Fanette - Musk to Musk

فنت ماسک تو ماسک

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42405
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : فنت
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42405
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 95
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,780,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

شخصیت ویژه‌ای که این عطر دارد، یادآور پیچیدگی‌ها‌، ظرافت‌ها و مایه‌وری لباس‌های ساخته‌شده از پارچه‌های زیباست؛ لباس‌هایی که پوشیدنشان حسی لذت‌بخش دارد، همچون در چنگ داشتن گوهری ارزشمند و کمیاب.

این عطر که در خانواده عطرهای شرقی قرار می‌گیرد، حضوری همیشگی و باورنکردنی دارد و مانند بافتی پارچه‌ای روی تن شما می‌نشیند. ساختار نت‌های مقدماتی «ماسک تو ماسک» به‌لطف نت هلوی کاملا رسیده و آفتاب‌خورده، عمیقا شگفت‌انگیز و نوآورانه است. لطافت نت هلو هم پس از آمیختگی با نت ترنج عمیق‌تر می‌شود تا ترکیبی میان نت‌های مرکباتی و نت خوراکی‌های شیرین شکل بگیرد. نت گل یلانگ هم با آن جلوه‌ فریبنده‌اش، بافتی هوس‌انگیز و خامه‌ای به «ماسک تو ماسک» اضافه می‌کند تا تضادی ناب با نت چوب‌های خشک‌شده بسازد. نت این گل جذاب در عطر «ماسک تو ماسک» عمیق‌ترین سویه‌های زیبا و اغواکننده‌اش را نمایان می‌کند. نت‌های پایانی هم که روحی نیرومند دارند، از روایح ماسک و وانیل سرشته شده‌اند و به‌تدریج خودشان را نشان می‌دهند تا کاملا مورد توجه قرار بگیرند. «ماسک تو ماسک»‌؛ عطری مخملین و لطیف... .

برند فنت
سال عرضه 2019
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، هلو
اسانس میانی گل یلانگ ، روایح چوبی، روایح پودری
اسانس پایه مشک ، وانیل
نمره کاربران
Musk to Musk-فنت ماسک تو ماسک
رایحه
8
2 رای
ماندگاری
9
2 رای
پخش بو
9
2 رای
طراحی شیشه
8
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند فنت
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام آقا امیر خوب هستید
عذر میخوام ی عطر میخواستم که هم پخش بوی عالی داشته باشه و هم ماندگاری عالی قیمتش هم توی رنج تا یک میلیون باشه
میشه لطفا بهم معرفی کنید
البته از بوی های تند مثل spicy oud بدم میاد
متشکرم ازتون
20 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
سلام محمد جان
متاسفانه با این وضع تورم و قیمت ها یکم سخت هست کاری با پخش بوی قوی تا سقف قیمتی مورد نظر پیدا کنیم ولی از همون برند فراگرنس هاوس که تست داشتی اورینتال عود و پچولی سافرن رو تست کن. کارهاش پخش و ماندگاری خیلی خوبی دارن در غلظت اکستریت پرفیوم با قیمت مناسب. اون اسپایسی عود رو منم نمیتونم ارتباط برقرار کنم باهاش تحملش سخته واسم.
اگر از سبک بلک افغان خوشت میاد امپریال مون از فنت کار قوی ای هستش و کمی نرم تر از بلک افغانه و خوش بازخورد. اگر از روایح شیرین خوشت میاد ای من موگلر کارای قوی ای هستش ولی باید حتما تست بشن. چند مورد از ارماف هم کپی عطرهای معروف زدن مثلا کلاب د نویت اینتنس تولید ۲۰۱۷ از پخش و ماندگاری خیلی خوبی برخورداره بسیار پر بازخورده و همه پسند منتهی شاید تکراری شده باشه و همه جا بوشو حس کنی. اگر برات مهم نیست گزینه بسیار خوبی هست. از کارای دیگر اون برند دلا مارک برون رو من خیلی پسندیدم بسیار شبیه به شنل الور اکستریم هست پخش و ماندگاریشم خوب بود. ورساچه اروس هم گزینه خیلی خوبی هست و من دوسش داشتم پخش و ماندگاریشم خوبه. بسیار هم برای جنس مخالف خوش بازخورده. ولی اگر سنتون بالای ۳۰ ۳۵ باشه مچ نمیشه باهاتون اصلا.
کارهای خوشبوی دیگه ای هم هست مثل دیلان بلو ماندگاریش نسبتا خوبه پخشش یکم ایراد داره و میزنه تو ذوق. شاید در شب با فول ور کردن جوابگو باشه ولی انصافا اون کار خوشبو هست همینطور لیل ملکی از دولچه گابانا که رایحه اش بسیار خوبه ولی پرفورمنسش متوسطه. پس این دوکار نمیتونم بهت پیشنهاد بدم چون دوست دار پخش قوی هستی.
پروفومو جورجیو ارمانی تسترش هم ماندگاری خیلی خوبی داره دو سه روز ولی پخشش خوب نیست . رایحه اش هم بسیار شیک و دوست داشتنی
20 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mahdisss حامد
واقعا آقا امیر بسیار بسیار از پاسختون و وقتی که گذاشتید متشکرم
فقط جسارتا اگر میشه چندتا کار خوب که هم ماندگاری داشته باشند و هم پخش بو و هم اینکه بازخورد خوبی داشته باشه بهم معرفی کنید(پرستیژش بالا باشه )
چون واقعا گیج شدم
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
درود محمد جان
تقریبا توی اون رنج کارایی که گفتم بهت پخش وماندگاریه خوبی دارن جز مواردی که گفتم قوی نیستن.خرید عطر بیشتر به سن و محیطی که میخوای استفاده کنی ربط داره بهرحال کلاب د نویت 2017 گزینه خوبیه. اروس و د لا مارک برون هم گزینه های خوبی هستن. پروفومو بین عطرهایی که گفتم از لحاظ کیفیت رایحه و پرستیژ یه سر و گردن بالاتره منتهی پخشش متوسطه ولی ماندگاریش خوبه.
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمد
محمد عزیز باید جیونچی زریوس قرمز رو هم اضافه کنم به پیشنهاداتم.
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محمد

8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
این کار شدیدا برای خانم ها پیشنهاد میشه. پرفورمنسش واقعا عالی ای داره . بعد از سه روز هنوز هم روی مانتویی که داخل اتاق هست بوده و کل اتاق رو پر کرده...
06 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آیدا واعظی مسعود
سلام امیر جان وقت بخیر
فنت اپیک عود.فنت سفران وود و سو ماسک
این کار رو تست داشتی ؟
لطفا دوستانی که تست داشتن و یا دارن هر کدوم از عطرا رو راهنمایی کنن

20 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
درود دوست عزیز
از فنت سو ماسک و ماسک تو ماسک و ایمپریال مون و اپیک و عود اینترلود رو تست داشتم. اپیک و ایمپریال مون پرفورمنس خوبی داشتن رایحه هم با کیفیت بود ولی سلیقه ای هست. این کارش شدیدا خوبه هم رایحه هم بازخورد هم پرفورمنس عالی ولی کاملا زنونه هست از نظر من. سو ماسک و عود اینترلود بسیار عطرهای ارومی هستند و من زیاد خوشم نیومد از سبکشون چون میزنی هیچی حس نمیکنی. پرفورمنسشون خوب نیست. سافرون وود تست نداشتم ولی تعریفشو شنیدم از یکی دوستان.
20 مرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : آیدا واعظی معین هاشمی

8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطر خوبیه ولی بیشتر زنونه میزنه و رایحه اش خیلی در عطرهای زنونه دیده میشه. پرفورمنسش هم بسیار خوبه
17 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : آیدا واعظی Mirmaah
سلام آقای امیر، وقتتون به‌ خیر. شما این کار رو مشابه کدوم کار زنونه دیدید؟ با توجه به تعاریفی که از پرفورمنس این کار داشتین مشتاق شدم بیشتر درباره‌ش بدونم.
10 اسفند 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟