GUERLAIN - Aqua Allegoria Ginger Piccante

گرلن آکوا آلگوریا جینجر پیکانته (پیکانتی)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-42182
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر ادویه ای
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-42182
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«جینجر پیکانته» به کالکشن «آکوا آلگوریا»‌ اختصاص دارد؛ اولین کالکشن شکل‌گرفته براساس عطرهای شدیدا طراوت‌بخش و خنک که در سال 1999 معرفی شد.

عطرسازان گرلن با تکیه به مهارت‌های تخصصی عطرسازی در این کمپانی که قدمتش به عطر افسانه‌ای Eau de Cologne Impériale در سال 1853 می‌رسد، هر کدام از عطرهای کالکشن اکوا الگوریا را با مایه‌هایی از طراوت و سبکی و همچنین خلوص ناب محصولات گرلن همراه کرده است. کلید راهنمای این کالکشن، نت ترنج است؛ میوه‌ای مرکباتی و ارزشمند که از آن با نام «طلای سبز کالابریا» هم یاد کرده‌اند و بن‌مایه‌ای کلیدی در آکورد اختصاصی کمپانی گرلن با عنوان «گرلیناد» است.

«جینجر پیکانته» از عطرهای ادو تویلت کمپانی گرلن با حس‌وحالی طراوت‌بخش است. نت‌ دلپذیر و انرژی‌بخش زنجبیل در این عطر با نت گل‌های رز تازه‌شکفته در ساعات صبح آمیخته می‌شود. در سرشت «جینجر پیکانته»، نسیمی طراوت‌بخش از جنس زنجبیل همراه با نت گل رز می‌وزد.

برند گرلن
عطار دلفین جلکا
سال عرضه 2019
گروه بویایی معطر ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، زنجبیل
اسانس میانی رز ، فلفل
اسانس پایه مشک ، سدر
نمره کاربران
Aqua Allegoria Ginger Piccante-گرلن آکوا آلگوریا جینجر پیکانته (پیکانتی)
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
ظرافتی زمخت در طنین آشنا.... که تا فرسنگ‌ها تو را غریب است....
سخاوتی ثمین در هندسی منتظم.... که تا اندیشه ها تو‌ را عجیب است....
....................
از منتظم ترین عطرهای هندسی شده ی برند عظیم گرلن که همواره با علم و تجربه، عطرهای شامه نواز و روح نواز را معماری می‌کند. رایحه‌ای از نظم آفرینش در طبیعتی منظم که ناظمی بسیار معلم و معطر، آن را نظام داری می‌کند. رایحه‌ای از رویش گل‌های معطر به رنگ عشق در سایش نسیمی از معرفت درختان معطر که بر ستایش خورشید درخشان، در تعظیم اند. رایحه‌ای از مهرگان میوه‌های آبدار رنج دیده که اندوه تلخ آنها، شادمانی و سرور را بر زمین هدیه خواهد کرد. رایحه‌ای از مهربانی شهد شیرین همدلی و دوستی، که گستره ی تاریک و قهری ها را بر روشنایی و دوستی ها پیوند می‌زند.
شروعی بسیار رنجشی و تیزی شلاق از تلخی ترنج و لیمو در سایش سوزشی زنجبیلی که آرام آرام در حال آسیاب شدن هست که در این حالت، خصم و عصیان مردانگی تاریک را رقم می‌زند اما با تحمل دو بار پیمانه ی ثانیه شمار در تیک تاک مصنوعی، بانویی زیبا سیما و خوش صدا، شاخه‌ای منفرد از گل رز را به رسم عیادت عاشقانه به مرد تاریک تازیانه خورده هدیه می‌کند تا بر رنج مرد تاریک کمی تخفیف داده شود و این گل قرمز عشق در زخم تازیانه فرو نشیند و اندکی سوزش فلفلی را به جهت بهبودی رنج تداعی می‌کند و به محض کاهش سوزش فلفلی، 😘 ای از مهر و همدلی مشک‌ و سدر بر این ردپای تازیانه ی تلخ، اصابت می‌کند تا مدعی باشد؛ تلخی دنیا = شیرینی آخرت........
عطری بسیار باکیفیت و مرغوب در نوآوری نوع رایحه از زنجبیل تازه آسیاب شده در بستر گل رز که انگار گل‌برگ‌های گل رز رو بصورت کاغذ سیگار پیچیده باشید و داخلش پودر زنجبیل را تعبیه کرده باشین که بعد از یک روز، این پکیج را بونوازی می‌کنید و رایحه‌ای بسیار مشابه همین عطر از برند گرلن را حس می‌کنید.
بیشتر مناسب تن‌پوش بانوان هست تا آقایان، البته بانوان خاص خودش را طلب می‌کند بخصوص آنهایی که به سنت ها و آیین ها در زندگی وفادار هستند و یا رسوم زندگی نیاکانی را اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. فلذا برای بانوان مدرنیزه که زندگی ماشینی و آماده را پسند می‌کنند، فکر نکنم این عطر نیز مورد پسندشان باشد. مناسب تن‌پوش بانوانی که حداقل دو فرزند دختر دارند و الان با اینکه سنشان بالای ۵۰ سال هم هست اما در پوشش ظریف زنانه اعم از جوراب های نازک شیشه ای مشکی در کفشهای پاشنه بلند حداقل ۵ سانتی، با مانتوهای نازک یا چادر مشکی توری نازک هستند که معمولا با طنین صدای آرام تکلم می‌کنند در پیرامون و بیشتر به جواب دادن با نگاه یا دیدگان، بسنده می‌کنند.....
با ماندگاری حدود ۷ ساعت روی لباس و ۴ ساعت روی پوست در فصول بهار و تابستان، و پراکنش قابل تشخیص برای مخاطب همراه و کم رمق برای مخاطبان پیرامون.
سپاس از همراهی بزرگواران.....
13 شهریور 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : غلامرضا نیک پور امیر علوانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟