Etat Libre d'Orange - She Was An Anomaly

اتات لیبره د اورنج شی واز ان انومالی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42858
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42858
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
280,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اتات لیبره د اورنج از زمان تأسیسش تا به امروز همیشه به عجیب‌و‌غریب بودن، انحراف از هنجارهای همیشگی و متمایز بودن در جهان عطرسازی تمایلی خاص داشته است. شعار این کمپانی در این زمینه روشن است: ما به الگوهای رایج کاری نداریم و از میراث‌های سنتی هم پیروی نمی‌کنیم.

خالقان عطرهای اتات لیبره د اورنج همیشه درحال مطالعه در ذات امور شدیدا متضاد بوده‌اند: نور و تاریکی، نیکی و شرارت، بدبینی و رمانتیک بودن، صداقت داشتن و طعنه‌آمیزی کلام. هیچ کس نمی‌داند که باید از عطرهای این کمپانی واقعا چه انتظاراتی داشته باشد. حتی خالقان عطرهای اتات لیبره د اورنج هم گفته‌اند که گاهی اوقات خودشان هم نمی‌توانند حاصل کارهایشان را پیش‌بینی کنند.

اصل کلیدی اتات لیبره د اورنج این است: ناهنجار بودن، خلاف جریان بودن. ما متفاوتیم، همان‌طور که عطرهایمان متفاوتند و ماجراهای متفاوتی هم دارند. ما این تمایز خاص را ارج می‌نهیم و آن را گرامی می‌داریم. و اکنون این تفاوت ناب را با عرضه عطری خاص عیان می‌کنیم. عطر «شی واز ان انومالی» دقیقا خود ماییم.

دنیلا آندریر (خالق آمیزه شی واز ان انومالی) می‌گوید: «این عطر حاصل چیزی غیرمنتظره و غافلگیرکننده است. من برای خلق این عطر با «کارتو»‌ کار کردم؛ نوعی ابزار مجهز به هوش مصنوعی برای فرمول‌سازی که توسط کمپانی ژیوادان اختراع شده است. پس محبوب‌ترین و خودمانی‌ترین نت‌هایی که می‌شناختم را به «کارتو» دادم. «کارتو» میزان غلیظی از دو ترکیب خاص را به من تحویل داد و باقی آمیزه را هم خودم تکمیل کردم».

عطرهای تحت نظارت کمپانی ژیوادان به‌عنوان بخشی از استراتژی اختراعات دیجیتال در سال 2020 باید شروع‌به‌کار ابزار پیشرفته «کارتو» را به مخاطبان اعلام کنند. این سیستم بصری و تعاملی هوشمند به عطرسازان در خلق آمیزه‌های نوین کمک می‌کند. «کارتو» (Carto) نوعی ابزار مجهز به هوش مصنوعی است که علم و تکنولوژی را به خدمت عطرسازان درمی‌آورد. این ابزار طوری طراحی شده تا بتواند به شیوه‌ای هوشمندانه از ترکیبات منحصربه‌فرد براساس «جدول ارزش بویایی» ژیوادان استفاده کند و عملکرد ساختارهای بویایی مختلف را در فرمول‌های نهایی به حداکثر برساند.

برند اتات لیبره د اورنج
سال عرضه 2019
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، زنبق ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
She Was An Anomaly-اتات لیبره د اورنج شی واز ان انومالی
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
6
1 رای
پخش بو
5
1 رای
طراحی شیشه
5
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟