puredistance - Gold

پیور دیستنس گلد

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-43015
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پیور دیستنس
کشور مبدأ : هلند
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-43015
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این پنجمین عطر آنتوان لی برای پیوردیستنس است و درست مانند دیگر عطرهای او برای پیوردیستنس، گلد نیز دقیقا مطابق همان حسی است که ما در قلبمان داشتیم. ما به آنتوان لی اختیار نامحدود داده‌ایم تا از بهترین مواد استفاده کند و او نیز همین کار را کرده است. گلد ضیافت واقعی نادرترین و ارزشمندترین مواد طبیعی است.
بطری کوچک دردار 100 میل شیشه‌ای طلایی‌رنگ دارد و در طلایی حکاکی‌شده آن از فلز جامد ساخته شده است. 
بطری دردار کوچک این عطر به خوبی درون محفظه چرمی جیر لوکس مشکی حفاظت می‌شود که در آتلیه چرم در بلژیک با دست ساخته شده است.
این عطر درون جعبه هدیه زیبای مشکی و طلایی بسته‌بندی می‌شود که به طور خاص برای پیوردیستنس در سال 2005 طراحی شده است. هر جعبه هدیه یک گواهی اصالت با امضای دستی دارد. جعبه هدیه با جعبه مقوایی باکیفیتی حفاظت می‌شود. 

برند پیور دیستنس
عطار آنتوان لی
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ هلند
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، رزماری ، فلفل صورتی ، ادویه جات معطر
اسانس میانی شمعدانی ، یاس، لابدانیوم، دارچین
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، صمغ درختچه مر، بوته وحشی جاوی ، فیبر بیدستران
نمره کاربران
Gold-پیور دیستنس گلد
رایحه
8.8
4 رای
ماندگاری
9.5
4 رای
پخش بو
8.8
4 رای
طراحی شیشه
8.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
عطر بسیار با کیفیتی هست . عاشق رایحه ابتدایی این عطرم.
21 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
اثری فاخر از روایح ادویه ای که آنقدر تمامی نت‌های رایحه اش شفاف هستند که با بونوازی حس می‌کنی در فاصله چند سانتیمتری خودت دارن ادویه جات بسیار مرغوب رو آسیاب میکنن. چقدر دقت چقدر ظرافت خرج کردن واسه خلق این اثر. جالبتر اینکه دقیقا آقای استاد آنتوان لی میدونسته کدام نت ها رو در کدام بازه زمانی و سرعت انتشار عطر قرار بده تا بیشترین لذت رو به ارمغان بیاره.
هر از گاهی درپوشش رو باز میکنم بونوازی میکنم و آنقدر حالم رو خوب می‌کنه که تمام غم و اندوهم رو برای لحظاتی از یاد میبرم. حتی ظرف خود این عطر به رنگ طلایی رو فکر کنم عمدا همین رنگ رو انتخاب کرده تا واقعا حس داشتن ارزشی مانند طلا رو برای مخاطبان ایجاد کنه.
غلظت عطر 36 درصد هست اما به نظر خیلی غلیظ تر از عددش میاد، یعنی با حساب مثلا عطرهایی که 30 درصد غلظت نوشتن و اختلاف با این عطر 6 درصد از نظر غلظت دارن، اما این عطر با عدد غلظت 36 درصد در مقابل عطرهای دیگه خیلی غلیظ به نظر میرسه و حس میکنم بالای 60 درصد غلظت داره.
البته فکر میکنم بکارگیری بیشتر مواد ارگانیک در عطرهای پیور دیستنس باعث احساس این غلظت زیاد عطر میشه. و همینطور فکر میکنم روغن ها و سایر مواد افزودنی سنتتیک برای عطرهای پیور دیستنس بسیار مرغوب تر هستن حداقل در مقابل سایر عطرهای هم قیمت. چون به محض اسپری عطر، بلافاصله روایح بصورت آیروسل وارد عمق سلولهای گیرنده بویایی میشن و انگار داخل این آیروسل های عطر، رسپتورهای بیولوژیکی تعبیه کردن واسه هدفمند کردن سریع و دقیق حس بویایی. منظورم اینه که عطرهای رژا داو هم کیفیت بالایی دارند یا عطرهای میسون فرانسیس یا گزا شان برای کلایو کریستین و غیره... اما همه اون عطرها رو به محض اسپری یکم زمان می‌بره تا کامل درک بشن اما عطرهای پیور دیستنس به محض اسپری در همون ثانیه های اول عمق رایحه رو درک میکنم.
برای بونوازی این عطر بپاس اعتیادآور بودنش که مدام درپوش رو باز میکنم، یاد فیلم فضایی زندگی (LIFE) میوفتم که اون موجود میکروارگانیسمی تبدیل به یه موجود بزرگ آدم خوار شد و مدام شمع اکسیژن رو در آغوش می‌گرفت و تنفس میکرد برای زنده ماندن... این عطر هم یا نباید بری سراغش یا اگه رفتی دیگه مدام باید بونوازی کنی.
ماندگاری بسیار زیادی داره و تا یک هفته اگه به لباس اسپری کنید و داخل کمد بمونه میشه بوشو حس کرد و روی پوست هم تا ۸ ساعت ماندگار هست و پراکنش متوسط رو به بالا داره، دو ساعت اولش خیلی خوبه پراکنش و بعد دو ساعت افت پیدا می‌کنه اما بازم اگر کسی فاصله نزدیکتری داشته باشه به شما براش قابل ردیابی هست.
15 آذر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : شاهو فتحی عباس ت

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟