gilles cantuel - Gilles Cantuel Noir Eau de Parfum

ژیل کانتوئل نویر ادوپرفیوم

مردانه
کد کالا : ATR-147998
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ژیل کانتوئل
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-147998
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

gilles cantuel Gilles Cantuel Noir Eau de Parfum - ژیل کانتوئل نویر ادوپرفیوم

محصول سال 2019 می باشد و در گروه بویایی شرقی ادویه ای که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به هل ، جوز ، نارنگی، زعفران ، بهار نارنج، رز ، یاس، صمغ درخت مصطکی، کولفی، کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی اشاره کرد.

برند ژیل کانتوئل
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه هل ، جوز ، نارنگی، زعفران
اسانس میانی بهار نارنج، رز ، یاس، صمغ درخت مصطکی، کولفی
اسانس پایه کهربا، وانیل ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی
نمره کاربران
Gilles Cantuel Noir Eau de Parfum-ژیل کانتوئل نویر ادوپرفیوم
رایحه
7.3
4 رای
ماندگاری
8.8
4 رای
پخش بو
8.5
4 رای
طراحی شیشه
7
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
ضمنا ادعای ترغیب به خرید هم از عجایب صحبت شماست چون بنده فروشنده نیستم و از خرید دیگران سود مالی نصیبم نمیشه که بخوام کسی رو ترغیب به خرید کنم.
دکانت این عطر هم به ازای ۶ میل ۴۵ تومن قیمت داشت که به نظرم خریدش قبل از خرید فول باتل کاملا منطقی بود.

[EDITED] 1402/10/29 15:43
29 دی 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : حکایت دوست امیر حیدری
سلام جناب مهندس من از زمانی که بصورت تخصصی تر وارد دنیای زیبای عطر شدم بیشترین زحمتم روی شما بوده و وجودتان نعمتی است بر عطر دوستان و بنظر من دوست عزیزمون کم لطفی میکنند
همه میدونیم که عطر سلیقه ای است ....
29 دی 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : محسن 🄼🄾🄽🄰

سلام عرض ادب خدمت دوستان و عزیزان
من معمولا در عطرافشان خواننده نظرات هستم منتها در مورد این عطر بنظرم باید چند نکته ای رو مطرح میکردم، این شد که بعد از مدتها گفتم مطالبی خدمت دوستان عرض کنم.
موضوع از این قراره که چند وقت قبل بررسی از این عطر توسط یکی از کاربران انجام شده که بنظرم با خوندنش ذهن خواننده جهت خرید این محصول کانالیزه میشه. از اون جایی که هم خودم و هم چند نفر ازدوستان با مطالعه اون کامنت خرید ناموفقی داشتن بنظرم امد یکی دو نکته مهمی که در بررسی پایین ذکر نشده رو اشاره کنم که بقیه با دید کاملتری نسبت به این عطر اقدام به خرید کنن.

مهمترین نکته اینکه این عطر بشدت بوی اماکن مذهبی میده،لطفا عبارت «کپی بسیار موفق» و «باکیفیت قابل قبول» از تام فورد، که در مورد این عطر ذکر شده، باعث نشه فکر کنید با یک دهم قیمت به حدود کیفیت تام فورد میرسید و قراره از شما و عطرتون تمجید بشه چون احتمال زیاد با اسپری اون تو ذوق تون خواهد خورد. تو این عطر از رز گلاب گون استفاده شده که در ترکیب با نوت های دیگه رایحه مشابه عطرهای حرمی رو خلق کرده.

نکته بعدی که اگه قصد خرید این عطر رو دارید بهتره مدنظر قرار بدید اینه که بازخوردهای متداولی که از این عطر میگیرید اینکه «بوی عراقی هارو میدی و از این دست بازخوردها. بنابراین اگه دوستدار چنین عطرهایی هستید میتونید این عطر رو تهیه کنید و برای دل خودتون در منزل استفاده کنید.

رایحه این عطر تقریبا خطیه. از اجزاش زعفران، رز، بهارنارنج و جوز و کهربا قابل تشخیصه که خب این نوت ها شاکله بسیاری از عطرهای موسوم به مشهد رو میسازن و این عطر هم از این قاعده مستثنی نیست.

نویر اکستریم رو تست نداشتم اما با خوندن کامنت ها بنظر نمیاد بوی گلاب داشته باشه.در صفحه نویر اکستریم تام فورد عموما به شیک و لوکس بودن عطر اشاره شده. مخاطبان ایرانی روی خوشی به نویر اکستریم نشون دادن و این بمن میگه که احتمالا رز در محصول تام فورد بصورت نامحسوس در پس زمینه بکار رفته اما رز بکار رفته در این عطرِ مشابه، پر سر و صدا و بولده و همونطور که اشاره شد از مدل گلاب گونه که مخاطب ایرانی دوستش نداره. بنابراین فکر نمیکنم عبارت «مشابه بسیار موفق تام فورد» عبارت دقیق و مناسبی جهت توصیف این عطر باشه.

اینکه هم گفته بشه دکانت موجود بود اول دکانت میگرفتید بنظرم قابل قبول نیست. اصولا عطرهای زیر یک میلیون تومن قیمت های دکانت هاشون خیلی غیرمنطقیه و بصرفه تره که بطری کامل تهیه بشه.

اینکه هم گفته بشه قیمت 500 تومنه و ارزش خرید بالاست رو من قبول ندارم به این دلیل که تو این شرایط اقتصادی 500 تومان هم 500 تومانه و خب چرا مخاطب ایرانی باید ترغیب به هزینه برای کالایی بشه که عملا باید بخره و تو کمد بذاره، هرچند هزینه نسبتا کمی داشته باشه.
بلحاظ اخلاقی هم در صورتی ترغیب به خرید کار مناسبیه که تمام حقیقت گفته بشه تا مخاطب با چشم باز دکانت یا بطری کامل خرید کنه نه که بخش جذابی از حقیقت گفته بشه، مخاطب ترغیب به خرید بشه و تازه بعد از خرید بهش گفته بشه که خب دکانت میخریدی یا خوش فروشه در کانال های تلگرامی برو بفروش! نشد دیگر!

البته شاید اگه اون نظرات از آیدی کاربر دیگه ای مطرح میشد انقدر منجر به خریدهای ناموفق نمیشد اما باتوجه به اعتبار کاربر در همین مدت نسبتا کم چند خرید اعلام شده فقط در عطرافشان وجود داره که میتونه ادامه دار بشه. بنابراین بنظر بهتر امد این مطالب گفته بشه تا از خریدهای ناموفق دیگران جلوگیری و خریدشون با آگاهی بیشتری از ویژگی های محصول انجام بشه.

ممنون از همراهی شما دوستان گرامی امید به اینکه مطالب گفته شده در تصمیم گیری شما مفید باشه.
28 دی 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Perfumex سالمی
سلام جناب مهیار

اگه رویوی بنده رو خونده باشید بنده دقیقا به وجه قوی رزی امبری کار اشاره کردم. و در ادامه نوشتم که شاید ایده اصلی کار نویر اکستریم بوده ولی شباهت به تاکسیدو و مستاچ و‌..بیشتره.
به فاصله چند روز بعد از اولین رویو و بعد از این که اولین کاربر یعنی اقای هاشم پور درمورد این کار پرسیده من نوشتم که این کار رزی تر و شیرین تر از تام فورد هست بنابراین اگه کسی به عطرای رزی و شیرین حساسیت داره دیگه نباید سمت این کار بره.
29 دی 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : حکایت دوست Dragon
با سلام

مقصود جناب آرشیتکت از معرفی کارهای مشابه این هست که افرادی امثال ما که توانایی خرید اورجینال رو ندارند از استفاده روایحشون چه بسا با کیفیت نسبی بهره مند بشن و ایشون نیز بسیار با دقت و وسواس گونه گلچین می‌کنند و همچنین به تمامی عیوب و مزایا اشاره می‌کنند که مبادا کسی تصور اشتباه کنه و متضرر بشه، و هیچ وقت هم بزرگنمایی نکردند و نگفتند شما این رو بخرید کار اورجینال رو براتون میکنه، خیر، برخی ممکنه از نوشته های ایشون برداشت اشتباه بکنند ! و موجب ناسپاسی بشه ؛
29 دی 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سالمی کامیار فخر
درود
اولا عطر كالا اي كاملا سليقه اي هست پس نظرات ممكنه كاملا متفاوت از هم باشند دوما شما يا ديگران با ميل خودتون بلايند انجام داديد و ريسك ش رو قبول كرديد. اين دو نكته رو جدا از درست يا نادرست بودن صحبت شما راجع به نظر اقاي سرافرازي عرض كردم.
شما بلايند كرديد و پسند نكرديد ميتونستيد خيلي راحت نظر خودتون رو چه موافق چه مخالف عنوان كنيد بدون اينكه كامنت شخص ديگه اي رو مقصر بدونيد. ياد بگيريد صرف خوندن نظر در مورد هر چيزي در موردش تصميم نگيريد.
29 دی 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Golnoosh
مهیار عزیز درود

من شخصا خیلی از نظرات آرشیتکت عزیز استفاده کردم و دوتا عطر خوش قیمت Avon انگلیسی خرید کردم که نسبت به قیمت و کیفیت بلایند بای های بسیار جذابی بودن ( فراتر از خوب )
پس در دانش و نیک خواهی ایشون شکی نیست در کل .

دنیای عطر همینه یکم اختلاف نظر که هیچ ، اختلاف برداشت وجود داره ،

دوتا مثال بزنم ، وقتی رزندو متئو شماره 7 رو تست کردم عاشق رایحش شدم ، ولی خودم حس میکردم یکم رز حرمی داره ، خیلی باعث ترسم در استفاده ازش شد ، تا اینکه به هفت هشت نفر دادم بو کردن و حتی یکی از اونها تایید نکرد بوی حرم رو ، و خیالم راحت شد ، جالب اینه هنوز وقتی استفاده میکنم باز یکم حس اون رز رو حس میکنم شخصا .
و در بحث ارزشمند بودن و کیفیت ، روزی که واسه اولین بار الکساندریا 2 رو تست کردم ، بنا به * انتظاراتم * کاملا نا امیدم کرد ، به حدی که دو روز بعد رفتم و جای دیگه ای تست کردم ، و بازم همون شد ، عطر بدیه ؟ نه ، خوش بو هست ؟ بله ، اما با اونهمه عاشقی که داره و داستانهایی که ازش در اینترنت ساخته شده و صد البته قیمت فضاییش ، اصلا ارزش خرید واسه من نداره ، شاید اگه 6/7 ¡ملیون بود بهش فکر میکردم ، بنظرم یه بی ام وی سری 3 هست که ازش بنتلی ساختن و همه هم باورشون شده .
شاید اگه اسمش " اصغر 2 " بود توی ایران خیلی کمتر میفروخت .
خلاصه که خط و مرز و معیار خیلی مشخصی در عطر نیست و دلگیر نباشید .
30 دی 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : Sepehr s امیر علوانی
جناب مهریار سلام مجدد

اقا ممکنه من تو رویوی این کار تام فورد نویر رو با تام فورد نویر د نویر اشتباه گرفته باشم.
متاسفانه الان به این دوعطر دسترسی ندارم اما اگه با این اشتباه احتمالی باعث ضرر و زیان شما شدم با کمال میل حاضرم عطرتون رو به قیمت خرید بردارم و از مدیریت هم میخوام شماره من رو درصورت نیاز در اختیارتون بذارن.
02 بهمن 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : complihanicated کورش اچ
جناب ارشیتکت، افتخاریان و سایر دوستان ارجمند
سلام و عرض ادب

جناب ارشیتکت ممنون از پیشنهاد بزرگوارانه شما، واقعا نیازی به این کار نیست و گفتنش یک دنیا ارزش داره. من میدونم شما هم میدونید که دریافت هزینه برای یک عطر اقتصادی مشکلی از مشکلات اقتصادی کسی حل نمیکنه و علت کامنت اصلی من هم اقتصادی یا خرید ناموفق من نبود، که خب اینجور خریدها پیش میاد در بلایند بای، بلکه بخاطر پاسخ هایی بود که به دوستان ناراضی داده شد و منو ناراحت کرد، ایکاش چنین پاسخ بزرگ منش گونه ای زودتر داده میشد، نه به من، من که اعتراض خاصی از اول نداشتم، بلکه به دوستان.

اما در مورد این عطر موضوعی که است موضوع اعتبار شما در واکاوی رایحه هاست. سابقه و علم شما در بیان رایحه ها به گونه ایست که باعث میشه با تایید شما خریدهایی صورت بگیره و این مسوولیت شما رو بالا میبره.

اینطور هم نیست که بگوییم فلانی ناسپاس است، خیر. منم از بررسی های شما بخصوص اون هایی که مرتبط با محصولات اقتصادی هستن استفاده میبرم و دست تون رو بابت نوشتن بررسی هاشون میفشارم. اما هر چیزی سر جای خودش دیگه، چه سپاسگزاری چه مخالفت و اعتراض. اون بررسی هم بنظر من نیاز به تعدیل داشت چون بعد از استفاده بازخوردهای منفی خیلی عجیبی داره. و اینکار رو هم انجام دادم.

در پایان مجددا ممنون از شما، تشکر بابت بررسی هایی که مینویسید و سپاس از پیشنهاد بزرگوارانه شما
زنده باشید
05 بهمن 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Perfumex سالمی
سلام و عرض ادب جناب افتخاریان ممنون میشم اون کارهای avon رو برای بنده هم معرفی بفرمایید از توجه شما کمال تشکر رو دارم
05 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان سالمی

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام جناب باوفا

اقا بلایند بای چرا وقتی دکانتش بود. با این وجود عطر خوش فروشیه و به همون قیمت ۵۰۰ تو کانالای تلگرامی راحت فروش میره.
17 دی 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حکایت دوست chemist
راستش من دکانت که میگیرم حتی اگر خوشم بیاد باتل نمیگیرم، نمیدونم چرا! تمام عطرامو تا الان بلایندبای کردم ، این میشه گفت اولین عطری بود که خوشم نیومد (البته حرفه ای نیستم) ، یعنی از وقت اسپری کردم تا وقتی از بیرون برگشتم خونه لباسو دراوردم حال بدی داشتم و سر درد
17 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mahyar
سلام جناب آرشیتکت دکانت مدل لدر رو کدوم سایت داره؟
26 دی 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی
سلام
قبلنا ای...نوس داشت ولی الان فک کنم تموم شده
26 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : حکایت دوست محسن

5
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
درود
این برند هم از کشفیات جناب مهندس سرافرازی هست که به ما هم معرفی کردند. من چند کار از این برند تست کردم و این عطرو بدون تست خریدم و به شامه ی من مشابه نویر اکستریم نیست. اون رایحه ی گورماند، دسری و خوشمزه ی اکستریم رونداره، ولی نام و همچنین بطریش نشان از اینه که مشابه تام فورد نویر هست. عطر شلوغ و مرموزیست که ((رز)) نقش اصلی رو بازی میکنه و بسیار پررنگه. به همین دلیل فکر نمیکنم باب میل بیشترِ ما ایرانیا باشه ولی برای فرنگیها عطر جذابیست. تو درای داون رز کمرنگ میشه ولی همچنان هست. کیفیت به نسبت قیمت خوب و پرفورمانس هم خوبه. اگه طرفدار روایح گلی و مخصوصا رز هستید انتخاب بسیار خوبیه. تو تست کوتاه مدت باب میل من نبود و نمیدونم شاید در سرمای استخوان سوز ازش خوشم بیاد وگرنه گزینه ی خوبی برای هدیه به فردی میانسال و بالاتر هست:)
20 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Mahyar رضا عطردوست

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
ژیل کانتوئل نویر

یه عطر امبری ، ادویه ای گلی گرم و شیرین

ژیل کانتوئل نویر احتمالا تلاشی برای بازسازی تام فورد نویر اکستریم بوده که البته باید بگم بسیار موفق بوده تو کارش.

فضای اصلی کار ترکیبی از نت های امبری ادویه ای( هل و جوز) با نت های گلی ( رز و نرولی) هست .
تو بک گراند دوز بالایی از زعفران کار رو همراهی میکنه و نت کولفی هم در کنار وانیل وجه گورماند و شیرین کار رو تشکیل میدن.
با گذر زمان کمی از دوز روایح گلی ( رز) کم میشه و با پررنگ تر شدن صندل در کنار کولفی کار وجه پودینگی بیشتری به خودش میگیره.
هرچند ایده اصلی کار همون تام فورد نویر اکستریم هست اما شباهت هایی با کارای امبری گورماند و رزی دیگه مث سن لورن تاکسیدو، روشاس مستاچ رو میشه درش پیدا کرد.
در هرصورت به قیمت حدود ۵۰۰ بسیار عطر ارزنده و با کیفیتیه و پخش و موندگاری بسیار خوبی هم داره و میتونه جایگزین خوبی برای طرفداران این عطرها باشه.

[EDITED] 1402/08/16 11:26
15 آبان 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Rezvani کامبیز سخی
درود جناب آرشیتکت
۵۰۰تومان
چه جالب
قیمت به این خوبی
اونم شبیه تام فورد نویر اکستریم
با پخش و ماندگاری خوب
خیلی عجیبه🙂
20 آبان 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه امیر علوانی
سلام جناب هاشم پور
البته کمی تو اپنینگ احساس میکنم شیرینتر ورزی تر از تام فورد هست اما در هر صورت بسیار ارزنده ست تو این رنج قیمت
20 آبان 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : کورش اچ محسن
با سلام خدمت جناب آرشیتکت
متاسفانه این عطرو اسفاده کردم و رو پوست من شدیدا عطر مشهدی بود و باعث حال بدی و سر دردم شد، پخش بوی شدیدم داشت هرکی هم بهم رسید سر درد گرفت و گفت بوی عطر مشدی میده، ولی مدل لدر عالی بود با پرفورمنس ضعیفتر
17 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا عطردوست Rezvani

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟