AJMAL - Tonka

اجمل تونکا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42783
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42783
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Tonka - اجمل تونکا

عطری مردانه - زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد

این عطر در سال 2019 به بازار عرضه شده است .

در دسته گروه بویایی رایحه های شرقی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به دانه تونکا ، روایح دودی، ادویه جات معطر، روایح گلی اشاره کرد.

برند اجمل
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه دانه تونکا ، روایح دودی، ادویه جات معطر، روایح گلی
نمره کاربران
Tonka-اجمل تونکا
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
6
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
6
طراحی شیشه
عشق یعنی تَپِشِ این دل بارانیِ من
لطف پیدای تو و گریه ی پنهانیِ من
و خدا خواست که از دست تو دَرمان برسد
خواست تا عطر علی، به خراسان برسد
یا رضا گفتم و وا شد به نگاهت گِرِه ها
چه خبر ها که رسید از دل این پنجره ها
یا رضا گفته و بینا شده چشمان کسی
یا رضا گفته اسیری که به دادَش برسی
عشق یعنی که بر شوق تو به صحرا بزنم
به هوای دلِ پاک تو به دریا بزنم
عشق یعنی بشوم آهوی آواره‌ی تو
بدهم دل به صدای خوشِ نَقٌاره‌ی تو
عشق یعنی به هوایَت گذر از دامن و دَشت
عشق در شوق سلامیست سر ساعت هشت
........................................................................................
عطری بسیار قدیس که در قلبهای مردان و زنان پاک سرشت، تپیدن می کند. رایحه ای بسیار سنگین از تونکا و سرو تند و عود اُرگانیک که شهدی خاص و خلوص را تداعی می کند. شروعی طوفانی از عود عالی که حدود نیم ساعت دوام میاورد و سپس از تونکا،کهربا،نعناع هندی روایح ادویه ای مثل دارچین و پودر شکلات تلخ باهاش ادغام شده و رایحه ای بسیار عمیق چوبی را برجای می گذارد. یکی دیگر از آثار فاخر برند اجمل شهدی مقدس را در خود نهفته است. شهدی با خلوصی از عشق معبود که یادآور عبادت و عبادتگاه هاست اما رایحه ای آنقدر متفاوت که تو را به ستایش از عشق معبود، وادار می کند. روایح این عطر بپاس خلوص خاص و حالت بخوری عودی و گرد و غباری (خاک زمین) قرابت نزدیکی به حالت دعا کردن دارد.
کاوش در موضوع دعا نشان می‌دهد که دعا موضوع بسیار پیچیده‌تری نسبت به تصویر کلیشه‌ای است که ما از یک مؤمن انتظار داریم و مشتاقانه درخواست‌های کمک، بخشش یا نیازهای فوری دیگر را مطرح می‌کند. دعا فقط یک بیرون رفتن از حالت جسمانی نیست، بلکه یک ورود به عمق روح و روان نیز هست، و تمرینی است که عمیقاً در تار و پود فرهنگ جهانی تنیده شده است یعنی ملیله ای غنی از علم، روانشناسی، متافیزیک و البته ایمان و اِقامت معنوی.
به عنوان یک عمل، دعا تنظیم یک نیٌت است که این یک درخواست نیست، بلکه یک قطعنامه است، و این قطعنامه اَشکال مختلفی دارد. عبادت و دعا به هر شکلی که باشد، روانشناسی زیربنای آن از دو منظر نسبتاً متمایز مطرح می شود. از یک سو، خدا، یا هدف دعا، ممکن است به عنوان یک سازه بیرونی نفس، یا چیزی «در ظرفیت کالبد انسان» نمایش داده شود. از سوی دیگر، خدا ممکن است به عنوان یک الگوی درونی کهن، یا چیزی «در ظرفیت روح انسان» نمایش داده شود.
سُنَت‌های معنوی و دینی گوناگون عمده و صغیر، خفته و جدید هر کدام اساساً در یکی از این دو ظرفیت قرار می‌گیرند و سپس ترکیبی کمتر از دیگری را شامل می‌شوند. این چارچوب روان‌شناختی بنیادی متعاقباً بر شکلی که دعا و مراقبه در هر یک از سُنت‌های معنوی مختلف به خود می‌گیرد تأثیر می‌گذارد. سُنت‌های اصلی غربی، مانند مسیحیت، یهودیت و اسلام تا حد زیادی از ساختار «ظرفیت کالبد انسان» استفاده می‌کنند. بنابراین، خدا در درجه اول "عبادت شده است". سُنت‌های اصلی شرقی، مانند بودیسم، هندوئیسم و تائوئیسم، از روی دیگر این سکه بیرون می‌آیند و تا حد زیادی از ساختار «ظرفیت روح انسان» استفاده می‌کنند. بنابراین، دعا و عبادت از این منظر چیزی درون نگرتر و شبیه مراقبه است.
صرف نظر از شکل دعای خاص یک سُنَت، یکی از انواع دعاها که در همه جا حاضر است، دعای برکت است. باز هم از جنبه روانشناختی، برکت زمانی است که دعا بدون توجه به پیشینه اش از حالت خود محوری (دعا برای من) به قوم مداری (دعا برای ما/شما) و زمین محوری (دعا برای همه ما) حرکت کند. از این گذشته، یکی از رایج ترین اصطلاحات و برکت در زبان فارسی "خداحافظ" است که مخفف "خدا با شما باشد" است.
بخش جالبی از علم مرتبط با این تکامل قومی و زمین محوری دعا از مرکز تحقیقات پزشکی دانشگاه دوک حاصل شده است: جایی که یک مطالعه نشان داد که در یک گروه 150 بیمار قلبی که درمان جایگزین پس از عمل را دریافت کرده بودند (پیوند قلب)، از طرف اقوام برای تعداد 45 بیمار دعای شفاعت هر روز انجام گرفته بود که بعد از چند روز از پیوند قلب، این بیماران بالاترین میزان موفقیت عمل پیوند از نظر سیستم ایمنی را در کل گروه 150 بیمارانی که پیوند قلب کرده بودند را داشتند. نکته جالب در مورد این تحقیق، این است که این تحقیق دو سوکور بود یعنی نه محققین و نه کسانی که دعای شفاعت را دریافت می کردند نمی دانستند که برای این بیماران دعا می شود که یک متغیر مداخله گر را پیشنهاد می کند. بدیهی است که متغیر مداخله‌ای که توسط این تحقیق ذکر شده است موردی برای خدا نیست. با این حال، رابطه‌ای بین حالت‌های هوشیاری تجربه‌ شده توسط کسانی که دعا می‌کنند و تجربه ذهنی کسانی که برای آنها دعا می‌کنند، را نشان می‌دهد. از منظر متافیزیکی، آنچه ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم، رزونانس متقابلی است که ثابت شده است بین حالات هوشیاری به طور خاص، حالت های تصادفی آگاهی (دعا، مدیتیشن و خواب عمیق و بدون رویا) و میدان کوانتومی (فراتر از زمان) وجود دارد. از منظر عملی تر، مفهوم این رابطه ما را وادار می کند که هم تجربه فردی و جمعی دعا و هم تأثیر بالقوه ای را که می تواند بر تجربه ما در جهان معنوی و در جهان مادی داشته باشد در نظر بگیریم.
دعا، مانند مراقبه، بر وضعیت ذهنی ما تأثیر می گذارد، که به نوبه خود بر «وضعیت بدن» ما نیز تأثیر می گذارد. دعا تجربه اضطراب را کاهش می دهد، خلق و خوی افسرده را به نشاط و شادی سوق می دهد، فشار خون را کاهش می دهد، الگوهای خواب را تثبیت می کند و بر عملکردهای خودمختار مانند هضم و تنفس نیز تأثیر می گذارد. علاوه بر این، دعا و مدیتیشن بر روی وضعیت جسم و ذهن ما تأثیر می گذارد. این امر باعث تغییر عادات ذهنی و متعاقباً الگوهای رفتاری ما می شود. این تغییرات به نوبه خود و در طول زمان تغییراتی را در مغز ایجاد می کنند و بر تجربه ذهنی و عینی ما از جهان و نحوه مشارکت ما در آن تأثیر می گذارند.
رایحه ی این عطر نیز بخاطر یادآوری مکانهایی مانند عبادتگاه ها ممکن است برای برخی مخاطبان تنپوش، واژه ی دعا را یادآوری کند. واژه ای که شاید تنها در زمان مکان خاص آن را بکار میبریم. چراکه زمزمه ی دعا حتی در اوج خوشبختی و سعادت نیز الزامی است و تنها بر پایه ی روزگار سختی و بیماری نهادینه نشده است.... انسان بطور بیولوژیکی به دعا کردن نیاز دارد و این باور پذیری برای وجود نیرویی به نام خداوند، که در هر مکان زمان، ناظر رفتار ما است بطور متافیزیکی در ماهیت بیولوژیک انسان نهفته است که شاید واژه ی روح سزاوار آن باشد. متافیزیکی ادغام شده در ماهیت بیولوژیکی انسان که در لحظه ی دمیدن و خروج از این ماهیت، تمام حافظه زیست روانشناختی مکان زمان خود و هر آنکه در پیرامون متافیزیکی انسان باشد را بطور بی اختیار درک می کند، بی آنکه هیچ صدایی از هیچ روحی شنیده شود، بی آنکه هیچ تصویری از هیچ فیزیکی از خودش دیدگان کند..... چگونه ممکن است که تنها دیدگان تو باشد در آنسوی متافیزیک که بی هیچ طنین صدا و تصویری، بر همه چیز دانا باشی؟؟؟؟؟ چگونه ممکن است با جرمی 21 گرمی متافیزیکی بر هر آن چیزی که تا زمان جرم فیزیکی، مُبهم بودی آگاه شدی؟؟؟؟؟؟
عطری سزاوار واژه ی دعا برای مخاطب تنپوش با شایستگی غنی از روایح مطهر عشق معنویت در قلب انسان عاشق که ارمغانی از آنسوی عشق را تداعی می کند. با ماندگاری 12 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 24 ساعت روی پوست حتی با استحمام و پراکنشی بسیار وحشتناک که همچون تیزی نوک نیزه ها در شامه های مخاطبان همراه خودنمایی می کند. عطری فاخر برای یادآوری عبادت نیرویی مطلق در زمین و زمان......
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران............

[EDITED] 1401/11/20 14:48
20 بهمن 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : مهربد سالمی
سلام و درود آقای دکتر. حدود قیمت این لاین عطرهای برند اجمل رو میشه بفرمایید و اینکه فروشگاه های داخل کشور موجود هست؟ سپاس
21 بهمن 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سميرا_ال
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای اکرمی بزرگوار قیمت این لاین از برند اجمل 345 تا 385 دلار هستند. متاسفانه در کشور ایران بخاطر شناخت بد نسبت به عطرهای اماراتی، این مدل عطرها را به کشور وارد نمی‌کنند. مگر اینکه سفارشی براتون بیارند. کیفیت بسیار بالایی دارند و پرفورمنس بسیار بالا.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
21 بهمن 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سالمی امیر علوانی
ممنون از پاسختون. با توجه به تهیه چند کار فاخر از برندهای عربی مثل عربین للعود و القریشی کاملا دیدگاه مثبتی به برندهای عربی پیدا کردم و اگه بدون پیش داوری رایحه مورد پسندمون رو توی این برندها پیدا کنیم با توجه به کیفیت و پرفورمنس عالی ارزش خرید بالایی دارن. شاد و خوشبو باشید.
22 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سميرا_ال
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای اکرمی بزرگوار بله واقعا برخی برندهای عربی مثل اجمل و همین برندهایی که شما معرفی فرمودین واقعا بسیار آثار فاخری هستند. البته همه برندها کارهای ارزانتری هم دارند اما حداقل این برندها رعایت انصاف در حق اقتصادی مشتری را انجام دادند که بخاطر عطرهای فاخر، عطرهای متوسط را به قیمت مناسب به فروش می‌رسانند اما اکثر برندهای غربی این رعایت انصاف را ندارند و تمام عطرهای خودشان حتی ضعیف ترین ها را هم به قیمتهای گران قوی ترین ها می‌فروشند. خوشحالم که برخی عطرهای عربی برای شما هم مورد پسند قرار گرفته اند.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی....
22 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سالمی پرنیان
آقای اسعدی عزیز عطر :
Ajmal Purely Orient Vetiver
را تست کرده اید؟
01 مهر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند این عطر نیش از برند اجمل که فرمودید را تست داشتم و یکی از عطرهای بسیار باکیفیت در طبع وتیوری خاکی هست که حتما بایستی از عاشقان روایح خاکی و وتیوری باشید تا بتونید باهاش ارتباط برقرار کنید. رایحه تقریبا خطی هست چون به محض اسپری، انگار پوست میوه ی ترنج که چند روز هست نصف اش داخل خاک فرو رفته را برداشتید و بونوازی می‌کنید، واسه همین در لحظه ی بونوازی حالت گرد و غبار تلخ رو تداعی می‌کند اما بعد از ۲ دقیقه اون حس تیز گرد و غباری به رایحه ی چوبی و مشکی تبدیل میشه که انگار قطرات باران با نرمی و مهربانی شروع به باریدن می‌کنند و بر زمین خاکی برخورد کرده که در قسمتی از این زمین علف های جوان روییده بودند و یه رایحه ی جذاب و شامه نواز را برجای می‌گذارند. بسیار خوشبو و بسیار باوقار هست و قطعا برای تن‌پوش آقایان شایسته تر از بانوان می‌باشد، بخصوص در فصل پاییز و زمستان و یک هفته ی اول بهار.
کیفیت بسیار شفاف در رایحه داره با ماندگاری ۴۸ ساعت روی لباس بویژه لباس های کتان و نخی و ۱۰ ساعت روی پوست گردن با پراکنش خوب در ساعت اولیه تن‌پوش. لطفا در صورت امکان حتما دکانت این عطر را تهیه فرمایید که قیمت باتل ۷۵ میلی لیتر این عطر، بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی و بهترین ها برای شما....
02 مهر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : امیر علوانی احسان شکیب نژاد
این نسخه را در فروش آنلاین باقیمت بسیار مناسب دیدم ( ۸۴ یورو) البته تخفیف خورده بود و چون عطرهای روایح وتیوری را دوست دارم در فکر خریدش هستم. اینطور که فرمودید فضای حدودا شادابی مثل گری وتیور نداره و شاید بیشتر به طرف لالیک مشکی باشد. لطف کنید بفرمایید برای استفاده در جمع هم مناسب هست ، با چه تیپی یا کلا عطر خلوت به حساب میاد؟
در فرگرانتیا هم فقط یک نظر در موردش ثبت شده در حالی که زمان تقریبا زیادی از تولیدش میگذره.
نهایتا خواستم بدونم از این لاین کدام یک از عطرهای اجمل را ترجیح میدید. ممنون
02 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : امیر علوانی Mahmood.R
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از عنایت شما کمال سپاس دارم. لالیک مشکی اصلا قابل قیاس با این عطر نیست چراکه این عطر از برند اجمل بسیار خاص هست و برای مراسم رسمی گزینه ی شایسته ای هست. اما لاین خیلی خاص و نیش اجمل شامل عطر اجمل تونکا، اجمل پچولی، اجمل آمبر و مابقی این لاین می‌باشد.
دوست ارجمند با توجه به خرید ناموفق شما از برند اجمل برای عطر اجمل آکورد بویس، پیشنهاد میکنم حتما سعی کنید دکانت تهیه کنید چراکه این لاین از اجمل گران هستند (بالای ۳۰۰ دلار). فلذا سعی کنید از خود نمایندگی اجمل در دبی سفارش بدین هر عطری که از برند اجمل خواستار خرید هستین و یا اگر در ایران هستین به مدیریت محترم عطرافشان واتس اپ پیام بفرستید و هر عطری که خواستید درخواست کنید تا براتون تهیه کنند.
بهترین ها برای شما دوست گرامی.....
02 مهر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : کامبیز سخی nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟