Zoologist Perfumes - Squid

زولوجیست اسکوئید

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42766
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر آبزی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : زولوجیست
کشور مبدأ : کانادا
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42766
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اقیانوس بیکران طغیان می‌کند و در هم کشیده می‌شود و در کشش بیرحم ماه گیر می‌کند. در زیر سطح، گروهی ماهی مرکب ظاهر می‌شوند. اشکال عجیب و ارتجاعی از عمق آب در جستجوی دیوانه‌وار برای معاش به جلو حرکت می‌کنند. آن‌ها تنها نیستند. شکارچیانشان به سویشان خیز برمی‌دارند، اما حمله‌ی آن‌ها با فواره‌ی کورکننده جوهر تیره دفع می‌شود. در حالی که سنگ یکپارچه صورت خارجی به خود می‌گیرد و در مسیر خود حریصانه همه چیز را می‌بلعد، شکار ناگهان به پایان می‌رسد. نهنگ عنبر عظیم‌الجثه شیرجه می‌زند و به دنبالش آرامش موقت به جا می‌ماند. دهه‌ها بعد بقایای نبرد دوباره به سطح می‌آید. تکه‌های عنبر که نهنگ بیرون انداخته و امواج شور برقشان انداخته، به ساحل می‌آیند. زباله؟ کالای آب‌آورده؟ این ماده‌ی فرار از نظر عطرساز چیزی از گنج کم ندارد.
زولوجیست اسکوئید آهنگ دریا را می‌خواند، داستانی غمگین که از زبان آب شور تند، چوب عود، و جوهر ابری دلپذیر نقل می‌شود که همگی با بوی دمدمی عنبر متحد می‌شوند. این رایحه‌ی شیک مانند اعماق بی‌پایانی که الهام‌بخش آن بودند، با رمز و راز در امواج حرکت می‌کند. 

برند زولوجیست
عطار سلین برل
سال عرضه 2019
گروه بویایی معطر آبزی
کشور مبدأ کانادا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه فلفل صورتی ، روایح دودی، آمیل سالیسیلات
اسانس میانی اوپوپوناکس ، نمک ، مرکب
اسانس پایه لوبان ، مشک ، عنبر
نمره کاربران
Squid-زولوجیست اسکوئید
رایحه
10
2 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
8
2 رای
طراحی شیشه
7.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند زولوجیست
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
جانوران کانادایی، این بار در عطری بسیار شیک و خوشبو، کمی اسپورت، نیمه سنگین بخاطر حس شور بودنش، اما تعادلی از ادویه جات معطر را ایجاد کرده است. عطری بسیار شفاف که حتی مایع داخل شیشه عطر هم شفافیت روایح آن را آشکار می‌کند و به محض تن‌پوش کردن، دقیقا به مانند نم نم ذرات باران که از ابرها همراه با باد ملایم به پوست برخورد می‌کنند، می‌باشد.
این عطر رو بعنوان حافظه آب در نظر میگیرم. این ایده که آب، ماده ای است که حدود ۷۰ درصد از حجم بدن انسان را تشکیل داده و آنچه برای زیستن به آن نیاز داریم، دارای حافظه است شاید بسیار جالب به نظر برسد.
ایده حافظه آب این است که وقتی ماده ای را در آب حل می‌کنید، بدون توجه به اینکه چند بار بعد از آن، دوباره آب را رقیق کنید، همچنان حافظه آن ماده را حفظ می‌کند. شایان ذکر است که حافظه آب برای هومیوپاتی بسیار حائز اهمیت است. هومیوپاتی بر این معتقد است که بدن انسان بدون توجه به هر چیزی می‌تواند خود را درمان کند و مقادیر اندکی از مواد دارویی می‌توانند بدن را التیام بخشند مثلا برای درمان آلرژی با روش هومیوپاتی میتوان با مقادیر اندکی از مواد مختلف مانند پیاز قرمز، عسل و پیچک سمی استفاده کرد که با آب رقیق شده تا مورد مصرف قرار گیرند. به این فرآیند درمان، دارونما درمانی نیز گفته می‌شود. اثر دارونما زمانی است که شما برای درمان بیماری مزمن خود مثلا سرماخوردگی یا سردرد دارویی را مصرف می‌کنید که از نظر پزشکی برای آن بیماری، بی فایده است. با این حال، از آنجایی که فکر میکنید این دارو موثر است، شروع به دیدن نتایج مثبت دارونما در بدن خود میکنید.
با وجود اینکه حافظه آب مفهوم جالبی هست اما پایه علمی اندکی دارد. ماده ای مانند آب که هیچ حسی ندارد حداقل در این بازه زمانی از علم، نمی‌تواند خاطره ای از یک ماده را حفظ کند. اما عطر زولوجیست اسکویید دارای خاطره ای از حافظه آب یا سیال زندگی شماست که شما را با رایحه خاصش به بازه زمانی گذشته در آینده و یا آینده در گذشته، همراه می‌کند. رایحه ای که با بونوازی آن خاطرات نوستالژیک دوران کودکی همراه با شیطنت ها و بازی گوشی های آن دوران را بازسازی می‌کند. عطری که شاید یادآور امتحان کاردستی برای دوران دبستان باشد که همه ما یه چیزی رو بعنوان کاردستی درست میکردیم و به مدرسه می‌بردیم و چقدر هراس داشتیم که نکنه نمره ای کمتر از ۲۰ بگیریم و برای من این عطر یادآور کاردستی همان دوران هست که آکواریوم مصنوعی از جنس پلاستیکی رو تزیین کردم و به مدرسه بردم و با اینکه تمام اجزای تشکیل دهنده آکواریوم رو خریده بودم (خودم نساخته بودم) اما بخاطر هارمونی زیبای تصویر داخلی آکواریوم با سنگ های ته نشین رنگی، صدفها، درختچه های سبز و قهوه‌ای پلاستیکی کف آکواریوم و جانوران پلاستیکی از جمله اسب دریایی معلق شده در آب داخل آکواریوم، نمره ۲۰ گرفتم.
با هر بار بونوازی این عطر دقیقا خاطره حافظه آب آن آکواریوم کاردستی که برای سوم دبستان آماده کرده بودم میوفتم و جالب اینکه حتی بوی مواد پلاستیکی همه اجزای تشکیل دهنده آکواریوم هم برام یادآوری میشه.
کیفیتی بسیار شفاف در عطر، کیفیتی تقریبا یکتا در رایحه و شیشه با برچسب شماتیک خاص، ماندگاری برای دو بار حرکت زمین به دور خود روی لباس بخصوص جنس کتان و پنبه ای و ۶ ساعت روی پوست و پراکنش بسیار خوب تا ۱.۵ متری.
سپاس از همراهی و شکیبایی شما بزرگواران...... ‌
‌ ‌
01 دی 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : محسن جمالیان Sajad
درود بزرگوار عزیز جناب اسعدی
راستش اشاره ایی به هومیوپاتی کردید و بسیار برایم جالب آمد، زیرا سالهاست ذهنم درگیر این قضیه بود که چطور بعضی بیماری ها که دکتر جواب قاطع برای درمان آن ندارد ولی خوب میشود یا به اصطلاح شفا مییابد هرچند به واژه شفا اعتقادی ندارم اما اگر در این زمینه مقاله یا کتابی معتبر سراغ دارید اگر مدیر سایت اجازه میدهد همینجا ذکر کنید یا اگر امکانش بود خوشحال میشم برایم ایمیل کنید
سپاسگزارم
02 دی 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Melody بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای مددی عزیز، در مورد شفا یافتن برخی بیماران که معالجه ای برایشان نیست که البته برای سرطان این موضوع دیده شده و نه سندرم ژنتیکی، عارضم که من به شفا یافتن بر مبنای خواست خداوند و مبارزه روحی روانی خود بیماران با سرطان اعتقاد دارم. البته این موضوع شفا یافتن با دعا و مبارزه روحی روانی بیمار مبتلا به سرطان منوط به باور پذیری این بیماران و حفظ روحیه روانی برای بهبود می‌باشد که برای اکثریت مبتلایان سرطان صادق نیست و تعداد کمی از بیماران سرطانی با حفظ روحیه توانستن بهبود پیدا کنند. همچنین شایان ذکر است که نوع سرطان و مرحله سرطان بسیار مهم است یعنی اگر بیماری مبتلا به سرطان باشد مثلا سرطان روده و به مرحله متاستاز (انتشار فرآیند سرطان به سایر ارگان و بافت های بدن) شیفت کند دیگر متاسفانه مرگ را تجربه خواهد کرد.
دوست فرهیخته در خصوص کتاب هومیوپاتی براتون کتاب هومیوپاتی خانواده تالیف پلائول کالینان ترجمه شهروز فرهنگ رو پیشنهاد می‌کنم.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی....

[EDITED] 1401/10/03 00:06
02 دی 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : ماتیو دلارو علیرضا ر

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
این عطر من رو به دوران تحصیل می بره.
روزهایی که جوهر خودکار بیک روی صفحه کاغذ پس می داد. دست ها جوهری می شد و هرچقدر تلاش می کردی برای تمیز شدن، جوهر بدتر پخش می شد.
دورانی که مانند یک کشتی غرق شده در کف اقیانوس موندگار شد و فقط تصویر مبهمی ازش پیداست و همیشه در تلاش هستیم با کوچکترین پیوندی این نوستالژی عمیق و زیبا رو برای خودمون یادآوری کنیم.
فضای امبری، بخور، نمک و اکورد جوهر به روشنی قابل دریافته که شما رو به کف اقیانوس می بره.
این عطر سراسر آبیست. آبی غمگین.
04 مهر 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : نازی جاوید کامبیز سخی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟