ATELIER DES ORS - Rouge Sarây

اتلیه دس اورس روژ سارای

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43489
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آتلیه دس اورس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43489
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ATELIER DES ORS Rouge Sarây - اتلیه دس اورس روژ سارای عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2020 به بازار عرضه شده است .

اتلیه دس اورس روژ سارای در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد

عطری که توسط عطرساز برجسته مری سالمگنه خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر یاس، دارچین ، آلو ، نعناع هندی ، گل آفتاب پرست، خرما ، وانیل ، چوب صندل سفید ، چوب گایاک، بلسان پرویی می باشد.

برند آتلیه دس اورس
عطار مری سالمگنه
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه یاس، دارچین ، آلو
اسانس میانی نعناع هندی ، گل آفتاب پرست، خرما
اسانس پایه وانیل ، چوب صندل سفید ، چوب گایاک، بلسان پرویی
نمره کاربران
Rouge Sarây-اتلیه دس اورس روژ سارای
رایحه
10
2 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
8.5
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
غوژ ساغای، برای من بهشته. حتی یک بازخورد بد نخواهید گرفت از این عطر دوست داشتنی. از اتلیه دز اوغ که برای من یک خانه عطر متوسط رو به بالا بوده و نه بیشتر، به هیچ عنوان انتظار چنین عطر قدرتمند و جذابی رو نداشتم و تستش من رو شوکه کرد در همان ابتدا. پرفورمانس و تغیبر نت و ها و کیفیت روایح به کار رفته به حدی خوبه که اگر برند رو نمیشناختم قطعا ذهنم سریعا می‌رفت سمت لاین پرایوت دیور چون وایب این ادکلن برای من با فو دلیسیوس دوست داشتنی یکیه. ( دقت کنید تنها وایبشون، نه رایحه. هر دو گورماند و خوشمزه هستن ولی از دو جنس متفاوتن.)
عطری بسیار تا بسیار خوشمزه، خرماهای درشت و نرمی عراقی که روشون دارچین ریخته شده و شهدشون سرازیر شده روی چوبی که از زیر نگهشون داشته. نمیتونم توصیف کنم لذتی رو که نصیب منی شد که عاشق عطرهای گورماندم. گرم و شیرین و دوست داشتنی. یه کار گورماند متفاوت که از اون فضای وانیلی، کاراملی، شیری عطر های گورماند فاصله گرفته و به نحوه دیگری به صورت کاملا موفقیت آمیز شمارو تحت تاثیر خودش قرار میده. حتما و حتما دوستانی که عاشق روایح خوراکی این‌چنینی هستند، تست بفرماید و غافل نشن. تاکید میکنم باز هم..
این کار حتی اگر پرفورمانس خوبی هم نداشت من باز هم با عشق و علاقه تمام تهیه میکردم و استفاده میکردم، با این حال بی اغراق بسیار پرفورمانس خوب و درخوری داره این کار چه از نظر ماندگاری و چه پخش بو.
29 آبان 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : امیر علوانی علی رشوند

10
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
یکی از دلپذیرترین روایح عطری که واقعا نسبت به قیمتش در مقابل سایر عطرهای هم قیمت یا گرانتر، بسیار بسیار ارزش خرید بالایی داره. ماندگاری و پراکنش خیلی خوب و واقعا قابل تشخیص برای مخاطبان همراه. روایح نیمه گلی میوه و غالبیت ادویه ای که خرما و دارچین خیلی خوب حس میشن. مناسب برای روزهای سرد زمستان که واقعا با تن‌پوش این عطر حس گرمایشی ایجاد میشه. بسیار رایحه شفاف و عام پسند که فکر نکنم برای هیچکس حساسیت ایجاد کنه حتی آنهایی که شاید به عطرها با روایح دارچینی حساسیت دارن. چون واقعا هنرمندانه طراحی شده و بنظرم دقیقا گل یاس و آلو رو به همین منظور در این عطر بکار بردن تا دارچین و خرما حساسیت ایجاد نکنه.
در این روزگار سخت و اندوه که همه ما دچار اندوه سنگین هستیم تنها کاری که میتونم انجام بدم اینه که بعد از کار روزانه به عطرهام مراجعه میکنم و تک تک آنها رو بونوازی میکنم و اشک میریزم و یاد ایامی میوفتم که قبل از این شاهد این حجم از اندوه نبودم......
سپاس از شکیبایی شما عزیزان...
15 آذر 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : مهدی دهقان کاوه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟