ORTO PARISI - Seminalis

اورتو پاریسی سمینالیس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42868
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اورتو پاریسی
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-42868
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 190
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    26
  • نمی پسندم
    15
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    19
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    4
  • رسمی
    16
تعداد رای های ثبت شده : 109
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ORTO PARISI Seminalis - اورتو پاریسی سمینالیس

محصول سال 2016 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام الکساندرو گولتیری ساخته شده است . و در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به چوب صندل سفید ، آلدهید ، ارکیده ، چوب صندل سفید ، شیر ، خامه، مشک ، نعناع هندی ، روایح چوبی اشاره کرد.

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند اورتو پاریسی
عطار الکساندرو گولتیری
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه چوب صندل سفید ، آلدهید ، ارکیده
اسانس میانی چوب صندل سفید ، شیر ، خامه
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی ، روایح چوبی
نمره کاربران
Seminalis-اورتو پاریسی سمینالیس
رایحه
8.1
38 رای
ماندگاری
9.2
38 رای
پخش بو
8.5
38 رای
طراحی شیشه
8.2
38 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اورتو پاریسی
اخبار برند اورتو پاریسی
عطرگرام
نظرات کاربران (47 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
حالت ادویه ای و شرقی داره برای من . اولین بار که بو کردم یاد jaipur از بوشرون افتادم . حتما قبل از خرید دست ریز تهیه کنید .
01 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی شهرابی Behroozk

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
کارهای این برند محشره من که عاشق این برند شدم. یکی از یکی بهتر و هنرمندانه تر. این از اون عطراس که ممکنه بار اول تو ذوقت بزنه و بگی این دیگه چه بوییه؟ چرا؟ چون رایحه ای تکراری نیست برات نا آشناست کلا کارهای استاد گولتیری خاص و هنرمندانه طراحی شده اما دو سه بار استفاده کنی و باهاش انس بگیری اونوقت به عظمت این عطار پی خواهی برد و اونوقته که میفهمی با یک شاهکار و اثر هنری طرف هستی. یه نکته هم بگم اون عکسی که روی جلد عطره هیچ ربطی به رایحه عطر نداره واقعا من همچین بویی حس نکردم و دلیلشم نمیدونم که چرا عطار این رایحه رو به اون تشبیه کرده شاید جنبه تبلیغات داشته باشه!!! یه عطر شیرینه که بیشتر بوی خوراکی مانندی داره مثل یه نوع شیرینی که برام خیلی لذت بخشه. من از چند نفر بازخورد خوبی گرفتم همه گفتن بوی خوبی داره اما دو نفر این رایحه رو دوست نداشتن البته اونم به این خاطر بود چون قبلش بهشون گفتم که این عطر ازچه چیزی الهام گرفته و یک ذهنیت بدی براشون به وجود آورد. اگر نه شاید اون دو نفر هم عاشق این رایحه میشدن. ماندگاری با دو پاف روی پوستم یک روز و اما در مورد پخش بو نگم براتون که چه هیولاییه روز بعد که برادرم وارد اتاقم شد گفت هنوز بوی عطری که زدی رو حس میکنم. به این میگن پخش بو. نمیدونم در مورد این آقای گولتیری چی بگم فقط میتونم از خداوند برات عمر طولانی و سلامتی آرزو کنم که سالهای سال زنده باشی و برای ما عطر بسازی.
19 فروردین 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Therezvani صادق اف

عید امسال پنج عطر مختلف رو به سختی گیر آوردم و تست کردم که سمینالیس یکی از اون‌ها بود. یکم بیشتر بگذره زیر هرکدوم نظرم رو می‌نویسم.
و اما سمینالیس‌. تنها عطری بود که واقعا ازش بدم اومد!
سری اول که تست کردم بهم چک زد و گفت برو دیگه اینورا نیا...
من اما صبوری کردم و بعد از چند روز دو‌مرتبه تستش کردم. دیدم به راستی این یه بوی زننده‌ست که هیچ‌جوره نمی‌تونم باهاش ارتباط برقرار کنم.
و اما حالا پس از چندین و چندبار تست می‌تونم بگم این یکی از هنرمندانه‌ترین عطرهایی بوده که تاحالا بوییدم. بعید می‌دونم نظیرش رو جایی بوییده باشید. یه بوی کاملا جدید در تاپ‌نت و یه بوی خیره‌کننده و روح‌نواز در درای‌داون...
من هنوز باید به این کار زمان بدم تا بتونم بیشتر درموردش بنویسم. اما بدون هیچ اغراق خنده‌داری این تنها عطری بوده که اولش متنفر بودم ازش، و در نهایت عاشقش شدم؛ این عطر یه شامه تربیت شده و منعطف می‌خواد، همین... . و ضمنا، این درسته که میگن شاهکارها در عالم هنر، در مراحل اول تورو پس میزنن و نیازمند زمانن.
ایام‌تون خوش‌عطر.
18 فروردین 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mir mahmoud In The Dark

این کار رو تست کردم و دلیل این همه هیاهو رو ندونستم.
یه عطر با رایحه ترشحات ...و کمی هم گیاهی. چندان درقالب عطر نمیبینمش.خوشا به حال گوالتیری که اینقد طرفدار داره
07 فروردین 1400 پاسخ تشکر
خلق را اغراقشان بر باد داد..
دیگه واقعا از بعضی کامنتهای اغراق امیز خسته شدم
07 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حسین .ب
درود دوست عزیز
نظرشما محترمه ولی گوالتیری هنرش طرفدار داره فقطم برای اهلش و بازخورد منفیش به همین دلیل زیاده و بخاطر همینه تاکید میکنیم چنین شاهکارهای نیشی تست بشن قبل از خرید و تا ارتباط برقرار نشده خریداری نشن و زمان داده بشه بهشون .
07 فروردین 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی In The Dark

خب دوستان این چهارمین تست بنده از این کار بود و باید بگم که در تست اول به خاطر تست تعداد زیادی(حدود ۲۰ تا) عطر در یک روز و اینکه سمینالیس رو حدودا آخرا تست کردم و حس بویاییم خوب کار نمیکرد خوشم نیومد اما الان خیلی دوستش دارم،سه بار روی لباس تست کردم و یک بار روی پوست که باید بگم فکر کنم پوستم مشکل داره چونکه این چندمین عطریه که روی پوست تست میکنم و بد بو میشه و یه حالت سوخته مانند میگیره،دقیقا همین ته بوی بد رو توی چندتا کار که کاملا با سمینالیس متفاوتن حس کردم و روی پوستم ماندگاری و پخش بوش خیلی کم شد، حالا یه سوالی دارم،من دوتا کار از جناب گولتیری تست کردم یکی پاردون و یکی هم این کار و نکته عجیبی که وجود داره اینه که یه حالت اعتیاد اور داره برای من،نه اینکه بگم عاشقشم منظورم اینه که تند تند باید بوش کنم و حتی عطرهایی که رایحشون رو بیشتر از این کارا دوست داشتم اینقدر بو نکردم،نکنه توش مواد میریزن معتاد بشیم؟؟بدبختی جنس ارزانی هم نیست،اگه کسی یه همچین حسی نسبت به این عطر یا عطر دیگه ای داره ممنون میشم بگن
و نکته پایانی اینکه من اخرش نفهمیدم این بویی که عزیزان میگن چیه و چه شباهتی داره،یا من خیلی معصومم یا حس بویاییم ضعیفه،اینو نزنم برام حرف در بیارن؟ البته فکر نکنم هیچوقت اسمشو به کسی بگم
10 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : صادق اف Mir mahmoud

با سلام
بعد از صحبتهای دوستان خیلی مشتاق شدم که این عطر رو بخرم.اولا اینکه من اصلا اون بویی که در موردش صحبت شد رو اصلا حس نکردم.حالا شاید بعضی ها حس کنن.ثانیا عطر خوشبوییه با سیلاژ بالا .بوش گرم و خاصه ولی آنچنان برای بقول دوستان عموم جالب توجه نیست.اکثرا واکنشی به بو از لحاظ خوشبویی یا بد بویی نشان نمیدهند.من دوست داشتم و دارم که داشته باشمش.درود بر دوستان
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری In The Dark
در ضمن هرچه فاصله بیشتر باشه بوش زیباتر میشه.مثلا در فضای اتاق که میپیچه بوش خیلی بهتره تا نزدیک فردی که عطر رو پوشیده بشینی
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad TH_MEN
تو کارای نیش نباید دنبال باز خورد و هم پسند بودن گشت. اصولا هم گالری های عطر سازی همینه خلق یک هنر نو و بدیع. نه جنبه اقتصادی تنها. عکس اون چیزی که تو برندهای دیزاینری و مد میبینیم. یسری طراح ها واسه شرکت های مد عطر طراحی میکنن یه رایحه سیف تر ارائه میدن ولی واسه برند خودش یه کار سنگین. که نیاز داره به ی شامه تربیت شده واسه اون ساختار. توی عموم که زیاد با عطرهای نیش میانه ندارن بازخورد نداره و با مواجه با این روایح سریع موضع منفی میگیرن. که اکثرا تجربه شو داشتیم. خلاصه باید واسه دل خودت بزنی خودت لذت داشتنو بوییدنشو ببری. زیادم سعی نباید کرد که همه این رو بپذیرن.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad

حالا سورسینلی با الهام از...یه عطر زده چه اصراریه هی همش بزنید من نمیدونم
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر

سلام.قبل اینکه نظرمو درباره این عطر بگم لازمه که بگم اکثر کارای الساندرو گولتیری رو تست کردم و خب ... از حق نگذریم بیشترشون خوب بودن.
اما،بریم سر اصل مطلب.این عطر فقط هایپ شده و چیز خاصی نداره.کسی هم تست نکرد،چیزی از دست نداده.
03 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شاهین رستمی One Flew Over the Cuckoo's Nest
دوست عزیز مطمئنید سمینالیس رو تست کردین؟؟!! سمینالیس هایپ شده ؟ !
به جرئت میگم هیچ مشابهی تا به حال ندیدم ازش و فکر نمیکنم تاریخ حالا حالا ها چنین رایحه و جسارتی رو به خودش ببینه !
03 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Amin mohammadi مهدی رشیدی
پاسخ به امیرمحمد:
بله.موکد میگم این عطرو‌ یک عده خیلی بزرگ کردن و دیگران هم تایید میکنن.همون نظری که درباره پرایوت لیبل داشتم درباره این عطر هم صدق میکنه.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : One Flew Over the Cuckoo's Nest محمد معین سرافرازی
با عرض سلام:
دوست عزیزم با این تفاسیر و نظری که راجب به این کار و کاره جووی دارین، میشه ازتون خواهش کنم چندتا کاره خوب و خاص رو با داشتن پرفومنسی در حد همین دو تا کار ( بیشتر هم باشه که چه بهتر) به ماهم معرفی کنید که ما هم لذتش رو ببریم؟؟؟؟؟؟؟ اینکه کارای گوالیتری از نظره شما بسیار معمولیه و همه گیره احتمالا عطر های خوبی رو میتونین بهمون معرفی کنید انشالااا آها راستی یه نظر و تفسیری هم از سایکدلیک جووی بهمون بدین اگه تستش کردین.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : آرش Iman
به نظرم اصلا کارهایه گوالتیری به جزبلک افغان هیچ کدومشون هایپ نشدن و روایحی منحصر به فردی دارن که با کمترین مشابه و بهترین پرفورمنس که به جز همون بلک افغان هیچ گونه کپی ای ازشون وجود نداره! به نظره شخصیه من
سمینالیس یکی از خاص ترین روایحه ممکن هستش.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : آرش In The Dark
گوالتیری ، سورچینلی ، زاروکیان و چند تای دیکه از بزرگان دنیای عطر سازی و روایح نیش و ساختار شکن هستند . قبل از تست کارهاشون شما باید معنای واقعی هنر عطر رو درک کرده باشید و به چشم یک ماده خوشبو نگاه نکنید به قضیه . نظرات زیادی رو میبینم از برخی دوستان که برخی عطرهای شدیدا نیش و با ارزش رو به چیزهای بی ربط تشبیه میکنند . چنین تشبیهی برای یک اثر هنری ؟ واقعا در عجبم ...
دلیلشم بخاطر رعایت نکردن زمان تست هست . یک سری کارها شرط تست کردنشون غرق شدن در دنیای روایح نیش و هنر هست . تا زمانی که دنبال یافتن شباهت های بی مورد برای یک عطر باشیم و به عنوان ماده خوشبو نگاه کنیم نتیجه همینه . کارهای سورچینلی ، کارهای گوالتیری ، کارهای زاروکیان... این کارها شاید برای 1 درصد بازدیدکنندگان فعلی سایت پیشنهاد میشه و ریویوهایی که بعضا میذاریم نباید منجر بشه هیجان برای تست ایجاد بشه و ای کاش در سایت بخشی ایجاد بشه جهت لول بندی کارهای نیش و دیزاینری . دوستی که تهش یه ساواج مصرف میکرد پس از خوندن ریویوی همین سمینالیس بلایند بای کرد عطر رو و با تذکرهای شدیدی که بهش دادم باز پشیمانی در بر داشت و جز این توقع نمیرفت.
پیشنهاد میکنم بهتون دوست عزیز دو دست ریزی که ازشون دارید رو نگهداری کنید و چند ماه بعد ، بعد از تست های بیشتر از عطرهای دیگر تست بفرمایید . پرایوت لیبل و این کار بدون هیچ شکی از برترین های دنیای عطرسازی هستند
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : وحید m.sheykhzade
اینکارهایپ شده؟ والا من چندجاسرزدم برای تست پیدا نکردم.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر amir
امیر محمد عزیز دقیقا درست گفتی. من خیلی واسم جالب و عجیبی کسی بتونه کارایی مثله پرایوت لیبل و کارهای گوالیتری و فیلیپه و ....... که تازه اینا تقریبا کارای جذابی رو طراحی میکنن رو به سادگی و هایپ بودنشون اشاره کنه !!!!!!!! اگه کسی حتی یه ذره درک اینو داشته باشه که کارای نیش کانسپت داره و مثال یک اثر هنری خلق شده و صرفا جهت مارکتینگ خلق نمیشن نمی تونه اینجری نظر بده..
واسم سئواله و خیلی هیجان انگیز که اگه این افراد بخوان مثلا کارای ایمجنری اوتور و دیمیتر پرفیوم و خدایی نکرده کارای برند قهار و بی پروای آلمانی توفل خووچه (TEUFELS KUCHE) و... رو تست یا بهتر بگم بو کنن چه توصیف و تفسیری رو راجب بهشون خواهند گفت؟؟؟؟؟
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : complihanicated آرش
دوستان ارام باشید. عطرهای نیش سلیقه های خاصی میطلبن و این که یکی از بوی ا.س.پ.ر.م خوشش بیاد یا نیاد تقریبا سلیقه ای هست.
سمینالیس به گفته بسیاری از کاربران سایت و فرگرنتیکا همچین بویی داره و این که شما خوشتون بیاد و یکی خوشش نیاد طبیعیه‌. اما خوب این که این هزینه برای همچین بویی میرزه یا نه دیگه فک کنم یه کم نیاز به تفکر داره.
خوششششبو باشید انشاالللله
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : محمد معین سرافرازی پارسی
دوستان ظاهرا این کار قراره برای جنس مذکر جاذبه جنسی ایجاد کنه و این طبیعیه که برای جنث مونث جذابیتی نداشته باشه.طبیعی هست که بین اقایون هم خیلیا همچین کانسپتی رو دوست نداشته باشن.
تو فرگرنتیکا هم رای بالایی نداره و مخالف زیاد داره و این طبیعیه.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محمد معین سرافرازی پارسی
با سلام خدمت جناب Amir Mohammad گرامی
اونجا که فرمودید "به چشم یک ماده خوشبو نگاه نکنید " معنی لغوی عطر بوی خوش است.
اولین و بزرگترین هدف از عطرسازی و ذات یک عطر ایجاد خوش‌بوییه.
انسان‌ها در طول زمان از عطر برای خوش‌بو بودن استفاده کردند.
نمیشه به یک عطر به چشم خوش‌بو بودن نگاه نکرد و کار بسیار اشتباه و غلط هم هست.
همونطور که نمیشه به ماشین به چشم یک وسیله‌ی نقلیه نگاه نکرد.
قسمت دیگر از فرمایشاتتون که فرمودید " دوستی که تهش یه ساواج مصرف میکرد"
هم ساواج در جایگاه خودش عطر خوبی هست هم عطار اون عطر آقای دماشی عطار بزرگیه.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شاهین رستمی علی
سلام حسین جان
ساواج که من هم موافقم کار خوب و پرفروشیه منظورم اینه که در روایح نیش و وادی هنر های سنگین پشت عطرهای دیگه ورودی نکرده بود و نیش ترین عطر دیزاینریش همین ساواج بوده . وگرنه هم خود کار هم عطار گرامی هستند . چنین ادمی نباید یه دفعه وارد سمینالیس بشه . باید نرم نرم و اروم اروم با برندهای اروم تر نیش شروع کنه تا بتونه بعد از چندین تست زیاد چنین رایحه ای رو درک کنه ! وگرنه تهش میشه همون شباهت های بی مورد و کلماتی نظیر هایپ شده و بوی غسال خونه و حشره کش و ...
ببینید دوست عزیز راجب ماده خوشبو ، بله عطرهای دیزاینری و نیش بسیاری وجود دارند که خوشبوییشون مهم هست و اتفاقا هم بوش هم بازخوردش مهمه . حتی برا عطربازها .ولی یک سری عطرها به هیچ وجه برای پوشیدن و بازخورد گرفتن ساخته نمیشن . صرفا برای نشون دادن هنر و تولید یک اثر هنری ساخته میشن و معمولا تعداد بسیار کمی هم فروش میرن چون هرکسی نمیتونه با اون نوع هنر ارتباط بگیره و درکش برای همه اسان نیست . پس جنبه هنر اون ارجحیت داره تا رایحه . حرف ها پشت اون عطر هست . مثلا نوتردام اونوم احتمالا در جریانید با چه هدفی ساخته شده . کی میتونه اونو به عنوان سیگنچر انتخاب کنه ... در ضمن قیاس بین عطر که هنر هست با ماشین که یک کالای مصرفی هست زیاد جالب نیست مگر در عطرهای دیزاینری یا نیش های پرفروش و خوشبو و گیرا.
ارکیتکت عزیز . این عطر به هیچ وجه بوی اسپرم نمیده . الهام عطر از چیز دیگه هست و اصلا هم به فرگرنتیکا اعتماد نکنید. در ضمن جاذبه جنسی این عطر شدیدا برای بانوان هست و الهامش هم از همون موضوع هست که نمیشه بازش کرد
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط :  داود Amin mohammadi
سلام.من نظرمو درباره این عطر گفتم و فکر نمیکنم اینکه من نپسندیدمش مشکلی ایجاد کنه.البته انتظارشو داشتم که در مقابل نظرم خیلیا جبهه بگیرن.بهتر نیست به نظرات هم احترام بذاریم؟ممکنه عطری هم من بپسندم که بقیه دوست نداشته باشند.ضمنا در مورد اینکه گفتم هایپ شده، دیشب تو خواب و بیداری نوشتم و منظورم این بود که خیلی بزرگش کردن،در حد و اندازه تعریفاتش نیست البته بنظر من.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد معین سرافرازی کاوه
بله منظور همون بود دیگه هیلی دقیق نمیشه ورود کرد
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
کلیت سخن اینکه عطرای جاذب جنسی ممکنه برای همه جذاب نباشن و فرگرنتیکا هم برای دونستن نظر مردمان جهان در باره عطرای مختلف سایت خوبیست
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Amin mohammadi محمد معین سرافرازی
سلام عرض شد
بنده فکر کنم اگه همگی دوستان اول هر کامنت یک ((از نظر من)) یا ((نظر شخصی)) بنویسن خیلی خوب میشه،دنیای عطر بسیار سلیقه ای هست و خب تشخیص کیفیت و ساختار عطر هم کار هر کسی نیست.مثلا توی هنر نقاشی هم این موضوع مطرحه،خیلی ها ممکنه نقاشی های پیکاسو رو ببینن بخندن یا مسخره کنن اما خب چرا اینقدر این فرد بزرگه توی این زمینه؟توی بحث عطر هم منم کاملا قبول دارم اصل و هدف اصلی عطر خوشبو بودن و لذت بخش بودنه و منم بیشتر طرفدار این مدل عطر ها هستم،اما اشکالی هم نداره یکسری افراد بیان و یک عطر با کانسپت هنری رو برای ((مخاطب های خاص خودش)) بسازن(حالا عطری اگه هم هنری باشه و هم خوشبو و همه پسند که نور علی نور میشه).
نکته بسیار خوبی که وجود داره اینه که اکثر دوستانی که طرفدار کار های نیش هستن هشدار میدن به بقیه که حتی زود سراغ سمپل کار ها نرن چه برسه به بلایند بای،حالا این دیگه بستگی به خود افراد داره که با چه هدفی دنبال عطر یا هر چیز دیگه ای میرن.
یا علی
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : علی شهرابی محمد معین سرافرازی
البته که بازخورد خوب از سوی همه تو عطر نمیتونه مورد توقع باشه اما اینکه یه عطر نیش گرون بازخوردهای بد زیادی داشته باشه یا شبیه به رایحه های ارزون و ..باشه برای من قابل قبول نیست و ترجیح میدم بین عطرای خاص دنبال یه چیزی بگردم که نه خودمو اذیت کنه نه دیگران رو.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : TH_MEN حسین .ب
هم عطر و هم ماشین، هر دو برای استفاده ساخته شدند. ولی اولین و مهمترین استفاده از عطر همانطور که از نامش برمی‌آید واضح هست که ایجاد خوشبوییست.
خودروهایی وجود دارند که به اونها به چشم یک کالای هنری نگاه کرده میشه. مانند مرسدس بنز ۳۰۰‭ ‬SL‭ ‬ ‬خودرویی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬ساخت‭ ‬آن‭ ‬از‭ ‬شمایل‭ ‬بال‌های‭ ‬مرغ‭ ‬دریایی‭ ‬الهام‭ ‬گرفته‭ ‬شده،مثال‌های دیگری هم هستند ولی اولین و مهمترین هدف از تولید یک خودرو ایجاد یک وسیله‌ی نقلیه هست.
اشخاصی مانند خسرو پرویز و خسرو انوشیروان که توجه زیادی به هنر داشتند بُعد هنری عطر رو جدا از خوش‌بو بودن نمیدونستند.(خواندن رسالۀ خسرو قبادان و ریدک خالی از لطف نیست)
یا اشعار حکیم فردوسی که بیانگر این موضوع هست
دگر بوی‌های خوش آورد باز
که دارند مردم به بویش نیاز

چو بان و چو کافور و چون مشک ناب
چو عود و چو عنبر چو روشن گلاب

موفق باشید.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : علی کاوه
اقای گوالیتری را با بلک افگانوشناختم،با بارائوندا تحیسنش کردم وبا بوکانرا عاشقش شدم، عطارقابل احترامی هست واز ریسک پذیری وجراتی که درخلق برخی عطرای ساختارشکن داره خوشم میاد.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : وحید سالار كلوچه
دوستان فارغ از بحث پیش امده بذارید بقیه نظراتشون رو بیان کنن و این رو در نظر بگیریم که هربرندی خوب و بد داره.
در زمان جناب ایکاروس هم ایشون و هم برخی حواریون نقدهای بسیار جالبی به برخی عطرای نیش گرون وارد میکردند که برای من بسیار جالب بود و نباید فکر کنیم که همه کارای گوالتیری موفق هستن و من هم موافقم که فرگرنتیکا رفرنس خوبی هست برای اشنایی با نظرات دیگران.
04 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی TH_MEN
دیدگاه ها نسبت به دنیای بی انتهای عطر متفاوت هست و باید به هر دیدگاه احترام گذاشت در هر لولی . یکی توقع خوشبویی داره با هر استنادی و خب خوب و محترمم هست دیدگاهش و قابل تحسین. یکی دنبال هنر هست و بازخورد و حرف و حدیثاش واسش مهم نیست مثل خودم و یک درصد از دوستان دیگر حاضر در سایت که بدون هیچ هراسی عطر هنری خودشون رو مصرف میکنند . این هم محترم هست و نباید چون درکی از دیدگاه همدیگه نداریم جبهه ای بگیریم .ریپلای های من و چند دوستان هم بخاطر اشتباه لفظی ای بوده که دوستمون داشتند و کلمه هایپ رو اشتباه نوشته بودند . جو سایت دوستانه هست برای کمک به توانایی های یکدیگر و پیشرفت روز بروز شامه و درک ما .اینجا هممون مرتب در تست و تلاش هستیم و هیچ هدف دیگه ای رو دنبال نمیکنیم و ادعاییم نداریم. وگرنه هممون میدونیم از فروختن یا نفروختن کار گوالتیری بزرگ چیزی عاید ما نخواهد شد . یکی حال میکنه میگیره یکیم نه .
یا حق
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : آرش کامبیز سخی
پاسخ به architect:
دوست عزیز ما همگی آرام هستیم نگران نباش و در ضمن فکر میکنم شما خیلی به فرگرنتیکا تکیه و استناد نکن برادر، بوی اسپرم و این داستان ها نظرات افراده کاملا غیر حرفه اییه و اون رایحه چیزی جز حجم زیاد فرومون و ایزو سوپر آی نیست که این توهم بویایی رو به هر شخصی با توجه به قدرت و ظرفیت بویاییش القا میکنه. شما هم که از تعداد بازنگری و ریویو هاتون تو عطر افشان معلومه که شامه حرفه ای دارین ...چند روز پیش تو بخش پرسش و پاسخ نظری رو ثبت کردم بد نیست اگه حوصله داشتی بخونیش..بحث من طرفداری و یا دشمنی با یه عطر و مخاطبان خاصی نیست..من معمولا به خاطر این جبهه گیری های الکی و غیر حرفه ای خیلی کامنت نمیزارم ..میدونی داستان بعضی از ماها چیه ؟؟؟ مثل اون شخصی هست که تا حالا یه لگد به توپ فوتبال نزده و بعد میاد میشنه بازی بارسلونا و رئال مادرید و .... نقد میکنه. اگه این جا فضایی برای کمک کردن به همدیگه و تبادل سالم و فایده دار نظرات هست باید همه چیز در کمال صداقت باشه نه اینکه بری از روی کامنت ها و نظرات بقیه و بدون تست کار و مهمتر از همه نداشتن اطلاعات کافی صرفا یه نظر و کامنت بزاری چون اینجوری به کسانی که واقعا میخوان از این فضا استفاده کنن برای انتخاب یه عطر، شبحه و اشتباه ایجاد میکنن...علی ایحال بحث دیگه زیادی داره طولانی و بیهوده میشه راجب به این موضوع و بار مثبت و کاربردی تو نظراتمون کمتر و کمتر ... خوش باشید همگی.
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Iman In The Dark
من دیدگاه شخصی خودمو درباره این عطر گفتم و به شخص خاصی جسارت نکردم و متاسفم بابت بی تحملی بعضیا و مدنظر داشته باشید که مثلاً من رد توباکو رو خیلی دوست دارم که همینجا خیلیا شیفته ش هستن.
عزت زیاد.
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حسین .ب One Flew Over the Cuckoo's Nest
ولی این عطر رو یک عاشق عطر باید تو کلکسیونش داشته باشه.چه بپوشه چه نپوشه.ارزش داشتنش برای یک عطر باز مسجله
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی شهرابی
ایشالا اروم اروم اروم اروم از شما و برخی دوستان یادمیگیریم
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
سلام
با همین اختلاف نظرهاست که حقیقت معلوم میشه.
چه خوبه که تندی و بی احترامی نکنیم.
ممنون
05 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : TH_MEN حسین .ب

اقا امیر محمد و دوستان عزیز،کسی mancera Hindu Kush رو تست کرده؟اگر تست کردین میشه بگین شما هم بین seminalis و Hindu Kush شباهتی حس میکنین یا نه؟
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
سلام مش قاسم ، نه تست نکردم ولی بعید میدونم حتی شباهت نزدیکی هم داشته باشند .
25 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کاوه
سلام دوسته‌ عزیز
Hindu kush رو من یبار تو وزرا تست کردم و خیلی دقیق نیست پاسخم ولی تقریبا هیچ شباهتی نداشتن. اون بیشتر رایحش‌ چوبی و گیاهی و کم شیرین بود ولی سمینالیس گیاهی نیستش و شیرینیه محسوسی هم داره
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کاوه
عجب ماندگاری و پخش بوی عجیبی داره،بعد حدود ۱۵ یا ۱۶ ساعت هنوز کل اتاق بوی سمینالیس میده،حیف که خوشم نیومد(فعلا)،کسایی که عاشق پخش بو و ماندگاری خیلی زیادن اگه رایحش رو بپسندن قرار کلی لذت ببرن و ارزش پولی که میدن رو داره(البته جدای بحث کیفیت که بنده تخصصی ندارم در این زمینه که بخوام قضاوت کنم)
26 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی شهرابی In The Dark
تست اول بنده از این کار ۲۵ بهمن بود و به تست دوباره نرسیده چون هنوز بوش روی پیراهن توی کمد هست،بیشترین پخش بو و ماندگاری رو بین عطرهایی که تست داشتم داره،کاش میشد پخش بو و ماندگاری این کار رو بین عطر های دیگه تقسیم کرد،واقعا ثواب داره حداقل ۳ تا ۴ ساعت میره روی ماندگاری عطرهای دیگه.
یه نصیحت هم به کسایی که میخوان از این عطر استفاده کنن،حتما شنیدین که میگن بعضی عطر هارو باید حدود نیم ساعت قبل از خروج از منزل اسپری کنین،این کار رو باید دو سه روز قبل از مراسمی که دارین اسپری کنین تا نه عطر کسی رو خفه کنین و نه خودشون رو
30 بهمن 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : In The Dark پارسی
مش قاسمه عزیز
آقا این عطر خیلی قویه کاملا درسته ولی مگاماره لعنتی ازینم قویتر بود!!! این عطرو من باره اولی که استفاده کردم شاید 4 تا پاف از شیشه ی دستریز زدم و رفتم جایی که محیطه بسته ای بود و کسی اذیت نشد و بازخورد هایه خیلی خوبی هم از جنسه مخالف دریافت کردم و اکثرن میگفتن دوست دارن هی بوش کنن و بوش مداوم پخش باشه تو فضا!!ولی مگامار رو کاری به رایحش ندارم ولی اصلا جرات ندارم بیشتر از 2پاف اسپری کنم چون ممکنه بویاییمو از دست بدم از شدته زیادیه بوش!مگامار از نظره پرفورمنس به نظرم از اینترلود بالاتره و با ناکسوس از زرجوف برابری میکرد در صورتی یک عطره خنک هستش.علته این پایداریه عجیبشو خیلی دوس دارم بفهمم.
30 بهمن 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : In The Dark کاوه

با سلام و ادب
برای همسرم تهیه کردم
یک عطر نیش واقعیه
خوشبو و متفاوته و شخصیت خاص خودشو داره
جهت استفاده در جمع مناسب نیست
برای مصرف خصوصی هست
16 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
چرا برای جمع مناسب نیست؟
16 بهمن 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟