Amordad - Prince

امرداد پرینس

مردانه
کد کالا : ATR-43103
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : امرداد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-43103
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 380
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
18,900,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Amordad Prince - امرداد پرینس

محصول سال 2011 می باشد و در گروه بویایی معطر فوژه که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به گریپ فروت ، رزماری ، هل ، سرو ، گل یلانگ ، گل مریم ، صمغ گیاهی ، صمغ کندر ، خس خس ، سدر ، جیر اشاره کرد.

برند امرداد
سال عرضه 2011
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه گریپ فروت ، رزماری ، هل ، سرو
اسانس میانی گل یلانگ ، گل مریم ، صمغ گیاهی ، صمغ کندر
اسانس پایه خس خس ، سدر ، جیر
نمره کاربران
Prince-امرداد پرینس
رایحه
6.5
2 رای
ماندگاری
8
2 رای
پخش بو
7.5
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
با درود به دوستان گرامی
آمرداد بلو بلادد پرینس
عطری خنک، کمی شیرین، مرکباتی و گلی با رایحه ای ملایم از برندی با کیفیت و کمتر شناخته شده با سازنده ایرانی است که برای دوستداران روایح ملایم بسیار مناسب است. از آن عطرهایی که کاملا مناسب محیط های اداری و کاری و کلا محیطهای بسته و جمع های خودمانی بوده و بوی همه پسندی هم دارد و بر خلاف رنگ رخسار تیره و خشنی که دارد، رنگ رایحه اش سفید رنگ است هر چند با توجه به جنس رایحه عطر ضعیفی هم نیست. عطر با بوی مرکباتی و گریپ فروت و رزماری و هل شروع میشه و اندکی بعد روایح گلی به کار اضافه می شوند و در آخر هم وتیور و کمی سدر رایحه را به سمت چوبی شدن سوق می‌دهند ولی پایه اصلی رایحه همان مرکبات و رزماری (البته نه مثل ایسی میاکه بلو) و هل و گل یلانگ یلانگ هستند.
از آنجایی که عطر به شدت برایم آشنا بود با کمی تحقیق متوجه شدم که شبیه عطر لاگوست سفید هست و چون دکانتش را موجود داشتم همزمان تستشان کردم و باید بگم کاملا درسته و شباهت بالایی به هم دارند. جالب است که سال تولید این عطر 2011 و سال لانچ لاکوست 2014 است پس باید بگم که لاگوست یک کپی نعل به نعل از عطر امرداد پرینس است منتها کمی با غلطت کمتر، گویی که اگر لاگوست ادوتویلت باشد این عطر ادوپرفیوم است و به نسبت این عطر روایح گلی بیشتر و نت های مرکباتی کمتری دارد.
این عطر دو سه سال پیش حدود دو و نیم قیمت داشت که برای اون زمان (انگار مثلا دارم در مورد چند دهه قبل صحبت میکنم) رقم خیلی بالایی بود ولی الان هم قیمتش تقریبا همان حدود است و به نظرم به نسبت ساير عطرهای خنک و تابستانی عدد معقولی است که برای یک عطر با کیفیت، دارای نت های شفاف و از یک برند خوب میپردازید. اگر سایر محصولات این برند را هم بررسی بفرمایید می بینید که محصولاتی با لول بالا و حرفه ای ارائه کرده است که توانسته حتی نظرات عطربازها را هم به خود جلب کند.
در کل عطری خوب، متین، ملایم، آرامش بخش، همه پسند، تا حدی یونیکس و با ارزش خرید بالاست که پخش و ماندگاری خوبی هم دارد. عطر رسمی نیست ولی با تیپ های نیمه رسمی و کژوال به ویژه با استایل روشن و پیراهن سفید مردانه خیلی خوب جور می‌شود. درضمن پکیج و بسته بندی خیلی شیک و زیبایی هم دارد که در عطر گرام تصاویرش را به اشتراک گذاشتم.
شاد و پیروز باشید
29 تیر 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : ژیوان Dragon

عالی، ماندگاری بمب، بیشتر از حد معمول
پخشش هم بسیار خوب به نسبت عطرهای خنک،فقط یچیزی ک‌ هست، اصلاااا نامی ازین عطر برده نشده و شناخته شده نیست، مالک برند هم آقای نصر آبادی، کار خوبی تهیه کردن، بسیاااار بسته بندی شیک و با کلاسی داره، شیشه و بسته بندی شیک، در کل خیلی عالیه
رایحه خوش و همه پسند
ماندگاری ۱۰
پخش ۸/۵
15 خرداد 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فریده.م فاطمه فیضی

5
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
امروز این کار رو بلایند بای کردم
اول اینکه خیلی عجیبه برام که اصلا هیچ کامنتی در مورد این کار یا حتی در مورد کارهای دیگه این برند نیست.
در سایت فراگانیکا هم خبری از کامنت برای این کار وجود نداشت.
خیلی گشتم تو اینترنت ببینم این کار که برندی با نام ایرانی داره کجاست یه سایت داره که بسته شده یه سایت دیگه هم با سختی ازش پیدا کردم که اونم به نظر نیمه فعال میومد و قسمتی که برا رجیستر محصول و اصالتش بود هم کار نمیکرد. توی توضیحات برند رو ایتالیایی و محل کمپانی رو آمریکا میزد.
با جستجوی بیشتر به سایت nbo دات co دات com رسیدم که متوجه شدم سازنده این برند و عطر آقای محمد حسن نصرآبادی هست که ایرانیه ! و دلیل اسم امرداد هم برام مشخص شد. بگذریم.
کافیه درب جعبه مقوایی رو باز کنید شاهد یک جعبه شکیل چوبی با روکشی پارچه ای رو به رو میشید که بصورت کشویی پارچه رو که روش اسم کار دوخته شده بردارید میرسید به جعبه چوبی بسیار با کیفیت ! تا اینجای کار فوق العاده و عالی کار کردن یعنی بخواید نخواید کیف میکنید و لذت میبرید.
جعبه رو که باز کنید داخلش شیشه عطر هست که وقتی بردارید زیر اون کارت مربوط به رجیستر و اصالت عطر هست که اونم خیلی قشنگه و روش بچ کدش حک شده. کار رورویپوستم تست کردم حقیقتا به نظرم کار بسیار قابلی هست اما بر عکس اون ظاهر مشکی و خشن شیشه عطر که انتظار یه کار تاریک رو در ذهن میاره که حتما کار برای فصول سرد هست اما با بویی ملایم و و خنک مواجه میشید که دور از تصوره. نت ها رو که بالا اومده نیازی به توضیح نیست اما از لحاظ نت ها به نظرم نت های وتیور و تا حدودی جیر غالب هست توی این کار و اون وتیور یه ته بوی شیرینی داره که با بوی جیری چرمی انگار بالانس میشه و کار از شیرینی به مابین تلخ و شیرینی کم میره، اما این تلخی اصلا شبیه کارهای فصول سرد نیست فکر میکنم گریپ فروت توی نت ها کار رو برده به سمت فصل های خنک سال.به نظرم خیلی نزدیک به ادکلن Essence Pure Pour Homme - S.T. Dupont هست که با چک کردن نت ها دیدم بسیار شباهت توی نت ها وجود داره. باز به نظرم شبیه پلیس آیکان بدون وانیل چون من تو سایت در مورد آیکان توضیح دادم بشدت ازش متنفرم اما شباهت هایی داره و از طرفی زارا سیلور من که در صفحه پلیس آیکان توضیح دادم این کار زارا هم شبیه بهش هست اما اون شیرینی وانیل تو که سیستم عصبی من رو مختل میکنه و شکنجه کننده هست رو نداره.
اگر بخوام کار رو منصفانه قضاوت کنم به نظرم نوع نت ها و بویی که استشمام میکنم خیلی تازگی نداشت که فکر میکنم بخاطر نت وتیور هست اما بسیار بسیار شفاف هست کار ولی ابدا کار خاصی نیست. کار پرفیوم هست ماندگاری خوبی داره جعبه بسیار شکیل و جذابی داره. اما حقیقتا به نظرم به قیمت حدود 1.5 تا 2.200 که تو سایت ها هست براش هزینه بالاییه زیر 1 میلیون باشه باز قابل قبول تر بود. در عطر افشان هم ناموجوده و قیمت 3.425 که به نظرم قدیمیه و درست نیست. به نظرم با این قیمت میشه کارهای خیلی بهتر و حتی ارزان تری خرید مثلا من دانهیل ایکان ابسولوت رو همینجا با نظرات دوستان با قیمت نزدیک به همین ادکلن خریدم که فارغ از فصل استفاده و تفاوت نت ها به نظرم اون کار خیلی سر تر از این کار بود. فارغ از قیمت میتونم بگم کار خنک و ملایم و جذابی برای فصول گرم هست جوری که من الان استفاده کردم احساس خنک شدن دمای بدنم رو دارم.
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی علی شهرابی
با سلام
در تایید فرمایشات شما دوست عزیز این کار کار علاوه بر بوی خنک و عالی ماندگاری و پراکندگی و همینطور بازخورد خوبی داره.از همین شرکت بلو بلادد کینگ رو هم دارم که بوی چرمی زعفرانی اسموکی خیلی خوبی داره و نت زعفران حال و هوای خوبی به عطر داده
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فریده.م علی شهرابی
جناب بوترابی ممنون
در مورد ماندگاری واقعا ماندگاری عجیبی داره الان روی لباسم بالای 12 ساعته مثل چی هنوز مونده و وارد اتاق هم که میشی همچنان بوش واضحه روی پوستم هم همچنان با قدرت احساس میشه. جایی خوندم که شبیه به لاکوست سفید هست چک کردم میشه گفت 90% نت ها یکی هست من اون کار رو ندارم و تست هم نکردم ولی اگر همین بو رو داشته باشه میشه گفت اون کار مقرون به صرفه تره
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟