Atkinsons - Oud Save The King

اتکینسونز عود سیو د کینگ

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43057
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اتکینسونز
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-43057
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 190
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,450,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    11
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    2
  • رسمی
    7
تعداد رای های ثبت شده : 69
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

برند اتکینسونز دویستمین سالگرد تاسیسش را با یک کالکشن جدید جشن می‌گیرد که با الهام‌گیری از مشرق‌زمین طراحی شده است. نام این مجموعه «عود کالکشن»‌ است و شامل یک عطر مردانه با نام عود سیو د کینگ و یک عطر مردانه با نام عود سیو د کویین می‌شود. این عطرها در بطری‌های زیبایی به رنگ طلایی با برچسب‌های مشکی ظریف وارد بازار شده‌اند.

عود سیو د کینگ از عطرهای مردانه اتکینسونز با آمیزه‌ای شیک و دلنشین است که ترکیبی از نت‌های شگفت‌انگیز شرقی و نت‌های شیک بریتانیایی را ارائه می‌دهد. نت‌های آغازین عود سیو د کینگ از چای ارل‌گری و ترنج سرشته شده‌اند تا در نت‌های میانی به ریشه زنبق و آکوردهای جیر برسند. نت‌های پایانی هم ترکیبی چوبی از جنس چوب صندل و عود دارند. آمیزه این ادیشن مردانه توسط آماندین کلرک‌ـ‌ماری خلق شده است. این عطر ادو پارفیوم در اندازه‌های 100 میلی لیتری عرضه می‌شود. عود سیو د کینگ در سال 2013 معرفی شد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند اتکینسونز
عطار آمندین مری
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، چای
اسانس میانی زنبق ، جیر
اسانس پایه چوب صندل سفید ، عود
نمره کاربران
Oud Save The King-اتکینسونز عود سیو د کینگ
رایحه
8.3
21 رای
ماندگاری
8.2
21 رای
پخش بو
7.9
21 رای
طراحی شیشه
8.4
21 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اتکینسونز
اخبار برند اتکینسونز
عطرگرام
نظرات کاربران (21 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سمپل عطر به دستم رسید..دو بار تست کردم..بوی جالبی داره. به نظرم شبیه polo supreme oud هست.منتها خیلی ظریفتر و شیکتر و..یک مقدار نسبت به پولو،شیرینتر هست.. قطعا بازخورد بالایی داره.
فقط من یک مشکل دارم..همه دوستان از پخش بوی و ماندگاری بالای این عطر صحبت میکنن،ولی سمپلی که به دست من رسید،اصلا پخش بویی رو نمیشه حس کرد و نهایتا از فاصله نیم متری میشه متوجه شد..اولش هم که زدم،کلا هیچ بویی نمیداد و فقط یک بوی ضعیف تیز حس کردم.
احتمال میدم که سمپلی که خریدم خراب باشه!!
08 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : daniar حامد
درود دوست عزیز.
اگر از اصالت سمپلتون اطمینان دارین روی یکی دیگر از اعضای خونواده تست کنین و ببینین پخشش چجوریه. احتمال داره که شامه شما پر شده باشه اگر سمپلتون اورج باشه. در ضمن لین کار خط بوی بسیار عالی ای به جا میذاره
09 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : daniar پارسی
به امیر عزیز
تست کردم ولی باز هم پخش نداره.سمپل اصله ولی فکر کنم خراب شده..یا اینکه ریفرموله شده!
امیر جان شما این عطر رو داری ؟؟
09 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : daniar
توضیحو امیر جان داد...منم اضافه کنم این کار ۴ یا ۵ اسپری براش کفایت میکنه... نحوه و محل اسپری خیلی مهمه... سعی کنید اسپری از فاصله ی ۱۵ سانتی پشت گوشها و گردن و پشت گردن باشه...ماندگاریش مخصوصا روی لباس بالاس... قبل از همه ی اینها باید از اصالت سمپلتون مطمئن باشین.
09 آبان 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا daniar
به کوروش عزیز
بله من این کار رو از عطرافشان تهیه کردم و از لحاظ پرفورمنس راضی کننده بوده واسم.
روی سمپل چک کنید ببینید بچ کدی هست یا خیر اگر نیست از سایتی که خریداری کردین بچ کد رو درخواست کنین و چک کنین مال چه سالی هست .
09 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Shaghayegh پارسی
جناب مرادی سلام
راهی الان به ذهنم رسید که اکثرا واسه عطرای low performance انجام میدن و موثره واقعا چون خودمم امتحان کردم....مقدار کمی وازلین در حدی که بوش غالب نباشه روی نبض مچ و گردنتون بمالید بعدش عطرو اسپری کنید چربی کمک به پخشش میکنه.
05 آذر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا کوروش مرادی
به حامد عزیز
ارادتمند.. من کلا عادت دارم عطر رو روی لباس میزنم،برای همین استفاده از وازلین متاسفانه برای من زیاد کارایی نداره.
در مورد ریفرموله شدن که تحقیق کردید،پس من درست گفتم که سمپل من اصلا پخش بو نداره و عجیب و غریبه!!حیف و حیف..متاسفانه اکثر عطرها همینطوری دارن میشن
06 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
سلام امیر خان میشه بفرمایید شما کی اینو تهیه کردین و مال چه سالی هست و آیا هنوز هم راضی هستین؟ من اینو میخوام بخرم ولی برای بحث ریفورموله خیلی مردد هستم.ممنون
18 آبان 1400 پاسخ تشکر

خیلی از دوستان این ادعا رو دارن که این عطر بسیا بسیار شبیه ادکلن سنت استوری ۲۴ گلد-طلایی هست
دوستان نظرتون چیه ؟ تایید میکنید ؟
05 آبان 1399 پاسخ تشکر

سلام خدمت دوستان عزیز . من با بوی امواج اپوس هفت زندگی میکنم بهترین تجربه بلایند بای بوده برام . قصد دارم این کارو هم بلایند بای کنم به نظرتون کار لوکس و پر بازخوردی هست یا ن . بازخورد خیلی برام مهمه.
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
درود دوست عزیز
با یک کار شیک و مجلسی و خوبی روبرو هستید. با عطرای عودی یکم تفاوت داره و همین وجه تمایز این کار با کارای دیگه هست. ارزش بلایند بای داره خودمم همینکارو کردم و راضیم. بازخورد خیلی خوبی هم بهمراه داره
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کوروش مرادی پارسی
سلام
با خیال راحت بلایند بای کن حالشو ببر... بعدش یکی از طرفدارن اتکینسونز خواهی شد.
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی رضا
جناب صابر...ببخشید من البته قصد دخالت ندارم ولی با توجه به قیمت های جدید عطرها بهتر نیست عطرهایی که امکان تستشون نیست ولی سمپلشون موجوده،سمپل یا دکانت تهیه کنیدازشون قبل از خرید؟حیفه واقعا اگه به دلتون نشینه یا اون چیزی نباشه که تصور میکردید...اگه "سمپل عطر عود سیو د کینگ" رو در گوگل سرچ کنید سومین سایت سمپل ۲ میل ازش داره...
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حسین .ب پارسی
امیر و حامد عزیز بسیار ممنون بابت پاسخگویی . پخش و ماندگاری این کار چقدره و به نظر شما از عود وود تام فرود بیشتر بازخورد میگیرم یا این کار کدومشون لوکس و باکلاس تر هستش به نظر شما
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
ماری عزیز بسیار ممنون بابت پاسخگویی شما . ولی من یه مریضی دارم که نمیدونم اسمش چیه اگه سمپل خریدم دیگه نمیتونم اون عطر رو بخرم اصلا هیچ جوره نمیشه دیگه . اکثر ادکلن هایی که دارم از همین عطرافشان بلایند بای کردم و خیلی هم راضیم اکثرا کار هایی که بو های تند و تلخ و سنگین دارن بلایند بای کردم .
26 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد Maary
صابر جان
پرفورمنس این کار خوبه و راضیتون میکنه.
راجب تیکه دوم سوالتون با اینکه این کار پربازخورد هستش ولی اصلا قابل مقایسه با عود وود نیست. عود وود یک عطر به تمام معناست. شیک مجلسی لوکس و بازخورد شدیدا بالا. اگر با هزینه اش مشکلی ندارین بی شک عود وود انتخاب بهتری هست.
27 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
سلام دوستان. ممنون از امیر عزیز و حامد عزیز بابت توضیحاتشون در مورد این عطر..انقدر تعریف کردید که توجهم رو خیلی جلب کرد..یه سمپل از این عطر رو خریدم،بزودی میرسه دستم.اگر خوشم بیاد برای خریدش اقدام میکنم.این مدت عطرهای جالبی رو بهم معرفی کردید..ممنونم
05 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad حامد
به کوروش مرادی
برادر اگه قول میدی اسمشو همه جا نبری مبارکت باشه... ۴ روز دیگه همه جا بوش نیاد(شوخی زیر پوستی)... انشالله بپسندی و بخریش کاره لوکسیه دوست عزیز
05 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : daniar Amir Mohammad
البته آقای کوروش مرادی بنده در اندازه ی معرفیه عطر به دیگران نیستم فقط کارایی که تست کردمو پیشنهاد میدم بقیه هم تست کنن قطعا دوستان حرفه ای مثل امیر جان و سایرین که اسامیشون زیاده اینجا بهتر کمک میکنن... موید باشید
05 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : daniar Amir Mohammad
سلام اقای مرادی لطفا بعد تست اینکار نظرت رو هم همینجا بگو بازم ممنون .
05 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کوروش مرادی
بعد از تست این عزیزه با اصالت و پر زرق و برق با رایحه و تمی عجیب از عود اشنا خواهید شد که بسیار پربازخورد و شیک خواهد بود.
05 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کوروش مرادی حامد
به حامد عزیز : خیالت راحت،هر کی پرسید میگم عطر دست سازه ... (-:
اختیار دارید،کلی استفاده میکنم..دفعه قبلی هم کلی به شما و امیر عزیز زحمت دادم..عطرهای خوبی رو بهم معرفی کردید..نهایتا آمواج ایمیتیشن رو گرفتم.
05 آبان 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad حامد
به صابر عزیز : حتما خبرش رو بهتون میدم
05 آبان 1399 پاسخ تشکر

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
pirates grand reserve
درود همه ی دوستان و اساتید خوشبو... ریویوی این عطرو اینجا مینویسم اجبارا...
عطری مشروبی وانیلی از برند مورد علاقه ام اتکینسونر...
ابتدای اسپری فقط و فقط نت بوزی خواهید شنید بعد از مدتی تازه وانیل و کاکائو اضافه میشه اصلا شیرین نیست که اذیتتون کنه... بک استیج هم سدر و شمعدانی خودنمایی میکنن... یه تندی خاصی هم داره فکر کنم بابت هل و خزه باشه نمیدونم دقیقا...این عطر توی گروه شرقی ادویه ای دسته بندی شده که باید در گروه مشروبی سرخوشی در واقع قرار میگرفت... چون با بقیه نتهاش آشنایی ندارم بیشتر از این نتونستم تشخیص بدم... علاقمندان به عطرای پایه ی مشروبی حتمااااا تست کنید... پروجکشن و عملکرد فوق العاده اس... کلا برنده حرفه ای هستش و تا الان هرچی ازش تست کردم لوکس و متفاوت بوده... آدم دوست داره کل عطراشو یجا بخره راحت... بلایند بای توصیه نمیشه بر خلاف عود سیو د کینگ من که کله ام چسبید به سقف از بو و کیفیتش... خود دانید
پخش ۹ از ۱۰
ماندگاری ۹ از ۱۰
کیفیت رایحه ۱۰ از ۱۰
20 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : daniar کوروش مرادی
این هم قصه ی پشت عود سیو د کینگ:

شاهزاده محمد علی ابراهیم، شاهزاده مصری در میانه دهه 20 میلادی، درگیر ماجرای عاشقانه‌ای با خانم میبل نورمان، ستاره هالیوودی آن دوران بود. اما، از بد حادثه، عموی شاهزاده ملک فواد اول ازدواج این دو را ممنوع اعلام کرده بود و این دو دلداده نمی‌توانستند به هم برسند. این داستان عاشقانه دستمایه آفرینش عطر Oud Save The King (عود پادشاه را حفظ کند) از برند انگلیسی اتکینسونز (Atkinsons) شده که عنصری گرانبها و ارزشمند از خاورمیانه، یعنی چوب عود رایحه غالب آن را تشکیل داده است.
20 مهر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Dapper daniar
این هم قصه ی pirates grand reserve:

این عطر تجسمی از سفر و اکتشاف و تداعی کننده سفر ماجراجویانه راهزن ها و بوکانیر هاست، عطری که رایحه فریبنده نوشیدنی کهنه رام و شکلات که در قلب آن جای گرفته است، ادای احترامیست نسبت به سِر فرانسیس دریک بزرگ، دزد دریایی مشهور انگلیسی و ملقب به کاپیتان دریا که تحت لوای ملکه الیزابت یکم، اقیانوس ها را در می نوردید.
20 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : architect پارسی

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
آقا این بو داره دیوونم میکنه بعد از چندین بار پوشیدن... تازه لایه هاش داره برام بازتر میشه... لامصب حرف میزنه با آدم... عرض کنم به جز بازخورد مثبت از طرف مرد و زن چیزی نداشته تا حالا خداییش البته یه بارم یکی پرسید اسمش چیه که یه چیزی گفتم رفت دنبال نخود سیاه بنده خدا... والا چه معنی داره وقت بذارم تست کنم بپسندم بزنم حالشو ببرم بعد فردا ببینم یکی دیگه همون بو رو میده...(خباثتم یه نوع مریضیه البته در جریان باشین)
17 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی Mostafa
من هم همینجوریم حامدجان. دوست ندارم کاری که سر اونتوس و ساواج اومد سر عطرای دیگه هم بیاد.
17 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
با سلام منم تازه خریداری کردم ولی نمیدونم هیچ پخش بویی نداره یا هم خیلی کمه
22 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
دوست گرامی اولا این عطر ریفرموله شده تاریخ تولیدو چک کنید و دوم اینکه اخیرا حس کردم زود بینی رو پر میکنه مگرنه رد بوی خوبی داره...
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
دوست عزیز این برند فیکشم زیاد شده متاسفانه . همونطور که حامدجان هم گفت هم ریفورموله شده چون شرکت واگذار شده و هم اینکه خیلی سریع شامه رو پر میکنه و ممکنه خودتون متوجه نشید ولی رد بوی خیلی خوبی بجا میذاره . همچنین الان وقت مناسبی برای تست این کار نیست و باید در هوای سرد ( نه خنک ) تست بشه
23 فروردین 1400 پاسخ تشکر
سلام آقا حامد
اطلاع دارید از چه سالی به بعد ریفرموله شده؟
17 بهمن 1400 پاسخ تشکر

با توجه به اخباری که بین دوستان در رابطه با موارد مشکوک یا فیک این ادوکلن پیچیده است کسانی که به این عطر علاقه دارند حتما اون را از جای معتبر خریداری کنند.اخیرا مواردی از انواع مشکوک این عطر بنا به خبر دوستان در بازار دیده شده است.به خصوص حتما داخل درب اون رو اگر امکان داشت چک ونگاه کنند.
02 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Farshid Mdr
متاسفانه این حقیقت تلخ بسیار باعث اندوه من شده. هر ادکلنی از هر برندی حتی جدیدترین هارو شرکت های متفاوت به تعداد فراوان میزنن شیشه با اصلی هیچ تفاوتی نداره جعبه هیچ تفاوتی نداره و هیچ راهی جز تست و بو کردنش نیست. حتی ماندگاریشونم با مواد شیمیایی بالا بردن. چندین مورد از امواج هارو دیدم که واقعا بنده هیچ جوری نتونستم در اولین لحظه تفاوت اصل و فیکش رو تشخیص بدم و فقط با مقایسه با اصلیش و دقت زیاد روی رایحه میشد تشخیص داد.
راجب این کار حامدخان منظورتون روی درب کار بود که حکاکی شده و شکیل دراومده؟ چون داخل درب چیز خاصی ندیدم
02 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mdr Hamed Ghazavi
درود
جناب hamed ghazavi اگه ممکنه نظرتون رو راجعبه این رایحه بفرمایید... تشکر فراوان
02 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mdr Hamed Ghazavi
امیر عزیز . متاسفانه مواردی که مشکوک بودن و توسط برخی از دوستان حتی بسیار آشنا به مقوله عطر هم خریداری شده بودن ، و دوستان تنها بعد از تفاوت های بسیار کم در رایحه به اصالت اونها مشکوک شده بودن و دوباره کل جعبه و شیشه عطر رو دقیقا بررسی و حتی فیلم های اون رو در اینستا و کانال های گروه های علاقمند به عطر بارگزاری کرده بودند تا سایر خریداران حواسشون جمع باشد باعث شگفتی بود.نمونه های مشکوک بسیار شبیه نمونه های اصلی در ظاهر بودن.در نوشته های برجسته روی شیشه تفاوت های بسیار بسیار اندک در برش حروف و شارپ بودن اونها وجود داشت که فرد نا اشنا حتی با توجه هم اصلا متوجه نمی شده است.نکته جالب داخل درب اونها بوده است که در نمونه های اصلی سطح داخل درب شیار های برجسته دارد. و در انتهای ان حالت پرچ مانند دارد.در نمونه های مشکوک اون طور که در فیلم دوستان نمایان بود سطح داخلی دربها کاملا صاف و بدون پرچ بود. این روز ها خریداران باید خیلی حواسشون رو جمع کنند.
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mdr Amir Mohammad
خیلی ممنون جناب ghazavi لطف کردین،اگه ممکنه دوستانی که هم این کار رو تست کردن و هم his majesty oud رو امتحان کردن یکم توضیح بدن که چقدر تفاوت دارن چونکه من his majesty oud رو امتحان کردن و خوشم اومد و مطمئن نیستم چرا منو یاد شمال میندازه خالا خواستم ببینم کدوم بهتره،فکر کنم اقا امیر و اقا حامد هم این دوتا کار رو تست داشتن و اقا امیر oud save the king رو خریدن ممنون میشم اگه یه مقدار توضیح بدین که کدوم بهتره
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
ممنونم حامدخان
این نکته داخل درب رو که گفتین واقعا برام جالب بود و جالبتر اینکه نسخه ای که من دارم و از عطرافشان هم تهیه کردم داخل دربش کاملا صافه و برجستگی و شیاری داخل دربش نیست. یعنی کالایی که دریافت کردم فیک بوده؟ نگران شدم...
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
وجود شیار و ... دلیل قطعی بر فیک بودن نیست ، امکان تغییر در جعبه و بطری طی سالیان تولید توسط برند وجود دارد
mdr عزیز
بنده اون مورد رو تست نداشتم و این کار رو هم بلایند بای کردم روی نظر دوستان
خب این کار یک کار شیک و مجلسی هستش عودش با همه عود ها تفاوت داره پرفورمنس خوبیم داره خط بوی خوبی میذاره . در کل کار خاصیه تم خاصی هم داره باید تست بشه قبل از خرید
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mdr
سلام دوستان
این عزیز دلو امروز خریدم راجعبه اصالت که حامد خان فرمودن عرض کنم عطر منم داخل دربش مشکی رنگ و بدون برجستگی هست و روی درب هم نشان کمپانی اتکینسونز با کیفیت بالا حک شده و رایحه و عملکرد هم مشکلی نداره... از مدیر محترم سایت خواهش میکنم اگر اطلاعاتی دارن در اختیار بذارن آگاه بشیم...
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
در ضمن تمامی حروف و کیفیت چاپو چه روی جعبه چه شیشه و بچکد جعبه و شیشه هم چک کردم مشکلی نداره...
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
مبارک باشه حامد جان
موقع بسته شدن درب اگر اون صدای خاص رو میفهمی همچنین پشت شیشه عطر اگر منظم رد افتاده و پیوسته دیگه خیالت راحت باشه. اون مورد که جناب حامد فرمودن احتمالا در نسخه های قدیمی تر بوده و همونطور که مدیریت فرمودن احتمالا تغییراتی داشته.
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
مرسی امیر جان
دقیقا اون صدارو میفهمم و اینکه پشت شیشه به صورت شکسته و منظم کار شده... کیفیت شیشه بالاس
15 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
درود بر حامد گل
مبارکت باشه عزیز. یک مدت دنبال سمپل یا دستریزش میگشتم و پیدا نکردم. حتما یک ریویو ازین عطر برامون بزار.
روزگارت خوش
16 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
پارسی جان ممنونم دوست عزیز
قبل از خرید تست کرده بودم ریویو نوشتم براش کامنتای پایینو بخون... همچنین امیر هم اینو خریده و ریویوی کاملی پایینتر براش گذاشته... موید باشید
16 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
البته پارسی جان یه سرچ توو نت بزنی سمپل اصلیش موجوده و داخل فروشگاه ها هم میشه تست کرد اگه دسترسی داری... بعد از خریدش مطمئن شدم بلایند بایش مانعی نداره... فوق العاده شیک و خاص که امیر جان قشنگ توضیح داده.
16 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
و اما پرفورمنس و بازخورد این عطر:
همونجور که انتظار داشتم پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی داشت و کاملا راضی کننده بود . خط بوی خوبی هم میذاره. بازخورد بسیار بالا ترجیحا سن کم نباید استفاده بشه. اصلا عطر روزمره نیست مخصوص مراسم و مهمونی های خاص. بسیار رایحه ای با اصالت داره و به دوستان عزیز پیشنهاد میشه. در کل 10/10
27 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mdr Maary
اره حامد جان قطعا سلفون باید داشته باشه
07 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
عود سیو د کینگ...
خب از پرزنتیشن بخوام بگم بسیار جعبه خوشگلی داشت و وقتی به حالت کشویی بیرون کشیده میشه یه شیشه بسیار خوشگل طلایی رنگ توی چشم میزنه که از کیفیت بالایی هم برخورداره پس من باب هدیه گزینه ای عالی هست. همونطور که حامد عزیز اشاره کرده بود رایحه عودی که در این عطر هست متفاوت با روایح عودی ای بود که قبلا بو کرده بودم . اپنینگش برام خیلی جالب تر بود اگر اشتباه نکنم بخاطر ارل گری بود. بیشتر نیاز به بررسی داره این عطر. باید بیشتر زمان بدم بهش هم راجب پرفورمنس به اجماعی برسم هم بازخورد.
25 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
خیلی مبارکه امیر جان
خیلی ذوق داشتم بخرمش همون موقع لامصب خیلی لوکسه بوش ولی دیدم اون چنتا عطر گرم که خریدم اینم بیاد سر در گم میشم واسه فصل سرما. به محض اینکه اونا ازش کم شه این اولین گزینست. امیدوارم دوستان هم بجای این همه برند هایپ شده و همه گیر که سر و تهشونو بزنی بالاخره بوشو چند جایی میشنوی برن سمت اینجور برندا از جمله همین اتکینسونزه انگلیسی به واقع این بریتیشای روباه و کافر کارشون خیلی درسته. یا آمواج با سوپر عطراش. آکوا دی پارما با اون عطرای فوق طبیعیش. خداوندگاره چرم در این جهان و اون جهان ممو پاریس.خفنه ایتالیایی ها وی کانتو. مانسرا و تیزیانا و وووو.... به هر حال مبارکت باشه و حالشو ببر. خیلی خوشحالم که یکی اینجا هست سلیقش شبیهمه با اطمینان پیشنهاداشو میپذیرم.
25 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمد معین سرافرازی Amir Mohammad
امیر جان بریتیش بوکت هم تست کن حتما. عطر سیتروسی خفنیه با پرفورمنسه خفنتر.
25 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
مرسی حامد جان لطف داری
اره بسیار کار ارزنده ای هست مخصوصا نسبت به قیمت الان عطرها این گزینه بسیار مناسبه. همینکه شیشه عطر رو دستت میگیری یه حس خوبی میده بهت چه بسا که رایحه دوست داشتنیش هم به مشام ادم برسه.
در رابطه با این عطر توی همین نصف روز تستی که داشتم و خیلیم واسم جالب بود اختلاف تست روی پوست و لباس بود. روی لباس درای دوون کمی به نظرم بهتر بود تا روی پوست. و در کل واقعا اپنینگ این کار هم خیلی خوشبو هست. برگاموت با ارل گری . حالا انشالله در اینده با گذر زمان بهتر میتونم نظرمو راجبش بگم
انشالله اون کار بریتیش بوکت رو هم در اینده تست میکنم
25 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
امیر جان اینو شما خریدی جعبه سلفون داره یا خیر؟
07 مهر 1399 پاسخ تشکر

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام
اینو امروز پیداش کردم تست کردم. عجب بویی. عجب کیفیتی. تعریف متفاوتی از عود و صندل وود. پخش عالی. ماندگاری یه چیز اونورتر. شیشه ی طلایی رنگ و چشم نواز. من به عنوان مصرف کننده که نه ولی یه عطر باز باید داشته باشه اینو حتما. برندی کاملا متفاوت از بقیه. یه عطر خنک دیگه داره به اسم بریتیش بوکت که اینجا ندیدمش پخش و ماندگاریش فوق العاده وحشتناکه. حتی از آمواج براکن که الان دارمش. تست کنید حتما مخصوصا سیو د کینگ رو.
05 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
امیر جان اگه اینو تست کنی و نظرتو در موردش بگی ممنون میشم. شیفته ی این برند و کاراش شدم دوست دارم نظرتو بدونم.
07 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Violuitar Amir Mohammad
درود حامد جان
اقا اتفاقا دنبال این بودم که این برندو تست کنم متاسفانه توی شهرمون پیدا نشد و باید توی تهران تستش کنم. سمپلی ازش ندیدم همینطور دکانتی. قیمتام بالاست وگرنه یدونشو تهیه میکردم. حالا امیدوارم عطرافشان سمپلی از موجود کنه تستش کنم چون خیلی تعریف این برند مخصوصا همین سیو کینگ رو شنیدم.
08 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
درود حامد جان. میشه یکم از پرفورمنس این عطر بگی در مقایسه با امواج ها و رد توباکو .
15 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
امیر جان به سنگینیه آمواج مخصوصا اینترلود نیست و پخش و ماندگاریشم یه نمره از اون کمتر میگیره یا شاید برابر. کار عودیه ممتاز و متفاوتی داره حتی کسانی که با عود حال نمیکنن احتمالا بپسندن. ولی به شدت روی پرفورمنس حساب کن و شیشه اش که نگم برات یه طلاییه مجلل و براق انگار آبکاری شده. برند اشرافیو و با کلاسیه کلا. تست کردی نظرتو بگو حتما برام مهمه.
16 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
فراموش شد بگم پرفورمنس از رد توباکو بالاتر میگیره ولی هر کدوم از لحاظ رایحه جایگاه خودشو داره. اون لامصب شاهکاره تنباکوییه این بی صاحاب شاهکاره عودی.
16 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
مرسی حامد جان
انشالله به زودیه زود . کار فاخری به نظر میاد.
16 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
البته امیر جان یه عطر خنکم داره این برند به اسم بریتیش بوکت اونم حتما تست کن.
16 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا Amir Mohammad
امیر جان اینو من داخل فروشگاه تست کردم ولی قبلش سمپل یا دکانتشو داخل یه سایت دیده بودم. یه سرچ بزنی به عنوان سمپل عود سیو د کینگ پیدا میکنی.
25 مرداد 1399 پاسخ تشکر
سلام حامد جان. اقا راستش من اینو هفته پیش سفارش دادم و امروز به دستم رسید یه ریویوی کوتاهی گذاشتم که انشالله با تست های مکرر راجب پرفورمنسش بهتر نظر میدم ولی تجربه بلایندبای بسیار خوبی بود. مرسی ازت
25 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطرو کسی تست داشته؟
04 مرداد 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟