Ayliroma - Sherlock Holmes

آیلی پرفیومز شرلوک هولمز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43123
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آیلی روما
کشور مبدأ : ایران
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-43123
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Ayliroma Sherlock Holmes - آیلی پرفیومز شرلوک هولمز

محصولی شیک و جذاب که در سال 2020 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام آیلی روما به بازار عرضه شد عطار آن علی حبیبی می باشد و در دسته عطر های رایحه های چرمی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به خزه درخت بلوط ، چرم ، تنباکو ، روایح چوبی، مرکبات ، روایح دودی اشاره کرد.

برند آیلی روما
عطار علی حبیبی
سال عرضه 2020
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ ایران
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه خزه درخت بلوط ، چرم ، تنباکو ، روایح چوبی، مرکبات ، روایح دودی
نمره کاربران
Sherlock Holmes-آیلی پرفیومز شرلوک هولمز
رایحه
9
2 رای
ماندگاری
7
2 رای
پخش بو
7
2 رای
طراحی شیشه
5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.


جل الخالق !
یعنی یه برند ایرانی چه کانسپتی از یه عطر میتونه داشته باشه که همچین اسمی رو رو عطرش گذاشته باشه !
متاسفانه باز هم شاهد تبلیغات این برند توسط افرادی که مدت عضویتشون در سایت کمتر از یک ماهه ، هستیم
و این بار با یک ادعای جدید ! " عطر نیش "
و چه جالب که همین دو سه ماه پیش هم به یکباره شاهد موج تعریف از کارای همین برند باز توسط افرادی که به تازگی عضو سایت شده بودن، بودیم ...
و جالبتر اینکه همه شون هم اول با دید منفی میرن طرف عطرای این برند ، اما بعد از دیدن و تست کردن عطر ، کاملاً منقلب شده و عطر رو خریداری میکنن و از قضا چه خرید موفقی هم از آب در میاد ! اینقدر موفق که تصمیم میگیرن سریع بیان سایت عطرافشان یه اکانت بسازن و تجربه ارزشمندشون رو با سایر اعضا در میون بذارن و در خاتمه هم به این برند تبریک بگن و خوشحال باشن از اینکه به زعم خودشون ایران هم برند "نیش" تولید میکنه یه چیزی تو مایه های امواج عمان !
04 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : محمد ادریسی Davood
ولی تنها عطری که احتمال زیاد میدم که ایرانی باشه چون مبدا فروش اون رو میدونم عطر Nanga intense هستش که پخش و ماندگاری و بازخورد واقعا خوبی داره و هیچ چیز دیگه ای به ذهنم‌ نمیرسه که اگه ایرانی نیست پس برای کجا می تونه باشه. ولی واقعا هیچ جوره پخش و ماندگاری و باز خوردش از عام مردم رو نمیتونم انکار کنم. و این یک عطرش خوب از آب در اومد و بقیشون شاید بد نباشن اما این ۳ فاکتور رو با هم ندارن.
04 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
دوست عزیز، جناب آریانپور، متاسفم اگه نظر بنده باعث ناراحتی شما شده. علت این گارد شما رو نمی دونم اما باید بگم که بنده مستقلا و به پیشنهاد خود فروشنده اومدم توی این وبسایت و نظرمو نوشتم وگه نه با سایت عطرافشان آشنایی قبلی نداشتم. نمی دونم کجای این کار برای شما آزاردهنده بوده، اما چیزایی که فرمودید از نظر بنده به این شکل دیده نمی شه و هم شما مختارید نظرتونو بگید و هم من. اگر عطری از این برندو تست فرمودید بفرمایید نقدش کنید ما هم استفاده کنیم اما اگه بی هیچ تجربه ای دارید عرض بنده رو زیر سوال می برید که خب پیشنهاد می کنم اول یه تستی بکنید.چه اشکالی داره
06 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
آقای آرش
شاید عطرهای این برند واقعا خوب باشن من تست نکردم و نمیدونم ولی دغدغه آقای آریانپور بسیار درسته. چند سال پیش هم برند ایرانی دیگه ای به اسم لوتوس وجود داشت که سه تا عطر با قیمت های در حد نیش ارائه کرده بود و هرکجا میرفتی جزو گزینه هایی بود که فروشنده ها اصرار داشتن تست کنی. نمیدونم چقدر فروختن ولی دیگه هیچ اثری ازش نیست و همونطوری که یک شبه پیداش شده بود غیب شد.
معرفی یه برند فرآیند زمانبریه اونهم زمانی که این همه برند نیش شناسنامه دار وجود داره. باید چند تا ریویور مطرح عطرو بررسی و با عطرهای روز مطرح دنیا مقایسه کنن. وگرنه صرف اینکه چند نفر کاربر بگن فکر نمیکردم خوب باشه ولی بعد از تستش بقول آقای آریانپور منقلب شدن دردی رو دوا نمیکنه.
در مورد ایرانی بودن این برند هم حداقل تو اسم عطرها و ترکیب نوتهاشون اثری از این موضوع نمیبینم. بیشتر میشه گفت یه برند نوظهوره که عطرهاشو یه ایرانی میسازه.
06 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : محمد ادریسی پارسی
پایدار باشی م.س عزیز
مرسی که با اومدنت خوشحالمون کردی! کلامت مثل همیشه برای ما حجت هست بزرگوار...
07 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
پاسخ به arash
علت گارد من ، نحوه و روش علی اصغری این برند در بازاریابیشه !
چرا باید یه فروشنده به شما بگه که برو تو سایت عطرافشان ثبت نام کن و از این عطر تعریف کن ؟
چرا اون کاربران جدیدی که قبل از شما اومدن و از کارای این برند تعریف کردن فقط همون چنتا کامنت رو گذاشتن و دیگه هیچ خبری ازشون نیست ؟
عجیب نیست اون کسانی که تونستن کیفیت بالای کارای این برند رو به حقیقت درک کنن و این کشفیات شون رو هم به اشتراک گذاشتن، چرا هیچ نظری راجع به بقیه عطرها ی این سایت نداشتن ؟
غیر از اینه که به اون جماعت هم دیکته شده بود که بیان عطرافشان عضو بشن و اون چنتا کامنت رو در تعریف از این کارای این برند بذارن و برن ؟
مشکل من نه با این برند بلکه با کل جریاناتیه که قراره شعور مخاطب رو نادیده بگیره ، حالا چه در حوزه عطر باشه چه در سایر مباحث !
به قول یکی از دوستان ، بیش از این بحث کردن درباره این برند ، یجورایی تبلیغ ناخواسته برا این برند و باعث بولد شدنش میشه.
10 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد ادریسی complihanicated
سلام به همه دوستان عطر افشانی.از همه دوستان و اساتید محترم و همچنین آقای آریانپور و آقای بهشتی خواهش دارم که برندهایی که کیفیت نتهاشون طبیعیه و اکثر مواد اولیشون طبیعی و باکیفیت هستن و همچنین قیمت مناسب دارند رو معرفی کنن.ممنون
10 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
پاسخ به میثم معین
میثم جان من تو کارایی که تست کردم در زمینه طبیعی بودن نت ها تو کاراشون از این برندها خیلی خوشم اومده :
لورنزو ویلوروسی ، پرفیوم د امپایر ،آتلیه کلون ، لی لابو ، دی پارما (مخصوصا لاین مدیترانه ایش )
فعلا اینا یادم بود
12 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
5
طراحی شیشه
بسیار خوشحالم که می بینم یک عطر مستقل و وطنی با یه ایده خوب اومده وسط و داره فعالیت می کنه. اولین بار توی تلویزیون مصاحبه ای از عطرساز این برند دیدم و بعد اومدم سراغش ببینم قضیه چیه. خب باید بگم ادعای بزرگی کردند و جا پای خیلی از شرکتای غول عطرسازی میخوان بزارن. این آدمو وسوسه می کنه که ببینه واقعا قضیه چیه، مخصوصا واسه عطربازا. در نهایت همین عطر شرلوک هلمزو انتخاب کردم. و برام عجیب بود که خود این برند هیچ اطلاعی از نوت ها و حال و هوای عطر افشا نکرده و گفته علتشم اینه که می خواد حس رمزگونه این عطر تکمیل بشه. حالا جدا از درست و غلطیش، این عطر کار خیلی خوبی بود. یعنی با توجه به ذهنیت تاریکی که اکثرا از "ساخت ایران" داریم، این عطرو با دید کمی منفی پیش قضاوت کردم اما وقتی خودشو دیدم، نظرم کاملا عوض شد. خب اگه بنا رو بر این بزاریم که معمولن عطرای نیش یه داستانی رو پشت هر عطری در نظر دارن، باید بگم که این داستان و این شخصیت شرلوک نسبتا خوب القا می شه از طریق عطر به مخاطب، مخصوصن برای کسایی که با سریال و فیلمای این آدم مانوس باشن. نمی شه گفت عطریه که برای سرکار رفتن و پارتی مناسبه، ابدا بهش به این فضا ها نمی خوره. شاید به استیل آدمای کژوال هم نیاد. فقط باید انگلیسی مآب باشی و این البته نظر منه. در کل تبریک می گم به این برند و امیدوارم سایر کاراشون هم به همین خوبی باشه و ما هم با افتخار بتونیم یک عطر ایرانی خوب توی دنیا داشته باشیم.
03 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کاید امیر
شرلوک هلمز برای خودش یه جور برند حساب میشه و مطمئنا برای استفاده از این اسم باید با خالق اون و آدم یا شرکت های مربوطه رایزنی و به توافق رسید، حالا من بعید میدونم همچین چیزی شده باشه و اینکه تو کشور ما این موضوع رعایت نمیشه دلیل نداره استفاده بشه مثل این میمونه من یه عطر بسازم اسمشو بزارم هری پاتر
به نظر من که حرکت چیپیِ
03 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامی

اولین نظر!
ماندگاری متوسط
پخش خوب
رایحه عالی
من خیلی شخصیت شرلوک هولمزو نمی شناسم اما این عطر هر اسمی که داره بوش متفاوت و بالانس و خوش دسته. البته شاید آقایون بیشتر بپسندن تا خانما. یکی از نوتای اصلیش تنباکوهه که با عطرای تنباکویی دیگه ای که تا حالا دیدم فرق داره اونای دیگه معمولا بوی میوه ای و شیرین مانند دارند اما این یکی دقیقا بوی واقعی تنباکو رو داره . اگه اهل سیگارای مرغوب و تنباکوهای تازه باشید، متوجه منظور این عطر می شید. در کنار این موارد فقط ماندگاری متوسط عطره که کمی ناراحتم کرد. حدود 8 ساعت بیشتر نمی مونه مگه این که بینیتو کاملا به محل زدن عطر نزدیک کنی.
05 اسفند 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کاید امیر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟