TOM FORD - Reserve Collection: Italian Cypress 2019

تام فورد ریزرو کالکشن : ایتالین سایپرس 2019

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42296
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42296
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    11
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    2
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 44
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

تروتازه. مبتکرانه. پیچیده.
این عطر چوبی چایپر که ابتدا بطور خاص برای فروشگاه تام فورد در میلان ساخته شده بود، کیفیت و مهارت ایتالیایی را با نقش سنت و نوآوری در یک جا جمع کرده است. رایحهٔ قوی مرکبات، ریحان سبز، و نعناع به‌سانی با چوب‌ها و صمغ‌های درخشنده حول ترکیب اصلی گرم رایحهٔ درخت سرو.

برند تام فورد
سال عرضه 2019
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نعناع ، ریحان ، سرو ، روایح چوبی، مرکبات
نمره کاربران
Reserve Collection: Italian Cypress 2019-تام فورد ریزرو کالکشن : ایتالین سایپرس 2019
رایحه
8.8
12 رای
ماندگاری
9.1
12 رای
پخش بو
8.2
12 رای
طراحی شیشه
8.5
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
عطرگرام
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
🌲ایتالین سایپرس تام فورد
یه جنگل تاریک و سبز، هوای سرد زمستانی که از بین درختهای سرو می‌گذره و رطوبت یخ‌زده‌اش نشون میده فردا قراره برف بباره، صدای افتادن کنده‌های خشک سرو در شومینه همراه با بوی نعناهای تازه چیده در کنار پرتقالها در سبد چوبی پشت پنجره سرد.

🌲ایتالین سایپرس ورای جنسیته، محیطیه که هم خانمها هم آقایون می‌تونن ازش لذت ببرن. عین یه اقامتگاه مجلل که به شکل کاتج (cottage)های لوکس برای اسکی بازان ساخته شده.
🌲علی‌رغم حس و حال زمستونی این عطر، فضاش تاریک نیست.
نعنا شاداب و خنکه (حس طراوت خمیردندون نعنایی رو یادتونه؟😁آقای کارلوس بنایم منو ببخش)، سرو و صمغ تازه‌ان، انگار تازه تنه سرو رو با تبر زدن و هنوز صمغش می‌چکه. اینها اولین ضربات سرو ایتالیایی تام فورده. بعد ۲-۱ ساعت آروم آروم ریحان صداشو بلند و بلندتر می‌کنه و با نعنا هم‌آواز میشه. شما می‌مونید و سکوت جنگل سرو، با هوای تازه و خنکش، با گرمای شومینه از چوب سرو و نعناها و ریحانهای معلق در هوا.
🌲نوتها چنان درهم آمیخته و تافته‌ان که روی هر پوست یا لباسی یه نوت متفاوت شکوفا میشه.
🌲ماندگاریش دیوانه‌کننده ست. زیباترین بخشش اینه که چه بهش دل بدید چه نه، نوتها رو خودش تعویض می‌کنه و هر چندساعت انگار یه فلنکر جدیدش رو دارید تست می‌کنید. سیلاژ کار کیلومتری نیست، اما افرادی رو که باهاشون در یک اتاق باشید قطعا متوجه خواهید کرد.
🌱سلیقه شخصی منه:
با اینکه خودم هم دارمش اما به تن آقایون بیشتر می‌پسندمش، به خصوص آقایون بالای ۲۵ سالی که نسبتا جدی و محکم هستن بدنیست به این سرو زیبای ایتالیا اجازه بدن دور قامتشون بپیچه و بعد سیل ستایشات رو پذیرا باشند😉.
روی لباس محشر کبری به پا می‌کنه، ریسک نکنید تغییرات کموی پوست (chemo) رو باهاش تست کنید، ممکنه نتیجه خوشایندتون نباشه.
در فصول معتدل تستش کنید تا نعناش اعصابتون رو به هم نریزه، از بیش از حد اسپری کردن (overpuff) کردنش بپرهیزید، خودتون نسبت بهش کَربو خواهید شد اما بقیه دیوانه میشن😅
واقعا مایه بسی تاسفه که این خوشبوی خاص دیگه به این راحتی ها پیدا نمیشه.
شاد و خوشبو باشید🌲
17 اسفند 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : marjanmohamadi جواد وزیری
با وجودیکه وقتی تستش کردم از قدرت نتها و شفافیتش و الهی بودنش سایپرس در اون به وجد اومدم اما از نظر خودم سخت پوشترین عطری بوده که خودمم بهش علاقمندم. ولی بیشتر روی تن آقایون قابل باور و هضم هستش نه خودم. حقیقتا درک نمیکنم آیا من میتونم اینو بپوشم یانه چون برام چیز سنگینیه واقعا. اما واقعا خود خود سایپرسه. بوی عرفان میده. بوی فلسفه مطلق. بوی معنوی. معنوی بدون چارچوب مذهب یعنی معنوی توحیدی. این هنره. زنده باد
18 اسفند 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Kambiz Rohaam
سلام بر خانم محمدی عزیز
تعبیر بسیار جالبیه، سرو در اساطیر ماایرانی ها ید طولایی داره، نمادیه از آزادگی و جاودانگی. به قول حافظ عزیز:
زیر بارند درختان که تعلق دارند/ ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد
نوعی وارستگی و حس بی‌نیازی از ذات رایحه سرو میاد که به احتمال زیاد الهام بخش حس زیبای شما بوده. چرا نپوشیدش؟ عطرها به وجود اومدن که زبان احساس باشن، عین موسیقی. اگه اینطور صداتون کرده، پس متعلق به شماست. حتی اگه از پوشیدنش در جمع حس خوبی ندارید، در خلوت دل به نوای خالص و دوست‌داشتنیش که میشه داد😊 عطریه برای روزهایی که حس وارستگی داریم یا نیاز داریم که وارهیم😅 حتی شده به کمک ایتالین سایپرس زیبا🌲
19 اسفند 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : شهریار کامبیز سخی

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
امشب بازخورد خوبی از این ادکلن گرفتم
واقعا جذابه
یه رایحه که تاریک نیست و برای زمستان عالیه.
15 بهمن 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : احمد شجاعی میر

"تام فورد" شاید از مَنظَرِ برندسازی و مسئولیت های اخلاقیِ برند، با اصول من منافات داشته باشد... اما رایحه هایش را اکثرآ می پسندم... و در میانشان، "ایتالین سایپرس" از بهترینهاست.

برای من که درخت مورد علاقه ام، سرو کوهیِ البرز (اُرس) است، طبیعی ست که این عطر ارزشمند باشد... هر بار که می پوشمش، انگار به محدوده ی آن اُرسِ گردن کَجِ زیبا، روی یالِ سنگیِ منتهی به قله ی "هزاربند" (البرز مرکزی) رسیده ام... همان بو و همان گیرایی را دارد... سبز و کهن

"سرو ایتالیایی"، با نُت های تند و دلپذیرِ مرکبات باز می شود و پس از مدت کوتاهی با ریحان و نعناع، و حسِ سبز و کم شیرینِ آنها همراه می شود. در قلب رایحه، "گالبانوم"، کمی از طراوت کار را کم می کند و با برجسته تر شدن نت سرو، رایحه عمیق تر و دارک تر می شود... و در نهایت آنچه که بر جای می ماند، ترکیبی از آکوردهای رزینی، چوبی، اسپایسی ست که عمیق و گرم است و حسِ عطرهای چرمی را تداعی می کند.

من واقعآ طرفدارِ روایحِ "سوزنی برگ" محور هستم، به شرطی که ظریف و مدرن کار شده باشند. این علاقه از "Bottega Venetta PH" شروع شد و امروز "Russian Leather MEMO" هم همانقدر خوب است... در "Italian Cypress" هم این نت، برجسته و زیبا ارائه شده و من خوش شانس هستم که یک باتل از نسخه اولیه اش را دارم... گذاشته ام برای معدود دفعاتی که کت و شلوار می پوشم، یا استایل چرمی...

.
05 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : marjanmohamadi مهدی سنقری

تندو تیزه بوی آشنایی داره
22 مهر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : sinash marjanmohamadi

سلام خدمت دوستان
ایتالین سایپرس برگرفته از رایحه ی سرو ایتالیایی هستش که به خوبی از پس اسمش بر میاد.رایحه ی غالب در این کار سرو هستش و حس قدم زدن تو جنگلی نمناک که پر از درخت سروهست رو ارائه میده.
اپنینگ این کار برای مدت خیلی کوتاهی تحت تاثیر مرکبات و نعناع هستش و خیلی زود جاشون رو به رایحه های چوبی میدن و ترکیبش با روایح سبز بویی شبیه به دارچین ایجاد میکنه.
کمی که میگذره رایحه ی سرو اضافه میشه و تا انتها بدون تغییر غالب میمونه.
در کل با یه کار جنگلی و سبز معتدل رو به گرم و تقریبا تلخ طرف هستیم که تغییر نت های خیلی زیادی نداره چون نت های خیلی کمی داخلش به کار رفته ولی به خوبی هم رو پوشش میدن و کار خیلی با کیفیتی رو میسازن.
مناسب سنین بالای 40 ولی تیپ غیره رسمی از نظر من. اگه کسی با قیمت 400دلاریش مشکل نداشته باشه کار خیلی ارزنده ای هستش
17 اسفند 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : میر Haddock

چقدر نام سرو ایتالیایی برازنده این کار است . سروی ک از ابتدا تا انتها با لطافتش شمارا نوازش میکند . مرکباتی ک ایتالیایی ها در آن سرآمد عطر سازان هستند سر از تام فورد در آورده ! به همان خوشمزگی و آبداری! در این بین دارچین فضای شاداب و با طراوت را کنترل کرده و با تلخی ملایمش در کنار چوب سرو ، برای مرکبات خط و نشان میکشد .
مناسب چهار فصل .
03 دی 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Haddock marjanmohamadi

8
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
خیلی شبیه آزرارو پور هومه
من امروز دست ریز این کارو تست کردم و خیلی نزدیک دیدم این کار رو با آزارو پور هوم منتهی با پخش و ماندگاری عالی
25 شهریور 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : sinash marjanmohamadi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟