Salvatore Ferragamo - Gilio (2019)

سالواتوره فراگامو جیلیو 2019

زنانه
کد کالا : ATR-43031
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چایپر گلی
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-43031
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«وقتی کار طراحی سبک جدید را تمام کردم هنوز در گذشته بودم... همیشه چیز زیباتر و کامل تری هم هست که باید ساخته شود.» سالواتوره فراگامو 
سالواتوره فراگامو تعبیر دوباره عطر جیلیو نمادین است نخستین عطری که توسط این برند در 1960 ساخته شد، عطر پیچیده معاصر که به شاهکارهای نادری اضافه شد که در فراگامو کریشن وجود دارد. جیلیو ترکیبی بی نظیر از نت‌های تحریک کننده است. قصیده‌ای از شهر فلورانس. جشن بی ریای جهان زنانه. از آنجا که این شرکت همچنان ایده خود در خصوص زیبایی ناب برای مصرف کننده را  دنبال می‌کند این ابداع تازه بخاطر ترکیب منحصر به فردش احساس زنانگی را تقویت می‌کند که درست مثل خود خانم‌ها منحصر  بفرد و جذاب است. در این باغ سبز جیلیو، رایحه زنبق زرد ایتالیایی کمیاب از طریق رایحه‌های چوبی نرم و دسته گلی معطر در هوا منتشر می‌شود. این رایحه‌های پودری مروارید شکل پرتوی غیرمنتظره از سنبل ختایی را ایجاد می‌کنند تا نسیم دلپذیر و لطیفی را منتشر سازد و در عین حال یاس شیرین را با چوب صندل کرمی، وتیور زمینی و نعنای هندی تند و تیز مخلوط می‌کند. 
این عطر که حاصل اشتیاق این برند برای خلق شاهکاری دلپذیر است همچنین با مواد اولیه طبیعی ساخته می‌شود که به مرور زمان تکامل می‌یابد ،درست مانند دیدگاه زیبایی شناسی این برند، و ظاهری فریبنده را به آن می‌بخشد و آن را حتی ارزشمندتر و تاثیرگذارتر می‌نماید. بسته بندی این عطر نیز سرنخی از عطر جیلیو اورجینال را دارد. شیشه این عطر  بسیار هوس برانگیز بوده و دارای بافت گرم و مخملی است که حس پارچه ای گرانبها را القا می‌کند. این عطر که در جعبه چوبی سرخ آتشین بسته بندی شده از عناصری تشکیل شده که همان رایحه سالواتوره فراگامو را دارد ، یعنی تعبیر دوباره ارزش‌های صنایع دستی ایتالیا و کیفیت بالا همراه با پیچ وتابی جدید.
علاوه بر این از آنجا که جیلیو سفر به جاهای دور را شامل می‌شود همیشه در فلوریدا آغاز و در همان جا به پایان می‌رسد، مثالی از پلازو اسپینی فرونی که شیشه آن نمادی از قدرت این برند است که با شهری که از آن آمده ترکیب می‌شود. در میان زیباترین اماکن تاریخی در مرکز پاییتخت توسکان، پلازو اسپینی فرونی مکانی است که نخستین آتلیه ماسن در آن تاسیس شد و جایی که در آن عطر جیلیو هم اکنون به آتلیه محصولات فراگامو پیوسته است که بیشتر از 90 سال قدمت دارد. مهم ترین محصولات این برند شامل کفش دورسی است که در 1968 فیاما فراگوما آن را طراحی کرد، کفش‌های پشت باز سوسن با کمی تفاوت در پاشنه آن که یادآور شیشه عطر جیلیو است. شال ابریشمی و پارچه ابریشمی محصول فولیوا فراگامو و هم اکنون با نقش و نگار  لیلیوم  رنگی. کیف‌های دسته دار مثال زدنی که فیاما فراگامو دوباره به فکر آن افتاده بود از پوست کمیاب کروکودیل ساخته می‌شوند و دارای مهر گانسینی بودند که نمادی از آرم سبک بی عیب ونقص این برند بود.

برند سالواتوره فراگامو
عطار صوفی لابه
سال عرضه 2019
گروه بویایی چایپر گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه سنبل ختایی ، پونه کوهی
اسانس میانی نعناع هندی ، یاس
اسانس پایه خس خس ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Gilio (2019)-سالواتوره فراگامو جیلیو 2019
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند سالواتوره فراگامو
اخبار برند سالواتوره فراگامو
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟