Memo Paris - Ocean Leather

ممو پاریس اوشن لدر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43462
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ممو
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43462
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 340
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
16,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    14
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    7
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 60
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Memo Paris Ocean Leather - ممو پاریس اوشن لدر

عطری مردانه - زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته الیونر مسنت ساخته شده است .

این عطر در سال 2020 به بازار عرضه شده است .

در دسته گروه بویایی رایحه های چرمی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به نارنگی ماندارین، ریحان ، بنفشه ، سالویا ، سدر ، لامی ، خس خس ، چرم ، جوز اشاره کرد.

برند ممو
عطار الیونر مسنت
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، ریحان ، بنفشه
اسانس میانی سالویا ، سدر ، لامی
اسانس پایه خس خس ، چرم ، جوز
نمره کاربران
Ocean Leather-ممو پاریس اوشن لدر
رایحه
8.4
13 رای
ماندگاری
7
13 رای
پخش بو
6.8
13 رای
طراحی شیشه
8.2
13 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ممو
عطرگرام
نظرات کاربران (13 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
اوشِن‌لدر یه چرمِ بی‌آزاره! اگه بخوام سلبی تعریفش کنم میشه گفت: «چرمیه که بوی چرم در اون افراطی نیست، غالب نیست، سردردآور و زننده نیست»

چرمش برای افرادی که روایح چرمی دوست ندارن و واسشون آزاردهنده‌اس‌ ملیح و دوست‌داشتنیه! چرمش مرطوبه، خیس خورده‌اس! بنفشه، صدر و چرم رو بیشتر از نت‌های دیگه حس می‌کنین! در مورد طبعش هم به نظرم معتدل اومد و اصلاً برای من کار خنکی نیست. مابینِ کارهای چرمی انتخابِ امنیه!
06 مرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : میثم شفیعی Shayan Shayegan

سلام و روز خوش خدمت همگی:
Ocean Leather از برند فهیمه و خوش ساخت Memo Paris عطریست آروماتیک - سیتروسی و نیمه هربال که سویه هایی از روایح نمدار و آبزی رو در بستری خفیف و جیرگون از چرم به نمایش خواهد گذاشت.
این مخلوق از Alienor Massenet با شروعی شارپ و شفاف و حال خوب از سیتروس ها و تحکم ماندارین که با رایحه ریحان، حسی سبز و گیاهی و فرش به خودش گرفته، کار رو آغاز میکنه. رایحه ایی آشنا و جذاب و دوستداشتنی که برای اغلب شامه ها مورد پسند قرار خواهد گرفت. بعد اندک زمانی با حضور بنفشه و Sage به صورت توامان حالتی تیز و گیاهی در کنار هرمی نمناک و آبزی ( در اثر حضور بنفشه) پدید خواهد آمد که از نظر شخصی من حس و حال جالبی از روایح آکواتیک رو رقم زده است.
نت چرم به صورت آشکار و در ملایمترین حالت خودش، از مرحله میدل نت به رایحه کلی عطر تزریق خواهد شد که شامه من حسی جیرگون رو ازش دریافت کرد.
شاید در مقاطعی و به صورت سطحی یادآور عطرهای آکواتیکی مثل لاین آکوا جیو آرمانی و .... باشه، ولی اگر با حوصله و به دقت در رایحه این عطر فرو برید، قطعا سبک و طراحی نیش و کاملا حرفه ایی کار رو درک خواهید کرد.
از نظر شخصی من؛ تلفیق پس زمینه ایی چرمی با روایح آبزی و ادغام آن با سویه های هربال، حال و هوایی نیمه انیمالیک و خاصی رو نیز به کار داده.
حضور نت های سیتروسی همانطور که دوستان هم ذکر کردند تقریبا تا پایان عمر عطر قابل استشمام هست و در درای داون کار با اضافه شدن نت های معطر و اسپایسی و همچنین وتیوری ملوس و بی آزار ، خراش هایی چوبی نیز به رایحه اضافه میشه. پایانی که کاملا متعادل ، بی حاشیه و همه پسند برای این عطر در نظر گرفته شده.
من شخصا این عطر رو خیلی دوست دارم و فکر میکنم به عنوان یک عطر معتدل و همه کاره خیلی عملکرد خوبی رو خواهد داشت.
روزتون پر از شادی
16 خرداد 1402 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : rojyar chireh امیر محمدی

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
چند روز پیش این عطر رو از یه جای مطمین خریدم و دیدم که شیشه عطر نسبت به قبل شفافتر شده و مایع داخل اون مشخص میشه، چون شیشه های قدیمی کدر هست و داخلشون مشخص نیست . بعد از تست متوجه شدم که نسبت به قبل ضعیفتر شده و بوی نارنگی اون به مراتب کمتر شده . ظاهرا این عطر هم ریفورموله شده اصطلاحا و دیگه اون شفافیت قبل رو نداره و کم جونتر شده. حیف که این عطر خوب این بلا سرش اومده.
08 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 امیر محمدی
نمیدونم شرکت ها با این ریفرموله کردن و افت پرفورمنس چی از جون ما میخوان!😐
08 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : عباس ت امیر رنجبر
میخوان مصرف شما زیاد بشه عطرت سریع تر تموم بشه اونوقت بیشتر خرید کنی. همچنین تولیدات جدیدشون رو هم تو سبدت بزاری.
همه چی سر پول ابجی 😅
08 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : کیهان مهرداد

لحظه اولی که این عطر رو تست کردم توی ماشین بودم، انتظار یه شروع چرمی و تند رو داشتم که کاملا خلاف تصورم شد شروع بسیار آرومی داشت و من نت چرمی خاصی احساس نکردم ولی بعد از تقریبا ده دقیقه تا یه ربع تازه انگار خودش رو آغاز کرد و با روشن شدن تهویه فضای ماشین رو پر کرد من راجع به نت های عطر وارد نیستم که نظر بدم فقط از لحاظ حسی اون لحظه فضایی رو متصور شدم که توی بالاترین ارتفاع از یه کشتی بزرگ هستی و به وسعت،عظمت و شکوه اقیانوس که در حال رد شدن زیر پاهات هست نگاه میکنی واقعا حس خیلی خوب و باشکوهی داشتم اتفاقا جاده ای که رانندگی میکردم دوطرفش آب تالاب بود و همچین فضایی هم دیده میشد و فضای ایجاد شده با اسم عطر کاملا همخوانی داره به نظرم ماندگاریش از پخش بوش بیشتر هست با چند پاف پخش خیلی زیادی نداره باید حجم بیشتری استفاده بشه ولی از لحاظ رایحه خیلی راضی بودم
11 اسفند 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : نازی جاوید ملورین

🍊ممو پاریس اوشن لدر🍊

"تازه، شیرین، سبز، تند"

"نهنگی که زمزمه اعماق را با خود حمل می‌کند، داستان‌هایی که از قایق به قایق به اشتراک گذاشته می‌شود، با عرشه‌هایی که بوی سرو، قدرت ملوانان، نگاه آنها و قدرت دستانشان را می‌دهد." ( از صفحه عطر در سایت Memo Paris )

چرمی که اینجا به کار رفته خیلی ملایم در پس زمینه کار به مشام میرسه. جناب ایکاروس در صفحه مربوط به HERMES - Cuir d'Ange مطلبی راجع به چرم و نت هایی که با اون ها چرم میسازن گذاشته بود. در اون جا اشاره میکنن که نت بنفشه یکی از اون نت هاست که رایحه چرم رو با اون میسازن. من ناخودآگاه با دیدن نت بنفشه در هرم بویایی این عطر یاد اون مطلب افتادم و مطمئن نیستم که در اینجا هم این فرآیند صورت گرفته ولی برای من نت چرم در این کار بسیار ملایم، شاید بشه گفت بنفشه ای و مغلوب هست. پیشنهاد میکنم حتما سری به اون مطلب بزنین.

این کار با بوی تند نارنگی شروع میشه و هرچه رو به جلو میره ملایم تر و بهتر میشه. بوی نارنگی ماندرین به صورت غالب در تمام مدت همراه شماس. کمی که میگذره بوی ریحان به وضوح در کنار نارنگی حس میشه.
اگر شروعش رو در نظر نگیریم تقریبا میشه گفت تا انتها خطیه و پیچیدگی و تغییر نت چشم گیری نداره.
فضای کلی اوشن لدر برای من دریایی و آبزی هست.
از اول تا آخر یه شیرینی ملایم همراهتون میاد که به نظرم باعث شده در گرمای شدید خیلی مناسب نباشه و شخصا ترجیح میدم توی فصل بهار حتی پاییز و روزهایی در تابستان که خیلی گرم نیست استفاده کنم!

نظرات دوستان و Fragrantica رو که میخوندم اکثرا از شباهتش به Acqua di Gio میگن که درسته.
عطر دیگه ای که به نظرم حتی شباهت های بیشتری با اوشن لدر داره BVLGARI - Aqva Pour Homme Atlantiqve هست که ممنون میشم اگر دوستان هردو رو تست کردن نظرشون رو در این باره بگن.

شیشه عطر مثل باقی کار های این برند مستطیل شکل و ساده هست که با طرحی به سبک آرت دکو مزین شده که به نظرم واقعا زیباست و همیشه برا من وسوسه کنندست.

ماندگاری خوب و پخش متوسطی داره

در مجموع با این برچسب قیمتی و بوی نه چندان متفاوت و خاص به نظرم حتما قبل از خرید تست کنید!

[EDITED] 1401/09/28 20:53
28 آذر 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : نازی جاوید Perfumex

10
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
رایحه ای که دوسش دارم واقعا از ته دلم …
24 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شایلین سالار كلوچه

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
وااااای که چقدر خوبه این عطر ، یعنی هر بار کهتستش میکنم دلم میخواد بیام ۱۰ صفحه رویوو بنویسم واسش!
بینظره واقعا ، خصوصا تو گرما
11 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط :  حسینی MAHMOUD

سلام دوستان این عطر رو چند روزی هست که استفاده میکنم. از اولین لحظه رایحه نارنگی مشهود و غالبه و در ادامه کم کم ریحان و بنفشه که گاهی به اشتباه رایحه خیار میدوننش به مشام میرسه بعد از حدود یک ربع چرم بسیار بسیار سبک و با کیفیتی بهش اضافه میشه که فقط عطر رو جا میندازه انگار ، نه که رایحه چرم مشهود باشه. ولی همچنان این بوی نارنگیه که فضا رو از آن خودش می کنه و در کنار همه نتهایی که میاد و میره حضور داره برای روزهای تابستان یک عطر عالی محسوب میشه چون ترشی و خنکی عمیق ولی بسیار ملایمی داخلش هست. کیفیت ساخت عالی. بالانس روایح بسیار عالی که اصلا آزار دهنده نیست و نتهای موجود خیلی عالی ادغام شدن و هیچکدام خیلی بولد یا آزاردهنده نیستن از این جهت برای افرادی که امکان تست عطرها رو ندارن عطر بسیار امنی محسوب میشه کاملا قابل بلایند بای و هدیه دادن. ماندگاریش نسبت به اینکه خنک هست در حد متوسطه یعنی حداقل یک روز رو روی لباس می مونه. پخشش در صورت اورور کردن عالیه بخصوص یکی دو ساعت اول ولی بعد پخش چندان زیادی نداره. این چند روزه من بازخورد زیادی گرفتم که همه اسم عطر رو پرسیدن و گفتن عجب عطری مست شدیم.:). البته من خیلی طالب پخش و ماندگاری زیاد نیستم چون روایح خطی بسیار آزارنده است برام و به نظرم از این لحاظ عطرایده آلی میاد. شاید عزیزانی انتظار پخش و ماندگاری خیلی بالا داشته باشن و راضیشون نکنه. در همین فصل بهار و تابستان قطعا یکی از امضاهای من خواهد بود . عطر افشان گرامی اگر ۲۰۰ میل موجود کنه عالی میشه چون من ۷۵ میل رو تونستم پیدا کنم قطعا ۲۰۰ میل به صرفه تر میشد.
31 فروردین 1401 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : محمد ح. شایلین
تصحیح میکنم در صورت فول ور کردن بود منظورم نوشتم اوور . یعنی ۲۰ تا ۲۵ پاف لازمه کاملا تا پخشش خوب باشه.
31 فروردین 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پدر ژپتو Maary

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
اگه بهشت بوی غالبی داشته باشه ، مطمعنم بوی همین عطره!!!
واقعااااا فرا زمینیه این عطر
25 فروردین 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : aminrazban عمیدرضا

9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود
این عطر رو خیلی خیلی اتفاقی تستش کردم و درجا خریدمش!!!
هیچوقت هیچ عطری انقد سریع منو جذب خودش نکرده بود
ی عطره فوق العاده برای فصل گرما ، من که عاشقش شدم
27 بهمن 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شایلین سالار كلوچه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟