AJMAL - Santal

اجمل سانتال

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42782
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42782
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Santal - اجمل سانتال عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2019 به بازار عرضه شده است .

اجمل سانتال در دسته عطر های رایحه های چوبی قرار می گیرد

اسانس های بکار برده شده در این عطر چوب صندل سفید می باشد.

برند اجمل
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های چوبی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه چوب صندل سفید
نمره کاربران
Santal-اجمل سانتال
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
6
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
کدوم کوه و کَمَر بویِ تو داره یار
کدوم مَه جِلوه ی روی تو داره
همون ماهی که از مغرب زَنَد فریاد
نشون از طاقِ اَبروی تو داره
مجنون نبودم مجنونم کردی
از شهر خودم بیرونم کردی یار
اَلا دُختر که موهای تو بوره یار
به حمام می روی راه تو دوره
به حمام می روی زودی بیایی یار
که آتش بر دلم مثل تنوره
مجنون نبودم مجنونم کردی
از شهر خودم بیرون کردی یار
ستاره در هوا نقشِ زمینِ یار
خودم انگشتر و یارَم نگینه
خداوندا نگه‌دارِ نگین باشه شورانگیز
که یارِ اول و آخر همینه
مجنون نبودم مجنونم کردی
از شهر خودم بیرونم کردی یار
.......................................................................
چالشی ماهرانه از اندیشه ی عطاری معمار که تنها بر دانش و نسبت ها متکی نیست و بر روحانیت مردمان شرق نیز تمرکز داشته است. اندیشه ای از تجسم مردمانی عاشق که عشق را غنی ترین ارزش معنویات و مادیات می دانند. عطری با شروع رایحه ای تند و تیز از زنجبیل و زعفران که حدود 40 ثانیه ی بعد به روایحی بسیار نیمه شیرین چوبی و عودی بسیار عمیق تبدیل میشود که در کناره ها یه حالت خامه ای مانند را در طبع گرم حفظ کرده است، انگار یه بستنی سنتی رو در دمای اتاق قرار دادین و بستنی آب شده که داخلش قاشق چوبی سفید هم قرار داده بودین و اگر این قاشق را بونوزای کنین یه بوی بسیار خوشایند چوبی خامه ای رو حس میکنین. به نظرم شاید تنها عطر چوبی از بستر صندل باشه که اینگونه کیفیت اعلایی داره، چراکه واقعا اعتیاد شامه ها را به همراه خواهد داشت. رایحه ی چوبی خامه ای این عطر ممکن است در بهبود بهداشت خواب بخصوص در کنترل رویاها و کابوسها مفید باشد.
با وجود تحقیقات علمی، اما هنوز پاسخ محکمی برای اینکه چرا مردم خواب می بینند، شناسایی نشده است. برخی از برجسته ترین نظریه ها این است که رویا دیدن به ما کمک می کند تا خاطرات را پردازش کنیم و احساسات خود را بهتر درک کنیم، همچنین راهی برای بیان آنچه می خواهیم یا تمرین رویارویی با چالش هایمان را فراهم می کند. رویا شامل تصاویر، افکار و احساساتی است که در طول خواب تجربه می شوند. رویاها می توانند از فوق العاده شدید یا احساسی تا بسیار مُبهم، زودگذر، گیج کننده یا حتی خسته کننده باشند. برخی از رویاها شادی آور هستند، در حالی که برخی دیگر ترسناک یا غم انگیز هستند. گاهی اوقات به نظر می رسد رویاها روایت واضحی دارند، در حالی که بسیاری دیگر به نظر می رسد که اصلاً معنایی ندارند. ناشناخته‌های زیادی در مورد خواب دیدن و خوابیدن وجود دارد، اما آنچه دانشمندان می‌دانند این است که تقریباً هر کسی هر بار که می‌خوابد، در مجموع حدود دو ساعت در شب خواب می‌بیند، خواه هنگام بیدار شدن آن را به خاطر بیاورد یا نه. فراتر از آنچه در یک رویای خاص وجود دارد، این سوال وجود دارد که چرا اصلاً در خواب، رویا یا کابوس می بینیم؟؟؟؟
این سوال که چرا ما رویا می بینیم هزاران سال است که فیلسوفان و دانشمندان را مجذوب خود کرده است. به طور سنتی، محتوای رویا با یادآوری ذهنی بیننده خواب هنگام بیدار شدن اندازه گیری می شود. با این حال، مشاهده نیز از طریق ارزیابی عینی در آزمایشگاه انجام می شود. در یک مطالعه، محققان حتی یک پِلان محتوای رویاهای ابتدایی ایجاد کردند که قادر بود با استفاده از الگوهای تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI) آنچه را که مردم در زمان واقعی می‌بینند، ردیابی کند. برخی از برجسته‌ترین تئوری‌های رویا ادعا می‌کنند که کارکرد رویا عبارت است از:
تثبیت خاطرات
پردازش احساسات
بیان عمیق ترین خواسته هایمان
تمرین برای مقابله با خطرات احتمالی
بسیاری از محققان بر این باورند که ما به دلیل ترکیبی از این دلایل و نه هر نظریه خاص، خواب می بینیم. علاوه بر این، در حالی که بسیاری از محققان بر این باورند که رویا دیدن برای رفاه ذهنی، عاطفی و جسمی ضروری است، برخی از دانشمندان معتقدند که رویاها اصلاً هدف واقعی ندارند. نتیجه این است که در حالی که نظریه های زیادی ارائه شده است، اما هنوز هیچ اتفاق نظر واحدی در مورد اینکه چرا ما رویا می بینیم به وجود نیامده است. رویا دیدن در طول مراحل مختلف خواب نیز ممکن است اهداف منحصر به فردی داشته باشد. واضح‌ترین رویاها در طول خواب با حرکت سریع چشم (REM) اتفاق می‌افتد و اینها رویاهایی هستند که ما به احتمال زیاد به یاد می‌آوریم. ما همچنین در طول خواب بدون حرکات سریع چشم (غیر REM) رویا می بینیم، اما مشخص است که این رویاها کمتر به یاد می آیند و محتوای پیش پا افتاده تری دارند.
رویاها ممکن است ناخودآگاه را منعکس کنند: تئوری رویاهای زیگموند فروید نشان می دهد که رویاها نمایانگر خواسته ها، افکار، برآورده شدن آرزوها و انگیزه های ناخودآگاه هستند. به گفته فروید، افراد توسط تمایلات سرکوب شده و ناخودآگاه مانند غرایز پرخاشگرانه و جنسی هدایت می شوند. در حالی که بسیاری از اظهارات فروید رد شده اند، اما تحقیقات نشان می دهد که یک اثر بازگشت در رویا وجود دارد که به عنوان نظریه بازگشت رویا نیز شناخته می شود، که در آن سرکوب یک فکر منجر به رویا دیدن درباره آن می شود. فروید در "تعبیر رویاها" نوشت که رویاها "تحقق پنهان آرزوهای سرکوب شده" هستند. او همچنین دو جزء مختلف رویاها را توصیف کرد: محتوای آشکار (تصاویر واقعی) و محتوای پنهان (معنای پنهان). نظریه فروید به ظهور و محبوبیت تعبیر خواب کمک کرد. در حالی که تحقیقات نتوانسته است نشان دهد که محتوای آشکار اهمیت روانی یک رویا را پنهان می کند، اما برخی از محققان معتقدند که رویاها نقش مهمی در پردازش احساسات و تجربیات استرس زا دارند.
با توجه به مدل سنتز فعال سازی رویا، که اولین بار توسط جی. آلن هابسون و رابرت مک کارلی ارائه شد، مدارهای مغز در طول خواب REM فعال می شوند که آمیگدال و هیپوکامپ را تحریک می کند تا مجموعه ای از تکانه های بیوالکتریکی ایجاد کنند یعنی مجموعه‌ای از افکار، تصاویر و خاطرات تصادفی که هنگام خواب ظاهر می‌شوند. وقتی از خواب بیدار می شویم، ذهن فعال ما تصاویر مختلف و تکه های خاطره رویا را کنار هم می چیند تا روایتی مُنسجم ایجاد کند. در فرضیه سنتز فعال‌سازی، رویاها مجموعه‌ای از ترافیک تصادفی اطلاعات هستند که در ذهن شما که در حال خواب هستید ظاهر می‌شوند و زمانی که از خواب بیدار می‌شوید به شیوه‌ای معنادار گِرد هم می‌آیند. از این نظر، رویاها ممکن است خواب بیننده را به ایجاد ارتباطات جدید، الهام بخشیدن به ایده های مفید یا داشتن تجلیات خلاقانه در زندگی بیداری شما برانگیزند.
طبق تئوری پردازش اطلاعات، خواب به ما این امکان را می دهد که تمام اطلاعات و خاطراتی را که در طول روز گذشته جمع آوری کرده ایم، تثبیت و پردازش کنیم. برخی از محققان رویا پیشنهاد می کنند که رویا دیدن محصول جانبی یا حتی بخشی فعال از این پردازش تجربه است. این مدل، که به عنوان نظریه خودسازماندهی رویا شناخته می شود، توضیح می دهد که رویا دیدن یکی از عوارض جانبی فعالیت عصبی مغز است، زیرا خاطرات در طول خواب تثبیت می شوند. در طول این فرآیند توزیع مجدد اطلاعات ناخودآگاه، پیشنهاد می شود که خاطرات یا تقویت می شوند یا ضعیف می شوند. بر اساس تئوری خودسازماندهی رویاپردازی، زمانی که ما رویا می بینیم، خاطرات مفید قوی تر می شوند، در حالی که خاطرات کمتر مفید مَحو می شوند. نظریه دیگری در مورد رویاها می گوید که هدف آنها کمک به ما در حل مشکلات است. در این نظریه خلاقیت رویاپردازی، ضمیر ناخودآگاه و بدون محدودیت آزاد است تا در پتانسیل بی حد و حصر خود سرگردان باشد در حالی که بار واقعیات غالباً خفه کننده دنیای خودآگاه را بر عهده ندارند. در واقع، تحقیقات نشان داده است که رویاپردازی یک عامل مؤثر برای تقویت تفکر خلاق است. بر اساس فرضیه تداوم، رویاها به عنوان بازتابی از زندگی واقعی یک فرد عمل می کنند و تجربیات آگاهانه را در رویاهای او می گنجانند. به جای بازپخش مستقیم زندگی بیداری، رویاها به صورت تکه تکه ای از تکه های حافظه ظاهر می شوند. با این حال، مطالعات نشان می دهد که خواب غیر REM ممکن است بیشتر با حافظه بیانی درگیر باشد (هر چند چیزهای معمولی تر باشد)، در حالی که خواب REM شامل خاطرات عاطفی و رویاهای آموزنده تری هستند.
تمرین غریزه بدوی و تئوری های استراتژی تطبیقی رویا نشان می دهد که ما در زمان خواب در ذهن خودمان رویا می سازیم تا خود را بهتر برای رویارویی با خطرات در دنیای واقعی آماده کنیم. رویا به عنوان یک تابع شبیه‌سازی اجتماعی یا شبیه‌سازی تهدید، محیط اَمنی را برای تمرین مهارت‌های مهم بقاء در اختیار رویاپرداز قرار می‌دهد. در حالی که رویا می بینیم، غرایز ستیز یا گریز خود را تقویت می کنیم و توانایی ذهنی برای مدیریت سناریوهای تهدیدآمیز ایجاد می کنیم. تحت تئوری شبیه‌سازی تهدید، در هنگام رویا دیدن در خواب مغز ما بر مکانیسم ستیز یا گریز تمرکز می‌کند تا ما را برای سناریوهای تهدیدکننده زندگی و یا از نظر احساسی شدید از جمله:
فرار از تعقیب کننده
سقوط از روی صخره
ظاهر شدن در جایی بصورت برهنه
رفتن به دستشویی در ملاء عام
فراموش کردن مطالعه برای امتحان نهایی
این نظریه نشان می‌دهد که تمرین این مهارت‌ها در رویاها به ما یک مزیت تکاملی می‌دهد که می‌توانیم بهتر با سناریوهای تهدیدکننده در دنیای واقعی کنار بیاییم یا از آن اجتناب کنیم. این به توضیح اینکه چرا بسیاری از رویاها حاوی محتوای ترسناک، دراماتیک یا تلخ هستند کمک می کند. شایان ذکر است که برخی از مردم رویاهایی را در خواب تجربه می کنند که حتی در خواب هم می دانند که این یک رویا است و واقعی نیست که به این حالت، رویای شفاف می گویند. رویاهای شفاف رویاهای نسبتاً نادری هستند که در آن بیننده خواب از بودن در رویای خود آگاه است و اغلب بر محتوای رویا کنترل دارد. تحقیقات نشان می دهد که حدود 50٪ از مردم به یاد می آورند که حداقل یک رویای شفاف در طول زندگی خود دیده اند و کمی بیش از 10٪ گزارش می دهند که دو بار یا بیشتر در ماه آنها را دیده اند. هنوز ناشناخته است که چرا برخی افراد رویاهای شفاف را بیشتر از دیگران تجربه می کنند. در حالی که تئوری های زیادی برای اینکه چرا خواب می بینیم وجود دارد، تحقیقات بیشتری برای درک کامل هدف آنها مورد نیاز است. به جای اینکه فقط یک فرضیه را درست فرض کنیم، رویاها احتمالاً اهداف مختلفی را دنبال می کنند. با دانستن اینکه چیزهای زیادی در مورد اینکه چرا رویا می بینیم نامشخص مانده است، می توانیم با خیال راحت رویاهای خود را در نوری ببینیم که بهترین طنین انداز برای ما است.
برخی عطرها ممکن است مانند برخی داروها مثل استامینوفن بتوانند بعد از تنپوش و خوراک شدن، در فرد مورد نظر رویا یا کابوسی را ایجاد کنند. چراکه شاید برای هر یک از شما هم این موضوع پیش آمده باشد که با خوردن قرص استامینوفن، در حین خواب رویا یا کابوسی عجیب را تجربه کنید. رویاهایی که حتی حس لامسه ی شما هم کاملا فعال هست و اگر آسیبی به پوست یا بافت بدن شما ایجاد شود، حس درد همان آسیب را که در واقعیت میتوانید تجربه کنید را در رویا یا کابوس درک می کنید. روایح برخی عطرها بخصوص عطرهای تحریک کننده حس لامسه ی جنسی، نیز می توانند در ایجاد همان احساسات لامسه واقعی در رویا یا کابوس نقش داشته باشند بخصوص اگر این عطرها را قبل از خواب، به پوست گردن اسپری یا مالش کنید. نکته جالب این است که برخی عطرهای گرم و تند و تلخ معمولا اگر رویا ایجاد کنند، رویای کاملا رومانتیک متمرکز به حس لامسه ی جنسی را تداعی می کنند و اگر کابوس ایجاد کنند، کابوسهای بسیار وحشتناک را ایجاد خواهند کرد که در واقع بیانگر عدم وجود حد وسط در اینگونه روایح برای ایجاد رویا یا کابوس است که شاید حتی خود ما اصلا متوجه این موضوع نباشیم که چرا این رویاها یا کابوسها را در خواب تجربه می کنیم، یعنی اصلا به فکرمان خطور نمی کند که تجربه ی این رویا یا کابوس شاید بخاطر تنپوش همین برخی عطرها شب قبل بود.... و همچنین عطرهای شیرین و یا نیمه شیرین در تنپوش قبل از خواب ممکن است رویاهای آرامش بخش مانند برنده شدن در یک مسابقه، یا ثروتمند شدن یا پیدا کردن وسایل گران قیمت و یا از این قبیل باشند و یا کابوسی مانند مردود شدن در درسها، دوباره رفتن خدمت سربازی برای آقایانی که قبلا خدمت سربازی را تمام کرده اند و هر چه به کادر نظامی می گویند که من قبلا سربازی رفتم کسی به حرفش اعتنا نمی کند و یا در بانوان کابوسهایی مانند جدایی از عشق، ریزش موهای پوست، ریزش موهای اَبروها یا مُژه ها یا ریزش دندانها یا خراب شدن لباس مجلسی که خیلی دوسشان دارند و از این قبیل........ علم نورولوژی و نوروساینس حداقل در این بازه ی زمانی هنوز قادر به درک این فرآیندها نیست و شاید در سال 2523 میلادی بتوانند معمای رویاها و کابوسهای خواب انسان را رمز گشایی کنند. رایحه ی این عطر نیز ممکن است بتواند در بهداشت خواب انسان موثر باشد و حالت خواب REM را زودتر برای آنان که زمان بیشتری را برای رسیدن به خواب REM صرف می کنند، تداعی کند.
عطری با روایح بسیار اغواگر و بشاش که عاشقان روایح چوبی بخصوص چوب صندل را معدوم خود خواهد کرد. رایحه ای با اعدام تمامی روایح چوبی صندلی که بازگشتی برایش نیست..... ماندگاری برای 8 بار حرکت زمین به دور خود روی لباسهای ضخیم و 10 ساعت روی پوست با پراکنشی بسیار عالی در ساعات اولیه ی تنپوش.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران.................


[EDITED] 1401/11/24 19:14
24 بهمن 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مهدی ب هاشم پور
سلام و دورد دکتر عزیز خیلی جالب بود
جا داره این نکته رو بگم برای دیدن جسمی در حالت بیداری باید نور به جسمی تابیده بشه و بازتاب نور به چشم برسه ولی در خواب نور و بازتابی وجود نداره من شخصا به این مباحث علاقه زیادی دارم و تحقیقاتی کردم برای درک بهتر این مبحث باید عرفان بودیسم و تصوف برسی کرد که با پرستش نور مرتبط نور نماد ایجاد حیات تعریف میشه در ادیان الهی هم به نور الهی اشاره شده ادیان باستانی هم بودند که نور پرست بودند که شاخص ترینشون ارنیکه ها بودند که اطراف هند و پاکستان امروزی ساکن بودند
24 بهمن 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور وحید
سلام و عرض ادب دوست گرامی جناب اسعدی.
سپاس از مطلب پر مغزتان و وقتی که صرف می فرمایید و تلاش و مساعیتان برای ارتباط بخشی و پیوند میان پوشیدن عطر و علوم نورولوژی و روانشناسی. به نوبه خود سپاسگزارم از تلاش های شما در این مورد و نیز جنابان سخی در ربط دادن عطر با خاطرات و ادبیات، مسیح در ربط دادن عطر با فلسفه و زحمات مشابه سایر دوستان که می‌دانیم تنها صرف نگارش آن زمانبر و جانکاه است، ولیکن برایمان بسیار غنیمت است. چرا که پی میبریم اموراتی که روزانه بی توجه از کنارشان عبور می‌کنیم از جمله عطر چه دنیای وسیع و پیچیده‌ای دارند.. که چقدر می‌توان با جزییات به آن نظر کرد و سرسری رد نشد و در نهایت عطر صرفا عطر نیست که جهانی است پنهان در درون خود و می آموزیم که می توان همین نگاه را نه تنها در بوییدن‌، که در چشیدن خوراک و دیدن اشیا و هر نوع احساس روزمره نیز بکار برد.
ضمنا از تعبیر ماندگاری برای ۸ بار حرکت زمین به دور خود بسیار لذت بردم. قلمتان مانا باد.
24 بهمن 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : هاشم پور 🄼🄾🄽🄰
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای شکیب بزرگوار از همراهی و همدلی شما سپاسگزارم و امیدوارم توانسته باشم برای عطرها آنطور که شایسته ی این محفل و اعضای فرهیخته ی آن هست، مفید باشم‌. محفل عطرافشان از نظر من یک فرهنگستان معطر و معلم هست و انشالله این فرهنگسرا همچنان معطر و معشوق تداوم پیدا کنه.
سپاس مجدد از همراهی شما و تمامی بزرگواران.....
24 بهمن 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور احسان شکیب نژاد
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای علوانی بزرگوار چقدر خوشحالم که مطالعاتی در مورد فرهنگ های شرقی و سیما زیست بوم این مردمان انجام داده اید. لطفا این فرهنگسرا را از معلومات خودتان دریغ نفرمایید تا بیاموزیم از هنر فرهنگی این سرای معطر.
سپاس فراوان از همراهی شما دوست گرامی....
24 بهمن 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : احسان شکیب نژاد مهدی مددی
سلام عرض ادب جناب اسدی عزیز سپاس از محبت شما
پوزش میخوام بابت پاسخ دیر هنگام بنده
امانیسم و متریالیسم مقوله ایی هستند که در این بستر امکان مطرح کردنشون بسیار دشواره بنده که در دنیایی عطر طفلی هستم که از محضر بزرگان عطر افشان دانش افضایی میکنیم گاهی هم جسارتی به خرج میدیم و نظری ثبت میکنم تا دانش خود را محک زده باشم
اما در رابطه با نور مطلبی ذکر نکردم که باید میگفتم
شعری هست از مسعود سعد در دوره غزنویان
ابر در دامن حضیض او خیمه زند
ستاره پیرامن اوجش طوفان کند
با دو مصرع حیات یک کهکشان توصیف کرده
البته در تشیع ورای ماهیت نور شرح داده شده مثل دعای نور که رسول الله به فاطمه (س) یاد میدن
سپاس از توجهتون 💐💐💐💐💐💐💐

27 بهمن 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Perfumex
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای علوانی بزرگوار از حسن لطف شما کمال سپاس دارم و اهدای ابیات الهی بر این فرهنگسرای معطر و معلم بسیار قدر دانم.
سپاس بیکران از مهر شما دوست گرامی....
27 بهمن 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی nazanin
سلام مجدد اقای دکتر قبلا بهم برند کلایو کریستین رو معرفی کردید و گفتین کیفیت فوق العاده ایی داره از اونجا که کارهای محتلفی این برند داره و دسترسی در ایران بهش سخته.
خیلی ممنون میشم
اگه چند کارش رو بهم معرفی کنید که در اولویت قرارش بدم.
دوستان دیگه cast away , alirezaxx , عمو سخی عزیز و همه عزیزان اگه کسی راهنمایی کنه خیلی ممنون میشم.
21 اسفند 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 احسان شکیب نژاد
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند از عنایت و لطف شما سپاسگزارم. در خصوص عطرهایی از برند لوکس کلایو کریستین دو مورد رو براتون پیشنهاد میکنم که برای روزهای بهاری بسیار گزینه ی ارزنده ای هستند: عطر کلایو کریستین ۱۸۷۲ ماندارین و عطر کلایو کریستین تاروکو اورنج ۱۸۷۲. این دو عطر بسیار باکیفیت و پرفورمنس خوبی دارند اما معماری رایحه ای بسیار شاداب و نور سبز دارند که فکر میکنم برای شامه ی شما در روزهای بهاری و تابستان مورد پسند باشند. یه نکته ی مهم برای انتخاب و خرید عطرها این هست که بهترین حالت برای خرید عطر دقیقا بایستی در همان فصل آب و هوایی انجام بشه چراکه اغلب موارد رایحه ای که در طبع گرم هست ممکنه در روزهای گرم که برای فقط تست اقدام می‌کنیم جهت خرید برای زمستان، از اون عطر دلزده بشیم در حالیکه همان عطر اگر در روزهای زمستانی مورد تست قرار گیرد ممکنه بسیار مورد پسند باشد و همچنین عطرهای طبع خنک هم بایستی در همان روزهای گرم مورد تست قرار گیرند. البته براساس قیمت روز افزون ارز خارجی در کشور، طبیعیه که خیلی از عزیزان عطرهای گرم رو حتی در روزهای داغ تابستان تست کنند تا اگر مورد پسند بود خرید کنند که میدونن چند ماه دیگه همین عطر گرانتر خواهد شد..... ولی بنظرم در حداقل ممکن اقدام برای خرید هر عطر، متناسب با فصل آب و هوایی خودش انجام پذیرد تا بیشترین لذت رو تداعی کند حتی صرفاً فقط برای تست.
سپاس از همراهی شما بانوی محترم....
21 اسفند 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 رضا یگانه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟