Atrin Star - Impressionism

آترین استار امپرسیونیسم

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42575
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آترین استار
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-42575
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

امپرسیونیسم یکی از جنبش‌های هنری قرن 19 است که ریشه‌اش به گروهی از هنرمندان ساکن پاریس برمی‌گردد. ویژگی‌های نقاشی امپرسیونیستی عبارتند از ضربه‌های نسبتا کوچک و ریز اما قابل مشاهده با قلم‌مو،‌ شروع ترکیب‌بندی تصویر با تاکید بر ترسیم‌سازی دقیق نور با خصوصیات متغیرش (که اغلب جلوه‌های گذر زمان را برجسته می‌کند)، انتخاب موضوعات معمولی و رایج برای نقاشی، گنجاندن حرکت در آثار هنری به‌مثابه یک عنصر حیاتی در ادراک و تجربه بشری و همچنین انتخاب زاویه‌های بصری غیرعادی.

نام عطر امپرسیونیسم از این سبک نقاشی اساسا متفاوت الهام گرفته است زیرا همچون یک شاهکار نقاشی خلق می‌شود؛ رنگ‌های مختلف با مقادیر متفاوت گام به گام با همدیگر ترکیب می‌شوند و در کنار همدیگر قرار می‌گیرند تا بالاخره یک شاهکار آفریده شود. ساختن عطر هم از جنبه‌های مختلفی مانند همین روند است؛ مقادیر متفاوتی از عناصر مختلف با مهارت و دقت بالا با همدیگر آمیخته می‌شوند تا درنهایت یک عطر منحصربه‌فرد شکل بگیرد. عطر امپرسیونیسم در بطری‌های 50 میلی‌لیتری و با کیفیت اکستریت دو پارفیوم عرضه شده است.  

برند آترین استار
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نعناع هندی ، آویشن ، فلفل
اسانس میانی چرم ، روایح دودی
اسانس پایه چوب صندل سفید ، عود
نمره کاربران
Impressionism-آترین استار امپرسیونیسم
رایحه
8.5
4 رای
ماندگاری
9
4 رای
پخش بو
9
4 رای
طراحی شیشه
8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
5
طراحی شیشه
اینترلودی که خیلی کم بهش کارن پورانم اضاف کردی و یکم مخملی شده.... پخش و ماندگاری خوب،، شیشش از دستم افتاد شکست تو خونه زندگیمون بو برداشت
28 خرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : بابک ع میرزایی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
مرداد ماه بود که این کار رو حدود 600 گرفتم. اون موقع به دوبرابر قیمت هم ارزش خرید داشت چون واقعا این کار هیچ چیز کم نداره. ولی الان تقریبا 5 ماه میگذره و قیمت کار نزدیک 4 میلیون رسیده. 50 میل فقط ! این یعنی از اینترلود هم گران تر . واقعا نمیدونم خوشحال باشم که قبلا خریدم یا ناراحت باشم که شاید با این قیمت دیگه نخرم!
24 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محسن جمالیان 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
امیر آقای گل
اولاً من هم تابستون این عطر رو تهیه کردم حدود 600 بلایند بای هم کردم چون این برند هم اسم دخترمه (آترین استار). و این تغییر قیمت دیگه برام مافوق تصوره. کاش مدل Realism رو هم گرفته بودم. دوم اینکه سوالی از آقا حامد نازنین پرسیدم از شما هم بپرسم چون کاملاً برای من مرجعیت دارید (البته تفاوت‌های ظریفی بین سلیقه‌هاتون میبینم که خب طبیعیه).
آیا در مورد برند Orlov شناختی دارید؟ مدل Star of the Seasons رو به من برای خانم ها معرفی کردند و من مدل Golden prince رو هم عطر شیکی دیدم
نکته بعدی اینکه خیلی از عطرها دیگه وافعا به سختی قابل تهیه هستند. من دنبال رد توباکو و روژا فتیش اوم هستم پیدا نمیشه ازجمله عطرافشان که حتی دایرکت هم دادم گفتند موجود نیست (قابل توجه مدیر محترم سایت!). البته شاید جاهایی داشته باشند . مشکل اعتماد به اصالت هست. من به شخصه فروشگاه هایی که اعتماد کنم خیلی کم هستند و اونها حداقل نداشتند.
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
درود اقای رضای عزیز
متاسفانه از این لاین اترین استار امپرسونیسم به علت ورود جدید قیمت جدید خورده که غیر قابل تصوره و امیدوارم مشکل حل شه. رئالیسم و سورئالیسم همچنان قیمت قدیم رو دارند .
نه راستش از برندی که فرمودین اطلاعی ندارم و تستی نداشتم . قیمتشونم نسبتا بالاست نسبت به 75 میل . تو نت نگاه کردم سمپل چند کار از این برند موجود بوده و اگر مصر هستید روی این برند شاید بتونین با پیگیری سمپل یا دست ریز بگیرین ازشون. ولی در کل شاهکار های بسیار زیاد و خاصی رو همچنان داریم که به نظرم میارزه ادم برای تست کردنش تلاش و هزینه کنه.

رد توباکو چند ماه پیش قبل از اینکه صحبتش بشه خیلی به وفور موجود بود با قیمت مناسب . یک دفعه ای حجم فروش خوبی رو داشته در داخل و شنیدم قیمت جدید برای این کار خیلی بالاست نسبت به قیمت قبل. امیدوارم عطرافشان با قیمت مناسب بتونه این کار رو برای عزیزان فراهم کنه به زودی.
اما فتیش ... اقا رضا دوست نداشتم زیاد از این کار تعریف کنم که به قول دوستان دست زیاد شه ولی یکی از لاکچری ترین کارهایی هستش که هرگز از خودم دور نمیکنم. برای خرید داخل هم میتونین پیدا کنین اما قیمت خیلی بالایی رو میدن بهتون. بدلیل قیمت بالای این کار و پیچیدگی نت ها نسخه فیک اون رو من ندیدم داخل کشور و فیک بودن کار هم از روی ظاهر هم خود رایحه بعد از نیم ساعت به راحتی قابل تشخیصه و اگر قصد خرید از داخل رو دارین ازشون گارانتی یک هفته برای تست درخواست کنین . بعدا از رایحه تست کنین و من و دیگر دوستان راهنماییتون میکنیم برای اصالت . اما فتیش ، ایلیزیوم و دیگر کارهای بسیار شاهکار روژا رو میتونین از خارج کشور به صورت سفارشی درخواست بدین یا از دوستی که مرتب در سفر باشه درخواست کنین براتون بیارن ( حدود 400 یورو )
اینم اضافه کنم یک سری شاهکار رو این هفته اخیر راجبشون داخل سایت نوشتم به قسمت نظراتم مراجعه کنین میتونین بخونین و اگر به سلیقتون میخوره حتما تست بفرمایین که بسیار ارزنده هستند.
25 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 رضا بافکر

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
محصولی فوق العاده با ماندگاری و پخش بوی بسیار زیاد
07 آبان 1399 پاسخ تشکر
این کار واقعا در حقش ظلم شده. بی نظیره . نسخه دودی تره اینترلود اعظم. هم کیفیت رایحه هم مدل و بسته بندی هم نحوه اسپری و هم پرفورمنس از بهترین هاست. قیمتی بسیار مناسب.
07 آبان 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی architect

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام من این عطر رو تست کردم
از بابت ماندگاری یکی از کارای ماندگار هست
بوی واقعا خاص و با پرستیژی داره و توصیه میکنم بلایند بای نکنید چونکه شاید اون چیزی نباشه که مدنظرتون هست
ماندگاری این عطر تا دو روز هست پخش بوی خوبی داره
نت پایانی این عطر ی چیز وانیل مانند میشه که حس میکنم بخاطر چوب صندل باشه ولی مطمئن نیستم
البته باید اینم در نظر داشت که قیمت جدید این عطر پنج میلیون هست
26 مرداد 1399 پاسخ تشکر
درود دوست عزیز
این کار واقعا باکیفیته. مدل جعبه و بسته بندی نوع درب و نوع اسپری شدن عطر و همچنین رایحه بسیار شبیه به کارهای امواج هست و این یکی به اینترلود.
قیمت جدید؟! الان بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ توی بازار فروخته میشه خود اینترلودش ۵ میلیون نیست! اونم ۵۰ میل.
27 مرداد 1399 پاسخ تشکر

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
رایحه بسیار با کیفیت و شباهت خیلی خوبی به اینترلود اعظم داره. جعبه شیکی داره وشیشه هم خوشگله. در کل پیشنهاد میشه. پرفورمنسم به زودی اعلام میکنم در چه حدی هست باید تستش کنم در شرایط مختلف
25 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی حامد
پرفورمنس و نحوه اسپری شدنش و حس و حال این عطر بسیار خوبه مخصوصا نسبت به قیمت مناسبش. ۱۰/10
27 مرداد 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟