید اینه که:
ویروس کرونا در ۸۰ درصد موارد بدون علامت یا سابکلینیکال هست ولی میتونه علائم خفیفی نظیر نقص بویایی بده،از طرفی آنفولانزایی که جدیدا به شکل سرماخوردگی در ایران شیوع پیدا کرده از علایم بارزش نقص بویایی هست،هم چنین با توجه به شدت آلودگی هوا در فصل سرما حس بویایی نیز تحت تاثیر قرار میگیره لذا شاید برداشت ذهنی ما از بوی عطر زیاد با واقعیت هم خوان نباشه،من این برداشت غلط را با دو عطر آمواج جوبیلیشن و هاوز آف سیلیج زیگنیفاید داشتم بالاخص دومی که عطری لاکچری و خوشبویی هست
19 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پیمان خان پارسی

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
بسیار عالی
با پرفورمنس مناسب
18 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پیمان خان علی شهرابی

سلام خدمت دوستان
اپنینگ این کار و خیلی دوست نداشتم چون تحته تاثیر بنفشه هست و کلا با این نت مشکل دارم.در ابتدا یه بویه سبز مانند کنده شدن برگ بنفشه به همراه فلفل هست و با گذشت زمان مانند فرمایشات دوستان با گذشت زمان شبیه میشه به نسخه ی اصلی.من همون نسخه اصلی رو ترجیح میدم چون این نسخه اصلا اون ابهت خود اینترلود رو نداره و یه جورایی سربه زیر شده.
09 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محسن اسمعیل نژاد Amir Mohammad

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟