House Of Sillage - The Classic

هاوس آف سیلیج د کلاسیک

مردانه
کد کالا : ATR-42358
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : هاوس آف سیلیج
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42358
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«د کلاسیک» عطری‌ست نیرومند، بی‌نقص و جذاب. آمیزه این عطر که برداشتی مردانه و خاص از رایحه‌های گل‌فام، کهربایی و چوبی ارائه می‌دهد، نمایانگر مردان ایده‌آل‌گرا و کلاسیک است. رایحه‌های سالویا، اسطوخودوس، لیموترش سبز و سدر نیز با اغواگری خاص خودشان تمامی هوش و حواس شما را به خود معطوف می‌کنند.

ساختار بویایی این عطر براساس آمیزه‌ای از رایحه‌های مرکباتی، میوه‌ای و چوبی شکل می‌گیرد و سپس با رایحه‌های مشک‌فام به اثربخشی و غلظتی خاص می‌رسد.

برند هاوس آف سیلیج
سال عرضه 2019
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
نمره کاربران
The Classic-هاوس آف سیلیج د کلاسیک
رایحه
9
2 رای
ماندگاری
7.5
2 رای
پخش بو
8
2 رای
طراحی شیشه
10
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
هاوس آف سیاژ کلاسیک
عطری با رویکرد بازخلق روایح کلاسیک
برای من به عنوان یک دنبال کننده ثابت عطرهای کلاسیک، "هاوس آف سیاژ کلاسیک" یکی از گیراترین عطرهای این کتگوری است که بدون شک در تفکیک نت ها و شفافیت آکوردها کم نظیر است. با اینکه متولد سالهای اخیر است اما اگر تاپ 10 عطرهای کلاسیک را از ابتدا تا امروز لیست کنند شایستگی یک کرسی را در بین 10 برتر این کتگوری دارد گویی تاریخ عطرهای کلاسیک را پشتوانه‌ی تولید خود داشته است، هاوس آف سیاژ کلاسیک، "لالالند" دیمین شزل است که از جوهره‌ی یک قرن سینمای موزیکال برای تولید یکی از قاعده مندترین موزیکال های دوران، تغذیه کرده است. ترکیب جذابی از چوب و مرکبات که در آغاز با لیمویی سبز باز می شود، آکورد آغازین این عطر را با مرکبات عطرهای تابستانی اشتباه نگیرید زیرا شباهت چندانی به آنها ندارد بسیار طبیعی و در عین حال شفاف، در کنار این لایه کمی اسطوخودوس و چوب به آرامی رشد می‌کند و رویه‌ی مردانه‌ی عطر را با ظرافت در میانه‌ی راه گسترش می‌دهد. حتی یک شامه‌ی ضعیف هم متوجه چرخش رایحه از نت آغازین به نت میانی می شود، این تفکیک خود شاهکاری است که در هر عطری به بار نمی‌نشیند.
ماندگاری بیش از هفت ساعت، پخش مناسب و بی سر و صدا از خصوصیات هاوس آف سیاژ کلاسیک است، مناسب یک لباس عیار دار و شیک کلاسیک است چه بهتر که کت و شلوار باشد اما تمایل به همخوانی با مدهای کژوال ندارد.
برای کسانی که رسمی پوش اند، قابلیت‌های یک عطر امضا را تمام قد دارد،
قیمت باتل اگر شما را ناامید نکند (امیدوارم)
با مهر
03 مهر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Sajjad  داود
سلام به دوستان و اقای گلستانی عزیز.
به نظر من این عطر برخلاف اسمش در دسته عطرهای کلاسیک( تعریفی که توی ذهن من از کلاسیک هست عطرهای لاوندری، بعضی از شیپغ ها، برخی از فوژه ها و برخی از کاجی ها هست) جای نمیگیره. برای من با رایحه تند و تیز مرکبات شروع شد. حتی یه ذره( خیلی کم) به نظرم در همون اوایل آکواتیک اومد. درای داونش هم بیشتر از همه اسپایسی، بعدش چوبی، بعدش خیییلی کم سبزه. یه شباهت کمی به کارولینا هررا سی اچ من داشت ولی بسیار با کیفیت تر. ماندگاری و پخشش هم خیلی خوبه
04 مهر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Sajjad nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟