Fanette - Saffron Wood

فنت سفران وود

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42408
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : فنت
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42408
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 115
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
5,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

نت زعفران در قلب این عطر گرم جای گرفته تا روح شما را به ارتفاعاتی بلند بکشاند، درست همان‌طور که فقط نت‌های ادویه‌ای از پس چنین کاری برمی‌آیند! سویه‌های احساس‌برانگیز «سفران وود» طیف وسیعی را در بر می‌گیرند؛ از شدیدترین تا آرامش‌بخش‌ترین آنها... .

«سفران وود» با شیرینی ظریفش که درون ابری پودری و زعفرانی پوشانده شده، سویه‌های چرمی و نشاط‌آور درونش را برجسته می‌کند و از حواس ما می‌خواهد که برای کشف نت یاس سفید تلاش کنیم. گرمای دلپذیر و جذاب این عطر از نت هوس‌انگیز کهربا و نت‌های چوبی مخملین سرچشمه می‌گیرد که در بازی پُرتکاپویی دائما جای همدیگر را می‌گیرند. این عصاره‌های ناب البته به زمینه‌ نیرومندی نیاز دارند که از نت سدر و رگه‌های بالسامیک صمغ درخت کاج ساخته شده است. «سفران وود» تاثیری ماندگار بر ذهن و پوست شما باقی می‌گذارد.

برند فنت
سال عرضه 2019
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه یاس، زعفران
اسانس میانی کهربا، روایح چوبی
اسانس پایه درخت کاج
نمره کاربران
Saffron Wood-فنت سفران وود
رایحه
8.5
4 رای
ماندگاری
8.3
4 رای
پخش بو
7.5
4 رای
طراحی شیشه
8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند فنت
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
من این عطر رو به عنوان عطر امضای خودم میخرم. برای فصل زمستان و پائیز. این عطر خیلی بوی گرمی داره. وقتی میزنید به خودتون قشنگ یک هاله ای از گرما رو اطراف خودتون حس میکنید از بس بوی گرمی داره. و این خیلی دلپذیر بود برام. بوی خاصی داره واقعا و برام کاملاً جدید بود و جالبه که ترکیب کهربا و چوب و زعفران و یاس این شکلی در میاد. همزمان که شیرینه، تلخ و چوبی هم هست و چقد دلنشینه برام.
اصلاً عطر شاد و شنگولی نیست. عطری گرم و سنگین و مرموز هست با شیرینی متفاوت و تلخی دوس داشتنی و یه حالت مرموز و اغواگر داره. رایحه اش واقعا جالب و متفاوته. شخصیتی که این عطر رو می پوشه انگار یه خانم مصمم و با اعتماد به نفس و قابل اتکا و در عین حال مهربان و اغواگر و پر رمز و راز باید باشه. و فک میکنم شخصیت خودم رو خیلی جور دیدم باهاش :)) بهم چسبید.
11 بهمن 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : هاشم پور Mehdi alyari
این عطر واقعا خوشبو هس اما یه نکته داره. بوی این عطر یه جوریه که نباید مدام ازش استفاده کنید چون واقعا دل آدمو میزنه. نه اینکه بد بو باشه، اما نمیدونم چجوریه که وقتی تو یه هفته هر روز بزنی دیگه دلت نمیخواد ازش استفاده کنی هيچوقت. اما میذاریش کنار یه مدت. باز استفاده میکنی و میگی وای چقد خوشبوئه!
فک میکنم عطری هس که روزانه نیس قطعاً و جاهای خاص باید بزنی هر از گاهی.
07 تیر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : OMID .M هاشم پور
خب، گویا این عطر بسیار شبیه به باکارات غوژ هست. من نه باکارات رو زدم و نه میدونستم چه بویی میده. اما اینو میزنم همه می پرسن باکارات زدی؟ میگم نه. زفران وود زدم.
11 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Perfumex

بوی چوب و زعفران و چرم در کنار هم ، من دقیقا این ۳رایحه رو استشمام کردم تا حدی سنگینه اما پخش و ماندگاری خوبی داره بنظرم بیشتر عطر مردونه ای هست .
07 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور Maary

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سفران وود- عطری فاخر و زیبا

در بین عطرهای شیرین کاری کاملا زیبا، خوش پوش و پربازخورد. حتی اگر عطرهای خیلی تلخ رو می پسندید ممکنه این عطرو هم دوست داشته باشید مثل من که هم دوستدار جووی پاریس پرایوت لیبل هستم و هم این عطر که کاملا متفاوت از هم هستن. در ابتدا بوی خوش یاس تا حدودی بیشتر خودنمایی میکنه ولی در ادامه و پس از گذشت حدود نیم ساعت رایحه ای به مشامتون میخوره یاسی وانیلی کمی زعفرانی و چوبی که خوشمزه و دوست داشتنی تر از رایحه اولیه هست. پخش بو خوب و ماندگاری بسیار خوب که با توجه به برند و قیمتش واقعاً به صرفه هست.
07 آذر 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور Pluie

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
خیلی خوشحالم که تونستم کمکتون کنم. بله مطمئنا بازخوردش پایین هست.
02 آذر 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
جناب ارجمندی عطر Arabian Soiree گرمای زیاد پچولی و رز سنگین و چوبی که همونطور که از اسمش پیداست کاملا تم‌عربی داره و این اسم برازندش هستش. ماندگاری و پخش کاملا خوب. ریسک بلایند بای بالا هستش و حتما تست کنید قبل از خرید. انتظار باز خورد خوب از دیگران زیاد نداشته باشید مگر اینکه مهمتر از همه چیز خودتون خوشتون بیاد. من نپسندیدم ولی نسبت به هم قیمتاش این برند رو به لحاظ کیفیتی در حد خوبی می دونم. البته به شامه مبتدی خودم.
24 آبان 1398 پاسخ تشکر
جناب فرجی عزیز تا حدودی فکر میکردم که رایحه سنگینی داشته باشه و همه پسند نباشه توضیحتون خیلی کمک کرد چون میخواستم بلایند بای کنم و حالا منصرف شدم ممنون
25 آبان 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Reza Faraji

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
خیلی ساده بدون هیچ پیچیدگی خاصی. اما دلپذیر. بوی زعفران و چوب. دقیقا همون چیزی که از اسمی که براش انتخاب شده میشه ازش انتظار داشت. بوی یاس رو توی تاپ نوتش میشه احساس کرد ولی خیلی ضعیف. در نهایتم شاید اون خاصیت ترکیبش با کهربا خاصش می کنه. برای من کلا خاص بود و ترکیب زعفران و چوب رو تا حالا تجربه نکرده بودم. فعلا یک بار تستش کردم. قیمت های این برند هم تقریبا مشخثه همه جا. از همین عطر افشان تهیه کنید که چه بهتر. ارزش بلایند بای رو برای من داشت. epic هم از همین برند واقعا خوب بود و اونم خاص بود در نوع خودش. سمپل arabian soir رو هم لطف کردن به همراه این ۲ عطر ارسال کردن که واقعا بهم اثبات شد که برند با کیفیتیه.
31 شهریور 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ....... مهدی ارجمندی
آقای فرجی لطفا اگه امکان داره در مورد عطر فنت عربین سویر یه توضیحی بدید؟ ممنون
23 آبان 1398 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟