GUERLAIN - L'Instant de Guerlain pour Homme EDP

گرلن ال اینستنت دی گرلن پور هوم ادو پرفیوم (لینستنت)

مردانه
کد کالا : ATR-42723
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-42723
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 33
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«ال اینستنت دی گرلن پور هوم ادو پرفیوم» عطری مردانه است که سویه‌های چوبی، ‌درخشان و اغواگر نت‌ها را برجسته می‌کند. نت‌های مدرن، نیرومند و باطروات مرکبات و بادیان ختایی در این عطر با آکورد عمیقا هوس‌انگیز، چوبی و سرشار از رایحه‌های خوراکی آمیخته شده‌اند؛ آکوردی که با محوریت نعناع هندی و کاکائو شکل می‌گیرد.

برند گرلن
عطار بیاتریس پیکه
سال عرضه 2015
گروه بویایی رایحه های چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، لامی ، فلفل ، بادیان ختایی
اسانس میانی چوب صندل سفید ، یاس، روایح دودی، چای ، کاکائو
اسانس پایه نعناع هندی
نمره کاربران
L'Instant de Guerlain pour Homme EDP-گرلن ال اینستنت دی گرلن پور هوم ادو پرفیوم (لینستنت)
رایحه
8.6
13 رای
ماندگاری
7.8
13 رای
پخش بو
7.4
13 رای
طراحی شیشه
7.7
13 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
عطرگرام
نظرات کاربران (12 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بطری این کار دوباره تغییر کرده و شبیه سری IDEAL شده. روی برچسب هم نوشته شده L'INSTANT HOMME
امیدوارم کیفیت هم بهتر شده باشه.
16 بهمن 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mahmod Akrami فاطمه فیضی

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
گرلن ال اینستانت پرفیوم

نوتهای غالب پودر کاکائو (خام)، نوعی پچولی که در عطرهای زنانه بیشتر استفاده میشه مثل سری انجل تیری موگلر (که متفاوت هست با پچولی اصطلحا "کثیف" )، استار آنیس و در شروع کمی هم چوب صندل. در واقع اون ترکیب زیبا و دوست داشتنی که در اغلب مدت استفاده بینی رو نوازش میده، همن ترکیب کاکائو، پچولی و استار آنیس هست. حاصل کار یک ترکیب گورماند هست که در عین حال لوس هم نیست. متین و کمی دارک هست و کاملا عمیق و محسور کننده. کلا این نوت کاکائوی خام با این کیفیت (که چندان شباهتی به بوی پودر کاکائوی خامی که توی آشپزخونه ها هست نداره) در کمتر عطری به عنوان نوت غالب دیدم. اما هرجا هم که بوده بسیار شیک و عمیق و دلنشین به نظرم اومده، از جمله روکوکو از مرچنت آف ونیز و همینطور پایرتس گرند ریزرو از اتکینسون (پس از فرو نشستن رام). در دیور هوم هم حضور داره اما در سایه زنبق (فکر میکنم دیور هوم اینتنس 2007 این نوت رو به وضوح داشت) و البته انجل میوز تیری موگلر.
ترکیب کلی کار یک آکورد عودی رو هم به ذهن متبادر میکنه. یک عود شیرین.
یک حس جاذبه ای در عطر هست که میتونه اون رو برای قرارهای عاشقانه برای افراد درونگرا مناسب کنه (در فصل سرما)
اگه از دیور هوم اینتنس خوشتون میاد اما ترجیح میدادید کمی دراک تر باشه، ممکنه این عطر رو بپسندید (نمیگم که شبیه هستند). برای فصل سرد و بخصوص زمستان توصیه میشه. ماندگاری و پخش متوسط هست.
قبلا از نسخه اکستریم دکانت داشتم و حس میکنم اکستریم کاکائوی خیلی پررنگ تری داشت و در عوض پچولی کمرنگتر بود با پخش و ماندگاری بیشتر. اگه اکستریم رو دارید قدرش رو بدونید!

(پانوشت: توی شهری که بزرگ شدم، یک کارخونه قند بزرگ بود که با شروع فصل پاییز، بوی چغندر داغ و ملاس و .... کل فضای شهر رو پر میکرد با یک رایحه گورماند/عودی که از کیلومترها قابل استشمام بود. همینطور در همسایگی ما ، سه تا خونه اونطرفتر، همسایه ای داشتیم که مطبخ مغازه قنادی اش گوشه ای از حیاطش بود و عطر انواع شیرینی ها و کیکها توی کوچه میپیچید. شاید علاقه من به عطرهای گورماند ناشی از این پس زمینه باشه!)
06 تیر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : رضا عطردوست شکیبا

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
گرلن ال ایستنت
یکی از خالص‌ترین رایحه هایی که بوییدم
شِمای این عطر بر پوست من ممزوج هست با شکلات تلخ که همزمان در ادویه های شیرین پیچیده شده، اون نت ماورایی و مورد علاقه ی من در «دیور هوم اینتنس» اینجا در گرلن ال اینستنت به بلوغ میرسه و فرصت عرض اندام بیشتری پیدا کرده..
به خلاف چندی از نظرات، پخش و ماندگاری برای من بسیار رضایت بخشه
20 خرداد 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : کامبیز سخی محمد جواد رضوانی

ل اینستنت مردانه با وجود برچسب جنسیتش،در عمل یونیسکسه و رایحه اش برای بانوان هم قابل پوشیدنه، بخصوص اگر از از سبک انجل میوز(موگله)،تو بی رز بلاسم(پلیس)و فضای شکلاتی و اسموکی لذت میبرید، این عطر ورژن روزانه تر با پرفورمنس ضعیف تر ولی با کیفیت رایحه بهتر(برای من نت ها اینجا همگن ترن) در همون سیاقه.
شروعش فلفلی و شکلاتیه… یکم ک میگذره تبدیل به یه عطر اسموکی-شکلاتی تو یه بستر شیرین و گرم و صمغی میشه… تو میدل نتش یکم بوی شبیه شیرین بیان-تونکا(حالت شیرین و اسموکی) حس کردم ولی راستش چون من تک نت های زیادی رو اونقدر خوب نمیشناسم ک با انگشت نشونشون بدم و بگم تقصیر ایشونه، رفتم نقد هاشو خوندم.میگفتن اثر star anise یا همون بادیان ختاییه. اون حالت صمغی و گرم و شیرین هم گفته شد اثر همراهی لامی(elemi)+پچولیه که از امضا های گرلنه گویا…
توی درای داونش پچولی خیلی بولده و میشه گفت در انتها یه رایحه پچولی محورِ شیرین و اندکی دودی داریم، مث ریختن دوده های سیگار روی لباس معطر. در کل عطر دنج و گرم و نرمیه.
11 تیر 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : آماتور 2 مهدی ارجمندی
ترکیب این عطر با استایل های چرمی و تیره و تو هوای خنک هم احتمالا خیلی جالب انگیز باشه :)
11 تیر 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شکیبا مهدی ارجمندی

درود
علی عزیز ب زیبایی توضیح دادن
من تکمیل میکنم

وقتی واسه بار دوم پوشیدم بیشتر مطمعن شدم یه رابطه دوری با دویدوف زینو داره
بله پچولی ، اونم زیاد

که پرچمدار زینو هست ، بعد رفتم نت ها رو دیدم ، و فهمیدم نت مشترک هم کم ندارن

که یه سپر لیمو ، کاکائو ، فلفلی این بیت تفاوت ایجاد کرده

پخش بو متوسط رو به پایین ، موندگاری متوسط
رایحه خوش کیفیت و لذت بخش

و بعد نیم ساعت زیبا تر میشه ولی حیف که تا میاد زیباتر بشه عمر پخش بوش به تیک تاک های اخر نزدیک میشه

واسه سن بالای ۳۰ ، ترجیحا بالای ۳۵
بخاطر موندگاری کم جون و پچولی زیاد ، خرید من نیست

دوستان گل کاری که کاکائو به این خوبی کار شده باشه بهم بگید که خیلی پودری نباشه
با موندگاری عالی هم نه حالا ، حداقل با موندگاری و پخش خوب

سپاس
12 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی In The Dark

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
4
طراحی شیشه
گرلن - لینستنت (EDP)
« خوشبو - آرامش بخش - کم اهمیت! »

همینطور که میدونید این سری گرلن چندین بار ریفرموله شده و اسمش و شیشش دچار تغییراتی شده!
ورژن EDP اولیه با شیشه نوار دور مشکی پس از ریفرموله به این شیشه های زشتِ کنونی تغییر شکل پیدا میکنه؛ من ورژن اولیه رو تست نکردم اما هنوزم طرفدارانِ زیادی داره و میگن که این ورژن کنونی در پخش، ماندگاری و در رایحه تفاوت فاحشی با ورژن اولیه داره ...!

شروعِ گرلن، شروعی کمی تند و تازه هست که زیر سر برگاموت، لیمو و فلفل هست و پس از مدت کمی کاکائو و پچولی قدرت میگیرن که ترکیب کاکائو و پچولی بوی غالبِ این عطر رو تشکیل میده، کاکائو درینجا رایحه پودر کاکائو مانند داره و نه شکلاتی! و برخلاف اکثر عطرایی که کاکائو دارن، خیلی بر وجه Creamy و یا پودری بودنش تاکید نشده! علاوه بر اون، دارچین رو هم من حس میکنم، با اینکه در نوت ها دارچین نیست، چای هم در نوت ها هست که من خودم در ابتدا خیلی حسش نکردم!

گرلن لینستنت گرم، جالب و دوس داشتنیه و واسه شخصی که دنبالِ بوی کاکائویی که خیلی در پودری و Creamy بودن زیاده روی نکرده هستن، گزینه خوبیه! منتها یه عیب خیلی بزرگ داره، اونم اینه که با اینکه کیفیت نوت ها خوبه ولی از عمق خاصی برخوردار نیستن و در اصطلاح Flat هستن، در نتیجه ترکیبِ عطر هم که تشکیل شده از چندین نوتِ بدونِ عمق، ترکیبی دو بعدی و سطحی هست که عدم وجودِ عمق و ژرفا باعث میشه که واسش کاراکتر خاص و یا داستان خاصی رو نشه تصور کرد و خودش رو در «بو» و نهایت «تیپ» خلاصه میکنه!

لینستنت از لحاظِ کیفی، در بازه قیمتی خودش در سطح بالایی قرار داره منتها کم عمق بودن و پخش و ماندگاری کم (ماندگاری ۴ ساعت، پخش ۱ ساعت) ارزش خریدش رو پایین میاره و به همین دلیل من به همون چند میل دستریز که ازش دارم بسنده میکنم!
11 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سیامک حاج نبیان وحید

این خیلی از نسخه اینتنسش بهتره با یک سوم قیمت اون!
11 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی شهرابی عماد

یک مطلبی میخواستم بگم تنها سایتی که دیدم عطرهایی که معرفی کرده و موجوده عطر افشانه.خیلی فروشگاهها عطر موجود اعلام کردن بعدش اگر پول پرداخت کنی و جویا بشی میگن موجود نیست ولی فلان مدلش هست.حالا تا پول برگرده تو دستت باید بیست بار زنگ بزنی و برخورد بعضا ناروا باهات میشه.بنابراین مصرا اصرار دارم که حتی المقدور از عطر افشان تهیه بشه.خودم این بلا چندین بار سرم اومده.و پشت دستم رو داغ کردم که دیگه بجز عطر افشان از جای دیگه نگیرم و منتظر میشم تا عطر افشان موجود کنه
08 دی 1399 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سیامک حاج نبیان Shahrokh
درود بر ارژنگ گرامی
باهاتون موافقم. همین هفته ی قبل ، یکی از سایتهای فروشِ عطر به بهانه ی یلدا جشنواره گذاشته بود و من یکی از ادکلنهایِ محبوبِ خودممُ که اولِ سال حدود ۲۲۰۰۰۰۰ قیمت گرفته بودم، این سایت گذاشته بود حدودا ۱۵۰۰۰۰۰. حالا شما تصور کنید بعد این مدتی که گذشته و هر چیزی ازجمله عطر ۲ یا ۳ برابر شده این عطر هرچند تو جشنواره باشه ولی چطور ممکنه با این قیمت عرضه بشه. تازه سایتِ به شدت گرونفروشی هم بود. خلاصه من اون ادکلن رو با ریسکِ زیاد سفارش دادم به این امید که اورجینال باشه و اگرم بچکدش نخوند پسش بدم. که اصلا به اون مرحله نرسید و سه روز پس از سفارش تماس گرفتند که ما نتونستیم اون عطرُ تامین کنیم و من هم چون میدونستم قضیه چیه و اگر هم بپرسم جوابِ قانع کننده ای نداره قبول کردم.اما سوال اینجاست شما که موجودی ندارید رو چه حساب اون عطرُ تو تخفیفاتِ جشنوارتون قرار میدید. البته که حدودا ۲ ساعت بعد از تماس تلفنی پول رو واریز کردند اما من به اون عطر با اون قیمتِ عالی نرسیدم.
حالا امیدوارم عطرافشانِ گرامی حالا که اینهمه عاشقِ سینه چاک داره یک جشنواره بزاره و یک سری ادکلنِ عالی رو با تخفیفِ خیلی خوب ارائه بده که ما دیگه هیچ جا سر نزنیم و همیشه همینجا خرید کنیم.
مدیر عزیز آکوادی پارما کولونیا اینتنسا هم باشه بی زحمت.(:(:(:
08 دی 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مازیار فرهود
ممنون پارسی جان دقیقا همینطوره.بدین لحاظ من تصمیم گرفتم یا از عطر افشان خرید کنم یا اگر موجود نداشت طی تماس جویا بشم که در آینده نزدیک موجود میشه یا نه .اگر پاسخ منفی بود فقط با مراجعه حضوری تکرار میکنم فقط با مراجعه حضوری به فروشگاه تهیه کنم .من از تا حالا چندین بار این بلا سرم اومده و آخرین بار دقیقا یکماه طول کشید تا پولم اومد تو حساب و بنا به کارم فرصت مراجعه حضوری برای پیگیری نداشتم.و حتی تلفن راهم جواب نمیدادند.خلاصه از چشمم بد دیدم که از عطر افشان ندیدم و تشکر میکنم از صداقت این موسسه و مدیریت خوبشون
08 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : احمدp حامد
پارسی جان در ضمن کولونیا اسولوتا به نظر من حالش از اینتنسا بیشتره.فوران سیتروس و بهار نارنج .انگار در بهشت رو بروی آدم باز میکنن☺
08 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد پارسی
درود
هنوز اسولوتا رو تست نکردم . حتما باید تست کنم.
09 دی 1399 پاسخ تشکر
جناب پارسی
با سلام .در این آشفته بازار دغل بازی و تنگناهای اقتصادی برای همه ، متاسفانه این قبیل سایت هایی که می فرمایید کارشون همین است .ای کاش می شد دو سه تا از این ها رو و به خصوص که یکی از اون ها رو که بسیاری از دوستان عطر باز من در کانال ها هم به اون اشاره دارن معرفی کرد که متاسفانه خریداران ناآشنا گول موجود بودن و پایین بودن قیمت اقلامشون رو می خورند و خرید می کنند و بعد یک هفته به سایت زنگ می زنید که سفارش من چه شد.پاسخ این است که در حال تهیه هستیم و هفته بعد می گویند که شرمنده ایم از بندر سفارش داده ایم و چند روز دیگه شما رو سرکار میگذارن و بعد مدتی دیگه که خودتون باز پیگیر می شوید می گویند متاسفانه نداریم و بدبختی از این جا شروع می شود که حالا باید التماس کنید تا وجه رو پس بدن و یا در نهایت به فضای مجازی که لینک ان در همان نماد اعتماد الکترونیکی که در سایتشان درج کرده اند وجود دارد شکایت کنید که ای کاش دوستان این کار را انجام دهند تا همان نمادشان با تجمیع این شکایت ها لغو شود. بعد هم که وجه خود را پس می گیرد میگویید ای کاش از همان سایت دیگه خرید کرده بودم که متاسفانه می بینید دیگه اون جنس فروش رفته است.با خودم فکر می کردم که چرا این کار را می کنند بعد دیدم که کار پرسودی است اگر روزانه ملیون ها تومن به حسابشان واریز شود و چندین روز باقی باشد با بالابردن گردش مالی حساب مزایای خودش را خواهد داشت.در این جا هاست که ارزش سایت هایی مانند عطر افشان و حضور یک تیم حرفه ای مشخص می شود.
09 دی 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : ماتیو دلارو alireza .xx
آره منم موافقم آقای پارسی. البته خوش شانس بودم و یه تخفیف خوب به عطر مورد علاقم خورد تازگی و منم تهیش کردم ولی بازم ازین تخفیفهای خوب بذارین. تخفیف تپل نه ازین بی رنگ و روها! : ))
09 دی 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی alireza .xx
بله اقای ترابی
چنین مواردی زیاد دیده میشه . برخی هر روز به یک بهانه ای تخفیف و آف زیاد میذارن و تهش همینی میشه که شما و دوستان عزیز دیگه اشاره کردند و این جای تاسف داره . همیشه و همیشه باید از جایی خرید کرد که هم از بابت قیمت ، اصالت ، موجود بودن ، ارسال سریع و مهمتر از همش حسن نیت و عملکرد رو دارا باشند و بی شک عطرافشان تمامی موارد رو دارا هست و باید خسته نباشید گفت به تیم دوست داشتنیشون.
09 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حامد پارسی
درود بر استاد قضاوی بزرگوار و گلی خانم و دیگر دوستانِ گرامی
بنا به فرمایشِ استاد و وجوبِ احترام برای ایشان ، نامِ اون سایتِ اینترنتی رو با ذکر حروف اول و آخر میگم. چون ذکر نامِ کامل مخالفِ قوانینِ عطرافشان است . همچنین کمی هم ملاحضه میکنیم .
حرف اول 《ر》 حرف آخر 《ا》
10 دی 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : فرهود ماتیو دلارو
سلام مجدد دوستان
به نظر بنده هر کسی احتمال خطا داره و نباید همه رو با یه چوب بزنید.
به نظر من نام نبرید بهتره.
ممنون

10 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حامد ارژنگ بوترابی
من خودم تو تخفیف شب یلدا از همین سایت (ر) ...(ا) لووه آنونیمو رو با قیمت خیلی خوب گرفتم (1039)اصالت ش هم اوکی بود ارسالشون هم به موقع. قبلش ولی زنگ زدم از موجودیشون اطلاع گرفتم بعد خرید کردم.اعتبار عطرافشان اثبات شدست. خیال آدم تو خرید راحته.
10 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حامد ارژنگ بوترابی
علی آقا آخه اشتباه یکبار..دوبار ...سه بار...آخه صداقت هم خوب چیزیه.البته که معدودی هستند که ازین اشتباهات به نفع خودشون میکنند و سایر شاغلین این قشر محترم رو هم از این حرکت اشتباهشون بی نصیب نمیگذارند و موجب بدبینی نسبت به بقیه میشوند.اتفاقا اگر بشه باید این سودجویان معرفی بشوند تا جو بی اعتمادی حاکم برین شغل محترم و خوشبو ازبین بره.یعنی بیاد فرق بین خوب و بد مشخص بشه.این کار هم کمک به مردمه هم کمک بهدسایر افراد شریف شاغل درین زمینه است
10 دی 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ماتیو دلارو alireza .xx
متاسفانه دیده شده بعضی سایتای فروش پوشاک ولوازم آرایشی بااین روش اجناس ته انبارو به مشتری قالب میکن،مشتری برای جنس خاصی پول واریزمیکنه وبعدازیکهفته انتظارمیگن ببخشیدانباردار اشتباه کرده واین جنس موجودنیست وپیشنهادجنسی باهمون کیفیت رومیدن که بجای جنس سفارشی ارسال کنن،،حتی بعضی سایتا درمناسبت های خاصی مثل عیدنوروزکه فروش چندبرابره پول یه عده مشتری میگیرن و جنس انبارشون تکمیل میکنن ویه جورایی باسرمایه مردم طی ده روز کسب درامدمیکنن،واینطور که بوش میاد این روش ناپسند به بعضی سایتای فروش عطرم سرایت کرده.
10 دی 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ امیر
در ایام تخفیفهای یلدا من سه بار از سه سایت مختلف خرید کردم دوتا خریدم عطر بود اتفاقا تنها سایتی که کاملا به روز و ساعت تحویلش وفادار بود همون سایتی بود که دوستی ازش بدگویی کرد چقدر هم از روش بسته بندی و احترامی که برای مشتری قائل بودن راضی بودم.
اینو گفتم که یه موقع به اشتباه یه سایتی بد نام نشه کار قشنگی نبود.
به فرض به خود عطرافشان هم من یه انتقادهایی دارم نباید برم یه جا دیگه اینو جار بزنم اینا بنده خداها همینجا حی و حاضرن و حتما دوست دارند نقاط منفی خودشون رو از زبان شما بشنوند تا اصلاح کنند.
11 دی 1399 پاسخ تشکر
درود بر همه ی دوستان
علی آقا درست میگن. حرفِ کاملا درستی زدند.
اتفاقا چه خوب که بیشترشون اینجا هستند و میبینند که این رفتار بد چه پاسخِ ناگواری از دوستانِ عطرباز به همراه داره. حدس میزدم اینجا باشن چون عطرافشان جامعتر هست .ما هم مشکلِ جانی با دوستان نداشتیم و نداریم و نخواهیم داشت. منتها اون چیزی که اینجا باید رعایت بشه جبهه گیری در مقابلِ دروغ و حقه بازیِ. من هم اولش بی خیال شده بودم منتها اون موقع که استاد قضاوی پیام گذاشتند ، فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که مشکلات بزرگ از ریزه مشکلات بوجود میان. ما چرا باید در مقابل همچنین عملی از بعضی افراد سکوت کنیم؟
اگر الان عکس العملی نشون ندیم در آینده بدتر خواهند شد.
دوستان ، خودتون قضاوت کنید چطور ممکنه یک سایت یک عطر رو بزاره تو تخفیفاتِ ویژه ، ولی ندونه که اونو موجود داره یا نه؟
من زمانی که دیدم چند نفر از دوستان هم دارن ازین مشکلِ مشترک میگن تصمیم گرفتم پیام بزارم.
اگر افرادِ ذینفع از اون سایت ، اینجا هستند، باید بگم حیف نیست شما که این مجموعه ی به این گستردگی از محصولات عطر(عطر،سمپل،دکانت) دارید ، با این کار به اعتبارِ خودتون خدشه وارد میکنید.
11 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : غلامی حکایت دوست

9
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام به همه
میخوام براتون از این شاهکار بگم .
نت اولیه
کاملا فلفلی و لیمویی با یک مقدار ترنج. تند و تیز ادویه ایه و خوردنی شروعی قوی و شلوغ هیجان انگیز
نت دوم
کاکائو کاکائو کاکائو
اطرافیان دوست دارند یک گاز ازت بگیرن شدیدا خوردنی میشید با این ادکلن .در نت دوم منو‌به یاد ادکلن کوکوریکو ژان پائول میندازه .خیلی باهاش حال کردم .
نت پایانی
نعناع نعناع گرم
ارزش خرید ۷.۵/۱۰
پخش و ماندگاری متوسط رو به بالا من بهش ۸/۱۰ میدم .
رو پوست چرب خیلی جوابه رو لباس هم خیلی ماندگاره
من از هردو مدل دارم هم ادتویلت و پرفیوم
07 دی 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : شکیبا کوروش

این عطر چرا اینقدر ضعیف شده؟ خودشو که تو هیچ سایتی پیدا نکردم برای خرید. تو یه سایتی دستریزش رو پیدا کردم. خلاصه حالم گرفته شد، پخش 30 دقیقه و ماندگاری به زور 3_4 ساعت (نسبت به شیشه قبلی لیمو توش خیلی قوی شده) :-((
25 آذر 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟