DOLCE & GABBANA - Devotion

دولچه گابانا دیووشن

زنانه
کد کالا : ATR-147922
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : دولچه گابانا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2023
کد کالا : ATR-147922
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 165
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,250,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«دووشن ادو پارفوم» عطر دلپذیری است که برای ستایش از ناب‌ترین و اصیل‌ترین ارزش‌های زندگی ساخته شده است؛ گوهری نایاب و استثنایی که با قلب مقدس (به‌عنوان نمادی از عشق الهی و انسانی) مهر و موم شده است. 

«دولچه گابانا دووشن ادو پارفوم» شما را به سفری پراحساس، اغواگرانه و اطمینان‌بخش می‌برد و می‌تواند ارزش‌های مثبتی را تداعی کند که اهمیت زیادی برای دولچه گابانا دارند؛ ارزش‌هایی که در قلب مقدس (به‌عنوان بخشی از طراحی بطری این عطر) حالتی نمادین پیدا کرده‌اند. ساختار بویایی این عطر از تضادهای ناب و نفیس شکل می‌گیرد: از درخشش در نت‌های آغازین تا جلوه‌های هوس‌انگیز در نت‌های پایه. 

قلب مقدس با نقش‌برجسته‌های خاص و زیبایی که دارد، بطری «دولچه گابانا دووشن ادو پارفوم» را آراسته می‌کند. نمادی جهانی از عشق در تمامی شکل‌ها و ظرافت‌های آن.

برند دولچه گابانا
عطار الیور کرسپ
سال عرضه 2023
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه لیمو شیرین
اسانس میانی شکوفه پرتقال ، پاناکوتا، رام (نوشیدنی)
اسانس پایه وانیل
نمره کاربران
Devotion-دولچه گابانا دیووشن
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دولچه گابانا
اخبار برند دولچه گابانا
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
تنها نظری که میتونم بدم بوی کیکای درجه ۳ _۴ دم خیابونو میده که چرب و چیل و پر از روغن و شکر هست فوق العاده سردردآور ...خیلی بهش فرصت دادم نت ها بازی کنن اما فقط یک رایحه خطی بود که بود....
08 اسفند 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mahmod Akrami مرتضی ع

عطری که از روی نت ها فکر میکردم که ممکنه جزو مورد علاقه هام بشه ولی متاسفانه اونقدر برام جذاب نبود. برای شامه من از لحظه اول تا تقریبا یک ساعت اول بوی خطی فالوده شیرازی با بستنی زعفرونی میده. وقتی به درای دان میرسه نت وانیل بیشتر خودش رو نشون میده و به عطر یه سنگینی و موندگاری خوب میده. در درونش میشه کمی لایت بلو رو احساس کرد که شاید به خاطر این باشه که سازنده و عطار هر دو عطر یکسان هستند. کمی شباهت به لیرا داره ولی تنها در دی ان ای و نمیشه گفت دوپ لیرا هست. همچنان انتخاب خوبی برای کسانی به حساب میاد که دنبال عطری هستند که زیاد بولد نباشه ولی در عین حال چهار فصل باشه.
01 اسفند 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : امیر علوانی ایرن
دقیقا فالوده شیرازی!مدتی بود فک میکردم بوش منو یاد چی میندازه که ما دقیقا بهش اشاره کردین
01 اسفند 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Mahyar سالمی

برای من خیلی دی ان ان اش شبیه oriana marly بود منتها اصلا ماندگاری نداره رایحه خطی و یکنواختی هم داره
21 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : parissa فاطمه فیضی

دکانت این عطر رو گرفتم. یه مقدار شبیه لیرا بود به مشام من. و اینکه لیرا به نظرم یه کیک پرتقالی و دارچینیه اما این یه کیک لیمویی که رایحه ملایم تری نسبت به لیرا داره. من خیلی دوستش داشتم🥹
این نظر شخصی من بود🙏🏻
17 بهمن 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Lili.Sahm کامبیز سخی

فکر میکنم دیگه به اندازه کافی استفاده ش کردم و میتونم نظر نهایی رو بگم.بنظرم عطر ساده و معمولی و خطی و خسته کننده ایه.احتمالا اگه تستش کرده بودم نمیخریدمش.از نظر کیفیت رایحه و پیچیدگی چند سر و گردن از مورد علاقه های من مثل منیفستو.فلاوربمب هیپنوتیک پویزن و سنسوال ارکید و الور سنسوال و... پایینتره
13 بهمن 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : الهه 🄼🄾🄽🄰

عطری که بلایند بای شد.تو اولین اسپری بنظرم خیلی شبیه لیرا بود ولی بعدش نه و جالبه که تو اسپری‌های بعدی اصلا شباهتی بنظرم نیومد.بویی که من ازش میگیرم لیموی شکری و یا آب‌نبات لیموییه و با اینکه نت نارگیل نداره گاهی بوی نارگیل به مشامم میرسه.بنظرم عطر ملایم و همه پسندیه حتی اگه کسی عاشقش نشه بعیده که بدش هم بیاد. اینکه اگه قبل خرید تستش کرده بودم بازم میخریدمش یا نه،باید چندبار دیگه استفاده کنم تا به نتیجه برسم
03 بهمن 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Lili.Sahm سالمی

در سفر اخیرم این موجود بی نظیر رو بو کردم. جزییات رایحه در خاطرم نمونده اما از اون رایحه های کیک مانند دلنشینه. مثل یه لایه چیزکیک کلفت لیمویی. آخ آخ! و انگار که چیز اعتیاد آوری در رایحه ریخته باشند دائما در هر فرودگاه و عطرفروشی به سمتش برمیگشتم. البته با توجه به اینکه شیشه پنجاه میلش تقریبا معادل عطرهای صد میل سایر برندها بود توجیهی برای خریدش نیافتم.
01 دی 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Lili.Sahm Maxxine
امروز دیدم در عطر افشان موجود شده. اینجا لازمه بگم که دست عطرافشان درد نکنه که این عطر رو به این زودی و به خصوص با این قیمت مناسب موجود کرده.
09 دی 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟