Fragrance World - Casamorando Mafesto

فراگرنس ورد کاساموراندو مفیستو

مردانه
کد کالا : ATR-43211
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : فراگرنس ورد
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-43211
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
320,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Fragrance World Casamorando Mafesto - فراگرنس ورد کاساموراندو مفیستو

از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و خنک آن می باشد از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، گریپ فروت ، ترنج ، لیمو ترش، گریپ فروت ، مشک ، کهربا، سدر ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند فراگرنس ورد
طبع خنک
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، گریپ فروت
اسانس میانی ترنج ، لیمو ترش، گریپ فروت
اسانس پایه مشک ، کهربا، سدر ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Casamorando Mafesto-فراگرنس ورد کاساموراندو مفیستو
رایحه
9
2 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
9
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
باسلام و عرض ادب خدمت دوستان محترم عطرافشانی .

به پیشنهاد یک دوست محترم تستی از این عطر گرفتم . اگه بخوام بدون تعارف نظرم رو بگم 👈خیلی خیلی بد بود، حجم فیکساتیو بشدت بالا ، گلایکول و روغن کرچک که اظهر من الشمسِ و نمیدونم چرا کناره هم و تا این حد چگال ، نوعِ اتانول هیچی نگم بهتره ،
واقعا اگه بخوان اینو با مفیستو قیاس کنند یه توهین بزرگ به در حق زرجف مفیستو شده ، حتی در حد کپی های متوسط هم نیست... ،
چندماه قبل میخواستم بصورت علمی و با سند و نه حرف رو هوا ، چندتا نقد اساسی به برخی شرکتها بکنم که متاسفانه فضای سایت متشنج شد و بسمت دیگه ای رفت و در اخر باعث سوتفاهم شد ، منم مجبور به خود سانسوری شدم و نوددرصد نقدهامو کات کردم .... ، امیدوارم در چنین مواردی عزیزانی که موافق نیستن بجای به حاشیه بردن بحث ، بصورت منطقی نظرشون رو بیان کنند و بگن به این دلایل نقدت وارد نیست .
عزیزان دل اگه به چنین مواردی نقد میشه از سر پدرکشتگی نیست، نه فروشنده عطرم و نه وارد کننده که فروش یا عدم فروش عطر برام منفعت داشته باشد ، قبلا هم گفتم بنا به دلایلی حتی بنفعم هست که از شرکتی ها تمام و کمال دفاع کنم ، نقد میشه که مردمو هالو فرض نکنند و جنس بشدت بی کیفیت دست مردم ندن ، نقد میشه که عطرایی که سرو تهش با پکیج و شیشه کلا هفتاد تومن نشده با چهار برابر قیمت به مردم قالب نکنند ،
وقتی یه سری حلالها که دوزِ یک درصد به بالا میتونن مضر باشن ، ولی برخی شرکتها حتی تا پنج درصدم میزنن بایدم نقد کرد .
با تشکر از عطرافشان .

[EDITED] 1400/11/29 11:51
28 بهمن 1400 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : جواد وزیری nazanin

دوستان کسی این عطر رو تست کرده؟
من به شدت به بوی mefisto علاقه مندم منتهی با این قیمت های نجومی توانایی خریدش رو ندارم به نظرتون برای شامه ی مبتدی من میتونه جای نسخه ی اصلی رو بگیره؟ با صرف نظر از ماندگاری و پخش نسخه ی اصلی که واقعا با توجه به خنک بودنش معرکست
25 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : س غ
با سلام
جناب شفیعی عزیز
تجربه ثابت کرده ارزونی بسیار زیاد یک عطر که کپی شده از یک عطر معروف حتما در کیفیتش اونقدر تفاوت ایجاد میکنه که حتی شامه‌های مبتدی هم متوجه اون میشن. غیر از این مورد هم پیشنهاد من به شما این هست که تا می‌تونید از عطر های فیک و کپی‌های اماراتی دوری کنید. بعضا برای سلامتی هم ضرر دارند.
فرض بفرمایید کپی مفیستو رو خریداری کنید به این امید که جای مفیستو اصلی رو پر کنه در حالی که مفیستو اصلی هم نیست.یعنی با عطری روبرو هستید که نه شخصیتی از خودش داره نه میتونه شخصیت دیگری رو به خوبی اجرا کنه.
25 مهر 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : alireza .xx س غ
درود بر شما
تسترهای ترکی این برند در دسترس هستند و میتونید اونارو خرید کنید درسته که از نظره معماری نوت با ورژن اصلی تفاوتهایی دارن و مثل اونا نیستند اما شباهت بسیار بسیار زیادی به خوده عطر اصلی دارن در حدی که تشخیصشون از هم کاره سختیه ماندگاری و پخش بوی خوبی هم دارن ضمنا شیشه هاشونم دقیقا شبیه مدله اصلی هستند انتخاب اونارو به خرید این کپی های ضعیف ترجیح میدم
25 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Jamal nazemi س غ
درود دوست عزیز . یک جایگزین با قیمتی پایین تر واسش پیدا کنین و حتی ممکنه با عطری بهتر با قیمتی متعادل تر اشنا بشین که نیازی نباشه سراغ اینجور کپی ها برین. شاید کمی رایحه رو تداعی بکنند و شاید حتی پرفورمنسشون بخاطر ترکیبات شیمیایی از نسخه اصلی بالاتر هم باشه ولی کاراکتر و شخصیت عطر رو بهم میریزن و بعد از مدتی حتی از کار اصلی هم دوری میکنین.
25 مهر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : س غ پارسی
سرکار خانم خاتون من شاید به اندازه سالهایی که شما از خداوند عمر گرفتین سابقه عطربازی دارم از قبل از اینکه درگاهه فروش عطرافشان برداشته بشه از نظر اساتید بزرگی درس گرفتم.
جناب آقای پرفیوم خان، شما که اندازه عمر من سابقه عطربازی دارید آیا می دونید دارید چه سمی رو به آقای شفیعی پیشنهاد میدید؟ تستر ترکی!!!!
خیلی ببخشید اینجوری صحبت میکنم ولی این درس رو از محضر چه استادی فرا گرفتید؟!!
دوستان کسی که اینجا مینویسه،چه من باشم چه اقای پرفیوم خان باشه چه هر کس دیگه ای ذره ای به سلامت شما اهمیت نمیده،خواهش میکنم خودتون برای سلامتیتون ارزش قایل شید.
نمیدونم چه لزومی داره حتما یه آدم عطر بزنه؟؟!
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : س غ سعید رضایی شوشتری
متاسفانه بازار پر شده از کالاهای فیک که به اصطلاح تحت عنوان تستر ترک تستر لهستانی تستر سوییسی (لوزی) به فروش میرن. همگی از شکل و شمایل اصلی برخوردارن بوشون شباهت خوبی داره با پرفورمنس بسیار ضعیف. باید دقت کنین اینها واقعا برای استفاده بلند مدت ضرر دارند چون اصلا معلوم نیست چی توشه. شباهت رایحه ملاک خوبی نیست . جعبه خالی عطر رو 100 200 میخرن با اسانس پر میکنن و تحت عنوان تستر ترک یا انباکس میفروشن با قیمتی پایینتر . این ها همگی کلاه برداری ای بیش نیست و جز خالی کردن جیب شما و اسیب به سیستم تنفس و پوست شما چیزی در برنداره. کارشونم رونق خوبی داره چون ظاهر شیشه شباهت کاملی داره به نسخه اصلی . و حتی کسی بو کنه تو یه لحظه فک میکنه شما نسخه اصلی رو دارین ولی اینها واقعا دلیلی نیست که سمت اینجور کارها رفت.
حتی خیلی از جاها یه دستگاهی به اصطلاح دارند که یه سری ترکیب شیمیایی و روغن میکس میکنن با اسانسی از عطر که خریداری کردند و میگن خودمون ساختیم و شما اگر تهیه کنی رایحه و حتی پرفورمنس کاملا شباهت داره به نسخه اصلی ولی چیزی جز اسیب و ضرر نیست . در ضمن به هیچ وجه و هیچ وجه ظرافت و کاراکتر نسخه اصلی رو حتی نزدیکشم نشده.
ولی اینکه یه شرکت پدرمادر داری بیاد کلون بزنه از یه عطری اون رو با خیال راحت میتونین تهیه کنید. اگر اکسپلولر کلون اونتوس هست بدون نگرانی میشه خرید کرد ولی تستر فیک اونتوس رو خیر . واسه مفیستو هم اگر چنین موردی رو تونستین پیدا کنید.
من خودم به شخصه اگر روزی نتونم پول عطرهای گرون قیمت بدم میرم یه عطر ارزون ولی پدرمادر دار میخرم و کنار هم میام باهاش.
و در اخر راجب تستر اصل بگم که بسیار کم هست . یه تعداد زیادی که شرکتی تهیه کنه یک نمونه به عنوان تستر میدن که اونم برای تست کردن مشتری هست. اونقدری زیاد نیست که به تعداد فراوان بفروشن. تستر ها رو فقط و فقط از جای معتبر باید تهیه کنین که سفارش گیریشون زیاد باشه و خیالتون راحت باشه بابتش .
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : س غ پارسی
خانم خاتون وقتی شما 1 میلیارد پول دارید و عاشق پورشه 10 میلیاردی هستید باید بین ماشینهای چینی دنبال یک کپی بگردید که با پرداختی شما بالاترین کیفیت و بالاترین شباهت به ورژن اصلیو دریافت کنید مفیستو 7 میلیون تومنه و تسترهای ترکیش 500 تومن دوستمون نوشتن این عطرو خیلی دوست دارن ولی به علت نوسان شدید قیمتها نمیتونن اینقدر هزینه کنن شما در جواب ایشون نوشتید چه اصراریه همه عطر بزنن یعنی اگر کسی دور از جان دوستمون هر کسی قدرت خرید نداشت نباید عطر بزنه؟ این تسترها خیلی شبیه به رایحه اصلی هستند و برای همین هم ساخته شدند شما به جای اینکه توی کامنتها دنبال تسویه حساب باشید از کامنتهای دوستان استفاده کنید و دانش عطریتونو بالا ببرید من فقط وقتی چیزی مینویسم که مطمئنم میتونم کمکی بکنم شما هم بیاموزید که میشه عطر خوب معرفی کرد در همون رنج قیمتی برای
دوستمون که حتما دنباله مفیستوی ارزان هستند اون تسترها بهترین انتخاب هستند پیشنهاد میکنم به کامنتهای جناب ایکاروس مراجعه کنید میبینید به هزار نفر هزار کار متفاوت پیشنهاد دادن
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه ارجمند س غ
اتفاقی این نظرات رو دیدم.
تستر ترکی!
این چه پیشنهادیه اونم تو این سایت؟!!
چرا فقط تو کشورهای فقیر خاورمیانه فروش میره و حتی تو کشورهای ثروتمند اثری ازش نیست؟!
اگه مواد تشکیل دهندس باعث حساسیت یا یه بیماری پوستی دیگه یا حتی سرطان بشن چی!؟
اونم به خاطر یه عطر!!
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : حامد پارسی
جناب پرفیوم خان،
من واقعا متاسف شدم نظر شما رو خوندم.
این کاری که شما میکنید اسمش کمک نیست.
شما با این پیشنهادتون عملا داری سلامت کسی که کامنت شما رو میخونه به خطر میندازی.
همین عطر اورجینال هم بعضی وقتا مشکلات تنفسی بوجود میاره چه برسه به این پیشنهاد فیکی ک شما دادید.
مثالی هم که زدید غیاث مع الفارق هست.
کاربری که اسمشو فرمودید رو هم من نمیشناسم و عرض کردم کسی به فکر سلامتی ماها نیست مگر خودمون، اگه ایشون هم چنین پیشنهادی داده متاسفم.
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Ambre russe پارسی
با سلام
جناب پرفیوم خان گرامی
شما می‌فرمایید "فقط وقتی چیزی می‌نویسید که مطمئن هستید بتونه کمکی بکنه" ولی با این حال به ایشون تستر های ترکی پیشنهاد میدین، اون قسمت از فرمایشتون که فرمودید "وقتی یک میلیارد پول دارید و عاشق پورشه 10 میلیاردی هستید باید بین ماشین‌های چینی دنبال یک کپی بگردید"
مگه آدم حتما مجبوره جنس بد بخره.
اولا خودرو‌های چینی بی‌کیفیت‌ترین خودروها هستند. دوما چینی‌ها در خودرو‌سازی دقیقا مانند اماراتی‌‌ها در عطرسازی هستند.هردو به نداشتن نبوغ و تهی از استعداد بودن معروف‌اند.
مثل این هست که بفرمایید اگر پولتون به اونتوس نمیرسه از مشابهش در برند درجازن و کپی کار ریو استفاده کنید.
سلیقه‌هارو به سمت عطرهای خوب هدایت کنیم نه عطرهای مضر برای سلامتی و کپی شده و بدون شخصیت خاص
خیلی ساده هست، اگر پولمون نمی‌رسه خب عطر دیگه‌ای میخریم ولی نه کپی.
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Ambre russe پارسی
اصلا من درک نمیکنم چرا حتما باید با التهاب جواب همدیگرو بدیم هرکی هر نظری داره خیلی راحت با رعایت احترام و ارائه ی مستندات میتونه نظرشو تفهیم کنه... بخدا که کار سختی نیس...سرکار خانم خاتون میفرمایید عطرای کپی مضرن خب منبعشو بفرمایید همه برن بخونن اگرم کسی میگه مضر نیس اونم باید سند ارائه بده... شک نکنید ۹۹ درصد افراد سایت تحصیلات عالیه دارن ینی لیسانس و بالاتر و شک نکنید همه معنیه مستندات رو میدونن... پس ۴ تا مرجع بفرمایید که به سوادمون هم اضافه شه... همدیگرو دوست داشته باشید.جسارت نباشه سخنم جامع گرایانه بود.
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Shaghayegh architect
شب همگی خوش.
من نه از فواید و مضرات عطرهای اماراتی میدونم و نه ماشین های چینی!
پیشنهاد بنده اینه دوست عزیز من و شمایی که فکر جیبمون هستیم میتونیم دنبال یک ادکلن اصل بگردیم،
به جای اینکه برای یک کار به شدت بی کیفیت هزینه کنیم( واقعا میگم ارزش 1000 تومان هم نداره) بیایم بگردیم ببینیم تو اون رنج چی پیدا میشه؟
برندهایی از قیبل : زارا ، لالیک ، بنتلی ،باس،دانهیل و دیویدف کالوین کلین با قیمت های مناسب میتونن حداقل یکم امیدوارمون کنن
صد در صد شما طالب مفسیتو هستید،
ولی پیشنهاد بنده اینه اگه قادر به خرید پورشه نیستید،
به دیگر برند هایی که حرفی برای گفتن دارن فرصت بدید.
ولی اگر دنبال کپی هستید، خواهشا سراغه این یکی نرین!!
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : حسین .ب Perfume khan
دوستان گرامی
چیزی که مد نظر قرار نمیدین سواله مخاطب هست ایشون دنباله مفیستو هستند و هر جور هست این کارو دنبال میکنن قطعا در این رنج ازون تستر گزیته های خیلی بهتری هست ولی دوستمون کاره درجه پایینتره مفیستو را لازم دارن که طبیعتا اون مورد ازین کپی های ضعیفه بی ارزش براشون پیشنهاد دل پذیرتریه من خودم شخصا اکثر عطرهایی که این چند وقت رویو شدن و تعریف و تمجید بسیار هم دارن و اصلا به عنوان کارهای درخور توجه قبولشون ندارم علت صحیح مخالفت همه شما با تسترهای ترکی کیفیت نازل و پایین اسانس هست که خب شخصا با این موضوع موافقم اما خیلی از کارهایی که توی همین جمع رویو شدن هم تلفیق همین روایح شیمیایی هستند که با جعبه ها و شیشه های شیک و پسوند کینگ و کوئین و سایر پیشوند و پسوندهای لاکچری با هزینه گزاف تحویل مخاطب میشن و همه هم استقبال میکنن دوستی سوال کرد به مفیستو علاقه داره اما نمیتونه اصلشو تهیه کنه من هم به درستی آدرسشون دادم صرف نظر از کیفیت، دوستی فرمودن سرطان و خفگی و این حرفا که لازم شد برم ببینم اصلا در دنیا کسی با استشمام بوی عطر سرطان گرفته یا نه
ازون کامنتای عریضه روزگاری!!! حالا بدون دعوا میخوام یه چیزی همه دوره هم یاد بگیریم همه روی کیفییت مفیستو اتفاق نظر داریم من از قضا تستر اصلی و ترکشو دارم بوهاشون تقریبا صد درصد مشابه هستند کسی میتونه توضیحی بده چرا اسانس شیمیاییه تستر ترک دقیقا همون بوی اسانس طبیعیو داره با کمترین میزان تفاوت؟ کسی میتونه این مطلب و توضیح بده؟؟؟
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
درود پرفیوم خان
البته که شما قصدتون فقط راهنمایی بوده برای اقای شفیعی . فقط راجب سوالی که اخر نظرتون پرسیده بودین خواستم بگم که بله 100 درصد تشابه رایحه رو دارند مخصوصا توی اپنینگ . یک دستگاهی هست که من نمونه فرانسویشو دیدم توی تهرانم هست. یک سری ترکیبات شیمیایی و اسانس مخصوص به دستگاه میدن با فرمولی که از اون عطر توی نت تهیه میکنن. دستگاه کارش اینه به درصد داده شده اجزا میکس کنه و یک محلول با همون بو و یکدست تحویل بده . از ظرافتای رایحه اصلی قطعا خبری نیست و شاید بعضا تغییر نت ها اونقدر واضح نباشن. ولی از لحاظ رایحه بعضا پرفورمنس مشابه هستند. ولی نکته ای که هست اگر میشد اینقد ارزون عطر ساخت مثلا دیگه تامفورد چه نیازی داشت چند صد دلار هزینه کنه واسه عطرش. اونام همین مدلی میزدن و میفروختن و اتفاقا سود شرکتشونم زیاد تر میشد چون سود همیشه توی ارزونی هست. فرق داستان اینه که مواد بکار برده چقدر طبیعی هستند و چقد برای بدن بی خطر هستند. من یک مغازه ای داخل تهران که از این دستگاه داشت رفتم چند مورد تست گرفتم ازشون و باور کنین بعد از اسپری روی هوا به سرفه شدید افتادم. با اینکه رایحه و همه چی مشابه بود در ابتدا البته. ولی ریزه کاری ها شدیدا فرق داره و از همه مهمتر قضیه سلامتیش خطرناکه. نظرات تند دوستان رو بد برداشت نکنین اونا بیشتر نگران سلامتی یکدیگر هستند و اینم خوبه وگرنه حرف شما که ادرس یک رایحه کاملا مشابه از مفیستو رو دادین درست بود .
27 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Ambre russe حامد
امیر جان دوست مجازیه خیلی با سواد و خوبه من هستی و خیلی به نظراتت اعتقاد دارم ولی وسیله میکس عطر دلیل بر اثبات این موضوع نیست... اینها باید رفرنس علمی داشته و اثبات شده باشه در سطح جهانی... اگر رفرنس دارید معرفی کنید اگر ثابت شده باشه از فردا هرکی اینجا عطر کپی پیشنهاد داد خودم میندازمش گوشه ی رینگ...(شوخی بودا کسی به دل نگیره)
27 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حسین .ب Amir Mohammad
سلام مجدد خدمت دوستان
یاد یکی از دوستان افتادم که یکی از بستگانش بر اثر مصرف طولانی مدت عطر فیک، مشکل تنفسی براش پیش اومده بود و کارش به مراجعه به پزشک کشید.
عطر فیک برای سلامتی پر خطره و این رو هم اروپا و هم آمریکا و هم باقی کشورها قبول دارن، که متاسفانه بعضا منجر به مرگ هم شده.یادمه مطلبی خوندم که چند نوجوان بر اثر عطر فیک در یکی از کشور های اروپایی جونشون رو از دست داده بودند.
رفرنس هم که زیاده، نمونش "گزارشی که انجمن حساسیت‌های تماسی آمریکای شمالی داده است عطرها ومواد معطر،سومین عامل ایجاد حساسیت‌های تماسی پوست هستند"
البته می‌تونید با مراجه به پزشک از خود پزشک بپرسید.
با آرزوی سلامتی برای دوستان
27 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Ambre russe Amir Mohammad
درود حامد جان
بی شک اگر از چیزی مطمئن نباشم بیان نمیکنم. بسیاری از پیج های اینستا اقدام به فروش این تستر های به اصطلاح ترک و لهستانی میکنند و یکی از اشناهای بنده هم کارشون همینه. دو سری محصولات به اسم تستر ترک و محصول انباکس اورج به فروش میذارن. جعبه خالی عطرهای اورج رو تهیه میکنند و با همون دستگاهی ک گفتم عطر رو کاملا مشابه میسازند با مواد شیمیایی و پر میکنن و به اسم انباکس میفروشن و دلیلشونم اینه توی بار خراب شده و قیمتشم خیلی پایینتره. جعبه اصلی بو شباهت کامل به اصلی و از دور انتخاب مناسبی برای خریدار به نظر میرسه. ولی کافیه شما روی هوا اسپری کنین به مقدار زیاد و تنفس کنین. یا روی پوستتون زیاد اسپری کنین اون موقع متوجه میشین . همه چیز به دلیل جهانی و اثبات جهانی نیاز داره با چشم هم میشه دید. همچنین اگر کمی فکر کنی اگر ضرری نداشت و بو و جعبه هم که با اصلی یکیه پرفورمنسشم گاها یکیه خب چه کاریه دیگه ؟ شرکتا تعطیل کنن و ماهم هزینه کمتر بدیم . چون ۹۰ درصد افراد به ظرافتای عطر کاری ندارن فقط میخان بوی خوبی ک توی ذهنشونه بدن و بس. این یه طرف ماجراست و طرف دیگر ماجرا اون آسیبیه که توی دراز مدت به خودمون میزنیم . کما که اگر سرچی داشته باشین ممکنه چیزای بهتری هم راجبشون پیدا کنین که بنده بی اطلاعم.
نکته جالب دیگه اینه که مگر یک مغازه کوچک چقدر سفارش و خرید داره که اونهمه تستر رو بتونه بفروشه؟ حالا چه از ترکیه باشه چه از ایران. کلا تسترها مثلا برای مارلی ها هر ۱۲ عدد خرید یدونه میدن اونم بدون سلفون و برای تست مشتری. شما حساب کنین یه پیجی ۱۰۰۰ تا تستر پگاسوس گذاشته واسه فروش اونم با قیمت ۴۰۰ ۵۰۰ تومن نهایت. تهیه کن یک مورد رو رایحه در ابتدا کاملا مشابهت داره خود جعبه با سختی شاید بتونی متوجه تغییراتش بشی کما که خیلی ها همونطور ک اشاره کردم از این مورد استفاده کردن و جعبه اصلیو با عطرشون پر میکنن میفروشن که اونو حتی جعبشم نمیتونی تشخیص بدی. اگر بدون دستکاری باشه که بوش یه ربعم پخش نداره اگرم اون دستگاهی باشه پرفورمنسشم یکیه. خب اون موقع سوال پیش میاد این همه اپشن عطر با قیمت یک دهم اصلی در اومد هزینش. خب حتما چند اشکال داره یک توی ظرافت هست که شاید برای عموم اصلا مهم نباشه چون متوجه نمیشند. اما نکته ای که مهمه اینه که خیلی شرکتای معتبر دیگه هم کپی میزنن گاها. مارلیشم از توسکان لدر کپی زد یا مون بلانم از اونتوس زد . ولی اونا با فرمول های تایید شده مواد تایید شده توسط سازمان بهداشت جهانی هستند و مجوز دارند و دارن به قیمتی معقولانه ( نه یک دهم) به فروش میرسونند. ترنزی از اونتوس زد قیمتش خیلی با خود اونتوس تفاوت نداره حتی !! با این اوصاف اگر یه شرکت به اصطلاح ترکی تونسته با مواد سالم و بدون خطر اینقد دقیق کپی بزنه رایجه رو با پرزنتیشن شیک و عالی برا چی نمیره رد مجوز و ثبت نام و برند تجاری؟؟ چرا فقط بهش میگن تستر ترک ؟ و حتی جعبشم نگاه کنی دو مدل دارن. یکی جعبه کپی جعبه اصلی و دیگریم جعبه سفید با عنوان تستر که کاملا مشابه جعبه تستر اصلیه. اگر بی عیب و ایراد بود و مجوز بهداشت داشتند حداقل یه برند تجاری روی محصولاتشون میزدن.
حامد جان همه دوستان میدونند اینجا صرفا یک فضای دوستانه هست برای رد و بدل کردن تجربه و استفاده از نظرات و تجربه بقیه .بنده هم نظرمو و تجربمو برای سلامتی دوستان گفتم و نه منظور دیگه ای و قطعا اساتید با تجربه تری هستند داخل سایت .
27 مهر 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Ambre russe نیما
به حسین. ب
این شد...به این میگن ارجاع به رفرنس...حتما مطالعه میکنم.مرسی
27 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حسین .ب
اقای حامد،
چه مرجع و رفرنسی؟!
سالانه چندین عطر به خاطر داشتن ترکیبات ممنوعه یا داشتن دوز بیش از حد از طرف ایفرا ریفرموله میشن.
دلیلش واضحه،چون سلامتی رو به خطر میندازن،خود همون متخصصین هم سالانه عده ایشون به خاطر آزمایش روی عطرها جونشون رو از دست میدن
عطرای اورجینال منظورمه ها، فیک که اصلا جای بحثی درش نیست.
نمیدونم واقعا، از یه بچه هم بپرسید میدونه عطر فیک ضرر داره حالا شما انتظار داری برا این هم بیایم اخر حرفمون بگیم کتاب فلان،صفحه فلان؟!!!
مرسی
28 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : حسین .ب Ambre russe
درود به همه دوستان با تشکر از اقا حامد و امیر آقای عزیز سوالم عمدی بود ببینید عزیزان خیلی از عطرهای معروف و پرفروش حالا ما کشوره خودمونو در نظر داریم اینا چندین مدل تستر و فیک دارن مثلا برای اونتوس کلاب د نایت و چندین مورد هستند از بین کپیها معمولا یک یا چند مدل عینا رایحه ای برابر با مدل اصلی دارن تولید کنندگان عطر عطرهای معروفشون که یه جورایی سود دهی و بازخورد خودشونو دادن و راهه خودشون و طی کردند اقدام به فروش اسانسه اون عطر میکنن مفیستو و 1888 تسترهای بسیار نزدیکی دارن مارلی پگاسوس کپیهای خوبی داره ولی شاگیا تسترهای بشدت بی کیفیتی داره این جریان در کشورهای خاورمیانه و کشورهای فقیر سود دهی بسیار زیادی داره جایی که فروش خوب اما قدرت خرید پایینه هند بزرگترین معدن عطر فیکه دنیاس چون به طور مثال عاشق پگاسوسن ولی توان خریدشو ندارن اینجا اسانس پگاسوس که با روشهای پیشرفته تقطیر الکل در مراحل حرفه ای انجام میشد فرمولش به کشوری مثل ترکیه یا امارات یا حتی ایرانه خودمون ارسال میشه و اونجا با روشهای غیر حرفه ای و با غلظت پایین و افزودنی‌های دیگه تولید میشه و شما با خرید اون تستر 500 تومنی همون اسانسه اصلیو خریدید اما خبری ازون ظرافته تولید و نسبته درسته اسانس به الکل نیست علت اینکه بوها کاملا با هم منطبق هستند همینه ولی خب مثل مزدای مونتاژ ایران و ژاپن تفاوت حتی زیادتر هست و در درجه دوم معمولا عطرهای بازاری و تجاری دستخوش این مراحل میشن شما برندهای هیستوریز ماجدا روژا میوزیوم یا آرتیزان یا حتی گرلن معمولا کپیه کاراشونو جایی نمیبینید چون حقیقتا بعضا روایح طبیعی یا ساخته شده درجه 1 دارن که ارزان نیستند و علاقه ای هم به فروش اون اسانسها ندارن در مورد مفیستو هم همینه این عطر 11 ساله در بازاره و خیلی هم عطر موفق و پر سر و صدایی نبوده و جزو کارهاییه که به همراهه 1888 های کپیهاشون موجوده و آسیبی هم به کسی نمیزنه فقط خوش ساخت نیستند و پرفورمنس در حد اصلهاشونم ندارن هر تستر فیکی به خودیه خودش هرگز جای کاره اصلی را نمیگیره ولی برای کسی که نمیخواد چندین میلیون هزینه کنه قابل قبولن و البته حتما قبل از خرید تست بشن چون گری وتیور و دیدم در حد حال به هم زن بود و اصلا ذره ای قابل تحمل و حتی شبیه نبود اما مفیستو تسترهای بدی نداره و میشه استفادشون کرد
28 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad حامد
سلام آقای شفیعی محترم
نزدیکترین عطر به این عطر از برند آرماوف هستش که رنگ کاملا نقره ای داره و آرماوف برند فرانسویه ، البته خیلی هااااا اون عطر رو شبیه به عطر کرید سیلور مونتاین میدونن که درست هم میگن ، چون عطر کرید سیلور مونتاین خیلی شبیه هستش به کازاموراتی مفیستو ، حتی شما نوت های داخل عطرها رو مقایسه کنین متوجه شباهت میشین ، بنظرم از برند آرماوف بگیرین بهتره چون اون اورجیناله بالاخره ....
05 آذر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Dragon آلالیتا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟