AMOUAGE - Interlude Black Iris Man

آمواج (آمواژ) اینترلود بلک ایریس مردانه

مردانه
کد کالا : ATR-43503
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43503
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 270
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    32
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    23
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    3
  • رسمی
    22
تعداد رای های ثبت شده : 139
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«در مقایسه با شکل قبلی سال 2012، اینترلود بلک آیریس چند تفاوت دارد. نُت‌های آویشن و رزماری ملایم شده‌اند که شروعی را به دنبال دارند که با اضافه‌شدن برگ‌های بنفشه، کمی درخشنده‌تر و مرطوب‌تر است. علاوه بر این زنبق زرد لایه‌ اضافی از لطافت کره‌ای به قلب این عطر می‌افزاید که با وانیل تکمیل می‌شود. درنهایت رایحه‌های چوبی کلی آن، سریع‌تر در ترکیب ظاهر می‌شوند.
«اینترلود بلک ایریس، با ساخت رنگی لایه‌لایه، از پالتی ناب استفاده می‌کند تا وجوه این محصول ارجینال را تلطیف کند. اثر متقابل پیچیده‌ی آرامش رواقی تاریک و قدرت زنده‌ی دفن‌شده که به بالا و سمت نور می‌جهد.» یادداشتی از طرف برند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار پیر نگرین
سال عرضه 2020
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، رزماری ، برگ بنفشه
اسانس میانی کهربا، وانیل ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، صمغ کندر ، پونه کوهی
اسانس پایه نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، عود
نمره کاربران
Interlude Black Iris Man-آمواج (آمواژ) اینترلود بلک ایریس مردانه
رایحه
8.7
40 رای
ماندگاری
9.2
40 رای
پخش بو
8.7
40 رای
طراحی شیشه
9
40 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (30 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام خدمت امیرمحمد وحامد عزیز،ببخشید که اینجا نظرمو مینویسم.از برند ایوودی چیزی تست کردین؟اگه تست داشتین نظرتون رو درمورد این برند بفرمایید
06 بهمن 1399 پاسخ تشکر
سلام جناب عبادی ، خیر متاسفانه تست نداشتم
06 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : F.E

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام به دوستان عزیز عطرافشانی و عرض خسته نباشید به دوستان و کادر مجرب محترم مجموعه عطرافشان:
اینترلود بلک آیریش با پرتاب حجم زیادی برگ بنفشه و کندر که روی یه لایه خیلی ملایم و کنترل شده از رزماری سوار شدن کارش رو آغاز میکنه و یه تاپ نت خیس و تلخ مدرن رو براتون به نمایش میزاره. این حال خوش و رایحه جذاب خیلی مهمونه شامتون نیست و تقریبا حدود 15 دقیقه بر میگردیم به همون پیچیدگی و نامنظمی دوست داشتنی (البته برای دوستان نیش پسند) کار اصلی جناب نگریین که تقریبا 9 سال پیش لانچ شده بود اما کمی سبک تر و کم خشونت تر از قبل.به نظر من خانه عطر آمواژ بامعرفی بلک آیریش و 53 از لاین اینترلود داره مخاطب ها شو آروم آروم برای رونمایی از یه شاهکار عجیب و غریب آماده میکنه.کاری که تو لانچ فیگمنت انجام نداد و باعث شد اون شاهکاره خارق العاده اینقدر منزوی و کم مخاطب باقی بمونه.
بلک آیریش خیلی عربده کش نیست ولی اون تاریکی و مرموزی خودش رو حفظ کرده و به نقل یکی از دوستان هنوز هم همون عطر قاتل به حساب میاد.
پر حرفی کردم ببخشید ودر آخر باید عرض کنم طبق معمول با یه کاره بسیار با کیفیت و پرفومنس بالا رو به رو هستین.
30 دی 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 مهدی رشیدی

اینترلود هرس شده مساویست با بلک ایریس
فکر میکنم این عطر بسیار بسیار خوش بازخورد تر از اینترلود باشه
اوپنینگ کار کاملا متفاوت هست با اینترلود ، انگار یکم نت سبز بهش اضافه شده اما بیس کار مثل اینترلود هست
در واقع اینترلود یه انگار یه شیر سیاه وحشی بود و بلک ایریس یه شیر سیاه کنترل شده
از نظر من بسیار بهتر از اینترلود هست البته نظر شخصی هست .
پخش مو ماندگاری ؟
امواج خودش استاندارد مقایسه ی پرفورمنس هست برای عطرها و تمام
27 دی 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 ایمان اسدی

آمواج اینترلود بلک ایریس
"اینترلود رام شده"

قبل از تست خب انتظارشو داشتم که امواج سوپرایز کنه چون برندی نیست که بی جهت نسخه جدید بیرون بده و تا حدودی در اپنینگ این اتفاق افتاد . هرچند امیدوارم آینده شرکت دچار تحولاتی نشه .
اپنینگ این کار اصلا توقع اون اپنینگ اینترلود رو بهتون نمیده(شمشیرو از رو نسبته این دفعه) . شروعش ملایم تر و پودری تره که بخاطر زنبق هست . بسیار خوش پوش تر هست نسبت به خود اینترلود و بعد از تغییر نت سریعا به همون سمت خود اینترلود میره و شباهتشون هرچی میگذره بیشتر میشه . برای کسایی که با اپنینگ اینترلود میانه خوبی ندارند پیشنهاد میکنم این شاهکار رو تست کنند . دوسش داشتم و بسیار لذت میبرم ازش . منتهی برای کسی که اینترلود داره فکر نمیکنم خیلی مناسب باشه که اینو هم تهیه کنه ولی خب برای عشاق امواج به نظرم باید تست بشه این کار . پرفورمنسشم خوبه .از من نسبت به خود اینترلود نیم نمره کمتر میگیره .
23 دی 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Sepehr s مهدی رشیدی

واقعا تمام تلاش عطرافشان در اینه که یک کار رو با قیمت مناسب تهیه کنن. این کار در اکثر فروشگاه ها 6 الی 7 تومن تازه با تخفیف به فروش میره ولی عطرافشان تونستند بستری فراهم کنند تا با قیمتی زیر 5 در فروش ویژه بذارند که جای تقدیر داره. موجود کردن همه عطرهایی که خیلی ها دنبالشن برای عطرافشان اصلا کار سختی نیست ولی همیشه سعی دارند تا با قیمت مناسب عرضه کنند و تمرکزشون روی همین مسئله هست . امیدوارم حرفم صرفا دوستانه برداشت بشه در جهت اگاهی .
20 دی 1399 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 اميد نيك

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام یه کار درخشان دیگه از امواج که البته بسیار شبیه برادر بزرگترشه به خصوص بعد از یک ساعت تقریبا تفاوتی احساس نمیشه البته که کمی روشنتر از نسخه قبل هست وبهتر میشه ازش استفاده کرد پرفورمنسش بسیار خوبه مثل نسخه قبل ماندگاری طولانی وقدرت پخش بالا اما در هر دو مورد کمتر از نسخه قبلیه بوی برگ بنفشه توش کمی محسوسه در ابتدای کار و بعد تقریبا حس نمیشه و من بیش تر از زنبق بوش رو حس کردم در کنار بقیه نتها در کل برای من که تمام مدلهای مردانه امواج رو داشتم و اعتیاد دارم به این برند کار فوق العاده ای بود و من رو حسابی به وجد آورده...‌
29 آبان 1399 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : اميد نيك مهدی رشیدی

اخ اخ برای من به شدت زوده که وارد دنیای نیش بشم(البته به غیر از کارای پارفومز د مارلی چون کاراش همه پسنده و سه تا رو که تست کردم دوست داشتم)،دستریز این کار رو سفارش دادم و اصلا دوست نداشتم و متاسفانه حرفه ای هم نیستم که برای اساتید توصیفش کنم البته اینم بگم که بنده ۲۰ سالمه،فکر کنم با دیزاینری ها سر کنم خیلی بهتر باشه برای من
10 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا حامد
با جمله ی اولتون کاملا موافقم در سن 20 سالگی بیشتر دیزاینری ها رو مناسب خودمون میدونیم.
گاهی طبع بویایی عوض میشه. شاید بعدا طرفدارشون بشید.
به نظرم کار های نیش رو باید کم کم و در فواصل زیاد تست کرد.
10 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد Mdr
البته که برندهای دیزاینری همه پسند و خوش بازخوردند ولی یه چیز جالبی که میتونه کمک کننده باشه اینه که هنگام بو کردن به نت های عطر هم توجه کنید و بدونید قراره با چیا روبرو بشین. چون عموما نیش ها اثر هنری تلقی میشن و صرفا برای بازخورد ساخته نشدن کما اینکه خیلیاشون بازخورد خوبی و استثنایی هم بهمراه دارند.
11 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا حامد
واااای خیلی عجیبه امروز آهنگ جناب محسن نامجو رو داشتم گوش میکردم با خودم گفتم آهنگ ایشان مثل کارای نیش و ایندی نیشه توی صنعت عطر،قدیم آهنگ ایشان رو گوش داده بودم ولی دوست نداشتم اما امروز نظرمو جلب کرد برای همین به سرم زد یه بار دیگه بیام این امواج اینترلود بلک ایریس رو امتحان کنم و خیلی جا خوردم چون این بار خوشم اومد،فکر کنم به خاطر اینه که اون موقع عطر های زیادی رو تست کردم، برای چندتا عطر دیگه هم پیش اومده که اول خوشم نیومده اما بعدا که تنهایی تستش کردم دوستش داشتم،اول با خودم گفتم عمرا من بعدا از این خوشم بیاد اما حالا میبینم دوباره اشتباه کردم،فقط یه سوالی دارم دوستان برای تست کردن عطر حداکثر چندتا عطر رو میشه با هم تست کرد که ادم با این مشکلات مواجه نشه؟
14 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی حمیدی حامد
Mdr عزیز
کارهای نیش همونطور که قبلا هم گفتم به زمان نیاز دارند. زمان زیاد. نمیشه زود قضاوتشون کرد دیر ارتباط ممکنه برقرار کنی باهاشون ولی وقتی ارتباط برقرار کنی دیگه نمیتونی دست بکشی ازش.
نت های اون عطر نیش رو بدون حتما و هرچی بیشتر میگذره بیشتر حسش میکنی و تمام. چشماتو باز میکنی میبینی خود کار رو گرفتی.
در مورد تست رایحه بستگی به شامه شما داره ولی اگر میخوای دقیق بررسیشون کنی بهتره حداقل یه هفته عطر رو توی شرایط مختلف تست کنی. روز شب مهمونی روی لباس پوست بعد از حمام و بعد از یک هفته میتونی به یه اجماعی برسی. پس شد هفته ای یک کار نیش سنگین برای بررسی خوب و کامل. بعد که یکم بگذره میتونی توی یک روز دو روز هر عطری رو به خوبی جمع کنی و نتیجه بگیری. من اوایل یک هفته طول میکشید تا کنار بیام با رایحه کارای نیش ولی الان در حد نیم ساعت نهایت. هرچی بیشتر تست کنین بیشتر خوشتون میاد فقط قبلش نت هاشو حتما بخونین.
14 مهر 1399 پاسخ تشکر
درود بر شما
گفته شده که نهایتا ۳ تا. ولی به نظر من سعی کنید بر اساس پیشنهادات یا اطلاعاتی که از زمینه مورد علاقتون توی عطر داریدو یا نام هایی که تویِ ذهنتون علامت سوال شده و دوست دارید بدونید چه بویی دارند و تو چه فضایی هستند، فقط و تنها یک عطرُ در یک بازه ی زمانی تست کنید . مثلا اگر امشب رفتید برای تست یکی از ادکلن هایی که اسمشو زیاد شنیدید مخصوصا اگر احساس میکنید با تعاریفی که ازش شده و یا مطالعه ی نتها میتونه نظرتونُ جلب کنه و مورد علاقتون باشه ، فقط همونو تست کنید و اجازه ندید که عطر های دیگه عرصه رو به اون تنگ کنند. میدونم سخته . ما عشق عطرها ، وقتی میرسیم به معدن ادکلن دست و پامونو گم میکنیم.
مثلا من تا به حال ۲ بار زرژف رنسنس رو تست کردم . یکبار در وزرا و بار دیگه تو یکی از این فروشگاههای زنجیره ای که شاید نام بردنش اینجا خلاف قانون عطرافشان باشه‌، ولی چون هر بار چندتا عطر دیگه هم کنارش تست کردم ،هیچ گاه نتونستم درک دقیقی ازش داشته باشم .
یک نکته ی دیگه این که سعی کنید روی بلاتر تست نداشته باشید و روی پوست و لباس تست کنید‌.
بهروز باشید
14 مهر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : هادی موسوی مازیار

درود پگاهی بر ادمین جان عزیزم و اعضای محترم جان؛
ادمین جان بیزحمت یه اشاره ای میکنی که چرا این عطر پر سر و صدا در دنیای عطر، هنوز در عطرافشان موجود نشده؟ و آیا تا حالا تلاشی کردین برای موجود کردنش یا اینکه اصلا تو برنامه تون نیست. با سپاس فراوان از سایت حرفه ای عطرافشان
30 شهریور 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
پاسخ مدیر : سلام شرایط واردات سخت شده است ، انشالله به زودی موجود می شود

درود احمد جان
آقا اینو تست کردی شما چه تغییری کرده؟؟. یکم تشریح کن برامون.
09 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی
فکر نکنم هنوز وارد کشور شده باشه ولی نقدها مثبت بودن. هم تاحدود زیادی DNA نسخه اصلی رو حفظ کرده و هم با کم شدن نوت های بخوری و اضافه شدن زنبق به قولی wearable تر شده. از لحاظ پرفورمنس هم تفاوت زیادی نکرده. خودم اگر با قیمت معقول ی عرضه بشه احتمالا بلایندبای میکنم
16 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد

خیلی مشتاقم تستش کنم
23 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
همونقدر شما مشتاقین من متنفرم.
چقد دنیای طبایع عجیبه!!
23 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mostafa

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟