AJMAL - Patchouli

اجمل پچولی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42780
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چایپر
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42780
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Patchouli - اجمل پچولی

محصولی شیک و جذاب که در سال 2019 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام اجمل به بازار عرضه شد و در دسته عطر های رایحه های چایپر قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نعناع هندی ، سدر ، هل ، عود اشاره کرد.

برند اجمل
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های چایپر
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نعناع هندی ، سدر ، هل ، عود
نمره کاربران
Patchouli-اجمل پچولی
رایحه
10
2 رای
ماندگاری
10
2 رای
پخش بو
9.5
2 رای
طراحی شیشه
7.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
عطرگرام
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
6
طراحی شیشه
ببین که بی تو بر تنِ خاطره چَنگ می زنم
خنجرِ رفتن تو را بر دلِ تَنگ می زنم
دوباره بی ستاره شد بی تو به شب رسیدنم
ببین که در تَلاطُم با تو نَفَس کشیدنم
قَفس قَفس مال تو ام همیشه دنبال تو ام
مُشتریِ همیشه ی خیال و آمال تو ام
فرصت عاشقی بده
تا آخرین قطره ی خون
ریحانه ی زیبای من
تو این نَفَس با من بخون
تَرکَم نکن تَرکَم نکن
ای آخرین اول من
بی تو به آخر می رسم
زیباترین دلبرِ من
ببین ببین مرگِ منو
در این حریقِ بی کسی
ریحانه ی باغِ دلم پس کِی به دادم می رسی
..................... اِی آخرین اولِ من.................
.............................................................................................
خداوندا تو را شاکرم که این نعمت بی قیمت سلامتی و این حواس پنچ گانه را برای درک شایسته ترین از این دنیای مادی را بر من اعطا فرمودی که شهدهای پوست تو را آنگونه که خودت بر شعور درک من آفریدی، درک کنم. عطری با روایحی فراتر از جهان فیزیکی که اَرمغانی از قدم نهادن در فضای فرضیه ی M (فضای 11 بُعدی یا بیش از آن) را نوید می دهد که هر نُت این عطر یک فضا زمان خاص خودش را تداعی می کند. عطری با شروع طوفانی از روایح تند و تیز فلفلی و تلخ ترنج که در عرض کمتر از یک دقیقه به رایحه ی از تونکا و سبزگونه از رِیحان تبدیل میشه که با گذر 3 دقیقه این رایحه به شهد نیمه شیرین و نیمه تلخ در بستر عود و چوبی و علف خس خس تبدیل میشه که رایحه ای از نور و تاریکی را تداعی می کند. رایحه ای از عملکرد بسیار خاص با کیفیت اعلاء در گستره ی ادویه ای تند و تیز که انگار مثل بچه های شلوغ مدرسه به هنگام تشکیل صف مدام در حال تکاپو هستند که دو نفر مُبصِر کلاس مدام در حال گشت زنی دورتادور صف هستند که این مُبصِرها همان رایحه ی عود و نعناع هندی در این عطر است. رایحه ای که بر شامه های عاشقان روایح چایپری، رسمیتی نوین از این روایح را نهفته است، چراکه به هنگام بونوزای نوعی قیاس میان عطرهای فاخر شرقی و غربی ایجاد می شود که برتریت این عطر را با سایر عطرهای فاخر در سبک چایپری آشکار می کند.
روایح این عطر بپاس خاص بودنش می تواند یادآور عشق در میان زنان و مردان باشد و روزهای عاشقانه ای که با یکدیگر زیست کرده اند بخصوص روز ولنتاین را یادآوری کند. یادآوری روز ولنتاین با آن جعبه های حاوی شکلاتها با روکشهای رنگ قرمز براق به شکل قلب، هدیه های داخل جعبه های قرمز از عطرها و ساعت های مچی و دستبندها و گردنبدنهای سواروسکی گرفته تا جوراب های پشمی و دستکش های پشمی و ........
در تحقیقات روانشناسی اخیر، تقریباً از هر 10 نفر 9 نفر معتقد بودند که این زنان هستند که ابتدا در یک رابطه محبت آمیز بین زن و مرد عاشق می شوند. بین زن و مرد چه کسی واقعاً حس عاشقی را زودتر از دیگری احساس می‌کند و اول آن را می‌گوید؟ در یکی از تحقیقات که شرکت کنندگانی از مردان و زنانی که وارد روابط عاشقانه شده اند از هر 10 نفر 7 نفر معتقد بودند که یک زن ابتدا می‌گوید «دوستت دارم». محققان استدلال می‌کنند که این باور عمومی وجود دارد که زنان عاشق‌تر هستند و تمایل دارند سریع‌تر از مردان عاشق شوند. محققان گزارش می دهند که در سراسر جهان، بدون توجه به فرهنگ مورد بررسی، زنان بیشتر از مردان از عبارت "دوستت دارم" استفاده می کنند. زنان و مردان در بیان احساسات متفاوت هستند، چراکه زنان تمایل بیشتری به ابراز احساسات دارند و همچنین از زنان انتظار می رود احساسات ظاهری بیشتری داشته باشند. با این حال، مطالعات جدید نشان می‌دهد که اگرچه هم مرد و هم زن معتقدند که زنان در یک رابطه، سریعتر عاشق می‌شوند و می‌گویند «دوستت دارم»، اما همین زنان ممکن است عبارت دوستت دارم یا عاشقت هستم را بطور صریح بیان نکنند و در میان کلام های خودشان بصورت غیر مستقیم این عبارت را به مردهای مورد نظر بگویند. نتایج این مطالعات، در واقع نشان داد که این زنان هستند که دیدگاه عمل‌گرایانه‌تر و مُحتاطانه‌تری نسبت به عشق دارند. از طرفی، تحقیقات دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان داد که مردان گزارش داده اند که زودتر عاشق شده اند و قبل از زنان آن را ابراز می کنند. بر اساس گزارشات این مطالعه، 64 درصد از مردان در مقایسه با 18.51 درصد از زنان گزارش دادند که ابتدا به شریک زندگی خود یا دوست غیر همجنس خود گفتند "دوستت دارم"، بنابراین سه برابر بیشتر از زنان، مردان ابتدا به همسر یا دوست خود گفتند "دوستت دارم". این نتایج تحقیقات دیگری را تأیید می کند که در آن مردان معمولاً عاشق شدن را گزارش می دهند و سریعتر از زنان آن را به زبان کلامی می آورند. محققان استدلال می‌کنند که این نشان می‌دهد که زنان بیشتر از آنچه جامعه باورش می‌کند، در مورد عشق عمل‌گرایانه‌تر عمل می‌کنند، یعنی در یک رابطه عجله نمی‌کنند. همچنین از شرکت کنندگان این تحقیق پرسیده شد: "تا چه حد می خواهید با یک شریک جنسی ارتباط جنسی داشته باشید؟" و زنان گزارش کردند که تمایل دارند بیشتر از مردان برای داشتن رابطه جنسی منتظر بمانند. پاسخ‌های مردان نشان می‌دهد که آنها پیش‌بینی می‌کردند که می‌خواهند ارتباط جنسی داشته باشند در همان زمان که می‌دانستند عاشق هستند.
یک نظریه در مورد اینکه چرا مردان در واقع تمایل دارند ابتدا بگویند "دوستت دارم" این است که از مردان انتظار می رود در روابط عاشقانه، ابتکار عمل را به دست بگیرند. همچنین این اعلام شفاهی ممکن است زنان را به واکنش متقابل و تعهد وادار کند. شاید مردان این عبارت را ابتدا در یک رابطه به عنوان تاکتیکی برای ارتباط جنسی استفاده کنند. تحقیقات قبلی نشان داده است که زنان گفتن عبارات "دوستت دارم" به شریک زندگی خود را در 10 اثر عاشقانه خود ذکر می کردند، اما مردان این کار را نمی کردند. اگر مردان بر این باورند که زنان عبارت «دوستت دارم» را عاشقانه می‌دانند، در این حالت مردان ممکن است آنچه را که شریک زندگی‌شان می‌خواهند بشنوند را برای برقراری ارتباط جنسی بیان کنند.
نظریه دیگر این است که تصور عموم از زنان به عنوان جنسیت رومانتیک‌تر ممکن است به این دلیل باشد که مردان گزارش می‌دهند که جنسیت بیشتری (بیش جنس گرایی) نسبت به زنان دارند و به همین دلیل کمتر رومانتیک‌تر دیده می‌شوند. مردان گزارش کردند که در عرض چند هفته تا چند ماه عاشق جدیدترین و متعهدترین شریک زندگی خود شده‌اند و زنان گزارش کردند که در عرض چند ماه عاشق شده‌اند. این یافته ها تأیید می کند که مردان بیشتر و سریعتر از زنان به همسرشان می گویند "دوستت دارم". این نشان می‌دهد که زنان، نسبت به مردان، قبل از اینکه از نظر جنسی و عاطفی به یک رابطه متعهد شوند، ارزیابی دقیق‌تری از شریک زندگی خود انجام می‌دهند.
در مطالعه اخیر دیگری با عنوان "دوست داشتن راه دروغگویی است": فریب دادن پیامک در روابط عاشقانه، شیوع دروغگویی در حین ارسال پیامک (پیام های متنی تلفن همراه شامل ارتباط جنسی یا عاشقانه) مورد بررسی قرار گرفت. در این مطالعه بیش از یک سوم (37٪) از کسانی که تا به حال یک رابطه متعهدانه داشته اند و تقریباً نیمی (48٪) از افراد جنسی فعال در حین ارسال پیامک به شریک متعهد خود در مورد آنچه می پوشند یا انجام می دهند دروغ گفته اند. این تحقیق که در ژورنال Computers in Human Behavior منتشر شده است، نشان می‌دهد که دروغگویی در هنگام چت های جنسی در بین زنان بسیار شایع‌تر از مردان است: یعنی 45 درصد از زنان و 24 درصد از مردان در هنگام ارتباط جنسی با شرکای متعهد دروغ گفته‌اند. محققان گزارش داده اند که تحقیقات قبلی همچنین نشان داده است که 28 درصد از مردان و 67 درصد از زنانی که ارتباط جنسی را تجربه کرده اند، تظاهر به اُرگاسم کرده اند. همچنین مطالعات قبلی نشان داده است که 57 درصد از مردان و 69 درصد از زنان نشان داده اند که وانمود کرده اند که در مورد یک عمل جنسی برانگیخته یا مشتاق هستند. این مطالعه نشان داد که با وجود اینکه زنان بیشتر از مردان در حین چت های جنسی دروغ می‌گویند، اما زنان کمتر در هنگام چت های جنسی دروغ می‌گویند تا اینکه در اعمال جنسی رو در رو مردان را فریب می‌دهند.
بنابراین با توجه به اینکه دروغ گفتن ممکن است یک روش ارتباطی سالم یا مفید نباشد، لذا محققان استدلال می‌کنند که مردم شاید باید در نظر داشته باشند که توصیفات نادرست از لباس‌های خواب و اعمال جنسی خشن را در طول چت های جنسی نادیده بگیرند و در عوض برنامه‌های روزمره زندگی یا سجایای اخلاقی خود و یا جملات عاطفی را توصیف کنند. تمام این تحقیقات که میزان فریب بین مردان و زنان را آشکار می کند، نشان دهنده این است که عشق ممکن است برای بسیاری نوعی بازی باشد، به ویژه در مراحل اولیه. اما در روابط سالم‌تر و جدی‌تر نیز وجود دارد که در نهایت این بازی کنار گذاشته می‌شود و صداقت بیشتر به قانون جدید در روابط عاشقانه تبدیل می‌شود.
برخی روایح عطرها ممکن است به نیروی جنسی مخاطبان تنپوش کننده و حتی مخاطبان همراه، نفوذ کنند و با فعالسازی هورمون های سروتونین، اُکسی توسین و دوپامین برانگیختگی جنسی را داشته باشند اما برخی دیگر از روایح عطرها مانند همین عطر اجمل پچولی با بونوازی توسط مخاطب همراه بخصوص اگر آن مخاطب معشوق باشد، می تواند حس عاطفی عاشقانه را تداعی کند که انگار از اعماق قلب این حس دوست داشتن و عاشقی را برای معشوق تراوش می کند. حسی که هرگز قابل وصف نیست حداقل آنطور که شایسته روایت شدن است..............
روز ولنتاین بر تمامی عاشقان واقعی مبارک...........................
کیفیتی بسیار عاطفی در روایح با ماندگاری برای 5 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس (به غیر از لباسهایی که دارای پلی استر هستند) و 10 ساعت روی پوست با پراکنشی بسیار زیاد که مانند رسیدن به قرار عاشقانه در روز ولنتاین برای هدیه دادن جعبه ای که حداقل یک هفته برای خرید وسایل درونش و تزئینش زمان خرج کردید با انتظار روز ولنتاین که این جعبه را برای معشوق هدیه کنید......
سپاس از همراهی و همدلی بزرگواران...........................
25 بهمن 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Maryam هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟